Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Mayıs 2007, 00:21
#1101
Reklamlar
-
14 Mayıs 2007, 01:01
#1102
http://www.motosiklet.net/forum/tazi...tml#post670202
ZİCO' yA RAĞMEN ŞAMPİYON
AE86LEVIN, kardeşim kuyruğunu güle güle kullan. Ama ben ilk yaptığın ön çamurluktan icadını daha çok sevmiştim yaa.Efsaneydi o ,tasarım harikasıydı, alev alevdi.. Aaah aahhhh
-
14 Mayıs 2007, 01:55
#1103
OOoOO hosgeldın ahmet yaw ıyıcek kayboldun hee YA bana kısmet olmucak herhalde bu egzoz baksana her hafta bısı cıkıyooo heheheh Nasıp artık.
Apo hadı tebrık ederım Bursada bıze ıyı yaslamıs haa o ne be :D
Bu aradaa yukardakı resım harıka olmus elıne saglık BJK lıyım ama beyendım yanı bıde motorun o rengı super olmus yaw ben senın yerıne olsam bı dk durmam
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
14 Mayıs 2007, 13:44
#1104
AE86LEVIN adlı üyeden alıntı
bilgin,çamurluk bizim motorun iç çamurluğu,makasla kesip şekil verdim biraz....çamurluğun otorduğu iç kısımdaki demir 1cm genişliğinde 2mm eninde ince fakat sağlam bir metal,şöyleki o metal parça amortisör diplerine tam oturuyor amortisör vidalarını sıkıncada yerinden kıpırdamıyor...plastik çamurluğu o metale bison marka titreşimden etkilenmeyen esneme payı olan çok kaliteli bir yapıştırıcı ile yapıştırdım...en üstteki siyah bantta bizim arabanın tampon koruma bantlarıdır...
bilgin kuyruğu söktükten sonra plakayı takacak başka alternatif yer kalmıyor malesef...yinede beyenenler daha çok...
tasarladığım bu çamurluğun
en önemli özelliği hiç vida kullanılmadan yapılmış olmasıdır,sadece kaliteli yapıştırıcıyla yapıştırılmıştır ve amortisör diplerine kıstırılmıştır...
kanka sağol sanada yaparız rahat ol
gorbon 74 bu çamurluğu yaparken nexusu örnek aldım,ortaya bu çıktı,emin olki yolda giderken daha iyi duruyor resimlerden...
saygılar
kanka hondanın bantlarınımı kullandın? ulan helal olsun be iyi düşünmüşün zaten onlardan 4 tane wardı 2 tanesi gitmiş diğer ikiside bana yeter
walla şu okul bitsede gelsem istanbula tatil planlarımızı yapmaya başlasak rotamızı falan belirlesek..
bestapo dostum o ön camurluk tasarımı benim fikrimdi ewrenle düşünürken birden gelişti denedik falan cok güsel olmuştu ama o daha klasik kalırdı sanki böle daha iyi olmuş gibi spor spor. bide hayalimdeki motor olan nexus tarzı olduğu için ordan gönlümü fethetti
-
14 Mayıs 2007, 15:58
#1105
ikinci el düşünen arkadaşlar için gezinirken gözüme takıldı paylaşmak istedim çeşitli modifiyeler yapılmış sahip olan arkadaşlarada fikir olabilir
http://www.motosikletpazari.com/prod...w.jsp?PID=2420
-
14 Mayıs 2007, 23:13
#1106
gkhnnl adlı üyeden alıntı
Sagol dostumdan ben ogle ahaö saham bı modıfıye gormedım Angel eye bende de var bı kılometre tablounu metalık grı yapmıs bıde jantları boyamıs kı bende sıyah yapmıyı dusunuyorum.O gelsınde esas modfıyeleerı burada gorsun
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
15 Mayıs 2007, 00:19
#1107
-
15 Mayıs 2007, 09:59
#1108
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
15 Mayıs 2007, 19:16
#1109
-
15 Mayıs 2007, 20:50
#1110
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
15 Mayıs 2007, 23:24
#1111
-
16 Mayıs 2007, 00:54
#1112
arkadaşlar bugün motora son bi ayar yaptırdım inşallah bi daha sorun olmaz bende bıktım çünkü karbüratörü söküp taktırmaktan..daha az yakması için karbüratörün içinde püskürmte memelerini değğişti tekrar..bi de benzin çıkışına bi parça daha taktı valfmıydı neydi..hiç fark almadı
ama bu seferde benzin deposunun bi ayağının kırık olduğunu gördüm..gelirkende çukurlarda ses yapmaya başladı sizce tehlikeli olurmu bir tane vida tutuyor şuan...zaten vaktimde yok bu aralar artık idare edicez.. olmadı kendim bi şekilde hallederim orayı..
bugün bizim buralarda bi 19a daha gördüm farlarını yakmamıştı yavaşladım arkamdan gelirse bi selam çakıyım diye sokağa döndü..
-
16 Mayıs 2007, 01:33
#1113
ahmet benim deponun ön iki ayağı kırık,depo aşağıya bırkamıştı kendini kendim kaldırıp sabitledim bir ekilde öyle idare ediyorum...
-
16 Mayıs 2007, 11:40
#1114
arkadaşlar neden depo ayağı kırık anlamadım
kendi kendine mi oluyor ?
-
16 Mayıs 2007, 13:02
#1115
Uzulmeyın arkadaslar benımde 1 ayagı kırık adamlar 6 kilo(dolu) depoya ıncecık ayaklar ypmıslar
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
16 Mayıs 2007, 13:06
#1116
titanic adlı üyeden alıntı
arkadaşlar neden depo ayağı kırık anlamadım
kendi kendine mi oluyor ?
evet kendi kendine oluyor,titreşimden kaynaklanıyor bence ...ön iki ayaktan biri kopuyor genelde kaynak yerlerinden,benim ikisi birden koptu mesela..önemli birşey değil ama...
-
16 Mayıs 2007, 13:18
#1117
Kardeş bide egzoza neden kelepçe taktın.yoksa senindemi egzoz zırıltı yapıyor.benim egzoz zırlıyodu yeniden perçin taktım ama bi süre sonra yine zırılamaya başladı.eğer sen randıman alıyorsan aynısından bende yapacam.
-
16 Mayıs 2007, 22:42
#1118
Perçin olayı biraz geçici bi çözüm oluyor galiba.Kelepçe daha kesin bi çözüm. Motoru ilk aldığımda taktığım kelepçeler 5000km'dir TIK demedi.Tavsiye ederim
-
17 Mayıs 2007, 08:41
#1119
Evet servısınde yaptıgı bısı bu tavsıye de edıyolar baska hıc bısı fayda etmıyo ben percınlerın uzerıne vıda attırdım gene olmadı en ıyısı kelepce ama yaptırmıcam Allah ın ıznı ıle gelıcek ıns egzozum
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
17 Mayıs 2007, 19:44
#1120
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler