Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
43. sayfa BirinciBirinci ... 33414243444553 ... SonuncuSonuncu

Honda CBR 650F (Yeni)

    REKLAM ALANI
  1. #841
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Alıntı esetabu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    koyma diyorsun neden diyorsun?
    Nedenini yukarıda söyledim klavuzunda 95 yazıyor. Sıkıştırma oranın,motorun mekaniği,yakıt sistemi , yazılımı 95 oktana göre ayarlı. Sen motoruna değil 97 oktan 100 oktan pist yakıtı bile koysan bir fayda sağlamaz orjinal hali ile.

    Ha diyorsan ben piskolojik olarak kendimi tatmin ediyorum, 87 ps motorum sanki 97 oktan yakıtla daha iyi gidiyor gibi geliyor işte o zaman birşey diyemem. istediğini koy

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------

    Alıntı ninja h2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Shamy söylediklerin çok yanlış bir otomobil sürücüsüymüş gibi konuşuyorsun gibi geldi.
    Yo hiçte yanlış değil. Trafik kurallarına riyayet ederek düzgün sakin gitmek, yanlış ise yanlış kavramınızı gözden geçirin. Biz burda doğrluları söylüyoruz. bu topikteki hemen herkesten daha fazla tecrübeye sahibim, faydalanacağınıza gelmiş kafa tutuyorsunuz CBR 250 kullanan 2 senelik motorucu bana bilmişlik taslıyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #842
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Bence elimizden birşey gelmiyorsa zaten olan olmuş arkadaşımıza şu otomobil sürücüleri karşasında destek çıkmanı beklerdim.
    mubumu bunu beğendi.

  3. #843
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Video atacağım cepten olmadı yarın bilgisardan atarım
    Youtubede uğur ertekinin klasik kaza sebepleri videosunu izlemenizi tavsiye ederim
    Arabalara karşı gardımızı alalım

  4. #844

    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Motosikleti
    2014 CBR 650F
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun çok.

    Hep söylediğim şey tecrübe eksikliği ve acele etme yüzünden oluyor bu kazalar. Tamamen sizin suçunuz ufacık daracık aralara giriyorsunuz. bırakın kapı açılmayı bu araba aralarından çoluk çocuk fırlar vebali büyük olur. Düzgün otomobil gibi şeridinizde gitseniz bunlar olmayacak.
    akşam üstü daha yazdım bu konuyla ilgili, motosikletçilerin %80 i motoru manyak gibi kullanıyor. Aralara giriyor, makas atıyor. Slalom yapiyor, ufacık düzlükte hızlanıyor hemen. Ya efendi efendi şeridinizden gidin kaza olmayacak diye birşey yok arabanın birisi gelir tepenize çıkar o ayrı ama bu yaptığınız kaza tamamen sizin suçunuz olan boş bir kaza, heni sizin engelleyebilceğiniz türden.
    Motorcu arkadaşımızın hiç bir şuçu yok bence, araçdan inmeden evvel önce aynaya bakılır...
    Hiç mi sürücü kursuna gitmediniz.
    Hız konusuna gelince max 35-40 km cıvarı gayet normal seviyelerde, ayrıca e-5 te nasıl çocuk fırlayacak merak ettim.
    Sıkışık trafikte neden şeritten gidecek onuda anlamadım...

    Eger böyleyse metrobüse binelim..

    Çok acımasız, bencilce bir eleştiri olmuş.

  5. #845
    hesbup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    geçmiş olsun, çok şükür size birşey olmamış...



    Alıntı gurkan_k2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda cbr 650 f kaza anı: https://youtu.be/5UgLCYlDxkE


    arkadaşlar motorumla ilk kazamı yaptım taksicinin birden kapıyı açması sonucu önce kapıya çarptım sonrada motordan uçtum Allaha Şükür bende birşey yok ama motor pert gibi birşey

  6. #846
    hesbup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Arkadaslar, disarida kullanabilecegimiz kilit onerileriniz ne olabilir acaba ? Ev de ozel kapali park alanim oldugundan orada bir sorun yok ama disarida 1-2 saatlik park edilen acik otopark, alisveris merkezi, cadde vs yerlerde onlem olarak kullanabilecegimiz pratik kilit cozumu ne olabilir ? Zincir icin her yerde uygun sabit bir yapi olmuyor acaba disk kilidi ya da alarm vs yeterli olur mu, siz ne kullaniyorsunuz ?

    Tesekkurler

  7. #847

    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Motosikleti
    2014 CBR 650F
    Arkadaşlar,

    2 sorum olucak ;

    cep telefonunu motorda ( cbr 650f ) nereye ve hangi aparatla takıyorsunuz ?
    aynı şekilde aksiyon kamerayı nereye takıyorsunuz ? ( kaska takmak istemiyorum )

    teşekkürler.

  8. #848

    Üyelik
    31 Ağustos 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CB 650 F
    Alıntı mubumu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar,

    2 sorum olucak ;

    cep telefonunu motorda ( cbr 650f ) nereye ve hangi aparatla takıyorsunuz ?
    aynı şekilde aksiyon kamerayı nereye takıyorsunuz ? ( kaska takmak istemiyorum )

    teşekkürler.
    Aksiyon kamerasını bazen kaskıma bazen de göğüs kemerine takıyorum. Göğüs kemerini şu adresten almıştım;

    http://www.aliexpress.com/snapshot/6521992920.html?orderId=66093190086778

    Kask kamerasına göre daha güzel bir açı sunuyor. Hem gösterge tablosunu hem de gidiş istikametini rahatça görebiliyorsunuz. Kask kamerasının avantajı ise nereye bakarsanız orayı kaydediyorsunuz.

    Telefon tutucu kullanmıyorum ama kola takılanlardan almayı düşünüyorum.

    Haftasonu Yaklaşık 450 km`lik bir gezi yaptım ve kullandıkça daha çok seviyorum motorumu. Uzun yolda sakin kullanımda 4,6/100km yaktı. Şehir içi gazlamalı kullanımda ise 6 civarı yakıyorum.
    mubumu bunu beğendi.

  9. #849
    hesbup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    2015 model 1700 tl civarı kasko yapıyorlar, üstelik anahtar üzerinde çalınsa bile karşılıyor, nasıl fiyat acaba ?

    Ayrıca bu nasıl forum anlamadım, yazan çizen, paylaşan yok ?????

  10. #850
    esetabu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    2014 honda cbr 650f
    Alıntı hesbup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015 model 1700 tl civarı kasko yapıyorlar, üstelik anahtar üzerinde çalınsa bile karşılıyor, nasıl fiyat acaba ?

    Ayrıca bu nasıl forum anlamadım, yazan çizen, paylaşan yok ?????

    1700 bana ucuz gibi geldi. tum sartlari detaylari iyi incelemek lazim. belki senin yas buyukse o yuzden iniyor fiyat veya uzun suredir kullaniyorsan. bunlar gibi bi durum yoksa fiyat ucuyor. ama 1700 iyi bence yap gitsin. motor olmus zaten 30 nerdeyse.
    neresi orasi bu arada. ben de bi sorayim fiyat alayim.

  11. #851
    hesbup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Groupama danmis, Anes motor da servis kaydi olanlara ozel bir kampanyaymis, orada servisdeki arkadas yonlendirmisti,bu arada yas 36
    Sartlari araba kaskosu gibiydi, anahtar uzerinde calinsa bile full karsiliyor, yol yardim vs hersey var demisti ama sartnameyi okumadim, bilginiz olsun diye paylasmak istedim, cunku fiyatlar astronomik oldugu icin genelde benim gibi kimse kasko yaptirmayi dusunmez. Gerci bu da arabaya oranla cok pahali ama risk primi cok yuksek oldugu icin diger motor kasko fiyatlarina gore cok uygun gorunuyor.

