Shamy adlı üyeden alıntı
Motosiklet hakkında yorumlarıma geleyim:
İşçilik ve parça kalitesi oldukça kötü, plastik aksam, kontrol butonları kore malı motosikletler gibi ucuz, gerçi bu 1000RR dada böyle klasik Honda ucuza maliyet. Boya kötü, sadece deponun boyası güzel plsatik aksamdaki kalan boya gerçekten kötü. Kaynak yerleri belirgin, kaba görünümlü bir şase , orata çıplakmış gibi duran motor aksamı, eksik giydirme, Yine naked motorlarınkine benzeyen düz ön cam. Paslanmaya meyilli metal aksam (egzoz katalizörü ve bazı vidalar) Kötü bir titreşim ve grenajın heryerinden gelen zırıltılar. Devir saati göstergesi küçük ve albenisi yok, Hararet göstergesi yok.
Motosiklette 6 bin devirden sonra zaten fazla olan tireşim oldukça artıyor, 2015 modellerinde motor bağlantı civataları ve takozları yenilenmesine rağmen bu titreşim var. Tabi bunu herkes anlamaz adam yeni 4 silindir makineye biner anlamaz, yada var olan titreşim ona az gelir, bizim gibi 10 yılda 10 tane 4 silindir motor sahibi olan ve bir onlarcasınıda deneyen birisi hemen farkediyor durumu. Motor titriyor bariz, bir tur veya konfor motorunda bu durum hiçde hoş değil. Heleki yüksek süratlerde resmen çift silindir gibi titriyor.
grenajın heryerinden ses geliyor, gösterge tablosundan zırıltı geliyor. Kötü montaj ben kendim bir avuç oring lastik, civata ve somun ve çift taraflı bant kullanarak sorunu çözdüm gösterge tablosu bile gram ses yapmıyor artık.
Ön süspansiyon çok iyi değil, yüksek sürat ve virajlarda fazla zorlanmaya gelmiyor bırakmaya başlıyor kendini, kesinlikle iyi bir yay takımı ve uygun bir yağ değişimi şart. Arka süspansiyon fena deği, kiloma göre birkaç deneme yaparak birkaç tık ayarla sorunu çözdüm.
Arka fren rezalet, hem ilk çok yumuşak daha sonrada birden tutuyor, ABS olmasına rağmen kitleniyor acayip birşey bir süre kilitli kaldıktan sonra ABS nin aklı başına geliyor ve devreye giriyor acemiler için korkutucu, benim için fark yok ben zaten motosiklette ABS ye ihtiyaç duymuyorum.
Şimdi hiçmi iyi yönü yok diyeceksiniz evet var:
Çok az yakıyor R6 dan bile az yakıyor uzun yolda 5 litrenin altına bile düşüyor oldukça ekonomik. Hararet yok, fan çok zor açıyor sıcakta trafikte bile . Motor rahat oturuşu yüksek, sele konforlu, artçı rahat ediyor. Ön fren iyi, hem tutuş hem dozlama hem ABS gayet iyi çalışıyor. Motor tam acemi işi güç tork grafiği pürüssüz, hata şansınız yok gelen devre göre sakince güçleniyor, ön kaldırıp kafanıza asla geçmez, fazla yanlamaz, tam keyif motoru, vites geçişleri çok akıcı debriyaj çok iyi, Virajı limitte gidilmediği sürece gayet yeterli, hatta orta ölçekli sürücüler bile şaşıracaklar viraj kabiliyetine. Şehir içinde Racing makina yanında adeta altımda bir YBR var gibi kıvrak, aralara çok iyi giriyor, Motosikletle oynuyorsun resmen, 125 lik gibi kıvrak kolay hakimiyet ağırlıgı hi hissedilmiyor. Altı yüksek kaldırımlara çıkarıp park edilebiliyor.
Sonuç: Benim tarzım kesinlikle değil, az yakan, rahat, konforlu bir araç istemem gidip ekonomik arabaya binerim. motosiklet hobi işidir. Yeni başlayanlar için alınabilir bir motosiklet bu fiyatı verirsiniz tabiki, görüntüde fena değil bir nevi düşük bütçeli fakir 4 silindir racingi diyebiliriz.