CB125 olabilir bence de. Nette değişik çalışmalarını görmüştüm.
Ama biraz da gitsin, sadece görüntü olmasın dersen, bence ER5 güzel bir seçenek. Onu da düşün derim, fiyatı da çok uygun bence.
CB125 olabilir bence de. Nette değişik çalışmalarını görmüştüm.
Ama biraz da gitsin, sadece görüntü olmasın dersen, bence ER5 güzel bir seçenek. Onu da düşün derim, fiyatı da çok uygun bence.
bende bambaşka bir örnek vereyim. hem ucuz
izh planet 7. bu yeni model 4 zamanlı cg 250cc motor var.
4000 - 4500tl arası bir fiyatı var. motor çin malı, şasi türk malı, lisansı rus bence çok iyi cafe racer olur.
şimdi cg 125 fiyat olarak oldukça uygun...bazı sorularım olacak yine
1-en çok custom parça bulacagım model nedir ?
2-"yok bunlarda custom parça bulmak zor sagdan soldan toplayacksın orayı burayı kesıp biçeceksin bu hale gelecek " olay bu sekılde mı oerlıyor
yanı sız bu tarz motosiklet istiyor olsaydınız hangi modelle ugrasmak daha mantıklı olurdu...teşekkürler cevaplar için
valla bu soruya gelecek cevapları ben de merakla bekliyorum. benim bildiğim, içinden seçebileceğimiz hazır bir liste yok. ben döşemeciye gideceğim, sele böyle olsun diyeceğim. çamurluğu motorcuya söktürüp kaportacıya götüreceğim. kestirdikten sonra nikelajcıya. sonra yan panelleri söküp, panel tırnaklarını kestireceğim, uyarsa 18, uymazsa 17 inç telli jant ayarlayacağım vs. hazır bir liste varsa çok sevineceğim: )
Tarihine bu para verilmez dediğin SR' nin, zaten motosiklet tarihinin yarısına sahip bi tarihi var, daha ne olsun
1700 den beri üretilse bu paraya kimse bunu vermez zaten
Kendi aksesuar sektörü başlıbaşına zaten var, hatta kişiselleştirilmiş motosiklete binmek istersen dünyada en çok seçenek SR 400-500 için var.
Cafe ve klasikçilerin garajında zaten illa ki bi SR var
Harley gibi suni bi ünvan da değil üstlendiği, kesinlikle çok ama çok daha sorunsuz bi motosiklet, yani kısaca zaten Japon serabı diyebiliriz
bir kaç saattir araştırma yapıyorum...istediğim tarzın adının Cafe racer oldugunu gördüm.şimdi sorun yavaş yavaş halloldu derken kafamda yeni sorular belirmeye başladı ! cafe racer tarzda motosiklet yapmak isteyenlere parça satan bir sürü firma var..sorun şu en uygun model sizce hangisi cg125 ler n yakıt tankı selesi var..gidon bulunuyor camurluk ve stop lambası var..farlar mevcut...geriye de pek bır sey kalmıoyr sanırım evet sizler neler soyleyeceksınız selamlar...
Bence az masraf yapmayacaksınz. Yapmışken ER5 gibi biraz da yürüyen bir motora yapın sonrasında daha çok keyif alırsınız. Hem ses de güzel olur. VB125'in cafe projeleri hoş tamam ama ne bileyim, motor okadar güçsüz ki sürerken hiç keyif almama ihtimaliniz de var.
Budur , muhtesem bi guzellik .
Cok az motor torununuzu gorur , buda onlardan birisi .
Arkadaşlar geçmişi uzun yıllara dayanan bu modelin neden TR de yalnızca 2014 ü var? TR piyasasına yeni mi giriyor yıllardan sonra bu model? Sırf fiyatı çok diye alamıyorum maalesef, motor sevdam SR 400 ile değil WR 125 X ile başlayıp MT-07 ile devam edecek bu yüzden. Böyle bir motorun ederi 18 küsür olmamalı sanki.
Alt devirde verse ne olur? Tarla mı süreceksin? Gerçi 17 torklada ne kadar tarla sürülür oda ayrı konu :D
Bu işleri bana anlatma iyi malı taa uzaktan anlarım ;)
Altı üstü 23ps 17tork bir blok sanki tork canavarı bir bloktan konuşuyoruz.
Adamlar doch motor bile koymamışlar tam el arabası bu başka bişey değil tek kam mili dola zinciri 2 de subap patır patır devam :D bu değerleri 250 cc motorlar bile rahat veriyor hatta fazlasını veriyor vtr 250 örneğin 30 beygire yakın 22nm torka sahip.Ayrıca oldukçada hafif. ;)
Bu motorun tek güzelliği uzun motor ömrü olur başka hiçbir artısı yok ayrıca vtr gibi kaliteli bir motorda motor ömrü konusunda iyi bakımla bunu aratmaz.
Deneyebilirsin tabi...
Taa uzaktan anlıyorsanız okadar ve bu motoru okadar da beğenmediyseniz uzaktan sevmemeye devam edebilirdiniz Şimdi ben gidip HD forumuna/başlığına girip "sizin motorlarınızdan bi cacık olmaz, 50-70 yıllık teknolojiyi kullanıyorlar hala, sadece uzun ömürlü olur ama onu Honda motorları da veriyor" diye eleştirsem çok iyi olur, çok da güzel olur sanırım...
İstisnai şekilde düşük güç ve tork değerlerine sahip olduğunu ben de gördüm. Ama bunu sınıfının dışındaki motorlar ile kıyaslayarak biyere varamayız. Nasıl ki Motoguzzi'yi Ducatinin aynı hacimdeki diğer motorları ile kıyaslamıyorsa insanlar...
Bana göre tek sorunu fiyatı, bu motorun gücünü beğenmeyen, güç arayan almaz. Ama fiyatı bukadar uçuk olunca ne yazık ki "kimse al(a)maz" gibi bir durumu ortaya çıkıyor.
İşine gelmeyen yerleri alıntıdan çıkarmışsın ama neyse hangi sürüş zevkinden söz ediyorsun?Doğru tektir gerçek değerleremi bakacağız yoksa ounu bunun lafına mı?
İşine gelmeyen yerlerini çıkardığın mesajımın diğer kısımlarında bu konuyada değindim yani sorduğun sorunun cevabı orada var anlaşılmamış sanırım yinede yazayım sr'nin tek artısı uzun ömrü olur dedim uzun ömür demek ne demek az devir demek tabi anlayana.
Sürüş zevkinin temeli birazda devir çevirmektir.250cc motor +2 +3.000 rpm fazla çevirip 400cc bloğun eline verecekse bırak devrini çevirsin.
İstediğim motora kötü diyebilirim sonuçta forumdayız herkes fikrini söylemekte özgür işine gelmiyorsa alıntı yapıp laf yetiştirmeye kalkmassın olur biter.
Ayrıca denemek isteyen sensin ben değil.Tükaka Sr ile sana mutluluklar dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------
Ne uzağı ne yakını millette dil pabuç maşallah ne yazacağımı uzaktan yada yakından seveceğimi yada sevmeyeceğimi kimseye soracak değilim,istediğimi istediğimle kıyaslarım laterna bir motor için çok tatava yaptınız yazdıklarım işinize gelmiyorsa laf yetiştirmessiniz olur biter.
Boşluk zorsa ki öyle görünüyor başka hobiler bulabilirsiniz.
extrem_015 hocam bir yanlışlık olmuş sanırım. bu motosiklet 17 değil 27nm torka sahip. honda cbr 250 bile 23torka sahip. ki takdir edersiniz ki racing tarzı bir motor. max hızda çok az bir performans farkı gösterir sr400e karşı ancak hızlanma ve ivmede dediğiniz gibi olacağını pek sanmıyorum. aşağıladığınız kadar da kötü bir fiyatı yok. muadili markaların çoğu 250cc modeli 10-12 bin tl civarında satılıyor. bu motosiklet 27nm torka sahip bir gezinti aracı. yarış yapmak isteyen zaten 5bin tl parasını cebine koyar 250cc sport bir motosiklet alır. o yüzden performansla ilgili eleştirilecek bir yönü olduğunu sanmıyorum. sadece fiyatı 18.250 tl yerine 16000 tl civarı olsaymış gayet uygun bir motosiklet olcakmış diyebiliyorum. Syanur arkadaşıma da katılıyorum bu arada. Eğer performans sadece beygir gücüyle oluyorsa 1 litrenin üzerinde çok motosiklet var 50 60 beygir güç üreten. Bunları almak mantıksızlıkmı olur? sizde bir motosiklet sürücüsü iseniz yamaha r1 alıp 180 beygir güçle gezmek veya bir yamaha xv950 alıp 48 beygir güçle gezmek (ama gezmek) mantık değil zevk işidir diyebilirsiniz diye umuyorum. Son olarak 250cc motosiklet beni geçti nasıl olur sıkıntısı olcak insanda bu motosikleti almaz zaten. Hız yapmak isteyen ss alsın.
Bu arada niyetim tartışma değil sakın yanlış anlamayın lütfen. Hatta bu konuları burada paylaşabilmek hoşuma bile gidiyor. Şimdiden teşekkür ederim yorum yapan ve konuşmaya katılan herkese. Saygılarımla..
Evet motorun torku 27 Nm, 17'yi de nereden çıkardınız ?
Fiyatı bence de çok yüksek ama yurtdışında da aynı fiyatla satılıyor. Valla insan bunu alınca her bakışında ben bunun neyine bu parayı verdim diye sorar gibime geliyor çünkü üzerinde 18 bin TL'lik malzeme yok. İnsanın gönlünden geçen en fazla 15 bin TL.
bencede 15 bin tl ideal ama malesef 250cc den sonra giren vergi dilimimiz önümüze koca bir set olarak çıkıyor. bu halde olmamız üzücü
Halen yokmu şu motosikleti alıp kullanan kimse ? Fikir alabileceğimiz kimse yok
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)