Eğer motoru kısa süre içinde büyütmeyi düşünseydim ve maddi olarak muallak durumda olmasaydım direk kapora vermiştim bu motora...
Eğer motoru kısa süre içinde büyütmeyi düşünseydim ve maddi olarak muallak durumda olmasaydım direk kapora vermiştim bu motora...
bende bugün aradım sen benden önce aramışsın bana 16 -17 arası olacak dedi fuardan sonra teslimler başlayacakmış ocak ayında net fiyatı belli olacakmış .
motorlar model yılı 2014 olduğu için 2014 de türkiye ye giriş yapacakmış malum 2013 yılında girerse 2013 model yıllı kabul edildiği için.
Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
Yunus EMRE
Ah bee biraz daha tecrübem olacaktı...
2 sene sonra 2. el fiyatları en az şimdiki sıfır fiyatları olacak...
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
bende bugun sordum 10.999 olacak dediler hemde abs li
Bence motorlar geldikten sonra pardon bize vergisiz geliş fiyatını söylemişler diyecekler :D....
Euro olmuş 2,86
Mart ayına kadar kur ne olur, aşağı olmaz yukarıda bir rakam olur
Hala 16 bin olacak rakamları yazılıyor ilginç
Kdv ötv vs dahil 5600 euroya bu modeli satmazlar
Sadece abs için Yamaha diğer modellerinde 2000 tl fark alıyordu
Ben sordum 16-17 arası dedi Ocak 15 inde kesin fiyat açıklanacak dedi.
Arkadaşlar 1-2 saat önce motorumu sattım.
şu an MT07 yi bekliyorum. Canlı gördükten sonra büyük ihtimal alıcam.
İnşallah fiyatta bir sürpriz yapmazlar. Tanıtım videolarını izliyorum.
Yamahanın söylediği fiyatı hakediyor bence.
www.motorcyclenews.com/mcn/bikes-for-sale/searchresults/yamaha/mt-07/_/N-148+4293227509+191?mobile=0
yurt dışında 5200 pound yani 18 kusur fiyat koymuşlar
Demeli burda da 20 bin falan olur
ta ilk konu açıldığında boşuna demedim ben, bu motoru 17 nin altına versinler benden sonra mesaj atanlara alıcam diye. yurtdışındaki fiyatla birebir hangi motoru alabildiniz şu ana kadar. 20+ olucak her türlü. yamaha bayisi veriyor gazı millet beklesin diye , sonra da "aaa vergiydi, euroydu çok özür dileriz bize böyle demişlerdi" diyecek.
çokk zor 17 altına satılması euro dolar zıpladı piyasa kötü.İlk parti bi nebze ucuza gider ama 17 altına imkansız gibi birşey.
Crossplane'i çok karıştırmışsınız arkadaşlar. Temelde olay piston patlaması ile oluşan tork ile krank üzerindeki kütlelerin dönerkenki ataletlerinden ortaya çıkan torkları birbirine denk getirmemek. Şimdi yazarken kafamda ışık yandı; galiba bir silindir en üstte, diğeri en altta iken, krank üzerindeki dengelem kütleleri de yere paralel ve birbirlerine zıt yönde duruyorlar. Bu şekilde olur ama bu sefer de motoru sürekli olarak sağa sola ve öne arkaya devirmeye çalışan momentler ortaya çıkacaktır. Neyse, burada lafla anlaşılacak bir mevzu değil bu. Koskoca Yamaha bir şekilde çözmüştür.
İngilteredeki vatandaş 3500TL asgari ücret alıyor yanılmıyorsam. İşte asıl adaletsizlik burada.
Motor
Motor tipi 2-silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
Motor hacmi 689 cm³
Çap x Strok 80,0 mm x 68,6 mm
Sıkıştırma oranı 11.5 : 1
Maksimum güç 55.0 kW (74.8PS) @ 9,000 dev/dk.
Maksimum tork 68.0 Nm (6.9 kg-m) @ 6,500 dev/dk.