  12. #852
    esetabu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    2014 honda cbr 650f
    Alıntı hesbup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Groupama danmis, Anes motor da servis kaydi olanlara ozel bir kampanyaymis, orada servisdeki arkadas yonlendirmisti,bu arada yas 36
    Sartlari araba kaskosu gibiydi, anahtar uzerinde calinsa bile full karsiliyor, yol yardim vs hersey var demisti ama sartnameyi okumadim, bilginiz olsun diye paylasmak istedim, cunku fiyatlar astronomik oldugu icin genelde benim gibi kimse kasko yaptirmayi dusunmez. Gerci bu da arabaya oranla cok pahali ama risk primi cok yuksek oldugu icin diger motor kasko fiyatlarina gore cok uygun gorunuyor.

    valla fiyat fena degil gibi. ben de istiyorum teklif icin aradim bi yeri.



    bu arada makina olmus 30.500

  13. #853
    atgatt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2014
    motorunson hali.
    32 000 km yi gecmek uzereyim.
    sifir problem.













    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------

    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nedenini yukarıda söyledim klavuzunda 95 yazıyor. Sıkıştırma oranın,motorun mekaniği,yakıt sistemi , yazılımı 95 oktana göre ayarlı. Sen motoruna değil 97 oktan 100 oktan pist yakıtı bile koysan bir fayda sağlamaz orjinal hali ile.

    Ha diyorsan ben piskolojik olarak kendimi tatmin ediyorum, 87 ps motorum sanki 97 oktan yakıtla daha iyi gidiyor gibi geliyor işte o zaman birşey diyemem. istediğini koy

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------



    Yo hiçte yanlış değil. Trafik kurallarına riyayet ederek düzgün sakin gitmek, yanlış ise yanlış kavramınızı gözden geçirin. Biz burda doğrluları söylüyoruz. bu topikteki hemen herkesten daha fazla tecrübeye sahibim, faydalanacağınıza gelmiş kafa tutuyorsunuz CBR 250 kullanan 2 senelik motorucu bana bilmişlik taslıyor.

    o kadar cok bos konusuyorsunuz ki...butun topic boyunca. yok o daha kaliteli yok bu daha iyi gibi kisitli bilginizle, yalan yanlis yorumlarla.
    'bu topikteki hemen herkesten daha fazla tecrübeye sahibim' cumlenizlede ego imzanizi atiyorsunuz. hani diyelim ki siz enn tecrubelisiniz bu alemlerde yinede hic bir katkiniz yok bu basliga, bos konusmadan baska.
    arkasina, aynasina bakmadan kapiyi acan hayvani elestireceginize, martaval anlatiyorsunuz. ilgicekmek icin belkide butun bu yorumlariniz?
    altinizdaki cbr1000rr a yazik.
    rebel_punto ve dyavol-77 bunu beğendiler.

  14. #854

    Üyelik
    11 Mart 2006
    Merhaba arkadaşlar, 650f almayı düşünüyorum fakat sahibinden e baktığımda 1000 ile 10000 km arasında satılık çok motor var . 0 aldığın motoru 1000 km yada 10000 km de niye satar insan. Merak ettim dogrusu

  15. #855
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    22 Ağustos 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR 600RR '15
    atgatt fotolar gözükmüyor yenileyebilir misin

    Haftasonu kısa bir karadeniz turuna çıktık. İzlenimlerimi paylaşayım motor hakkında fikir edinmek isteyenlere.

