siyahı da bir başka duruyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------
Buda mat siyahı..
siyahı da bir başka duruyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------
Buda mat siyahı..
selam arkadaşlar. halihazırda cbr250r kullanıcısı bir kardeşiniz olarak fuarda ya da mart-nisan gibi cbr650f'e geçmeyi planlıyorum. "0" almak istemiyorum fakat piyasada satılık gri modeli yok sanırım. eğer duyar görürseniz haber verin lütfen bir sorum olacak, fuardan motor alan var mı aranızda, varsa ne kadar indirim yapıyorlar? eğer ellerinde yoksa kaç ayda geliyor makine?
yanıtlar için şimdiden teşekkürler.
Merhaba arkadaslar,
Egzos malum bir konu. Benim hosuma giden IXIL L2X.http://www.camgoz.com.tr/asp/product...NCE-SES-EKSOZU
Taktirmadan once sizden fikir almak istedim. Sanırım CBR650F'e egzos montajı biraz zor oluyor. Bu konuda biraz bilgisizim. Hic elleme gerek yok, kesmek gerekir, motorun gidişi bozulur yorumlarını alıyorum. Siz ne dersiniz? Birde begendigim egzosu onerir misiniz? Diger modeller soba borusu gibi duruyor hosuma gitmiyor diyebilirim.
Selamlar
Bahadır
@Rammlied
merhaba,
bu egzoz konusu tam muamma, twobro yoshi devil gibi markaların çıkartığı egzozlar bence çok uçuk rakamlar.
Bu yüzden bende başka markaları araştırıyorum, ıxıl l2x yada l3x mantıklı şeçim gibi duruyor.
Ancak montaj ve teknik konuda benimde bilgim yok.
dun aksam motorum park halindeyken, ondeki park halindeki arac motorumu gormeden geri geri cikmaya calisip motoruma vurdu. benim motor yandaki motorun ayak peginin uzerine devrilip yan durdu. deponun sag dibinde minik bi gocme var, bir de deponun yan altindaki plastikte biraz darbe var. tutanak tuttuk. adamin bilgileri bende. sonraki izlenecek prosedur nedir arkadaslar? motoru direk honda servisine goturup elimdeki tutanakla tamir mi ettirecegim? exper falan o islere girmeden servis mi sigorta sirketiyle kendi arasinda iletisim kurup tamiri halledecek?
onceki motorum calinmisti. calinmadan 4 gun once kaza yapip tamir ettirdim motoru ve 350tl harcadim. ben sucluydum. taksiye de 200tl bayildim. 4 gun sonra motor calindi.
simdiki motora da fazla ozen gosteriyorum. inadina basima ilginc olaylar geliyor. en sonunda istanbulu terkedicem.
@esentabu
Öncelikle geçmiş olsun. Hemen bahsedeyim prosedürden motorunu bir honda servisine veya başka bir servise götürmen gerekiyor. Orda hasar dosyası oluşturuluyor ve oluşturulan dosyaya karşı tarafın sigortası bir eksper görevlendiriliyor. Dosya numarası mesaj ile sana gönderilecektir ordan bakarak hangi eksper firmasının yetkilendirildiğini görebilirsin. Eksper gelip motosiklete bakacak ve uygun gördüğü parçaların değişimine tamirine karar verecek. İşte bu noktada eksperle bizzat görüşmende bazen fayda olabilir. tavsiyem ilk etapta servisin çıkarttığı parça listesinden hangilerine onay verdiği öğrenmen varsa itirazın arayıp görüşmendir.
tesekkurler radminox.
bikac belge eksikti, onlari da tamamlayip servise gittim. simdi ordan haber bekliyorum. exper gelecegi zaman haber verecekler.
ilk degil, son da olmayacak bu olay. park halindeki motora carpip sonra kacmaya calisan serefsizin teki. bi de mobilyaci adam. dukkanin sahibi. parasi var yani. ben olsam yolda carpsam bi arabaya, bi not birakir numarami birakir giderim. bu insanlik degil abi normal yapilmasi gereken sey.
bikac hafta once de motoru yikamaya gittik arkadasla benzinciye. bebegin ilk temizlenisi olacak. iste attik para baslayacagiz falan. yandaki herifte para atmis arabasini kopukleyip yikayacak, elinde hortum seysini tutuyor. adam kopukledi tazzikli suyla yikayacak, dugmeye basti elindeki zimbirti uctu havaya dondu dondu catank diye indi benim motorun on camina. megerse herif suyu degil sabun hortumunu tutuyormus. su hortumu bosta kalinca o hizla benim cama cakti. biseyler var ama cozemedim. hayirlisi.
Geçmiş olsun her işte bir hayır vardır. Belki çalınmasa kaza yapıp ciddi hasar alacaktınız. Cana gelecek mala gelsin, Allah beterinden saklasın.
Hiç elletme diyen ''halt'' yemiş, ben 2011 Honda CB600FA Hornet'ime Boğazdan komple Arrow (slip-on+headers) taktım, 2 yıldır hiç bir sıkıntı yok...
İmkanın varsa sadece tüp değil-komple sistem takmanı tavsiye ederim...Full Sistemle beraber bir K&N yada BMC perf. filter (bende BMC var) ve Denso İridium buji ile motorun bir canavara dönüşecektir...
The Power of The Dreams.
Ne gibi zarar verir???....P.Commander'in ne olduğunu biliyorum-fakat beni teknik olarak aydınlatırmısın....PC motorumu korumaya mı alacak????....
Performans hava filtresi ve komple egsoz uygulaması aynı anda uygulandığında motordaki hava sirkülasyonunu ciddi oranda arttırır. Motorunuz daha çok hava kullanarak yanma gerçekleştirir. Gücü bi nebze artsa da asıl artışı aynı oranda benzini de arttırdığınızda elde edersiniz. Sonuçta ideal yanma ve yanma odası sıcaklığı için yakıt hava karışımını dengelemelisiniz. Evet siz havayı ciddi oranda arttırmışsınız ama benzin aynı.. İşte power commander bu aşamada yakıt kontrolünüzü sağlıyor ve karışımı dengeliyor. En az bu kadar daha güç artışı ve mükemmel gaz tepkisine sahip olursunuz. Yakıt-hava karışımı (benzinden)fakirleştikçe yanma odasındaki sıcaklık artar ve bu belli bi oranı geçerse uzun vadede motorunuzun ömrünü azaltır. (Daha da fakirleşirse bu bu vade çok daha kısalır ama sizde öyle durum öyle değil, aksi halde öyle olsa güç artmaz aksine azalırdı ve/veya belli devirlerde teklemeler-gaz yememeler yaşardınız.)
Hazır maplar ya da modele has-model uyumlu power commanderlar vardır ki varsa eğer dynoya çıkman şart değil. İstersen öyle atölye de var burda (Ankarada endo motor). İstanbulda daha çok vardır. Ha sadece power commander markası değil başka markalar da var bazzaz, two brothers vs. Kendine en uygun kolayına geleni alırsın hocam.
ne ölü forummuş arkadaş burası. neyse hayırlı işler.
Arkadaslar, daha once sormustum ama daha yeni kullanima baslandigindan soruma net yanit alamamistim. Acaba uzerinde gelen lastikler, saniyorum Dunlop'tu, nasil acaba ? Degistirmeye gerek var mi ?
Sonucta guvensizlik veriyorsa maliyete onu da ekleyip alip almamak konusunda degerlendirmeye almakta fayda var diye dusunuyorum. Kullanici arkadaslarin yorumlari icin simdiden tesekkurler.
ortalama kac lt yakiyor ve neden 50cc artti
4-4,5lt gibi, 50cc artırarak alt devirlerdeki torku yükselttiler.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)