Honda amca yenilikler yapıyor ama HP'ler git gide azalıyor. 600F'in biraz makyajlı ve 87 beygirlik hali
Teknik veriler için http://www.hondamc.eu/bikes/cbr650f/
Honda amca yenilikler yapıyor ama HP'ler git gide azalıyor. 600F'in biraz makyajlı ve 87 beygirlik hali
Teknik veriler için http://www.hondamc.eu/bikes/cbr650f/
- Beklenen Gün gelecekse Çekilen Çile Kutsaldır.
Daha düşük güç ve daha düşük devirde daha yüksek tork. Bu sınıf için doğru yolu bulmuşlar.
Bu tarz sport touringlerde kullanıcılar güçten çok yüksek torku ve geniş devir aralıklarında ve daha düşük devirlerde istiyor bu yüzden motorda yapılan değişikler gücü düşürüyor.Bir de malum artık devir ekonomi devri.Markalar artık touring tarzı motosikletlerinde yakıt tüketimini azaltmak için güce hiç acımıyor.
Gazcılar nasıl değerlendirir bilmem. Fakat motorun kuvveti gayet yerinde. 188kg motora 87hp kime yetmiyormuş. İranın uyguladığı sistemi çok mantıklı buluyorum. 250cc üstü motosiklet yasak. Hem ülke ekonomisi hem de yüksek hız nedeniyle oluşan riskler nedeniyle cc olmasa bile güç sınırlandırması yapılmalı. Motor gücüne göre ehliyetler kademelendirilmeli. Sportif amaçlı kullanılan yüksek güçlü motosikletler ise pistler dışında yasaklanmalıdır.
2014 yılı honda yılı olucak gibi.
biz motorla 120 geçince ceza yiyeceksek büyük motorun anlamı kalmıyor yasaklasınlarda mantıklı birşey olsun sen ithal et onbin tl üstünde vergi ver ama 125 cc motorla aynı katagoriye gir mantıksız
Motorda yapılan değişiklikler çoğu kullanıcının isteyeceği türden ama Honda şu devir sayacını geri var artık bırak şu ducati ayaklarını...
Bazı şeyler değişmez, dijital devir sayacları hiçbir zaman devir hissini çok iyi yansıtamıyor. Sürücü ile motor arasındaki bağı azaltıyor
illa yapacaksanda son corvetteki gibi ekran dijital görüntü yine onalog sayac görüntülü olsun
Yasaklar daimi başa bela açar.Almanyada hç bir çeşit sınır yok ama bakın avrupada kıtasında en az trafik kazası hangi ülkede oluyor ? Eğitim.
Haricinde f4den sonra 600f kabuk değiştirdi.Eski giderim dönerim dururum kolay tekere gelirim kasa gitti.Bu tam sporttouring olayı geldi...İlgi çekici model ama ben eski kasa daha cici diyorum...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
f4i den sonra f modeli benim için bitmiştir.... en güzel tip en güzel motor bloğu en güzel devir saati f4i deydi sonradan işi ... ettiler ne devir saati bişeye benzer oldu nede tipi zaten f4 ü bunlarla bir tutmak olmaz o bir racing.bunlar ise touring olmuş...
CBR600F in biraz daha ekonomik versiyonu gibi duruyor, bence gerekli bu tarz motorlar. Ön far ve takometre çirkin gibi ama alışır gözle gibi geldi.
Aşağıdaki yazıyı okuyunca daha bir kanım kaynadı.
http://www.yapyorum.com/?p=203
önceki 102 hp lik 600F ile millet cbr600RR arasında kalıyordu. Aslında kalınmaması gerekiyor. Seçimin net yapılması gerekiyor. yani racinge biniyim oturum daha touring olsun belim ağrımasın yaklaşımı çok komik.
87 hp 102 hp'yi döver
Bu işin artçısı var, yokuşu var üst vites roll'u var, virajlı parkurda düşük devirden alıp toparlaması var... Yemişim top speed'i. yemişim 10.000 devirden sonra gelen 5-10 hp yi bu motorda.
Şimdi 600F'in sürüş karakteri daha iyi seçim daha net.
600F mi 600RR mi, 600F de ucuzmuş onu mu alsam ikilemi ne saçma şeydir yahu?
bu versiyon F versiyonu dolayısıyla eskiden r ile f in mantığını çoğu motosiklet tutkunu bile anlayamıyordu.hp si varsın düşük olsun yakıtı daha çok düşsün
farı hariç eski horneti giydirmişler gibi geldi
600rr ile f arasında kalınmaz bence de. birisi rr..racing replika. safkan yarıs motoru. dıger mpv . multı purpose vehıcle
sen binemiyorsun diye parası olan da mı binemesin, çok bencilce düşünüyorsun. bunun yerine her şehre ya da her bölgeye bir büyük pist yapılsın ve ucuz olsun, yoldaki denetimler artsın biz de güvenli güvenli binelim di mi
bu arada yaptığın protestoyu çok mantıklı ve yerinde buluyorum ama yasaklanması şu ankilerden çok daha büyük bir dangalaklık olur.
çalıntı bir xj6 yı modifiye etmişler galiba.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Olmuş bu ya, bininciye izliyorum videoyu hiç sıkılma yok :D Ben çok beğendim. Kawasaki ER-6F'ye alternatif bulamayıp, en sonunda CBR 250R'ye bi on sene daha binerim herhalde dediğimi Honda Amca duymuş bana özel motor yapmış. Sağolsun varolsun :D
Farları kötü olmuş. Çift RR farları olsaymış
İyi de zevk işi bu.Ben yüksek devirli ciyaklayan makineleri severim.Misal kırlangıç R6...Benim gibi de çok insan var.Limitte kullanmayı seven.Bence fz6 gibi 2 farklı beygir seçenekli versiyonu olsa daha klas olurdu.Ayriyetten üst vites roll ne saçma iştir.Performans makinesinde üst vites roll mu olur...Sürücüyse hıza bakıp gerekli vitese alır dipler gazı kapatır farkı.4 silindir 102 hp makine artçıyla yokuş dinlemez.Keza xj6 hiç dinlemiyor Artçı-yolcu kısmına katılıyorum.Çok haklısınız.Touring olacaksa böyle olacak.Replikalar yolcuyu kanser ve katil eder...Ki bir günde 660km yolda yolcum Z ile bayağı hırpalandı...
Ayriyetten o ikilem ACEMİ işidir.Hiç alakası yok rr ile 600f'in.Ha bana sorarsanız F4 külliyen supersporttu.Güçlü agresif giden makineydi ama 600rr direk pist replikası.Basit 2 eklentiyle gir piste olur...Hiç alakaları yok.Öyle ikilem anca ilk defa 4 silindire oturan forumlarda çok şey bilip ama gerçek hayatta tecrübesi olmayan kişilerde olur bence...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)