Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki J300 Maxi Scooter

    REKLAM ALANI
  1. #1
    gurcano - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Forza NSS300A
    Kawasaki ilk maxi scooterını piyasaya sürdü. Kymco ile beraber geliştirildiği söyleniyor. İşin ilginç yanı dünyanın birçok ülkesinden önce Türkiye'de de satışa sunuldu. Şu an Kawasaki Türkiye yetkili satıcısı Z-Moto'nun Kızıltoprak showroom'unda siyah ve gri renkleri incelebilir durumda.
    300cc ve 20,3 kW (28hp)

    ABS'li model henüz gelmemiş. Fiyatlar ise;
    ABS'siz olanı: 5725.-Euro
    ABS'li olanı: 6100.-Euro

    http://www.kawasaki.eu/J300









    Engine

    Engine type: Liquid-cooled, 4-stroke Single
    Displacement: 299 cm3
    Bore x stroke: 72.7 x 72.0 mm
    Compression ratio: 10.8:1
    Valve/Induction system: SOHC, 4 valves
    Fuel system: Fuel injection:φ34 mm x 1
    Ignition: ECU Control (Full transistor)
    Starting: Electric
    Lubrication: Forced lubrication, wet sump

    Frame

    Frame type:Tubular diamond, steel
    Rake/Trail: 28o / 113 mm
    Wheel travel, front: 110 mm
    Wheel travel, rear: 100 mm
    Tyre, front: 120/80-14 M/C 58S
    Tyre, rear: 150/70-13 M/C 64S
    Steering angle, left / right: 40o / 40o

    Dimensions

    Dimensions (L x W x H): 2,235 x 775 x 1,260 mm
    Wheelbase: 1,555 mm
    Ground Clearance: 145 mm
    Seat height: 775 mm
    Fuel capacity: 13 litres
    Curb Mass: 191 kg

    Performance

    Maximum power: 20.3 kW {28 PS} / 7,750 rpm
    Maximum power with RAM Air: 28.7 Nm {2.9 kgm} / 6,250 rpm

    Suspension

    Suspension, front: 37 mm telescopic fork
    Suspension, rear: Twin shocks with 5-way adjustable preload

    Brakes

    Brakes, front: Single 260 mm petal disc; Caliper: Dual-piston
    Brakes, rear: Single 240 mm petal disc; Caliper: Dual-piston

    Transmission

    Transmission: CVT with centrifugal clutch
    Final Drive: Belt
    Primary reduction ratio: 2.220 ~ 0.790

    Final reduction ratio: 7.222 (43/16 x 43/16)
    H o R o Z ve mehmetenis bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Şubat 2015
    Merhaba.Kawasaki j 300 sahibiyim.bu motor için en iyi yağ markası hangisidir?birde bor power denilen yakıt katkısı kullanmamın faydası olurmu?Şimdiden teşekkürler.

  3. #3
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Selamlar. Kullanimima uygun olmadigi icin almayi dusunmedigim fakat cok beğendiğim bir scooter bu. Yag icin tavsiyeden ziyade servis kitapcigina/kullanim kilavuzuna bakin derim. Bor power vb urunler icinse gonul rahatligi ile "sakın!" diyebilirim.

  4. #4
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Alıntı chagdash1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba.Kawasaki j 300 sahibiyim.bu motor için en iyi yağ markası hangisidir?birde bor power denilen yakıt katkısı kullanmamın faydası olurmu?Şimdiden teşekkürler.
    Yaz aylarında 10w-50 yağ koymak faydalıdır,-10 derece ile 45 derece arasında viskozitesi vardır,
    Ama servislerde genelde 10w-40 yağ koyarlar,

    Yağ markasına gelince ise;

    Castrol power 1
    Motul 5100
    Eneos
    Mobil 1 gibi yağlar öne çıkmaktadır.

  5. #5
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    Bor power,eğer motorunuz yüksek kilometrede veya yağ yakmaya başladıysa çok faydalı.AMA YENİ MOTORDA KULLANMAYI BEN DE TAVSİYE ETMİYORUM.

    Özellkle vitesli ve ıslak debriyajlı motorlarda kesinlikle kullanmayın.Hemen debriyaj kaçırmaya başlıyor. Ama teknoloji olarak inanılmaz bir ürün.

  6. #6
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Alıntı essegesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bor power,eğer motorunuz yüksek kilometrede veya yağ yakmaya başladıysa çok faydalı.AMA YENİ MOTORDA KULLANMAYI BEN DE TAVSİYE ETMİYORUM.

    Özellkle vitesli ve ıslak debriyajlı motorlarda kesinlikle kullanmayın.Hemen debriyaj kaçırmaya başlıyor. Ama teknoloji olarak inanılmaz bir ürün.
    Yalnız şunu da bilmeniz gerekir scooterlar da motor aksamları ve aktarma dişli aksamları ayrı çalışır, yani otomobil gibi,
    Vitesli motorlarda bütün sistem aynı haznede çalıştığı için sizin dediğiniz olay geçerlidir,
    Scooterlar da bor katkısı konulabilir zararı olmaz.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)