Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu

Honda CBR 650F (Yeni)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    lord2132 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600FA
    Honda amca yenilikler yapıyor ama HP'ler git gide azalıyor. 600F'in biraz makyajlı ve 87 beygirlik hali
    Teknik veriler için http://www.hondamc.eu/bikes/cbr650f/

    SULH, KeaSH-07, HELLAS ve 5 diğerleri bunu beğendiler..
    - Beklenen Gün gelecekse Çekilen Çile Kutsaldır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Daha düşük güç ve daha düşük devirde daha yüksek tork. Bu sınıf için doğru yolu bulmuşlar.
    cenkito, Volki34, dockerengin ve 7 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #3
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Bu tarz sport touringlerde kullanıcılar güçten çok yüksek torku ve geniş devir aralıklarında ve daha düşük devirlerde istiyor bu yüzden motorda yapılan değişikler gücü düşürüyor.Bir de malum artık devir ekonomi devri.Markalar artık touring tarzı motosikletlerinde yakıt tüketimini azaltmak için güce hiç acımıyor.
    Volki34 ve halilom bunu beğendiler.

  4. #4
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    ön tarafı bi gsx r laştırmalar falan

  5. #5
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Gazcılar nasıl değerlendirir bilmem. Fakat motorun kuvveti gayet yerinde. 188kg motora 87hp kime yetmiyormuş. İranın uyguladığı sistemi çok mantıklı buluyorum. 250cc üstü motosiklet yasak. Hem ülke ekonomisi hem de yüksek hız nedeniyle oluşan riskler nedeniyle cc olmasa bile güç sınırlandırması yapılmalı. Motor gücüne göre ehliyetler kademelendirilmeli. Sportif amaçlı kullanılan yüksek güçlü motosikletler ise pistler dışında yasaklanmalıdır.
    CEM., cemolos, tr100a ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6
    emrb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XJ6
    Emre bunu beğenmedi.
    samet10 bunu beğendi.

  7. #7
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    2014 yılı honda yılı olucak gibi.

  8. #8
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    biz motorla 120 geçince ceza yiyeceksek büyük motorun anlamı kalmıyor yasaklasınlarda mantıklı birşey olsun sen ithal et onbin tl üstünde vergi ver ama 125 cc motorla aynı katagoriye gir mantıksız

  9. #9
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Motorda yapılan değişiklikler çoğu kullanıcının isteyeceği türden ama Honda şu devir sayacını geri var artık bırak şu ducati ayaklarını...

    Bazı şeyler değişmez, dijital devir sayacları hiçbir zaman devir hissini çok iyi yansıtamıyor. Sürücü ile motor arasındaki bağı azaltıyor

    illa yapacaksanda son corvetteki gibi ekran dijital görüntü yine onalog sayac görüntülü olsun
    Seko, Volki34, Aykut009 ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #10
    VOLkann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2008 Honda CB600F Hornet
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorda yapılan değişiklikler çoğu kullanıcının isteyeceği türden ama Honda şu devir sayacını geri var artık bırak şu ducati ayaklarını...

    Bazı şeyler değişmez, dijital devir sayacları hiçbir zaman devir hissini çok iyi yansıtamıyor. Sürücü ile motor arasındaki bağı azaltıyor

    illa yapacaksanda son corvetteki gibi ekran dijital görüntü yine onalog sayac görüntülü olsun
    Aynen katılıyorum +10
    Bir de şu renk olayını kıt tutmalarına sinir oluyorum. Sonra ikinci elde millet tutturmuş en güzel rengi diye koydukça koyuyor fiyatın üstüne
    4 TEKER BEDENİ 2 TEKER RUHU TAŞIR

  11. #11
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gazcılar nasıl değerlendirir bilmem. Fakat motorun kuvveti gayet yerinde. 188kg motora 87hp kime yetmiyormuş. İranın uyguladığı sistemi çok mantıklı buluyorum. 250cc üstü motosiklet yasak. Hem ülke ekonomisi hem de yüksek hız nedeniyle oluşan riskler nedeniyle cc olmasa bile güç sınırlandırması yapılmalı. Motor gücüne göre ehliyetler kademelendirilmeli. Sportif amaçlı kullanılan yüksek güçlü motosikletler ise pistler dışında yasaklanmalıdır.
    Yasaklar daimi başa bela açar.Almanyada hç bir çeşit sınır yok ama bakın avrupada kıtasında en az trafik kazası hangi ülkede oluyor ? Eğitim.


    Haricinde f4den sonra 600f kabuk değiştirdi.Eski giderim dönerim dururum kolay tekere gelirim kasa gitti.Bu tam sporttouring olayı geldi...İlgi çekici model ama ben eski kasa daha cici diyorum...
    orh, hemrefb ve crxforever bunu beğendiler.
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  12. #12
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    f4i den sonra f modeli benim için bitmiştir.... en güzel tip en güzel motor bloğu en güzel devir saati f4i deydi sonradan işi ... ettiler ne devir saati bişeye benzer oldu nede tipi zaten f4 ü bunlarla bir tutmak olmaz o bir racing.bunlar ise touring olmuş...

  13. #13

    Üyelik
    23 Aralık 2008
    Şehir
    Levent-İST
    CBR600F in biraz daha ekonomik versiyonu gibi duruyor, bence gerekli bu tarz motorlar. Ön far ve takometre çirkin gibi ama alışır gözle gibi geldi.
    Aşağıdaki yazıyı okuyunca daha bir kanım kaynadı.

    http://www.yapyorum.com/?p=203
    Volki34 bunu beğendi.

  14. #14
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı flame adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yasaklar daimi başa bela açar.Almanyada hç bir çeşit sınır yok ama bakın avrupada kıtasında en az trafik kazası hangi ülkede oluyor ? Eğitim.


    Haricinde f4den sonra 600f kabuk değiştirdi.Eski giderim dönerim dururum kolay tekere gelirim kasa gitti.Bu tam sporttouring olayı geldi...İlgi çekici model ama ben eski kasa daha cici diyorum...
    önceki 102 hp lik 600F ile millet cbr600RR arasında kalıyordu. Aslında kalınmaması gerekiyor. Seçimin net yapılması gerekiyor. yani racinge biniyim oturum daha touring olsun belim ağrımasın yaklaşımı çok komik.

    87 hp 102 hp'yi döver

    Bu işin artçısı var, yokuşu var üst vites roll'u var, virajlı parkurda düşük devirden alıp toparlaması var... Yemişim top speed'i. yemişim 10.000 devirden sonra gelen 5-10 hp yi bu motorda.

    Şimdi 600F'in sürüş karakteri daha iyi seçim daha net.

    600F mi 600RR mi, 600F de ucuzmuş onu mu alsam ikilemi ne saçma şeydir yahu?
    Volki34, sedici, RODWIN250R ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #15
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    bu versiyon F versiyonu dolayısıyla eskiden r ile f in mantığını çoğu motosiklet tutkunu bile anlayamıyordu.hp si varsın düşük olsun yakıtı daha çok düşsün
    farı hariç eski horneti giydirmişler gibi geldi
    Ra_Messu bunu beğendi.

  16. #16
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    600rr ile f arasında kalınmaz bence de. birisi rr..racing replika. safkan yarıs motoru. dıger mpv . multı purpose vehıcle

  17. #17
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biz motorla 120 geçince ceza yiyeceksek büyük motorun anlamı kalmıyor yasaklasınlarda mantıklı birşey olsun sen ithal et onbin tl üstünde vergi ver ama 125 cc motorla aynı katagoriye gir mantıksız
    sen binemiyorsun diye parası olan da mı binemesin, çok bencilce düşünüyorsun. bunun yerine her şehre ya da her bölgeye bir büyük pist yapılsın ve ucuz olsun, yoldaki denetimler artsın biz de güvenli güvenli binelim di mi

    bu arada yaptığın protestoyu çok mantıklı ve yerinde buluyorum ama yasaklanması şu ankilerden çok daha büyük bir dangalaklık olur.

    çalıntı bir xj6 yı modifiye etmişler galiba.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  18. #18
    ormankebabi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6n
    Olmuş bu ya, bininciye izliyorum videoyu hiç sıkılma yok :D Ben çok beğendim. Kawasaki ER-6F'ye alternatif bulamayıp, en sonunda CBR 250R'ye bi on sene daha binerim herhalde dediğimi Honda Amca duymuş bana özel motor yapmış. Sağolsun varolsun :D
    Volki34, RODWIN250R ve cemerol88 bunu beğendiler.

  19. #19
    UqUR_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    мυğℓα/ƒєтнιує
    Motosikleti
    HONDA CBR & YZF R125
    Farları kötü olmuş. Çift RR farları olsaymış
    RODWIN250R bunu beğendi.

  20. #20
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önceki 102 hp lik 600F ile millet cbr600RR arasında kalıyordu. Aslında kalınmaması gerekiyor. Seçimin net yapılması gerekiyor. yani racinge biniyim oturum daha touring olsun belim ağrımasın yaklaşımı çok komik.

    87 hp 102 hp'yi döver

    Bu işin artçısı var, yokuşu var üst vites roll'u var, virajlı parkurda düşük devirden alıp toparlaması var... Yemişim top speed'i. yemişim 10.000 devirden sonra gelen 5-10 hp yi bu motorda.

    Şimdi 600F'in sürüş karakteri daha iyi seçim daha net.

    600F mi 600RR mi, 600F de ucuzmuş onu mu alsam ikilemi ne saçma şeydir yahu?

    İyi de zevk işi bu.Ben yüksek devirli ciyaklayan makineleri severim.Misal kırlangıç R6...Benim gibi de çok insan var.Limitte kullanmayı seven.Bence fz6 gibi 2 farklı beygir seçenekli versiyonu olsa daha klas olurdu.Ayriyetten üst vites roll ne saçma iştir.Performans makinesinde üst vites roll mu olur...Sürücüyse hıza bakıp gerekli vitese alır dipler gazı kapatır farkı.4 silindir 102 hp makine artçıyla yokuş dinlemez.Keza xj6 hiç dinlemiyor Artçı-yolcu kısmına katılıyorum.Çok haklısınız.Touring olacaksa böyle olacak.Replikalar yolcuyu kanser ve katil eder...Ki bir günde 660km yolda yolcum Z ile bayağı hırpalandı...

    Ayriyetten o ikilem ACEMİ işidir.Hiç alakası yok rr ile 600f'in.Ha bana sorarsanız F4 külliyen supersporttu.Güçlü agresif giden makineydi ama 600rr direk pist replikası.Basit 2 eklentiyle gir piste olur...Hiç alakaları yok.Öyle ikilem anca ilk defa 4 silindire oturan forumlarda çok şey bilip ama gerçek hayatta tecrübesi olmayan kişilerde olur bence...
    mertcnkurnaz bunu beğendi.
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)


1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)