Bir SS'i bu şekilde kullanmak, çok seksi bir kadınla evlenip, sadece sağa sola göstermek dışında hiç bir şey yapmamak gibi bir şey...
SS olmamasına rağmen benim motosikletle en sevdiğim şey sabah yola çıkıp akşama kadar 8-10 saat boyunca virajdan viraja dağ yollarında gezmek. Güzel yollar 1.5 saat uzakta. 3 saat gidiş dönüş, 1 saat öğle yemeği mola, geriye 4-6 saat temiz viraj vakti kalıyor. Gidon yüksek olduğu için kollarım ağrıyor...
SS kullanımı bu iş için. Dağlara yakın yaşayıp sürekli yapanlara yetişmek mümkün değil. İlk başladığımda 1300cc motosikletle 400cc'lik SS motosiklete yetişmekte zorlandıydım. Zamanla hızlanıyor insan...
Ben de diyorum niye insanlar forumda 4 silindir Japon SS'lere dayanıksız gözüyle bakıyorlar diye... Amacına göre kullanınca taş gibi hepsi yahu. Dümdüz yolda ara gazı vere vere geberiyorlar desenize
Videoda yağmur çamur sel götürüyor hacı sen viraj diyon. Hava güzel olduğu zaman motor tipi farketmeksizin çok büyük bir kısım şile taraflarında viraj yapıyor zaten. Bizim yollarımız viraj çalışmaya müsait değil. virajda sollama yapan kamyonun altında kalır ölürsün seni suçlu bulurlar bu ülke böyle bir yer
Şöyle izah edeyim.
Bir arkadaşımın oğluna A1 sınıfı motosiklet aldık. Bu işten az buçuk anlayan herkesin ama herkesin söylediği şey:
YBR125
CB125E
CB125ACE
innova
winggo
crypton
Bunlarla başla, para biriktir, öğren, geliş, masrafını az tut, A2' ye geçtiğinde hem motosikletini yenilemekte sorun yaşamazsın hem masrafın az olur. Kendini düşünürsün, motosikleti düşünürken kaza yapmazsın şeklindeydi.
Alacağımız motosiklet 4000-5000 aralığındaydı ki herşeyiyle güzel ve iyi bir modeldi. Sonra ne oldu? Israr ısrar ısrar gidildi MT125 alındı, toplam masrafı yaklaşık 16.000 TL' ye.
Bunu neden yaptı? Daha iyi gittiği için mi? Benim az oynanmış ACE125 ile neredeyse kafa kafaya giden motosiklet. Hatırlatırım ACE125 4 vitestir, ekonomik sınıftır.
Sadece şekil, görüntü, hava atma, ego tatmini...
Konu genellikle bundan ibaret malesef.
Yoksa ülkemizde %kaçlık grup bir CBR600RR' ın hakkını vererek kullanabiliyor? Düz yolda gaz açmak için, bu kadar. Konuşmayı denediğimde aldığım cevaplardan en ilginci: "-Abi, bunun gidon kısa. Zor dönüyor, viraja gelmiyor. Düz yol makinesi bu" oluyor. Şimdi, sen bu adama ne anlatabilirsin?
...
Merhaba 2017 model Cbr 650f zincir lazım servise sordum 900 lira fiyat çektiler bunun uygun olanı varmı acaba link verebilirmisiniz . Not : sadece zincir. Set değil
ağustos ayında 15 günde 2300 km lik bi ege-akdeniz turu yaptım, gün içerisinde 5-6 saat sürdüğümüz de oldu, titreşimden elimin ayağımın uyuştuğunu hatırlamıyorum. zaten 100-150 km de bir mola verdik. 3-4 saat aralıksız kullanırsanız her motor elinizi ayağınızı uyuşturur.
Google’ye Karaköy dinamik zincir yaz. Zincirinin kalınlığını ve bakla sayısını söyle. Anlaşın, havale/eft nasıl ödeme yapacaksan yap ve zincirin daha ucuza eline gelsin. Cz marka oringli motosiklet zinciri.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
İnsan herhalde alışıyor. Benim mt-07’nin selesi taş gibi geliyordu. Resmen canım acıyordu sürünce, şimdi ise bir etki hissetmiyorum. En son Wolf bende iken bir yere gitmiştim ve yumuşak sele üstünde uykum gelmeye başlamıştı
bende sırf eğlence olsun diye ankara bolu arası gidip geliyordum veya çevre yolunda ankara turu atıyordum. o zaman bile özellikle ellerim aşırı uyuşuyordu.. avuçlarımın içi karıncalanıyordu uzun mesafede.. ve çok üst segmentlerden geçmedim bu motora.. çinli motorların titreşimlerine de alışkınım yani..
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)