    Ankara'dan Çakraz'a gidip geldik. Yaklaşık 650 km lik bir turdu. Ankara çıkışı otobanı kullandık. SS motorlar hariç çoğu motorun çıkamadığı bir top speedi var.Biraz ağır olmama rağmen 245 km hıza ulaştım. Arkadaşımın motoru MT-07 idi top speedi 200 km civarı olduğundan dolayı ve sürekli limitlerinde gidemeyeceğini de hesaba katarsak otoban seyir hızımız 170 km civarı idi. Yanlış hatırlamıyorsam cbr 650f 175km civarı max torkun alındığı 8000 devir civarında oluyor. Tek başıma olsaydım motoru çok yormadan 190-200 km civarı yol alabilirdim.

    Otoban sonrası Yeniçağ'dan duble yola çıktık. Bartın'dan sonra benim adıma sıkıntılar başladı. MT-07'nin amortisorleri 650f e nazaran daha yumuşak. Bozuk yamalı ve çukurlu asfaltta motor beni yordu. Tamam ss ler kadar sert bir amortisörü yok ama bozuk asfalta pek uygun olmadığını düşünüyorum şahsen.

    Onun dışında yolculuk boyunca 100 km de ortalama 5,1 lt yakıt tükettim. MT07 nin tüketimi ise 4,6 lt seviyesinde idi.

    Yol tutuşu viraj kabiliyeti ve kullanım kolaylığı benim açımdan çok başarılıydı. Oturuş pozisyonu açısından yeterli açıda diyebilirim. Beliniz sırtınız ağrımıyor. SS ler ile uzun yol yapan arkadaşları takdir ediyorum ama ben kesinlikle yapamazdım. Ya da 50 km de bir durup belimin ağrısının geçmesini beklerdim.

    Onun haricinde ne diyebilirim. 2 motor da hiç sorun çıkartmadı çok şükür. En büyük endişemiz lastik patlamasıydı.

    Uzun turlar için çok uygun bir motor olduğunu düşünmüyorum. Gidişi duruşu yakıt tüketimi ve spor karakteri bu motoru kullanmaya devam edeceğimi gösteriyor. Şu an piyasada bu amaca hizmet edecek muadil motosiklet olarak aklıma bir tek yamaha fazer8 geliyor. Bu tarz bir motosiklet almayı düşünenler onu da değerlendirmeye alabilirler. Fiyat olarak da aynı seviyedeler.Hangisinin artısı daha ağır basıyorsa seçim yapsınlar.

    Benden bu kadar keyifli sürüşler herkese.
    btayyar bunu beğendi.

  16. #856

    Üyelik
    31 Ağustos 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CB 650 F
    CB 650 F : 26.500-TL
    CBR 650 F : 30.500-TL

    Sıfır fiyatlarına zam gelmiş.
    ...

    Birkaç hafta önce MT 07 sahibi bir arkadaşla Ankara çıkışlı, Beypazarı üzerinden Bolu Gölcük, Çamlıdere, Kızılçahamam - Ankara gezisi yaptık. İkimiz beraber depolarımızı doldurarak yola çıktık ve 260. km`de tekrar fulledik. Benim motorum 11 lt, arkadaşımınki 10 lt benzin aldı. Neredeyse hiç basmadık.

    Beypazarından çıkınca yaklaşık 50 km motorlarımızı değişerek kullandık ve arkadaşım benim motorumu mt 07`ye göre daha çok beğendi. Hatta neden 5.000 TL pahalı olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum dedi. Yalnız ben de eski bir MT 07 ve MT 09 kullanıcısı olarak MT serisinin düşük devirdeki yüksek torkunu bazen özlediğimi söylemeliyim.

    Bu arada Spor Çantamı vs. taşıyabilmek için Maksi scooter`e geçmeye karar verdim (xmax 250). Elinde 2014 - 2015 temiz xmax olan varsa takas düşünebilirim.

  17. #857
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Bu konudakilerin agzini kapamak icin 1000RR imin yanina kardes 650F aldim bir tanede bir sezon binip satmak icin 0 km aldim 1300km yaptim iznimde, iyi ve kötü izlenimlerimi paylasacagim tarafsiz olarak, fotolarimi da paylasacagim, artik motosikletin sahibi oldugum icinde atip tutamayacaksiniz yada tarafli elestiriyor diyemeyeceksiniz. İlk yorumum sorunlarla dolu kotu iscilige sahip bir motosiklet oldugu

    Devami gelecek...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------

    At gat bu arada motorun alacali beygire dönmus, stickerlar isiklar, hele plakalik iptali tam apaci isi

  18. #858

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı atgatt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorunson hali.
    32 000 km yi gecmek uzereyim.
    sifir problem.

    http://i1068.photobucket.com/albums/...pstluj8im8.jpg

    http://i1068.photobucket.com/albums/...ps7rg5mguv.jpg

    http://i1068.photobucket.com/albums/...pslisivjqv.jpg

    http://i1068.photobucket.com/albums/...psfof1bfmt.jpg

    http://i1068.photobucket.com/albums/...psl22cqffl.jpg

    http://i1068.photobucket.com/albums/...psmzg4sylb.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------




    o kadar cok bos konusuyorsunuz ki...butun topic boyunca. yok o daha kaliteli yok bu daha iyi gibi kisitli bilginizle, yalan yanlis yorumlarla.
    'bu topikteki hemen herkesten daha fazla tecrübeye sahibim' cumlenizlede ego imzanizi atiyorsunuz. hani diyelim ki siz enn tecrubelisiniz bu alemlerde yinede hic bir katkiniz yok bu basliga, bos konusmadan baska.
    arkasina, aynasina bakmadan kapiyi acan hayvani elestireceginize, martaval anlatiyorsunuz. ilgicekmek icin belkide butun bu yorumlariniz?
    altinizdaki cbr1000rr a yazik.
    at gat....Pirelli diablo Rosso Corsa'ların (dünyanın bence en iyi spor/cadde lastiği) sadece ortası erimiş-kenarlar ''kız'' gibi duruyo, biraz viraj çalışmalısın...
    Shamy ve copycat bunu beğendiler.
    The Power of The Dreams.

  19. #859
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosiklet hakkında yorumlarıma geleyim:

    İşçilik ve parça kalitesi oldukça kötü, plastik aksam, kontrol butonları kore malı motosikletler gibi ucuz, gerçi bu 1000RR dada böyle klasik Honda ucuza maliyet. Boya kötü, sadece deponun boyası güzel plsatik aksamdaki kalan boya gerçekten kötü. Kaynak yerleri belirgin, kaba görünümlü bir şase , orata çıplakmış gibi duran motor aksamı, eksik giydirme, Yine naked motorlarınkine benzeyen düz ön cam. Paslanmaya meyilli metal aksam (egzoz katalizörü ve bazı vidalar) Kötü bir titreşim ve grenajın heryerinden gelen zırıltılar. Devir saati göstergesi küçük ve albenisi yok, Hararet göstergesi yok.

    Motosiklette 6 bin devirden sonra zaten fazla olan tireşim oldukça artıyor, 2015 modellerinde motor bağlantı civataları ve takozları yenilenmesine rağmen bu titreşim var. Tabi bunu herkes anlamaz adam yeni 4 silindir makineye biner anlamaz, yada var olan titreşim ona az gelir, bizim gibi 10 yılda 10 tane 4 silindir motor sahibi olan ve bir onlarcasınıda deneyen birisi hemen farkediyor durumu. Motor titriyor bariz, bir tur veya konfor motorunda bu durum hiçde hoş değil. Heleki yüksek süratlerde resmen çift silindir gibi titriyor.

    grenajın heryerinden ses geliyor, gösterge tablosundan zırıltı geliyor. Kötü montaj ben kendim bir avuç oring lastik, civata ve somun ve çift taraflı bant kullanarak sorunu çözdüm gösterge tablosu bile gram ses yapmıyor artık.

