Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Nisan 2007, 02:36
#681
Reklamlar
-
02 Nisan 2007, 13:54
#682
Olsun kardesım ya gelecek ne gosterır bılınmez bakarsın onları alacagın gunlerde gelır.
Ben race ıstemıyorum ya naked veya enduro ( agırlıklı enduro ) istiyorum Fz6 Fazer a bende bıtıyorum ama benım ıstedıgım tarz olarak sey Bmw gs1200 falan tıpınde yanı tııp dırek oyle olmayabılır ama tarz o mesela DL650 de super off Allah ım yawww kavustur bızı
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
02 Nisan 2007, 14:25
#683
arkadaşlar ben o kadar memnunimki motordan hem ekonomık oldu hemde ne küçük oldu nede büyük tam idare edyor yani.. haaa ilerde belki motoru değiştirmek isteriz abimle o zaman fazla yüksek bişey alamayacağımız için şu honda cbf150 ler gözüme çok hoş görünüyo hemde fazla pahalı bişey değil..tabiki motor bi tutku oluyor ama o kadarına malesef bizim ekonomimiz yetmez..yani onu alacağıma birtane araba alırım..rahat rahat binerim daha iyi olur benim için gerçi arabamızda yokdeğilde yani ilerde tek benim arabam oluncada başka olur tabi ..hem zaten ilerde evlenince hanımda izin vermez motora.. tabi herkesin hayali başkadır ben gidemedim fuara arakadaşın işi çıktı avcılardan eve döndük direk.demekki nasib değilmiş zaten fazlada gitmek istemiyodum ama davetiye de almıştım tuhh..neyse bidahakine artık..
-
03 Nisan 2007, 10:09
#684
Bizde memnunuz abalcım ama bı yere kadar bızı ıdare edecek sonra ınan sende daha rahat daha buyuk daga hızlı bı makına ısteyeceksın mesela uzun yollara cıkmak ıstedıgınde scooter bı yere kadar senı ıdare edecek ama sonra sende dıyeceksın kı soyle daha buyuk daha konforlu vıteslı ne bılım en azından kasılmadan saatte 150 km hızla gıdebılcek bı motor olsa fena mı olur Yoksa bızde cok sevıyoruz motorlarımızı I LoVe Thİs MotOrbİke
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
03 Nisan 2007, 17:42
#685
nitrious81 yahu bende şimdilik idare ediyor dedim zaten bak bi önceki mesajımda
arkadaşlar ben o kadar memnunimki motordan hem ekonomık oldu hemde ne küçük oldu nede büyük tam idare edyor yani.. haaa ilerde belki motoru değiştirmek isteriz abimle o zaman fazla yüksek bişey alamayacağımız için şu honda cbf150 ler gözüme çok hoş görünüyo hemde fazla pahalı bişey değil..tabiki motor bi tutku oluyor ama o kadarına malesef bizim ekonomimiz yetmez..
demişim dimi.. yani tabiki ilerde değiştirmek gerekir motoru ozamanda bizde alırız duruma göre uygun bitane ama honda en çok aklıma yatan..yada yamaha olabilir..125 lik veya 150 lik olabilir..
-
03 Nisan 2007, 21:14
#686
selam arkadaşlar...bugün biraz canım sıkıldı,yine saldırdım motora... kayışın olduğu kasnağı söktüm...içi simsiyah olmuş,kayışa baktım gözüme iyi göründü...
bizde iki tane t19a var biri abimin 6 aydır bodrumda leş gibi duruyor,çalışmıyor aküsü boşalmış,ayak marşıda bozuk basıyosun boşa gidiyor kol...yarında onu sökeceğim basit bişeyse yapmaya çalışacağım....
bu arada benim motor alttan benzin damlatıyor, karbüratörün en altında bir vida var tam olarak oradan damlıyor,bugün o vidayı gevşettim altta ağzı açık bir benzin hortumu var oradan benzin boşalmaya başladı(benzini tahliye etmek için heralde?) neyse tekrardan sıktım vidayı var gücümle ama yinede damlatıyor :(deli olmamak işten değil...
kayışın bulunduğu kasnağın alt tarafında, arka teker tarafında bir vida var onu gevşettim oradanda yağ akıyor,oda şanzıman yağı heralde...onu ordan boşaltıcağız ama yağını nerden koyacağız bulamadım?
-
04 Nisan 2007, 01:25
#687
AE86LEVIN o hortum benzin thliye borusuymuş evet bi ara bizde kafay takmıştık onu bizimkide yağ kıtıyo bi yerden o kayış kasnağının üzerine doğru.. servise sordum onun için söküp bakmam gerekiyor dedi hıyar herife bak dedim o kadar para aldılar en son gittiğimde şerefsiz herif elini bile sürmemiş hala akıtıyo..bidahki gidişimde söylemiştim onun için motoru komple söküp bakmm lzım falan demişti ayrıyetten para alacak yani aklı sıra..bende zaten son gidişimdi oraya... dahada önemsemedim akan yağı.
-
04 Nisan 2007, 01:33
#688
Ooof.Abi bu bahsettiklerin beni çooook aşar.Kafam almaz,hiç sanmam.Bak ben şurda kaldım; BİZİM ARKA LASTİK HAVA BASINCI KAÇTI YAA?
Zaten bikaç gündür hiç binememişitim motora.Bugün bi baktım lastik epey inmiş.Haydaa!!!Gittim benzinciye hava basmaya,kaçtı bunun basıncı unutmuşuz
,bastım 31 Bişeyler daha soracaktım yoldayken yazarım foruma dedim ama neydi unuttum.Hay Allah!!!
-
04 Nisan 2007, 11:18
#689
arkadaşlar benim motorunda kayış kutusunun üst tarafı ıslanıyor, özellikle tozlu yada hafif çamurluyken dahada belirgin oluyor, o benzin mi yağmı su mu, hepsinin karışımımı anlamadım gitti
1000 bakımında servise göstermiştim, onu yapmak çok basit dediler, ama ne olduğunu söylemediler. 3000 bakımında gel hallederiz dediler. Zaten 3000 bakımıda geldi sayılır 2850 km deyim
a86levin kardeş sanırım o kaçak sandığın şey, tahliye hortumlarından, belli bir vida veya köşe çıkıntı etrafına yayıldığı için sorunu oradan sanıyor olabilirsin. Tabi tam olarak emin değilim. İki üç tane ağzı açık hortum var tahliye için, sanırım onlardan sızan bir şey
-
04 Nisan 2007, 14:04
#690
evet arkdaşlar onların birisi benzin tahliye borusu brnxin kapağının etrafından taşan veya dolum yapıldığı sırada dengesiz pompacıların benzini kapağın etrafına boşaltmasından kaynaklanan biriken benzinlerin yere akmasını sağlıyor birde benzin kabarıyormuş çok dolu olunca o yüzden depoyu tam fullemenizi tavsiye etmem..o boru o i
şe yarıyor.. birde yağborusu var oda onun gibi ibrşey heralde
benim motorun kayış kasnağının üzerine ve o arka çamurluğun tam arka kısmına doğru bi yerden yağ geliyor..onuda bi dahki bakıma gitmemde sorarım heralde..
-
04 Nisan 2007, 15:41
#691
-
04 Nisan 2007, 16:48
#692
-
04 Nisan 2007, 18:07
#693
NOluyorr arkadaslar yaww hepınızın bırden sorun mu yapmaya basladı bunlar serefsız servısler acıp bakmıyo mu !!!!!! Onlarını sorunu bu yaaa..Ama benım bıldıgım karburatorde ogle bı hortum ve vıda gereklı karburatorde bırıken suyu atmak ıcın ı ara ara onu acıp akıtmakta fayda var genelde ben 2000km de 1 actırıyorum onu su cıkıyo baya.Arkadaslar ozellıkle yag sızıntılarına dıkkat edın motorununuz yagını kontrol edın cok azalırsa tehlıkelı olabılır
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
04 Nisan 2007, 18:51
#694
Ben şimdi sevgili arkadaşlarımın gazıyla ön tarafa komple bi operasyon yapayım dedim.Az önce aldım takım taklavatı,indim motora.Başladım ön taraftaki vidaları tek tek sökmeye.Gayet güzel problemsiz kırmızı V parçayı,camı,göstergelerin olduğu kısmı söktüm.Elimi uzatıp farın soketini çektim.Fakat gel gör ki ampulu bitürlü çıkartamadım yerinden,çek Allah çek,olmadı valla!Sanırım içinde bi tırnak filan var doğrumu? Bide far grubunu oradan söküp çıkarmadan sanırım bu işleri yapamayacağım.
Busefer park lambasına operasyon yapayım dedim,o ampulün etrafına da cins, plastik, silgimsi bi madde var,onu da ordan kurtaramadım.Hay Allahım yaa Şanssız günümdemiyim,kalıtımsal bi beceriksizlik olabilirmi diye epey bi kafayı yedim. Ön tarafı toplamayı bitirdikten sonra biraz arkalardan bişeyler sökeyim dedim ama yorgunluktan pek uğraşmadım.Buarada plastik parçaları sökünce içeride ne çok kırık vida yeri,ve ne çok eksik vida,somun olduğunu gördüm.Yetkililerin kulaklarını en derinden hislerimle çınlattım.Bi ara bu ampul sökme operasyonları için püf noktası söylerseniz en kısa sürede tekrar müdahale edicem.
Ha buarada sol fren kolu ile marş çalışmıyordu benim uzun zamandır.Fren tutuyo fakat lambayı yakmıyordu.Müşür filan demişti herkes.Bende direksiyonun üstündeki plastik parçayı sökerek ulaşabilirmiyim diye baktım.(Gerçi neye benziyor bu parça onu da bilmiyorum ya) sağına baktım,soluna baktım,hiç bişey bulamadım neticede. Mesutusem sen bilirsin,nası bişey bu müşür? Servisten başka yerde bulunurmu? Ben değiştirebilirmiyim? Ve yeri motorda neresidir?
-
04 Nisan 2007, 19:46
#695
Bilgilendirme Sempozyumu
Merhaba arkadaşlar, birkaç soruya elimden geldiğince cevap vermeye çalışayım.
1- Lastik hava basıncı 36psi(orjinal lastikler) ön lastiği 34-35 tavsiye ederim.
2-Motorumuzda ucu açıkta olan 4 hortum var. 1.karbüratör benzin tahliyesi: 2haftada bir boşaltılması önerilir(şanzıman tarafında ve ucu hep kirli olan ). 2.Karbüratör hava tahliyesi, tıkalı veya büzük olmasın yeter. 3.Yakıt deposu kapağından uzanan ve taşan yakıtı tahliye hortumu, hayati bir işlevi yok. 4.Yakıt deposunun sağ tarafında kalan kısa bir hortumdur ki bu depodaki havayı tahliye eder, şamandranın düzgün ölçmesini yani deponun hava yapmamasını sağlar.
3-Özellikle aktarma kayışını bulunduğu kapakta sızdırma,ıslaklık v.s varsa, kapaktaki contanın kontrolünde fayda var zira oranın iyi bir izalasyon ile korunması şart.
4-Sevgili Bestapo, far ampulünü sökeceksen farı yarinden sökmen şart. Çünkü; ampul soketi tırnaklı değil vidalı yapılmış, yani ampulu orda tutan tırnaklar vidalı ve açılması gerekiyor.
Saygılar
-
04 Nisan 2007, 20:04
#696
Peki abi 36 basıç çok değilmi yaa? Ben hatırlamıyorum bunu öğrenmiştim biyerden ama unuttum.Genelde 31basıyorum,taş gibi oluyor,da 36 filanda uçurmasın lastiği?Arabaları görüyorum benzincide,o da 30-31 basıyor çünkü!
-
04 Nisan 2007, 20:17
#697
tamam madem sen 36 çok olabilir diyorsun senden kıymetlimi, 30'unu boşwer sadece 6 bas
36
-
04 Nisan 2007, 21:13
#698
Kitapçığa baktım yazmıyor ama 36 psi bence de fazla gibi...
[I]Hiçbirşey imkansız değildir...[/I]
-
04 Nisan 2007, 21:26
#699
Sevgili arkadaşlar, motor kitapçığında lastik hava değerinin ne işi var anlamış değilim. Birbirilerine çok yakın olmakla beraber her lastiğin kendine has fabrika verisi olarak belirtilmiş hava basınç değeri olur.
AS150 T19 A'nın orjinalinde gelen duro marka lastikler için konuşmakla beraber, lastiğin yanağına bakarsanız bu değerin 36psi olduğunu görürsünüz. Motor lastiğini otomobil lastiği ile kıyaslamayın lütfen onu da şimdi açıklayıp konuyu dağıtmak istemiyorum. nokta
-
04 Nisan 2007, 22:43
#700
BESTAPO mesutusemin dediklerine katılıyorum o farı ordan malasef sökmen gerekiyor biraz vidaları uğraştırıyor ama sökünce verdiğin emeğin karşılığını göreceksin..bundan önceki sayfalarda mesutusem ayrıntıyla anlatmıştı bende ona bakarak söktüm far lambalarını değiştim ok...ayrıyatten flash lamba taktım..o müşürün kırılmış bizimkide kırılmıştı yanmıyordu artık kırılmışmı bozulmuşmu bilmemde servisten alabilirsin bence başka yerde bulamassın kendim takarım diyorsan ucuz bişeydi fiyatını unuttum..motoru parçalamak gerçekten zevkli iş ama zaman gerektiriyor oda bende fazla olmadığı halde kendi çapımızda bişeyler yapmaya çalışıyoruz..
mesutusem yahu o kayış kasnağının üstüne ve o çamurluğun aarka yüzünden doğru yani motor kısmından doğru bi yağ geliyor tehlikelimi olur
bestapo park lambasını arkasından bi tarafa doğru büküp yerinden çıkartınca o etrafındaki plastik silgimsi maddeye yapışmış oluyor eğer değiştiricem diyorsan o lambayı ordan kurtar kenarları hafiften yapışmış oluyorbiraz uğraşınca çıkıyor gösterge lambalarıyla beraben mavi led takarsan akşamları çok hoş bir görüntü veriyor...
mesutusem o karbirötör tahliye hortumunun kapağını nerden açacaz yani vidasımı var nerdedir bunu yeri o kadar baktım ama göremedim..belkide bizim hızlanırken boğulmayı ondan yapıyordur..şerefsiz servis boşaltmamıştır..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler