Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Mayıs 2014, 00:29
#2461
Yalnız ürün koruma takozu değil koruma demiri arkadaşlar
Evet nc700, crf 250 koruma demiri tarzında olacak ürün. Bakalım iyice ortaya çıksın ürün, fiyatı tekrar gözden geçirir net birşeyler ortaya koyarız. Takoz da olacak o da 180-200 civarlarında olacak muhtemelen. Eklerim resimleri.
Reklamlar
-
20 Mayıs 2014, 01:40
#2462
arkadaşlar bişi sorcam kimse alınmasın allah nasip ederse bende mt07 alıcam. ama o çantayı takmak için veya herhangi bişi için grenajınızı kestirmeye değermi ? ayrıca bu motor naked . commuter yada enduro deil amacınız ne anlamış deilim. neden düşündüğümüde sölim : o grenajı kesilmiş motor satsanız ikinci elde ben olsam enaz 1000 tl fiyattan düşüttrürüm çünkü o motor çantaya uygun deil ve tarzıda deil.haliyle o grenajların değişmesi gerekecek. haksız mıyım ?
-
20 Mayıs 2014, 02:45
#2463
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bişi sorcam kimse alınmasın allah nasip ederse bende mt07 alıcam. ama o çantayı takmak için veya herhangi bişi için grenajınızı kestirmeye değermi ? ayrıca bu motor naked . commuter yada enduro deil amacınız ne anlamış deilim. neden düşündüğümüde sölim : o grenajı kesilmiş motor satsanız ikinci elde ben olsam enaz 1000 tl fiyattan düşüttrürüm çünkü o motor çantaya uygun deil ve tarzıda deil.haliyle o grenajların değişmesi gerekecek. haksız mıyım ?
naked motorlara sırt çantalı sürücü çok yakışıyo. top case enduro işi. kimisi sever, ihtiyaçtır yapar eyvallah ama olmuyo hocam naked motorlara uzun yol motoru muamelesi yapmak.
-
20 Mayıs 2014, 09:44
#2464
cocukozgur adlı üyeden alıntı
ben aldığım bayi olan aydın motor şirinevlere götürdüm. 3 litre yağ 100tl, işçilik 40 tl aldı. yağ filtresini değiştirmedi. neden değiştirmiyosun kitpçıkta yazıyor dedim, kitapçığa bakarsak 10000de bir yağ değiştirmek lazım biz 5000de bir değiştirecez, yağ filtresini de 5000de değiştircez dedi. daha sonra benim içim rahat etmedi araştırdım, foruma da yazdım sordum hatta herkes yağ filtreside değişmeli dedi. bende yağ filtresini değiştirtecem başka servise, tabi yağ da değişmek zorunda olacak boşu boşuna...
Bir daha gitmeyin oraya.
Hangi cesaretle kafalarına göre iş yapabiliyorlar ?
Yamaha Türkiye, bu bakımları merkezi bir sistemle takip etmiyor mu ?
Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.
-
20 Mayıs 2014, 10:13
#2465
arkdaşlar abs li modeller kombine abs mı ? bizim motorlar ?
-
20 Mayıs 2014, 10:20
#2466
-
20 Mayıs 2014, 11:12
#2467
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bişi sorcam kimse alınmasın allah nasip ederse bende mt07 alıcam. ama o çantayı takmak için veya herhangi bişi için grenajınızı kestirmeye değermi ? ayrıca bu motor naked . commuter yada enduro deil amacınız ne anlamış deilim. neden düşündüğümüde sölim : o grenajı kesilmiş motor satsanız ikinci elde ben olsam enaz 1000 tl fiyattan düşüttrürüm çünkü o motor çantaya uygun deil ve tarzıda deil.haliyle o grenajların değişmesi gerekecek. haksız mıyım ?
Kendi motoru, kendi zevki illaki ikinci elde topcaseli almak isteyen biri olur 1000 lira fazlaya satar ha ama ben topcase taktırmam şahsen
-
20 Mayıs 2014, 11:55
#2468
cocukozgur adlı üyeden alıntı
bende tam olarak bunu yazyodum ki siz de bahsetmişsiniz. ctesi günü 1000 bakımını yaptırdım. bugun şileye gittim geldim artçıyla ve vibrasyonda bi artış mı var acaba diye düşünyodum ama tam emin olamadım. 1000 bakımından sonra benzer bişey yaşayan var mı?
Dün izmir Zafer Motorda 1000 km bakımını yaptırdım tüm vidalar kontrol edildi cogu gevsekti sıkıldı zincir gerildi 36 olması gereken standart teker basıncı 44 psi cıktı fabrikaya güvenip kontrol etmeden 1000 km yol yaptım fabrika nasıl boyle bir iş yapmış anlamıs degilim yag olarak motul tercih ettim ltresi 38 tl den 114 tl 50 tl işcilik 50 tl yag filtresi 214 tl totalde odedim şu an bambaska bir motosiklet kullanıyorm zincirinizi muhakkak kontrol ettirin şu an resmen akıyooo GEcen sayfalarda bahsettigim viteste calısmama sorunumda soketinin takılmamıs olmasından ötürüymüş sıkıntımız derdimiz kalmadı herkeze keyifli sürüşler iyi haftalar izmirden selamlar
-
20 Mayıs 2014, 12:30
#2469
utk_trn adlı üyeden alıntı
Dün izmir Zafer Motorda 1000 km bakımını yaptırdım tüm vidalar kontrol edildi cogu gevsekti sıkıldı zincir gerildi 36 olması gereken standart teker basıncı 44 psi cıktı fabrikaya güvenip kontrol etmeden 1000 km yol yaptım fabrika nasıl boyle bir iş yapmış anlamıs degilim yag olarak motul tercih ettim ltresi 38 tl den 114 tl 50 tl işcilik 50 tl yag filtresi 214 tl totalde odedim şu an bambaska bir motosiklet kullanıyorm zincirinizi muhakkak kontrol ettirin şu an resmen akıyooo
GEcen sayfalarda bahsettigim viteste calısmama sorunumda soketinin takılmamıs olmasından ötürüymüş sıkıntımız derdimiz kalmadı herkeze keyifli sürüşler iyi haftalar izmirden selamlar
hocam merhabalar,
yağı serviste seçenek olarak mı sundular? yoksa siz yağınızı alıp mı gittiniz? ben bu yağı koymanızı istiyorum diyerek?
-
20 Mayıs 2014, 15:20
#2470
pistonla yatağının arasındaki mikronluk tepecikleri eyeleyerek parçaların birbirine uyumu sağlanır rodajda. o eyelenen mikro metal parçacıklar yağ filtresinde birikir. eğer rodaj sonrası yağ filtresini değiştirmezseniz o metal parçacıklarını motorunuzun içinde bırakmış olursunuz. e ne işe yaradı rodaj modaj hepsi yalan oldu. yağ filtresini mutlaka değiştirin.
-
20 Mayıs 2014, 16:54
#2471
Rodaj zamanı bu yüzden yüksek devirlere çıkmayın diyor adamlar,o metal parçalar yüksek devirdeyken cart diye kopartabilir,küçük oyuklar oluşabilir,bu da sorunlara yol açar. son sürat denemeleri falan yapmayın yani,teker falan olmasın 1000 km dayanın diyor adamlar.
-
20 Mayıs 2014, 16:56
#2472
-
20 Mayıs 2014, 17:15
#2473
utk_trn adlı üyeden alıntı
Dün izmir Zafer Motorda 1000 km bakımını yaptırdım tüm vidalar kontrol edildi cogu gevsekti sıkıldı zincir gerildi 36 olması gereken standart teker basıncı 44 psi cıktı fabrikaya güvenip kontrol etmeden 1000 km yol yaptım fabrika nasıl boyle bir iş yapmış anlamıs degilim yag olarak motul tercih ettim ltresi 38 tl den 114 tl 50 tl işcilik 50 tl yag filtresi 214 tl totalde odedim şu an bambaska bir motosiklet kullanıyorm zincirinizi muhakkak kontrol ettirin şu an resmen akıyooo
GEcen sayfalarda bahsettigim viteste calısmama sorunumda soketinin takılmamıs olmasından ötürüymüş sıkıntımız derdimiz kalmadı herkeze keyifli sürüşler iyi haftalar izmirden selamlar
Bayi teslim etmeden lastik basınçlarına bakmadı mı boşver fabrikayı bende 225 tl ye yaptırdım tabi benimkinde yamalube kullandılar Bayinin dediğine göre yamalube ipone yapıyormuş(!)
mesela 2000-3000 km de yağı ve filitreyi kendimiz değiştirsek garanti dışı kalırmıyız?
-
20 Mayıs 2014, 18:43
#2474
utk_trn adlı üyeden alıntı
Dün izmir Zafer Motorda 1000 km bakımını yaptırdım tüm vidalar kontrol edildi cogu gevsekti sıkıldı zincir gerildi 36 olması gereken standart teker basıncı 44 psi cıktı fabrikaya güvenip kontrol etmeden 1000 km yol yaptım fabrika nasıl boyle bir iş yapmış anlamıs degilim yag olarak motul tercih ettim ltresi 38 tl den 114 tl 50 tl işcilik 50 tl yag filtresi 214 tl totalde odedim şu an bambaska bir motosiklet kullanıyorm zincirinizi muhakkak kontrol ettirin şu an resmen akıyooo
GEcen sayfalarda bahsettigim viteste calısmama sorunumda soketinin takılmamıs olmasından ötürüymüş sıkıntımız derdimiz kalmadı herkeze keyifli sürüşler iyi haftalar izmirden selamlar
Bende izmirdeyim ve 650 km ye geldim bu saydijlarini sanirim bende yaptiracam bu haftalarda denk geliriz belki biyerlerde tanışıriz
-
20 Mayıs 2014, 18:55
#2475
motokovic adlı üyeden alıntı
mesela 2000-3000 km de yağı ve filitreyi kendimiz değiştirsek garanti dışı kalırmıyız?
Motosikletin yağını 4000-5000 Km'de bir değiştirmek lazım.
Ben kitapçıkta yazan 1.000-10.000-20.000-30.000 bakımlarında yetkili servise götürmeyi, 5.000, 15.000, 25.000 vs ara bakımları kendim yapmayı planlıyorum.
Kendi yaptığınız bakımları bayiye "ben yaptım" diye söylemezseniz sorun çıkacağını sanmıyorum.
Ayrıca "5.000'de yetkili servise gel" derlerse "kitapçığa uyuyorum" diye cevap verilebilir.
Son olarak motosikletin garantisi 2 Yıl / 30.000 KM. Yani çok çok gezen biri 15 ayda bile bitirebilir garantiyi.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
20 Mayıs 2014, 19:26
#2476
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Motosikletin yağını 4000-5000 Km'de bir değiştirmek lazım.
Ben kitapçıkta yazan 1.000-10.000-20.000-30.000 bakımlarında yetkili servise götürmeyi, 5.000, 15.000, 25.000 vs ara bakımları kendim yapmayı planlıyorum.
Kendi yaptığınız bakımları bayiye "ben yaptım" diye söylemezseniz sorun çıkacağını sanmıyorum.
Ayrıca "5.000'de yetkili servise gel" derlerse "kitapçığa uyuyorum" diye cevap verilebilir.
Son olarak motosikletin garantisi 2 Yıl / 30.000 KM. Yani çok çok gezen biri 15 ayda bile bitirebilir garantiyi.
Bayi bana 6000 de gel dedi. bende 10000 de bir gitmekten yanayım...
5000 bakımını yaptığında detaylı ve fotolu yazını bekleriz...
-
20 Mayıs 2014, 20:22
#2477
Redneck adlı üyeden alıntı
Rodaj zamanı bu yüzden yüksek devirlere çıkmayın diyor adamlar,o metal parçalar yüksek devirdeyken cart diye kopartabilir,küçük oyuklar oluşabilir,bu da sorunlara yol açar. son sürat denemeleri falan yapmayın yani,teker falan olmasın 1000 km dayanın diyor adamlar.
Adam rodaj zamanı 205 görmüş...MT-07'nin 2.eli alınmaz anlaşılmıştır...
-
20 Mayıs 2014, 20:26
#2478
Dunyanin en buyuk motor ureticilerinden birinin tonlarca ar-ge si hikaye , muhendisi de bir sey bilmiyor ama bizim paragoz motor esnafi en iyisini biliyor degil mi??? Adam el kitabinda 10000 yazdiysa emin olun 10000 dir . 5000 degistirilmesinin zarari olur mu ? Hayir olmaz . Ama motorun bakim araligi uretici tarafindan kac ise o dur . Lutfen falanca ustanin filanca ustanin lafina inanmayin. Tam sentetik yagin omru 5000 degil 10000 dir. Size dusen sadece periyodik kontrolleri yapmak . Ha para boldur 5000 de bir 150 lira vermek istersiniz o ayri konu. Dedigim gibi zarari yok. Tercih meselesi. Ama isguzar ustalarin yalanlarina inanmayalim.
Zaten dusun her firsatta garanti kapsami disinda bu diyip is yapmak istemeyen fabrika bile 10000 diyor . Eger 5000 gerekseydi 5000 derdi
-
20 Mayıs 2014, 20:31
#2479
[QUOTE=izmirian;3352451]Dunyanin en buyuk motor ureticilerinden birinin tonlarca ar-ge si hikaye , muhendisi de bir sey bilmiyor ama bizim paragoz motor esnafi en iyisini biliyor degil mi??? Adam el kitabinda 10000 yazdiysa emin olun 10000 dir . 5000 degistirilmesinin zarari olur mu ? Hayir olmaz . Ama motorun bakim araligi uretici tarafindan kac ise o dur . Lutfen falanca ustanin filanca ustanin lafina inanmayin. Tam sentetik yagin omru 5000 degil 10000 dir. Size dusen sadece periyodik kontrolleri yapmak . Ha para boldur 5000 de bir 150 lira vermek istersiniz o ayri konu. Dedigim gibi zarari yok. Tercih meselesi. Ama isguzar ustalarin yalanlarina inanmayalim.
e haklısın ama,
benim gibi motoru yaz kış kullanıyorsan daha çabuk kirletiyorsun demektir. yağını filtresini 5-6 bin km de değişmekte fayda var. yok sezonluk kullanıyorsan dediğin gibi paran boldur kimse ses etmez...
-
20 Mayıs 2014, 20:54
#2480
Mt-09 ıxil egzoz tam aradığım ses. bizim motorlarda bu sesi alabirmiyizki?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler