Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Şubat 2007, 15:16
#321
AE86LEVIN adlı üyeden alıntı
aynı sorunu bende yaşadım,üstelik benim ayak marşımda bozuktu...ben servise getirmedim eve yakın bir motorcuya getirdim,ertesi gün aldım, marş dişlisi kırıldı onu değiştirdik dediler,ayak marşı sıyırmıştı onu yaptılar,buji felan değişti...70 ytl para verdim bu işlemlere....bence yetkili servise git ve garantiden yapmalarını sağla....
AE86LEVIN kardeş
peki şu an elektrik marşıyla hemen çalışıyormu bu soğuğa rağmen
benim ayak marşım bozuk değil ama onunla bile ancak 7-8 seferde falan çalışıyor şu an.
ısınınca elektrik marşıylada tek seferde çalışıyor, soğuyunca (2-3 saatte falan) tekrar çalıştırmak için çok uğraşıyorum.
anlamadım bu işi
Reklamlar
-
05 Şubat 2007, 22:40
#322
titanic adlı üyeden alıntı
AE86LEVIN kardeş
peki şu an elektrik marşıyla hemen çalışıyormu bu soğuğa rağmen
benim ayak marşım bozuk değil ama onunla bile ancak 7-8 seferde falan çalışıyor şu an.
ısınınca elektrik marşıylada tek seferde çalışıyor, soğuyunca (2-3 saatte falan) tekrar çalıştırmak için çok uğraşıyorum.
anlamadım bu işi
benim olayımı en baştan aktarayım,yazın hiç sorunsuz bindim motora...ekimde yatırdım motoru... 15 günde bir çalıştırdım herşey yolundaydı,o kadar yatmasına rağmen 2,3 marşta çalışıyordu...
sonra daha zor çalışmaya başladı motor...son aşamada ise bas bas çalışmaz oldu,akü bitene kadar bastım çalışmadı,ilginçtir bu süreçte sağlam olan ayak marşımda bozuldu durduk yere...arabadan akü takviyesi ile 30 dakka marş yaparak ancak çlıştırabildim,motor ısındıktan sonra hiçbir sorun kalmadı...ama ertesi gün yine aynı bas bas çalışmadı.... bende götürdüm tamirciye yaptırdım...
sonuç olarak yapıldıktan sonra herşey yolunda....tek marjda çalışıyor....mesela 1 haftadır hiç marş yapmadım yatıyodu motor...bugün indim ikinci marjta çalıştı ....
-
05 Şubat 2007, 22:41
#323
ayak marşı ile kontak kapalı iken 2 - 3 kez bas o zaman karbüratöre benzin gelir. daha sonra kontak açıp elektirik marşı ile çalışır.
motoru ayak marşı ile çalıştırmayı seviyorum eski jawalara özeniyorum heralde
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
06 Şubat 2007, 00:32
#324
sonuç olarak yapıldıktan sonra herşey yolunda....tek marjda çalışıyor....mesela 1 haftadır hiç marş yapmadım yatıyodu motor...bugün indim ikinci marjta çalıştı ....
alla alla
yok abi o zaman benim motor kesin buji, karbüratör gibi biyerinde bi sorun vardır
ayak marşı ile kontak kapalı iken 2 - 3 kez bas o zaman karbüratöre benzin gelir. daha sonra kontak açıp elektirik marşı ile çalışır.
yarın denicem
bu arada benim motor 2400 km ye dayandı
motorun performansından çok memnunum uçuyor valla
-
06 Şubat 2007, 14:56
#325
Ohhooooo buraları bos bıraktık cosmus valla heheheh Arkadaslar aynı sorun bende de bu sıralar buralar cok sgouk nerdeyse 1 hafya boyunca kar yagı gercı ara aa ctı gece yagı dalan neyse ama motoru apartmana soktum. Aynı sorun bende var Bazen calısmıyor hatta bu sıralar genellıkle sabahları motor cok saguk oldugunda aku bıtene kadar mars basmıyo sonra ayakla denıyorum ama en az 1 saat ugrastırıyo ama ddaha once boyle bısı yoktu ben karın altında bırakırdım 2. basmaya kapasardı hemen bu sıra boyle bısı oldu ama suan ıyı havalar bıraz daha yumusadı ondan herhalde ama herkezde olduguna gore kronık bısı bu sorun ben servıse gıtmedım henuz vakıt olmadı su sıra bısı yok.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
09 Şubat 2007, 17:48
#326
Hepinize tesekkurler arkadaslar
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
09 Şubat 2007, 22:35
#327
kardeş pek anlayamadım ben. Ya moral bozmak gibi olmasın ama traktör gibi çıkıo ses ya Ama gerçekte dinlesek eminim güzeldir.
[I]Hiçbirşey imkansız değildir...[/I]
-
09 Şubat 2007, 22:41
#328
ses ve görüntü kalitesi yeterli değil
aynı zamanda eğer bu şekilde bir kayıt yapılacağı zaman çift mikrofonlu el kameraları ile yapmak daha iyidir. telefon ya da dijital kameraların video kayıt ile elde edilen sonuç gerçeğe yakın olmaz.
motorunun sesi için yorum yapmak bu kalitedeki video için zor. fakat orjinaline göre oldukça değişmiştir.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
10 Şubat 2007, 23:59
#329
pek güzel gelmiyor kulağa ne yaptın bir anlatsana...
