msg gitmedi sandım düzeltme...
evleniyor musun evlilik öncesi motorun olduğu için sorun yaşamayacaksın ne mutlu sana hayırlı olsun...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------
henüz tanışmadık ama taşınmanın ne büyük bir eziyet olduğunu bilirim. antalyadan ankaraya taşındım üstüne evlendim saat 14.00 dan sonra yardım edebilirim.ihtiyacın olursa...
Hornet'imi eskidiğinde bu CB/CBR 650 serisi ile değiştirirmiyim? Samimiyetle hayır..Neden mi? Bir ilerleme kaydedilmemiş; güç,konfor,kalite,teknoloji olarak ileriye değil geriye gitmiş bir seri.Örneğin eskiye göre kg artmış(her marka hafifletmeye çalışırken),Eski seri Alüminium şase idi-bu ise demir(artık maxi endurolar,commuterler bile alu şaseli),beygir ve tork da düşmüş(her marka güç arttırma yoluna giderken),eski seri ters full ayarlı Upside Down Fork'a sahipti-bu ise gariban 80'lerden kalma teknoloji olan klasik çatal ve üstelik yarasız(eski cbr600f4i'lerde 2001-2004'e kadar çatal ayarı mevcuttu)...ve bence en-önemlisi eski CB/CBR600 serisi JApon motor blokuna-montajı İtalyada idi...Bu ise safkan Thailand'lı(motor+montaj dahil tamamı)...Haaa bu arada bu forumdan 1 cbr650f kullanıcısı vatandaş var idi...260 gördüm daha gideri vardı diyen tarzda acemi işi Racing'i ben ALMAM. Çevremde 0km. 4 silindir almayı düşünen(yada makinesini yenilemek isteyen) hiç bir vatandaşın da hayallerini ben dahil süslemiyor,değil 27bin,17bin olsa yine de None...Düşüncelerim bu seri ile ilgili bunlar-naçizane 20yıllık aktif 2teker deneyimlerimden edindiğim...
The Power of The Dreams.
Evet sanirim o konuda sorun yasamayacagim. Tersine yaşadığım en buyuk sorun nisanlimin motor konusunda benden daha hevesli olmasi, ben daha cok onu frenlemekle ugrasiyorum. Malum, Türkiye kosullarinda kadinlar icin araba kullanmak bile yeterince tehlikeliyken motor kullanmak istemesi beni kara kara dusunduyor, bakalim ne kadar engel olabilicez...
Yardim teklifi icin cok sagol, benim de gözümde buyuyor ama halledicez artik bi sekilde napalim, nakliyecilere guveniyorum diyelim simdilik ama yine de tesekkurler
evet ama farkli motorlar bunlar. bir naked biri grenajli klasik spor makina.
sadece hp olarak bakarsaniz olaya tabiki mt 09 onde ama konfor olsun, daha sakin surus olsun, ruzgar korumasi olsun, suspansiyonlar olsun ve daha iyi ateslemede cbr650f onde.
yani unutmayin, insanlar ihitycalarina ve zevklerine gore motor alir hp tork aqirlik oranlarina gore degil. mesela cbr1000rr i olan adam daha sakin kullanim icin yada mt 09 u alan insan daha rahat turing icin gidip cbr650f alabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------
soylediklerinizin bazilarina katiliyorum.
hakilsiniz, Honda son yillarda biraz daha yeni kullanizi cekmeye yonelik motorlar yapiyor. eski hizli honda motorlari gibi degil.
ama nedeni nedir? dunya motosiklet piyasasinin degismis olmasi ve bir cok buyuk motor pazarinin Amerika olsun Ingiltere olsun cok daralmasi. E hal boyle olunda honda daha sakin, yeni kullanicilarin korkmayacagi, daha verimli ve daha az benzin harcayan, daha ucuz motorlar yapiyor.
ha cbr650f 120 beygir olsaydi ve daha pahali olsaydi belki de almazdim acikcasi. bana su an yasadigim yerde ise gidip gelecegim rahat ve ayni zamanda yeterince hizli ve sportif motor lazim, uygun fiyatli, Honda kalitesi ve guvencesiyle.
yani bence ilerleme var, ama hiz guc konusunda degil belki fakat baska yonlerde. unutmayin, bu adamlar is yapiyor yani sizin zevkinize gore ilerleme beklemeyin, tabiki adamlar daha cok nasil motor satar ona bakiyor. arti dusuk devir torku bu makinayi eski cbr600f ten bana gore daha iyi yapiyor.
Ben eski kasa cb600f kullandim. guzel motordur fakat inverted suspansiyonlar her zaman daha kaliteli suspansiyon demek degildir ve bence yeni cbr650f in yol tutusu eskisine gore daha kotu degil.
montaji falan da pek oyle farkli degil ve cbr600f aluminyum sasi olmasin ragmen ayni agriliga sahip yeni modelle soylediginz gibi 650 daha agir da degil.
yani bu iki model arasinda fark var. felsefe farki. 650 daha dusuk torklu daha kolay kullanimli makina. dyno grafiklerini yan yana koyarsaniz iki motor arasindaki farklari daha iyi anlarsiniz. 650 daha iyi cekiyor dusuk neredeyse orta/yuksek devirlere kadar
vede bu Tayland olayi tabiki gonul isterki japonyada yapilsin ama bu fiyat hayal olur o zaman. Ve Hondanin Thailand tesisleri gayet modern, motorun dizaynini yapan japon honda muhendisleri, ben pek bir fark goremiyorum acikcasi. iphone da cinde yapiliyor ona bakarsaniz.
motor teorik olarak 259 kph goruyor ama 240 kph uzeri cok ufak bir insan degilseniz zaman alir. simdi baskasi gorur gormez acemi acemi konusur, bana ne?
ve racing degil ki bu makina ayrica, kimse racing oldugunu soylemiyor ki.
sonuc olarak, severek kullaniyorum bu motoru ve eski kasa cbr600f e tercih ederim. baskasi etmez daha yuksek devir daha cok guc ister o zaman gider ikinci el cbr600f alir.
Neyse konuya donelim. normal suruslerimde orijinal ruzgarliktan cok memnunum. tam gogus hizama atiyor ruzgari, hic kaldirma yapmiyor ve turbulans sifir. fakat uzun touring icin biraz daha buyuk bir ruzgarlik bakiyorum. ruzgarligi takip cikarmak kolay yani daha buyuk ruzgarlik alirsam sadece touring icin takacagim yoksa normal surusler icin stok ruzgarlik cok iyi bana gore.
MRA cok guzel bir touring ruzgarlik cikardi:
http://www.bikehps.com/acatalog/Hond...g_Screens.html
81 ingiliz poundu, gayet uygun bir fyat bence ve guzel duruyor.
arti taylanddan yeni ruzgarliklar geliyor: 100 dolar civari olacak.
Hayabusanin ruzgarligini andirdi bana ilk bakista. Guzelmis fiyati da uygun.
Millet hala hp falan diyo allahim ne memleket ya arkadas cok hiz meraklisi olsak gider ss makina alirdik. 1000 rr i 39.000 tl ye indirdiler hala ole mi bilmiorm. 10.000 daha verir gider alirdik cok sevdalisi olsak.motosiklet kullanim amacina gore dizayn edilir gucleri belirlenir amac sport bi makinaya bineyim sehir icinde de rahat kullanayim isime gidip geliyim diyorsan 650f fiyati ve sunduklari ile ilk siralarda yer alir.zaten turkiyede yasiyorsan honda ve yamaha disinda bir markaya yonelmek bana cok akillica gelmiyor.xj6 olsun diverson olsun mt 07 mt 09.... olsun hepsi begendigim ve motoru almadan once arastirdigim kiyasladigim modellerdi.hala da begenirim kullanmak isterim.yamaha da yelpaze benim zevkime gore genisken malesef hondada 650f disinda su an satilan motorlarin hicbiri benim amacima uygun degil. Kalkip cocuk gibi senin motorun benim motorum ya da marka fanatikligi yapmanin rezillikten baska sonucu yok. Keske imkanim olsa evimin onune bi harley bi vespa scooter bi mt09 bi hayabusa ...... daha alip koysam hepsi keyifli hepsi guzel aletler yeterki 2 tekerlegi olsun bana
porsuk80 kardeşim noktayı koydun. Artık tartışmayı bırakalım eksoz ayarlıyanlar yazsın. Eklesin eksoz resimlerini
Arkadaşlar tamamen bilgilenme amaçlı soruyorum konu da açtım ama pek ilgilenen olmadı.Bu motorun VFR800'den farkı nedir hp ve motor gücü dışında? Ikisi de Sporttouring mi oluyor, honda vfr 800'e yüksek fiyatından dolayı böyle bir alternatif mi üretti?
ınsanların para verıp aldıgı ve zevk alarak kullandıgı motorlara at esek vs yakıstırmasını hıc dogru bulmuyorum.
teknık olarak tartısalım, ortaya fotograf-vıdeo olarak delıl sunalım ok ama kırıcı konusmaların kımseye faydası olmaz.
Motora binmeden bok atanlara ithafen ekleyeceğim değerlendirmeyi incelemelerini tavsiye ederim.
Alman Motorrad sitesinin (tüm sınıf) motosikletlerle yapmış olduğu dayanıklılık testlerine göre tüm sınıf motosikletler 100 puan üzerinden değerlendirilmiş ve 50.000km yol yapılmıştır. Değerlendirme sonucuna göre HONDA CBR 65OF birinci seçilmiştir.
1.HONDA CBR 650F
MALİYET/KM :8.3 SENT
PUAN 25 ÜZERİNDEN :19
YAKIT TÜKETİMİ: 5.8 LT
PUAN 5 ÜZERİNDEN 5
SERVİS ZİYARETİ:0 (YANİ SIFIR ARIZA) ...vb
Evet motorrad dergisi cbr650f 1 nci secmis. Gercektende 1nciligi hak ediyor. Bosuna honda bu motoru genc muhendislerine yaptirmamis.
Bırakın bu işleri uzak doğu üretimi makinaların halini biliyoruz. Yıl olmuş 2014 halen motorrad diyorsunuz, dünyadaki en taraflı yayın yapan kuruluştur kendileri bunu herkes bilir. Parası çok olan açacağı sıkıntılara eyvallah diyenler bu motoru alabilir, ben bu koşullarda kesinlikle alıp garajıma koymam.
Bir yerden tanıdık geliyordu da nereden dedim . 650F değil 600F'i birinci seçmişlerdi zamanında.
http://www.motorradonline.de/dauerte...590540?seite=2
Isteyen istedigi kadar orasini burasini yirtsin. Kapimin onunde mini cooper yatio kullanmamaktan akusu bitecek. Her gun motorumu kullaniorm o kadar rahat o kadar keyifliki. Isime alisverise spora gezmeye...etc.her yere motorumla gidiorm. satan memnun alan bin memnun. Yarin canim sikilir satarim scooter alirim onu satarim harley vrod alirim onu satarim 1200 gs alirim binerim.
Neyin tantanasi bu sayfalar dolusu? Biz almisiz biz biniyoruz herkez memnun, ama tasasi size düşmüş. Begenmiosan alma kardesim cbr 650f git begendigin motor neyse ona bin. Bak nane burdan kokuyor bana 1 tane 650f kullancisi gostersenize milletin motoruna bok atmaya calisan. Neden atsin adam keyfini cikariyo motorunun derdi yok aldigi motordan memnun gazliyo butun gun
Ne diyeyim, sizin gibi körü körüne fanlık yapan adamlar bu kadar çok iken Honda böyle kötü motorları böyle fiyatlardan millete yivlemeye devam eder.
Slmlar bnde almayı düşünüyorum azbi eksigim kaldı tammlamaya calışıyorum bu arada fordanda takip ediyorum araştırıyorum ama böyle kötü yorumlar alınca bi kac kişide olsa insanın kafası karışıyo.
Ahmetbilici kardesimiz. Cb650f 23500 tl Naked dik oturuş. sehirici on numara ara sira sehirler arasida cikabilirsin. 130 km hiz yukarisi biraz ruzgar etki ediyor. 230km hizi gordum egilerek. Dahada gorurdu. Ama sehir ici yemede yat. Yakit yok harelet yok sicaklik yok. Cok mukemmel. CBR650F 27.000 tl biraz racing tarzi binisi var. Cb650 ile ayni motor sadece grenaj ve onde cam yok.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)