Çok güzel bir konuya değinmişsiniz yalnız böyle bir ikilem de kalmak için işin ehli olmak gerekir zira mt-09,CBR1000RR dan daha seri hızlanmaktadır.
Bir ürünün maliyeti ne kadar yüksekse fiyatı da o kadar yüksek olacaktır,650F kalitesiz bir motor değildir... bayiye gidip motorun üstüne oturmanızı isterim hatta imkanınız varsa bir test sürüşüne çıkın
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:44 ----------
Hatırlatmak isterim ki bahsi geçen konu minumum 2014 model olan ve 4 yıl garanti kapsamı içindeki 650F serisidir...
Ee napayım araboru sormuş bende yazdım nerelerde yapıldığını sen o cevabı soran kişiye ver bana değil gonça
Selam dostum Mt-09 için bence geçmişteki motor tecrüben önemli,benim de bütçem mt-09 a yetiyordu fakat önceki kullandığım motorların hp leri düşük oluduğu için rahat kullanamayacağımdan ötürü 87 hp lik 650f i tercih ettim .Ayrıca mt-09 çok hafif ve güçlü bir makina kg başına düşen beygir gücü yüksek o yüzden iyi düşün derim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------
Evet katalizör iptali yapmak motorun garantisi bozuyor deniyor ama ben o tezi motoru satınalırken bayide çürüttüm.
GPR ın 650f ler için sattığı egzoz yandan
ve bu egzoz da manifold dan sonraki borular bu şekilde
Yani bu egzoz dada katalizor iptal oluyor çünkü bu borularıda katalizör yok.
Hatta günün sonunda ara boruyu benim temin ettiğim şekilde garantiyi bozmadan takmaya ikna ettim
Katalizör dediğimiz şey eksoz gazindaki kurşunu emen ve ani basıncı engelleyen yumruk büyüklüğün de bir filtredir yani motorunuzun ayarsız bir şekilde boşa yumruk atmasını engeller,bu filtre genelde ses kesici kutusunun dışında olur ama bu motorda 2 sini biyer de birleştirmişler...full sistem eksozların çoğunda katalizör tüpün içine sıkıştırılmış vaziyettedir.
Merhaba,
Bende bu ay başında beyaz renk cbr 650f 0 olarak aldım. İlk vitesli motorum. İlk motorum olan Yamaha xmax 250 ile 12.000 km'den sonra bunu aldım. Scooter'dan sonra bambaşka bir dünya resmen Daha 500 km oldu acele etmeden yavaş yavaş tamamlamaya çalışıyorum rodajı. İlk scooter aldığımda hondanın ileri sürüş eğitimi 1. seviyeyi almıştım. Daha kolay alışmama bayağı bir katkısı oldu. 4. seviyeye kadar yolum var Sormak istediğim sorular; debriyaj çok üstte kavrıyor, yani neredeyse elimi tamamen debriyajdan çekme seviyesinde kavrıyor. Bu normal mi yoksa servise götürüp ayar yaptırmak gerekiyor mu? Zincir yağı olarak Motul kullanan var mı? c2 yada c4 hangisini kullanıyorsunuz?
Merhaba arkadaşlar,
Headers twho brothers egzoz takılı , motorumun garantisi bozulmadı honda mototal'de yaptırıyorum bakımlarımda bilginiz olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ----------
Bu paylaşımı burda abuk subuk konuşan çok bildiğini sanan ve fiyat performans ilişkisi kuramayan arkadaşlar için yapıyorum.
650F - leri olan bir motor her motorun - leri olduğu gibi fakat + ları - lerinden çok daha fazla bundan emin olabilirsiniz. Daha önce bir çok kişiyle tartıştık , 1 yıldır hem 600RR a hem 650F e biniyorum 650F i aldığım rakamdan tam 10 bin lira daha fazla vererek 600R ı aldık ve gerçekten fiyat performans ilişkisi bağlamında değerlendirdiğim zaman 650F den çok memnunum.
Bu arada 2 motordan birini satma kararı aldık binmedğimizden dolayı , satış için kararı 600RR dan yana verdik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:27 ----------
Bu arada çin'den depo için yan diz padlerinden sipariş etmiştim ,yarın takacağım taktıktan sonra vakit bulursam resim paylaşırım. Ürün kalitesi fena değil gibi gözüküyor.
2014 ile 2016 ne gibi farklar mevcut arkadaşlar.
Benim gördüğüm ABS standart olmuş başka görünmeyen detay varmı ?
↑ Kimse ↑ yok ↑ mu ↑ burada ↑ ? ↑
↑ up ↑ up ↑
slm, 2014-2015-2016 aynı kasa her şey aynı sadece renk farkı var yıllara göre. 2014 yılından sonrakı kasalar özerınde cok asırı bır oynama olmamıs ama eskıye gore daha guzel olmus bunun yanında 2014 den onceye gore beygır dusmus 102 den 87 ye bunun yanında sehır ıcı dusuk devırlerde motorun canlılıgı olmesın dıye torkun daha alt devırlerden alınması saglanmış. son hız ben 253 km gordum dahada gıderdı redline girmedi cünkü. bunun yanında ön arka abs standar ama kombıne degıl.
bugün anlaştık sahibiyle. yarın teslim alıyorum motoru. hayırlısı diyelim
nc 700x ile takas etmeyi dusunen var sa bi baksın konusalım https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...3965814/detay/
Düşünüyorum https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-650f-abs-li-kazasiz-boyasiz-garantili-337081306/detay Yorumları alalım.
akrepten vazgecmistim. yine bi kaynamaya basladim. su ceza olaylarinin artmasi biraz caydiriyo neyseki.
arkadas oldu 34000km. elcik isitma ve telefon tutma islerine girip kisin da uzayayim diyorum uzaklara.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)