    Ön süspansiyon çok iyi değil, yüksek sürat ve virajlarda fazla zorlanmaya gelmiyor bırakmaya başlıyor kendini, kesinlikle iyi bir yay takımı ve uygun bir yağ değişimi şart. Arka süspansiyon fena deği, kiloma göre birkaç deneme yaparak birkaç tık ayarla sorunu çözdüm.


    Arka fren rezalet, hem ilk çok yumuşak daha sonrada birden tutuyor, ABS olmasına rağmen kitleniyor acayip birşey bir süre kilitli kaldıktan sonra ABS nin aklı başına geliyor ve devreye giriyor acemiler için korkutucu, benim için fark yok ben zaten motosiklette ABS ye ihtiyaç duymuyorum.



    Şimdi hiçmi iyi yönü yok diyeceksiniz evet var:

    Çok az yakıyor R6 dan bile az yakıyor uzun yolda 5 litrenin altına bile düşüyor oldukça ekonomik. Hararet yok, fan çok zor açıyor sıcakta trafikte bile . Motor rahat oturuşu yüksek, sele konforlu, artçı rahat ediyor. Ön fren iyi, hem tutuş hem dozlama hem ABS gayet iyi çalışıyor. Motor tam acemi işi güç tork grafiği pürüssüz, hata şansınız yok gelen devre göre sakince güçleniyor, ön kaldırıp kafanıza asla geçmez, fazla yanlamaz, tam keyif motoru, vites geçişleri çok akıcı debriyaj çok iyi, Virajı limitte gidilmediği sürece gayet yeterli, hatta orta ölçekli sürücüler bile şaşıracaklar viraj kabiliyetine. Şehir içinde Racing makina yanında adeta altımda bir YBR var gibi kıvrak, aralara çok iyi giriyor, Motosikletle oynuyorsun resmen, 125 lik gibi kıvrak kolay hakimiyet ağırlıgı hi hissedilmiyor. Altı yüksek kaldırımlara çıkarıp park edilebiliyor.


    Sonuç: Benim tarzım kesinlikle değil, az yakan, rahat, konforlu bir araç istemem gidip ekonomik arabaya binerim. motosiklet hobi işidir. Yeni başlayanlar için alınabilir bir motosiklet bu fiyatı verirsiniz tabiki, görüntüde fena değil bir nevi düşük bütçeli fakir 4 silindir racingi diyebiliriz.

    IMG_20150716_195443048 by Kara KARA45, on Flickr
    IMG_20150716_195429945 by Kara KARA45, on Flickr
    IMG_20150716_195412247 by Kara KARA45, on Flickr
    IMG_20150716_195352575 by Kara KARA45, on Flickr
    IMG_20150716_195337650 by Kara KARA45, on Flickr
    IMG_20150716_195323971 by Kara KARA45, on Flickr
    IMG_20150716_195317139 by Kara KARA45, on Flickr
    IMG_20150716_195310927 by Kara KARA45, on Flickr
    IMG_20150716_195303003 by Kara KARA45, on Flickr
    IMG_20150716_195256859 by Kara KARA45, on Flickr

  20. #860

    Üyelik
    31 Ağustos 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CB 650 F
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet hakkında yorumlarıma geleyim:

    İşçilik ve parça kalitesi oldukça kötü, plastik aksam, kontrol butonları kore malı motosikletler gibi ucuz, gerçi bu 1000RR dada böyle klasik Honda ucuza maliyet. Boya kötü, sadece deponun boyası güzel plsatik aksamdaki kalan boya gerçekten kötü. Kaynak yerleri belirgin, kaba görünümlü bir şase , orata çıplakmış gibi duran motor aksamı, eksik giydirme, Yine naked motorlarınkine benzeyen düz ön cam. Paslanmaya meyilli metal aksam (egzoz katalizörü ve bazı vidalar) Kötü bir titreşim ve grenajın heryerinden gelen zırıltılar. Devir saati göstergesi küçük ve albenisi yok, Hararet göstergesi yok.

    Motosiklette 6 bin devirden sonra zaten fazla olan tireşim oldukça artıyor, 2015 modellerinde motor bağlantı civataları ve takozları yenilenmesine rağmen bu titreşim var. Tabi bunu herkes anlamaz adam yeni 4 silindir makineye biner anlamaz, yada var olan titreşim ona az gelir, bizim gibi 10 yılda 10 tane 4 silindir motor sahibi olan ve bir onlarcasınıda deneyen birisi hemen farkediyor durumu. Motor titriyor bariz, bir tur veya konfor motorunda bu durum hiçde hoş değil. Heleki yüksek süratlerde resmen çift silindir gibi titriyor.

    grenajın heryerinden ses geliyor, gösterge tablosundan zırıltı geliyor. Kötü montaj ben kendim bir avuç oring lastik, civata ve somun ve çift taraflı bant kullanarak sorunu çözdüm gösterge tablosu bile gram ses yapmıyor artık.

    Ön süspansiyon çok iyi değil, yüksek sürat ve virajlarda fazla zorlanmaya gelmiyor bırakmaya başlıyor kendini, kesinlikle iyi bir yay takımı ve uygun bir yağ değişimi şart. Arka süspansiyon fena deği, kiloma göre birkaç deneme yaparak birkaç tık ayarla sorunu çözdüm.


    Arka fren rezalet, hem ilk çok yumuşak daha sonrada birden tutuyor, ABS olmasına rağmen kitleniyor acayip birşey bir süre kilitli kaldıktan sonra ABS nin aklı başına geliyor ve devreye giriyor acemiler için korkutucu, benim için fark yok ben zaten motosiklette ABS ye ihtiyaç duymuyorum.



    Şimdi hiçmi iyi yönü yok diyeceksiniz evet var:

    Çok az yakıyor R6 dan bile az yakıyor uzun yolda 5 litrenin altına bile düşüyor oldukça ekonomik. Hararet yok, fan çok zor açıyor sıcakta trafikte bile . Motor rahat oturuşu yüksek, sele konforlu, artçı rahat ediyor. Ön fren iyi, hem tutuş hem dozlama hem ABS gayet iyi çalışıyor. Motor tam acemi işi güç tork grafiği pürüssüz, hata şansınız yok gelen devre göre sakince güçleniyor, ön kaldırıp kafanıza asla geçmez, fazla yanlamaz, tam keyif motoru, vites geçişleri çok akıcı debriyaj çok iyi, Virajı limitte gidilmediği sürece gayet yeterli, hatta orta ölçekli sürücüler bile şaşıracaklar viraj kabiliyetine. Şehir içinde Racing makina yanında adeta altımda bir YBR var gibi kıvrak, aralara çok iyi giriyor, Motosikletle oynuyorsun resmen, 125 lik gibi kıvrak kolay hakimiyet ağırlıgı hi hissedilmiyor. Altı yüksek kaldırımlara çıkarıp park edilebiliyor.


    Sonuç: Benim tarzım kesinlikle değil, az yakan, rahat, konforlu bir araç istemem gidip ekonomik arabaya binerim. motosiklet hobi işidir. Yeni başlayanlar için alınabilir bir motosiklet bu fiyatı verirsiniz tabiki, görüntüde fena değil bir nevi düşük bütçeli fakir 4 silindir racingi diyebiliriz.
    Sammy yine vurdun motoru yerden yere... 2015 Multistradayı çok beğeniyorum, alıp izninde bin biraz, buradan yorumlarını alalım. Yalnız şunu takdir etmek lazım, sırf forumda yorum yazmak için motor almışsın. Çözüm üretme yöntemini sevdim. Yok muydu çevdende sana motorunu denettirecek bir arkadaşın.


43. sayfa BirinciBirinci ... 33414243444553 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)