BEYAZ
SİYAH
Detay Resimleri
Motor
Motor tipi: 4-zamanlı, 4-subap, SOHC, hava soğutmalı, V-tipi 2-silindir
Motor hacmi: 942cc
Sıkıştırma oranı: 9.0 : 1
Maksimum güç: 38.3 kW (52.1PS) @ 5,500 dev/dk.
Maksimum tork: 79.5 Nm (8.1 kg-m) @ 3,000 dev/dk.
Son aktarım: Kayış
Şanzıman: Sıralı, 5-vitesli
Çalıştırma: Elektrik
Ateşleme sistemi: TCI
Debriyaj tipi: Islak, Çoklu disk
Yağlama: Islak karter
Yakıt sistemi: Yakıt Enjeksiyonlu
Çap x Strok: 85,0 mm x 83,0 mm
Şasi
Ön süspansiyon: Teleskopik çatal, Ø 41 mm
Ön teker hareketi: 135 mm
Arka süspansiyon: Salınım kolu
Arka teker hareketi: 110 mm
Kaster Açısı: 29º
Kaster mesafesi: 130 mm
Ön fren: Hidrolik tek disk, Ø 298 mm
Arka fren: Hidrolik tek disk, Ø 298 mm
Ön lastik: 100/90-19M/C 57H (Tubeless)
Arka lastik: 150/80B16M/C 71H (Tubeless)
Şasi: çift kızak
Boyutlar
Yağ tankı kapasitesi: 4.3 litre
Yakıt tankı kapasitesi: 12 litre
Sele yüksekliği: 690 mm
Tekerleklerarası mesafe: 1,570 mm
Minimum yerden yükseklik: 130 mm
Toplam uzunluk: 2,290 mm
Toplam genişlik: 830 mm
Toplam yükseklik: 1,120 mm
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil): 247 kg / ABS 251 kg
Detaylar
*Hava soğutmalı 60 derece SOHC V-ikiz motor
*Mükemmel verimlilik için geliştirilmiş giriş sistemi
*Gelişmiş tork için kompakt hava filtresi
*Üstün düşük-orta aralık performansı
*Motorun tarzına uyum sağlayan 2'li egzoz borusu
*Sürüş yorgunluğunu azaltmak için kauçuk sönümlü debriyaj
*Paslanmaz çelik kaplama
*Hafif ve çevik kontrol için çift beşikli şasi
*Opsiyonel ABS ile 12 ispitli dökme jantlar
*Yüzer çarklar ile 298 mm'lik dalga tipi diskler
*Arka LED ışık çevresinde mücevher görünümü
*12 litrelik damla biçimli yakıt tankı
Yamaha'nın söyledikleri: Geçmişten esinlendik, geleceğe taşıyoruz
Artık Yamaha, yeni bir neo-retro Japon görünümüne sahip, orijinal arka sokak tasarımı karakteri taşıyan XV950 ile sürücülere motosikletlerini istedikleri gibi modifiye etme fırsatı sunuyor.
Kompakt ve şık, alçak koltuklu XV950, bir yandan böylesine kişisel bir motosikleti kullanmanın hazzını yaşatırken diğer yandan rafine ve çevik bir sürüş sunuyor. V-ikiz motor sonsuz bir güven ve tatmin edici bir performans sunarken Yamaha'nın düz yan hatları ve açıkta duran metal parçaları adeta motosikletin sadeliğini vurguluyor. Temellerine indirgenmiş ve şık bir tarza sahip XV950 modifiye dünyasına adım atmak için ideal bir seçim.
Avrupa'da bir de piggy süspansiyonlu, yakıt tankının üzerinde çizgi olan ve güderi seleli XV950"R" versiyonu var, o versiyon da şöyle:
Avrupa'da ABS sadece "R" versiyonunda var. Ama Yamaha Türkiye "R" versiyonunu getirmeyip normal versiyonu ABS'li ve ABS'siz olarak ayırmayı tercih etmiş