Yağlama Islak karter
Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyonlu
Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi TCI
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman Sıralı, 6-zamanlı
Son aktarım Zincirli
Şasi
Şasi Diamond
Ön süspansiyon Teleskopik çatal
Ön teker hareketi 130 mm
Kaster Açısı 24º 50
Kaster mesafesi 90 mm
Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
Arka teker hareketi 130 mm
Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 282 mm
Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 245 mm
Ön lastik 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless)
Arka lastik 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless)
Boyutlar
Toplam uzunluk 2,085 mm
Toplam genişlik 745 mm
Toplam yükseklik 1,090 mm
Sele yüksekliği 805 mm
Tekerleklerarası mesafe 1,400 mm
Minimum yerden yükseklik 140 mm
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 179 kg / ABS 182 kg
Yakıt tankı kapasitesi 14 L
Yağ tankı kapasitesi 3.0 L
Yepyeni 689 cc, sıralı, 2-silindirli motor
Yeni MT-07 modeline böylesine özel bir karakter veren parça, Yamaha'nın 'crossplane felsefesinden' faydalanılarak geliştirilen yepyeni 689 cc, sıralı, 2-silindirli motordur. Asimetrik ateşleme aralıklı 270 derece krank, güçlü bir hızlanma ve mükemmel yol tutuşu hissi verir. Derin doğrusal tork olağanüstü performans sağlar.
Hafif ve ince borulu omurgalı şasi
Bu yeni MT-07, kolay manevra kabiliyeti ve dikkat çekici çeviklik için motoru gerilimli parça olarak kullanan, hafif ve ince bir omurga tipi çelik iskelete sahiptir. Kompakt aks açıklığı ve konforlu süspansiyon sistemleriyle bir araya gelen bu güçlü ve hafif şasi, hassas ve çekici bir sürüş sunar.
Optimum sürüş keyfi için tasarlandı
MT serisinin bu heyecan verici yeni üyesi, anında hakimiyet hissinin yanı sıra üstün sürüş keyfi sunmak için tasarlandı. Şasi boyutları ve ağırlık dağılımı, hızlanma sırasında hissedilen zevki en üst düzeye taşımak ve sürücüye motosikletiyle bütünleşme hissi vermek için özenle ayarlandı.
Uygun fiyatlı ve tasarruf sağlayan hassas performans
Yepyeni sıvı-soğutmalı motoru, hafif omurgalı şasi ve son teknoloji ürünü tarzıyla MT-07, hassas performansla uygun fiyatı ve mükemmel yakıt verimliliğini bir araya getirerek bu modeli hem yeni hem de deneyimli sürücüler için ideal motosiklet haline getiren, dikkat çekecek derecede çok yönlü bir naked motosiklettir.
Kütle önde tasarım ve şık yapılı gövde
Yeni MT-07, atletik yapısını öne çıkaran ve bakıldığı anda güç hissi veren kütle önde tasarımıyla göze çarpıyor. Hafif hava delikleri ve alüminyum yan kaplamalar MT modeline spor ve amacını yansıtan bir görünüm verirken, ince yakıt tankı motosikletin kompakt görünümünü vurgular ve dizler için mükemmel kavrama sağlar.
Karakteristik MT tarzı özellikleri
Açılı aynaları, LED arka farı ve kütle önde gövde tasarımıyla, MT-07'nin daha büyük 850 cc, 3-silindirli MT-09 modeliyle karıştırılmasına imkan yok. Model ailesinden aldığı diğer özellikleri arasında hafif 10 ispitli döküm alüminyum jantların yanı sıra, hava girişi tarzı delikler ve egzoz borularının oluşturduğu Z şekli bulunuyor.
Bağlantılı tip Monokros arka süspansiyon
Bağlantılı tip Monokros arka süspansiyon sistemi, doğrudan motorun krank muhafazasına monte edilerek yerden tasarruf eden ve şasi performansını artıran yatay şoka sahiptir. Hızlanma sırasında daha fazla keyif hissi için MT-07, sürücüyle motosiklet arasındaki bütünleşme hissini artıran, kısa bir 530 mm salınım koluyla donatılmıştır.
Gidona monte edilmiş dijital gösterge
Doğrudan gidonların üzerine monte edilen yüksek teknolojili göstergeler, sürücüye önündeki yol için daha net bir görüş sağlar. Okunması kolay LED ekranda bir vites konumu göstergesi ve yakıt göstergesi bulunur, çubuk şeklindeki takometre ise en güçlü torka ulaşılan 4000 - 8000 rpm bandında en uzun çubuklara sahiptir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)