Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Şubat 2007, 20:00
#361
arkadaşlar sizde beni yaptınız hepten cahal cühela.. tahu ilkten stop etmesini biliyorum gaz vermicemide biliyorum milim milim oynatacağımıda biliyorum..ben motor sıcakken durduğun anda rolantinin düşük olması sebebiyle durduk yerde stop etmesinden bahsediyorum..çalışır olsada 1 saattir yoldada olsan bazen kalkarken gaz verince stop ediyor..bunun sebebi rolantinin düşük olması..nasıl yükselticeğimide biliyorum sepet sökmeyide biliyorum..bunları başımızdan geçen olarak paylaşalım dedim sadece.. ben 2 sene gece vardiyasında çelik aksamla uğraştım çorap makinası operatörlüğü yaptım. söküp takmak benim işim..fakat benim işim eczane şuanda
eve yorgun gidiyorum motora vakit ayıramıyorum daha öncede dediğim gibi servise götürmeye bile fırsatım olmuyo hem şuanda maddi durumda iyi değil.neyse arkadaşlar..tavsiyeleriniz için teşekkürler..motorum bir numara başka motorlara göre süper..kaçıyomu kaçıyo duruyomu duruyo..hadi rasgele..
Reklamlar
-
15 Şubat 2007, 21:13
#362
abal adlı üyeden alıntı
arkadaşlar sizde beni yaptınız hepten cahal cühela
Estrfllh kardesm o nasıl soz
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
15 Şubat 2007, 21:16
#363
abal
abimin motorda aynı seninki gibi rolanti dip seviyede,mesela sürüş halinde gidiyoruz,kırmızı ışık yanıyor duruyoruz,bakıyorum abim marş yapıyor yükseltelim abi rolentiyi diyorum,çok yakar gerek yok diyor
-
15 Şubat 2007, 21:22
#364
Yok canım nıye cok yaksın gıdıpte rolantıyı 3000 devıre ayarlayacak degılsınz kı ozaman oldugu yerde de durmaz sanırım sen dınleme abını bagak kapagını sokmeden alttakı kapagı ac uzun bı tornavıda ıle calsırken motor hallet ısı
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
15 Şubat 2007, 23:31
#365
arakadaşlar rölantiyi ayarlamak çok kolay
bagajı açın, dipteki küçük plastik kapağı çıkarın (vidaları yok plastik tırnakla tutunuyor.
ondan sonra o kapak boşluğundan, motorun üst tarafında görünen yaylı bir vida var, o rölanti vidası, onu sıktığınızda rölanti yükseliyor gevşettiğinizde rölanti yükseliyor.
eğer bagaj dibindeki plastik parçayı çıkardıktan sonra yaylı vidayı göremiyorsanız, bagaj selesini komple sökün o zaman daha rahat görürsünüz.
-
15 Şubat 2007, 23:41
#366
titanic adlı üyeden alıntı
arakadaşlar rölantiyi ayarlamak çok kolay
bagajı açın, dipteki küçük plastik kapağı çıkarın (vidaları yok plastik tırnakla tutunuyor.
yaylı bir vida var, o rölanti vidası, onu sıktığınızda rölanti yükseliyor gevşettiğinizde rölanti yükseliyor.
Dostum karar ver sıkınca mı yukselıyor gevsetıncem ı
Bende aynı kapagı soledım arkadaslara
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
16 Şubat 2007, 00:13
#367
nitrious81 adlı üyeden alıntı
Yok canım nıye cok yaksın gıdıpte rolantıyı 3000 devıre ayarlayacak degılsınz kı ozaman oldugu yerde de durmaz sanırım sen dınleme abını bagak kapagını sokmeden alttakı kapagı ac uzun bı tornavıda ıle calsırken motor hallet ısı
zaten espri olsun diye söyledim nitrious,yani abimin motorda bu sorun vardıda rolentiyi yükseltme konusunda inat etmedi
-
16 Şubat 2007, 00:54
#368
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
16 Şubat 2007, 10:40
#369
-
16 Şubat 2007, 12:31
#370
Dostum karar ver sıkınca mı yukselıyor gevsetıncem ı
nitrious kardeş
pardon dalgınlığıma gelmiş
düzeltiyorum
kapak boşluğundan bakınca, motorun üst tarafında görünen yaylı bir vida var, o rölanti vidası, onu sıktığınızda rölanti yükseliyor gevşettiğinizde rölanti düşüyor
eğer bagaj dibindeki küçük plastik kapağı çıkardıktan sonra yaylı vidayı göremiyorsanız, bagaj selesini komple sökün o zaman daha rahat görürsünüz.
-
16 Şubat 2007, 13:03
#371
-
16 Şubat 2007, 13:24
#372
Arkadaşlar geziden bahsetmiştik ya.. Bu forumu meşgul etmek istemiyorum o yüzden Ana sayfada İl grupları altında İstanbul MT linkine tıklarsanız bütün detayları görebilirsiniz. Bu arada hava açık yaklaşık 7 derece üşüycem falan diye korkmayın eğer sıkı giyinirseniz hiç bişe olmuyor, ben yaklaşık 2-3 derecede gittim sıkı giyindiğim için hiç soğuk hissetmedim. Bu arada yaklaşık 15 kişiyiz. Mutlaka gelin çok güzel bi gezi olacağını umutorum..
S&S
[I]Hiçbirşey imkansız değildir...[/I]
-
17 Şubat 2007, 00:56
#373
nitrious81 sana dicektim kardeş ben takıldım sadece yaa..AE86LEVIN hatlar karıştı kusura bakma..burdaki servisleri ordakilerden iyi diyorlar abim gittiği zaman ordaki servislerden gelen olmuş ama hepsinde mantık aynı nerden para kırpsak acaba sorusu hepsinin beyninde.. nitrious81 sen nerdeki servise gidiyodun belki önceki sayfalarda yazıyordurda şimdi zamanım az..bu arada pc işinide hallettim Allaha şükür..rahatça yazabiliyorum artık..nitrious81 sendede resimler varmı..koyma imkanın olurmu..
-
17 Şubat 2007, 13:21
#374
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
17 Şubat 2007, 14:34
#375
-
17 Şubat 2007, 22:46
#376
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
19 Şubat 2007, 18:01
#377
nitrious81 VALLA MOTORUN ÇOK TEMİZ GÖRÜNÜYO..NEDİR BUNUN SIRRI
-
19 Şubat 2007, 21:26
#378
Motorum cok eskı degıl zaten dostum 6000 km de ( bugun itibari ile ) bi sırrı yok yawww extra bısı yapmıyorum yıkıyorum ve bazen cıla atıyorum pasta da var da onu ufak cızık olursa cok az suruyorum cunku fazlası zarar.Hee sanayıde ozel makınada rengınıde tutturduk sanırım yanlıs hatırlamıyosam 4-5 boyanın karısımı bızım renk cok zor bı renk ufak cızıkler olursada onu uyguluyorum o kadar baska bısı yok.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
20 Şubat 2007, 00:42
#379
6000 mi valla çok güzel ben daha 3100 civarıyım ama benim vaktim olmuyor.bu aralar pc le uğraştım.onu halletik sayılır sıra motora geldi bakalım sabah servise bırakırım artık akşamda alırım veya ertesi sabah.. vakit olmuyor çünkü. bide ben iki kere düştüm kenardaki sivri uçları baya çizildi hatta arkasındanda ufaktan çizildi.. o boya işinide bi sorucam artık.. bir iki rutuş gerekiyo..şuan motor perişan görünümü var.. kir pas içinde..eksoz zaten ayrı bi alemde sanki arkadan kopmuş ardımdan koşturuyo gibi..
-
20 Şubat 2007, 01:57
#380
Ben sana boyanın Kodunu soleyebılırım cok cok cok kucuk bı ton farkı var onu solıyım ama bu kadarı bıle zor tutturduk benımde o yan uc dedıgın kısımda cızılme oldu hatta baya bıl oldu duvara surttum ama ınce zımpara dan sonra dedıgım boyayı surdum ve kuruduktan sonra ustune bastırmadan pasta surdum ve sondan bı ustekı goruntu olustu ve o taraf abartısız soluyoruöm boya namına bısı kalmadı bembeyaz cıktı ve sımdı bu durumda ama sana tavsıyem boyayı fırca ıle degılde sprey ıle attırırsan daha ıyı olur fırca da ız kalıyo ben bı daha zımparalayıp ogle yapmayı dusunuyorum
Boyanın kodu : ColorMix de yapıldı MİT P26 Std ( veya Jtd "S" mi "J" mi tam okuyamadm adamın yazısını ama yuksek ıhtımal "S")
Ama cok yakından ıncelendıgınde bellı oluyor yoksa resımden de gordugun gıbı bellı degıl.
Egzoza yapacagın sey bellı ben henuz yapmadım ama yapacagım sey borusunu kast edıyorum ıyıce bı zımparalayıp pası yok edıcem ( yada pas yok eden spreyler yada kımyasallar var onlarda olur ) ustune bı kat antı pas surup onun ustune sıyah termal boya cekıcem o baya omrunu uzatır.
Bıde Benım egzozun kendısı zıft ne bılım yag falan ıcındeydı cıkmıyodu onada 2 ytl llık Mazot yettı prıl prıl oldu....
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler