Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Eline saglık evet dedıgın gıbı bıraz zayıf ampuller degıstırmek lazım ama sıgorta ısı dogru kaldırmaz ama dıkkatlık yapmak lazım yoksa yoksa tesisata asırı yuklemeden bısı falan olursa garantıden saymazlar ona gore Bende degıstırmeyı dusunuyorum cıddı cıddı cok zayıf kalıyo ampuller elıne saglık bu arada on granajı sokmek 2 saatımı almıs demıssın ben o kadar alıstım kı 15 dk verıyorum oda cok yaww Tekrar elıne saglık
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
Reklamlar
-
-
yeni farlar
Sevgili abal, öncelikle 25amper biraz fazla ama bir kısa devre söz konusu olduğunda tesisatın yanmasından önce sigorta atacaktır. Sen yine de denk gelirse daha sonra 20'den düşük 10'dan büyük bi sigorta ile değiştir. Ben de emaneten 30 amper taktım ama değiştirecem. Şunu mutlaka belirteyim ki sakın ha sakın motor çalışmıyorken faları uzun süre yakayım deme yoksa akü de elektriğin e'si kalmıyor. Beyaz ampül almana gerek bence, ben osram bilux aldım beyaza yakın bi ışık veriyor ve gayet iyi aydınlatıyor. Yeni farların hayırlı olsun.
-
mesutusem SAĞOLASIN TEŞEKKÜRLER 10-15AMPER ARASI BULAMADIM BUGÜN TEKRAR BAKIYIM.. BİDE BU FAR RÖFLESİ NASIL OLUYOR GEREKLİMİ AŞIRI YÜKLENMEDE DÜĞMELER YANAR DEDİLER...
BİDE GENEL OLARAK MERAK EDİYORUM BU BAZI MOTORLARDA FARIN BİRİSİ SÖNÜK OLUYOR GENELDE BUNUN Bİ ZORUNLULUĞU VARMI..
-
Farlar
Sevgili abal, önceki motorumda sıradan ve düşük wattlı ampul kullanılmıştı, onu da bu ampullerle değiştirdim ve bir yıl kadar hiç sorun çıkarmadı. Tesisatı incelediğim kadarıyla röle göremedim olsa bile yanacağını zannetmem çünkü bu taktığımız 55w'lik ampulleri takarken ben 90w'lık ta takıp denedim ve hiçbir sorun çıkmadı, için rahat olsun bence.
Bu arada bugün elektrikçiye gidip 20'lik sigorta ve sigorta soketi aldım. Orjinaldeki cam sigorta soketini söküp bu soketi takacağım. Resmini de koyuyorum. Takması çok kolay olacak, cam soketinin iki ucundaki kabloyu bu soketin iki ucuna takmak yeterli. Cam sigortalar kolay bulunmuyor.
Bir de benim motorda yüklüyken hızlanmada bi boğulma yaşanıyordu, dün sorunu çözdüm. ikinci resme dikkatli bakınca ne olduğu anlaşılır zaten O borunun montajını yapan ... kafalı japon askeri servis elemanıyla hesaplaşacam inşallah
Dün vakit bulup 4 saatte nerdeyse tüm grenajları ve koltuğu söküp motora bi el attım. Motoru temzileyici spreyle iyice temizledim, tahliye hortumlarında birikenleri boşalttım ve benzin otomatiğine biraz üfürüp içindeki pisliği attıktan sonra, hava filtresinin bulunduğu kutunun içine birikmiş yarım litre suyu boşalttım. Hava filtresinin çıkık borusunu da yerleştirince kzıl şeytan kükremeye başladı. Unutmadan, herkese hava iltresinin hava giriş ağzının yönünü arkaya çevirmesini tavsiye ederim.
bol güneşler
yeni sigorta ve soketi,
... kafalı japon askeri servis elemanının yapacağı montaj bu olur
Hava filtresinin bulunduğu hazne yüzme havuzu sanki
Motorun temizlenmiş hali, her tarafı hortum olunca bu kadarı gözüküyo
Son olarak ta sökülmüş halini göstreyim dedim.
-
Teşekkürler Mesutusem.. Peki 20 Lik Sigorta Dedimmi Verirler Dimi Bende Ondan Taksam Bi Sorun Olmaz Heralde..dediğin Gibi Cam Sigorta Bulunmuyor..
Valla Benimde Bir Nevi Yarimim Dokunurmu Bu Konuda Bilmiyorum Ama Bizim Hava Filtreside Ayni Seninki Gibi Olmuştu Da Servis Altina Delik Deliyo Ordan Biriken Su Akiyo.bide O Hava Filtresi Kutusunun ön Kismina Bi Plastik Türü Bişeyle Kapatabilrsin O Zaman Yağişli Havada Hava Filtresine Su Gelmesini Engelliyo..bizim Hava Filtresini Pislik Vede Su Tikamişti Bi Ara..
Valla Ayni Benimde çekişte Bazen Boğulmalar Oluyo Ve Benimki Sürekli Yapmaya Başladi Ama Açilincada Gidiyor Canavar Gibi Düzde 110 Yapiyo..acaba Bizimde O Boru çikikmi Yoksa O Grenaji Sökmeden Göremezmiyiz Onu..
-
Dediğin gibi 20lik sigorta deyince verirler ve yeterli olur kanımca, bir de sigorta için soket iste, sigortanın takıldığı yuva o. kutunun altına delik açmak olabilir ama bir düşünmem lazım. Ancak diğer bazı arkadaşların da basettiği o ızgaraları, özellikle hava filtresinin altındaki kısmı birşeylerle kapatma fikri, kusura bakılmasın ama ezbere iş. Nedenine gelince; dikkat ettiyseniz o kısımlar yönlü ızgara, yani alttan gelen havayı arka tarafa iletecek şekilde yön verilmiş. Sorarım şimdi bizim motorlar su soğutmalımıydı? "Hava dedi biri hava" grenajları söküp kontrol eden arkadaşlar görecektir, ohava girişleri tam olarak motor bloklarına yönlendirilmiş, yani soğutma işi yapıyor. Şu anda bulunduğumuz mevsim olan bahardan sonra ne gelir Gerisini anlatmama gerek varmı
Hava filtresinin bağlantı borusunun, grenaj açılmadan göüneceğini sanmıyorum, biraz kuytuda duruyor
Oraya çözümüm hazır da uygulaması için uygun malzeme arıyorum, inşallah yaparsam paylaşırım, ama havalar kurudu henüz acelesi yok. Kapatan arkadaşlae warsa açmalarını şiddetle tavsiye ederim. Sevgiler
-
mesutusem...
valla bomba gibi gelmişsin kardeşim.Bianda tozunu attırmışsın topiğin Dur bakalım senden çok kopya çekicez gibi gözüküyor.
Bende havalar sıcak olduğu biara komple motoru sökmek istiyorum.Artık napacağımıda bilmiyorum ya neyse.Varsa sıkılcak vidalar filan onlara bakarız.Hava filtresine yağına bakarız. Ampulu şimdilik ellermiyorum.Ama hala arka lastiğimi değiştirmedim,onu halletsem iyi olacak. Fakat kaç hafta kullanmamıştım,yine tek seferde aldı marşı,pes dedim.Zamanında epey b.k attım ama hala şaşırtmaya devam ediyor beni Haftasonu fuarda ASYA yoktu,CNR dakinde kesin olurlar.Bakalım yeni model filan getirceklermi!
-
DEDİĞİMİ YANLIŞ ANLADIN HERALDE..BEN O IZGARA KSIMINI KAPATIN DEMİYORUM ZATEN ORDAN HAVA GELDİĞİNİ BİLİYORUM MOTORUN FARININ ALT KISMINDAN Bİ BAKARSAN OARAYA NASIL ÇAMUR GİRDİĞİNİ GÖRECEKSİN
O HAVA FİLTRE KAPANIN HEMEN ORASINA UFAK Bİ PLASTİK LE KAPATINCA SORUN ÇÖZÜLÜYOR HAVA GİRECEK DAHA ÇOK YERİ KALIYOR HEM BİZ HAVAYA ENGEL OLMUYORUZ KİBEN SADECE UFAK Bİ YERİ KAPATIYORUM SADECE HAVA FİLTRESİNİN AĞIZ KISMINA PSİLİK VEDE SU GELMEMESİ İÇİN ALT KISMI TAMAMİYLE BOŞ ZATEN KOMPLE KAPATMIYORUM RESİMLEYİM AKŞAM EVEGİDİNCE EKLERİM BURAYA OK
-
t19a cılarda yeni trend motorları parçalamak şaka bir yana iyide oluyor bilmeyen arkadaşlar için....motorcu dediğin kendi işini kendisi görecek.......
-
-
-
BESTAPO adlı üyeden alıntı
mesutusem...
valla bomba gibi gelmişsin kardeşim.Bianda tozunu attırmışsın topiğin
Dur bakalım senden çok kopya çekicez gibi gözüküyor.
Bende havalar sıcak olduğu biara komple motoru sökmek istiyorum.Artık napacağımıda bilmiyorum ya neyse.Varsa sıkılcak vidalar filan onlara bakarız.Hava filtresine yağına bakarız. Ampulu şimdilik ellermiyorum.Ama hala arka lastiğimi değiştirmedim,onu halletsem iyi olacak. Fakat kaç hafta kullanmamıştım,yine tek seferde aldı marşı,pes dedim.Zamanında epey b.k attım ama hala şaşırtmaya devam ediyor beni
Haftasonu fuarda ASYA yoktu,CNR dakinde kesin olurlar.Bakalım yeni model filan getirceklermi!
slm beyler.abi senin dediginin cevabini biliorum.asya motor fuarda 10. holde olacak(www.motoshow07.com)adresinden ogrenebilirsin nerde oldugunu.duyduguma gore 19a yı ureten firma (longbo)firmasından bazı yetkililer asya motorun istanbuldaki yerine geleceklermis.model olarak da fuarda yeni bi model yok cunku su anda uretim icin calisiyo asya motor ve fabrikasına uretim bandida gelmis.fakat suanda cinden teknik servis icin adamlar gelecekler(buyuk ihtimalle znen veya haojin).ama bildigime gore 110-8 lik modeli 100 luk cup haline getiricekler.ama suanda 3 modelin tip onay belgesi alinmis.uretime gecince bu modellerde piyasaya surulecek.bide asya motorun son gelen partideki(temmuzda gelen)6a lar su sogutmaliymis.asya motor insaallah nisanin sonu mayısın başında uretime geciyor.ve fabrikaya yaklasik 40 yeni isci alacaklar.ben fabrikalarini gordum gercekte son teknolojiyle donatilmis bi fabrika.turkiye motosiklettede gittikce ilerliyor.ins.otomobil yan sanayiindeki basariyi burdada gosterirler.
AS150T19A adlı üyeden alıntı
arkadaşlar uzun bir aradan sonra merhaba hepinize.. uzun zamandır foruma giremiyordum (okul işler vs..) ama tanıyan arkadaşlar bilir forumun kurucularından sayılırız ae86 kardeşimle
motoru aldıgımz günden beri aylarca size her konuda bilgi vermeye çalıştık tabi o zaman forumumuzda cok az katılımcı vardı ve biz resmen denek gibiydik
şimdi görüyormuki bircok yeni arkadaşım foruma katılmış ve oldukça güzel bilgiler veriyorlar saolsunlar.. öncelikle yok olduğum zaman aralıgında motorum 4000 kmyi pazartesi günü itibariyla geçti ve maşallah pek bi sorunu yok gibi..
başımdan geçen kilometre taşlarına deginicek olursam en önemlileri 3000km bakımında ziverbeydeki servisten yedigim 90 ytl lik kazık sanırım.. rersmen soyguncu bu adamlar motorumu bidaha servise götürmeyi düşünmüyorum.. onun dışında kışın 1 ay boyunca hiç çalışmadan kömürlükte beklemesine ragmen başına geldiğimde naz yapmadan çalıştı motorum.. bu arada ehliyet konusunuda unutmayalım arkadaşlar ben kadıköyde bi kursa yazıldım 120 ytl kurs ücreti ve toplamda 275 ytl gibi bi rakamla ehliyet sahibi olucam işallah. motorda yazın yapmak istedigim bikaç değişiklik war. öncelikle far konusu gerçekten mantıklı bende ampulleri değiştirmeyi düşündüm ama 55 watt bu motor için biraz yüksek geldi bana. yani degiştiren arkadaşlar bikaç aya daha bilgilendirme yaparsa sevinirim.. onun dışında granajda bikaç yeri boyamak istiyorum. boyama işlemi yapan arkadaşım geyet başarılı olmuş cesaretlendirdi beni
yaptıgımda resimleri yerleştirirm.. son olarakta sele ve ayna değişikliği düşünüyorum. bildiğiniz üzere selemiz cok rahatsız, seleyi kırmızı siyah renkli güzel bir seleyle degiştirmek sanırım gerekli.. aynalarıda motorun geçen sene fuara geldiği ilk andaki gibi kaportadan cıkartmayı düşünüyorum. çelik motorda bizim motor platformunda bir model war onun aynaları ve selesi iş görür sanırım.. ewt arkadaşlar son durum böyle. bundan böyle forumu eskisi gibi takip etmeye ve sorular olursa cewaplamaya calışıcam. fazla uzatmıyım artık
hepinize kolay gelsin keyifli ve güvenli sürüşler....
damla otomotivin asyaya bayabi borcu var zaten yakinda asya motor onun bayiligini iptal edip baskasina bayiilik vvericek...
-
-
-
sizce akümmü bitti
hoşgeldiniz...adaş bende ahmet mennun oldum...
yahu bugün gelirken ya aküm bitti, ya akü şarj etmiyo,yada marş motoru bozuldu anlamadım gitti yolda gelirken akü şarj göstergesi yarının altındaydı farlar açık olunca motor stop edince marş hiç basmıyo bide marşa basınca gösterge sıfıra iniyo normalde stop lambası falan yanıyo ama ayak marşıyla çalışıyo..bi arkadaş daha benim yaşadığımı yaşamıştı aküdendi heralde benim tahminimde akü çünkü marş basınca ilkden alır gibi yaptı sonra hiç tık yok bide şarj göstergesi ortadayklen sıfıra iniyo...sizce nedendir sabah artık servise falan götürcez heralde yine mecbur
-
-
aby o resimdeki motor kimin yahubizimkindenmi o bu arada seninkide hayırlı uğurlu olsun..Kazasız belasız ve arızasız günler dilerim..kask dan ziyade dizlik de takın son derece tavsiyemdir bi kere düşmeye gör direkt kafan dizlerin ve ellerin yerde sürünüyo ağrıları 1-2ay devam ediyo
tecrübeyle sabit...
-
Evt bizimkinden ama resimdekinin markasını bilemiyorum google da buldum resmi.
-
güzel parça resmi buraya ekleyebilirmisin tam olarak bi görelim kopya falan çekeriz
,
o bu değilde benim motordaki sorunu anlayan varmıdır gerçi bugün kimse yok heralde topicte neyse artık sabah bakıcaz çaresine eskiden hergün uğrayan arkdaşlar bugünlerde yoklar servisde eğer sorun aküyse vede para talep ederlerse yaptırmıcam dışarda yaptırırım..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler