Kawasaki J300 Maxi Scooter
Reklamlar
-
Kawasaki ilk maxi scooterını piyasaya sürdü. Kymco ile beraber geliştirildiği söyleniyor. İşin ilginç yanı dünyanın birçok ülkesinden önce Türkiye'de de satışa sunuldu. Şu an Kawasaki Türkiye yetkili satıcısı Z-Moto'nun Kızıltoprak showroom'unda siyah ve gri renkleri incelebilir durumda.
300cc ve 20,3 kW (28hp)
ABS'li model henüz gelmemiş. Fiyatlar ise;
ABS'siz olanı: 5725.-Euro
ABS'li olanı: 6100.-Euro
http://www.kawasaki.eu/J300
Engine
Engine type: Liquid-cooled, 4-stroke Single
Displacement: 299 cm3
Bore x stroke: 72.7 x 72.0 mm
Compression ratio: 10.8:1
Valve/Induction system: SOHC, 4 valves
Fuel system: Fuel injection:φ34 mm x 1
Ignition: ECU Control (Full transistor)
Starting: Electric
Lubrication: Forced lubrication, wet sump
Frame
Frame type:Tubular diamond, steel
Rake/Trail: 28o / 113 mm
Wheel travel, front: 110 mm
Wheel travel, rear: 100 mm
Tyre, front: 120/80-14 M/C 58S
Tyre, rear: 150/70-13 M/C 64S
Steering angle, left / right: 40o / 40o
Dimensions
Dimensions (L x W x H): 2,235 x 775 x 1,260 mm
Wheelbase: 1,555 mm
Ground Clearance: 145 mm
Seat height: 775 mm
Fuel capacity: 13 litres
Curb Mass: 191 kg
Performance
Maximum power: 20.3 kW {28 PS} / 7,750 rpm
Maximum power with RAM Air: 28.7 Nm {2.9 kgm} / 6,250 rpm
Suspension
Suspension, front: 37 mm telescopic fork
Suspension, rear: Twin shocks with 5-way adjustable preload
Brakes
Brakes, front: Single 260 mm petal disc; Caliper: Dual-piston
Brakes, rear: Single 240 mm petal disc; Caliper: Dual-piston
Transmission
Transmission: CVT with centrifugal clutch
Final Drive: Belt
Primary reduction ratio: 2.220 ~ 0.790
Final reduction ratio: 7.222 (43/16 x 43/16)
Reklamlar
-
Merhaba.Kawasaki j 300 sahibiyim.bu motor için en iyi yağ markası hangisidir?birde bor power denilen yakıt katkısı kullanmamın faydası olurmu?Şimdiden teşekkürler.
-
14 Haziran 2015, 20:05
#3
Selamlar. Kullanimima uygun olmadigi icin almayi dusunmedigim fakat cok beğendiğim bir scooter bu. Yag icin tavsiyeden ziyade servis kitapcigina/kullanim kilavuzuna bakin derim. Bor power vb urunler icinse gonul rahatligi ile "sakın!" diyebilirim.
-
14 Haziran 2015, 20:14
#4
chagdash1 adlı üyeden alıntı
Merhaba.Kawasaki j 300 sahibiyim.bu motor için en iyi yağ markası hangisidir?birde bor power denilen yakıt katkısı kullanmamın faydası olurmu?Şimdiden teşekkürler.
Yaz aylarında 10w-50 yağ koymak faydalıdır,-10 derece ile 45 derece arasında viskozitesi vardır,
Ama servislerde genelde 10w-40 yağ koyarlar,
Yağ markasına gelince ise;
Castrol power 1
Motul 5100
Eneos
Mobil 1 gibi yağlar öne çıkmaktadır.
-
14 Haziran 2015, 20:16
#5
Bor power,eğer motorunuz yüksek kilometrede veya yağ yakmaya başladıysa çok faydalı.AMA YENİ MOTORDA KULLANMAYI BEN DE TAVSİYE ETMİYORUM.
Özellkle vitesli ve ıslak debriyajlı motorlarda kesinlikle kullanmayın.Hemen debriyaj kaçırmaya başlıyor. Ama teknoloji olarak inanılmaz bir ürün.
-
14 Haziran 2015, 20:23
#6
essegesse adlı üyeden alıntı
Bor power,eğer motorunuz yüksek kilometrede veya yağ yakmaya başladıysa çok faydalı.AMA YENİ MOTORDA KULLANMAYI BEN DE TAVSİYE ETMİYORUM.
Özellkle vitesli ve ıslak debriyajlı motorlarda kesinlikle kullanmayın.Hemen debriyaj kaçırmaya başlıyor. Ama teknoloji olarak inanılmaz bir ürün.
Yalnız şunu da bilmeniz gerekir scooterlar da motor aksamları ve aktarma dişli aksamları ayrı çalışır, yani otomobil gibi,
Vitesli motorlarda bütün sistem aynı haznede çalıştığı için sizin dediğiniz olay geçerlidir,
Scooterlar da bor katkısı konulabilir zararı olmaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)