-
11 Şubat 2007, 21:48
#330
-
12 Şubat 2007, 12:33
#331
-
12 Şubat 2007, 23:10
#332
yuasa en iyi markalardan biridir,tabi bu sorunlu olmayacağı anlamına gelmez
benim aküde yuasa,abimin ve arkadaşımın t19 ların ise aküsü farklı marka....
benim motorun aküsü değişmedi,marş dişlisi bozuk dendi ve o değişti...sonuçta benim motorda turp gibi şimdilik,tek marşta alıyor...
titanic iyi olmuş ya,fazla parçalanmamışsın servise,ucuza halletmişsin.....
-
12 Şubat 2007, 23:28
#333
evet arkadaşlar yuasa iyi bi markadır aküde... bu arda ben anladım motorlarımız sıcak havayı seviyor Benim motorumda tek marşta alıyor bu aralar.. Maaşallah diyelim
[I]Hiçbirşey imkansız değildir...[/I]
-
13 Şubat 2007, 16:49
#334
yuasa akü bencede çok iyi bir marka ve kalitedir
ama servis başka marka taktı
adınıda hatırlamıyorum shuo.... gibi bişeydi
artık bu akü ne kadar dayanır bilemiyorum ama şu an motorum kendine geldi, tek marşla canavar gibi çalışıyor
yalnız tuhaf bir durum var
servis bana gündüzleride farları yakmamı tavsiye etti, akü aşırı dolunca zarar görüyormuş, gündüzleri güneşte far açmak gıcık bir şey bana göre.
şu öndeki çift göz farların üstündeki küçük farımız var ya
onun amülünü mavi ampülle değiltirmek istiyorum, hem gündüzleri sadece onu yakmış olurum arka farlarla birlikte ve akü aşırı dolmaz.
-
13 Şubat 2007, 17:01
#335
Valla bu kadar senedir ilk defa böyle saçma bişe duydum... Akünün fazla dolması ne demek ya? Gündüzleri far yakmak görülmek açısından dolayısıyla güvenli sürüşün gereklerindendir bkz. ''Farımda hep açık yolumda''
Ama şu bir gerçektir.. Farlarınız açık olduğunda aracınız kapalı olduğundakine göre daha fazla yakar.. Ha bu çok öyle ölçülebilecek bi fark değil ama autoshow dergisinde bi ara otomobiller için böyle bi test yapmışlardı..
Neyse, bu akünün aşırı şarj olması demek akünün ömrünün kısalması anlamına gelmez. Zaten duyan var mı acaba? Akü çok şarj oldu ve bitti yada bozuldu diyen?
[I]Hiçbirşey imkansız değildir...[/I]
-
13 Şubat 2007, 23:31
#336
chaglar kardeş
işte bu servisler adamın beynine böyle kurt düşürüyor
gelde endişelenme, bir iki kişi akü şikayetiyle gelmiş, aküleri balon gibi şişmiş
gündüz farlarını açık bırak, aşırı yük azalsın dediler
bende korkudan farları gündüzleri açık bırakıyorum, ama bu seferde çevredeki vatandaşlar durmadan uyarıyorlar "farların açık kardeş kapat" diye
ne yapacağımı şaşırdım.
-
14 Şubat 2007, 18:15
#337
Arkadaşlar selam.Geçen gün işten ayrıldım apar topar.O günden beri okuyamadım msjları.Az önce de evime bağlattım interneti.Şimdi yazdıklarınızı okumak için sabırsızlanıyorum ama...Çıkmam lazım.FB-AZ maçına gidiyorum.Dönüşte bakıcam,özlemişim siteyi yav.Oh be...
-
14 Şubat 2007, 22:37
#338
-
14 Şubat 2007, 22:42
#339
@abal motor çalışınca bir süre otomatik jigle ile çalışır yaklaşık 1 - 2 dakika sonra devreden çıkar. jigle devreden çıkmadan mı gaza basıyorsun? jigle devreden çıkmadan gaz verirsen aşırı benzinden yapma ihtimali var. benzini sürekli olarak bildiğin iyi yerden almalısın. motorlar hileli benzine çok hassas. benzin filtresini kontrol et su ya da benzeri bir şeyler var mı. aynı zamanda bu motorda varmı bilmiyorum karbüratör tahliye hortumu var onun vidasını düz bir tornavida ile gevşetip eğer karbüratörün dip kısmında biriken pislik ve suyu dışarı atabilirsin.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
14 Şubat 2007, 23:13
#340
TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı
@abal motor çalışınca bir süre otomatik jigle ile çalışır yaklaşık 1 - 2 dakika sonra devreden çıkar. jigle devreden çıkmadan mı gaza basıyorsun? jigle devreden çıkmadan gaz verirsen aşırı benzinden yapma ihtimali var. benzini sürekli olarak bildiğin iyi yerden almalısın. motorlar hileli benzine çok hassas. benzin filtresini kontrol et su ya da benzeri bir şeyler var mı. aynı zamanda bu motorda varmı bilmiyorum karbüratör tahliye hortumu var onun vidasını düz bir tornavida ile gevşetip eğer karbüratörün dip kısmında biriken pislik ve suyu dışarı atabilirsin.
İyi diyosunda bizim motorlarda jigle yok ki
[I]Hiçbirşey imkansız değildir...[/I]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler