Bu motosikletin titreme muhabbeti bitmez.
Şöyle bir durum var bu titreme konusu enteresan bende bu modeli gözüme kestirdim sırakaki motorum için,neredeyse tüm yurt dışı incelemelerini, kullanıcı izlenimlerini oturup izledim fakat çoğunda bu titreşim olayından dert yanılmış, AEA ya bakıyorsun o da titreşim var diyor.Konuyu baştan sona okudum, 1-2 kullanıcı daha bu sorundan muzdarip olduklarını belirtmiş fakat diğer kullanıcıları böyle bir titreme sorunu yok diyor.Honda ya bakıyorsun, hiç bir ses yok bu konu ile ilgili.Acaba bu tüm motorlara has değil bazı motorlarda mı var?Eğer bu o kadar rahatsız edici değil ve sıradan bir titreşimse niye bu kadar incelemede bu konunun üstünde durulmuş bilmiyorum.Belki 2016 modellerde bu konu ile ilgili bir gelişme olur.Titreşim meselesi ve de fiyatı dışında zaten 4-4 lük motor.
Yaaaa arkadaşlar ben 5-6 aydır cbr 650f kullanıyorum,acaba ben niye titremiyorum haala anlamış değilim .
Arkadaşlardan birisi yazmış azda olsa titreşim tüm motorlarda olur diye,aynen öyle.9-10 senedir kullanmadığım motor kalmadı : cbr 125 de kullandım hayabusada,okadar titreklik kadı kazındada olur.Hııı ben titremek istemiyorum diyen varsa arkadaşları reno servisine yönlendirim : alsınlar bir clio otobanda 70 le 80 le gitsinler,hemde az yakar arkadaşlar
Gerçi pardon pardon : clio bile, cbr 650 f kadar az yakamaz,isterseniz aynı hızları yapıp deneyin
Merhaba arkadaşlar, cbr650f için soft yan çantam var. yan çantalar için demir arıyorum. tavsiyesi olan varsa bilgilendirirse memnun olurum.
vallahi titresim normal duzeylerde bu motorda. sirali dort motor bu, titremesi gayet normal.
su an 36 bin km de motorum ve motor iyi acildi, varolan normal titresimler de azaldi.
bu titresim olayinda muzdarip olanlar, genellikle ilk defa sirali dort motor alanlar yada spor motor kullanmayi bilmeyip yeni gelinin, afedersiniz, cubuga sarildigi gibi elcikleri siki sik tutup dizleriyle depoyu tutmayip butun vucut agirligini ellerine ve bileklerine verenler.
bende cbr600rr vardi, o daha beterdi tiresim olarak. cbr1000rr da titrer. gecenlerde bi bmw s1000r naked test ettim, cok daha fazla titresim vardi zaten cogu bmw s1000rr, s1000r ve s1000xr kullanicisi sikayetci. ama iste sirali dort spor motor, titrer.
yani arkadaslar, bu titresim olayini abartanlari dinlemeyin, gayet normal bu motorda.
ve de dogaclama egsoz yapip takanlarin yanina bile ugramayin. eger iyi dizayn edilmemisse egsoz, motorun gucunu kesin dusurur. bosuna para harcamayin. onun yerine para biriktirip adam gibi, akrapovic, arrow, two brothers gibi saglam ve test edilmis, extra gucu onaylanmis egsozlari alin.
Selam arkadaşlar; maddi, manevi ve ailevi sıkıntılardan dolayı çok uzun süre önce büyük hacimli motosikletlerle ilişkimi kesmiştim ancak şartların düzelmesi ve ne kadar kullanışlı ve işe yarar olsada hiçbir scooterın motosiklet hasretimi dindirememesi sebebiyle tekrar 0 km 4 silindir grenajlı bir makina almaya karar verdim (hiçbir zaman 2. el motosiklet almam)
Her ne kadar litrelik bir cadde motoru istesemde maddi olanaklarım gereği XJ6 diversion F, Fazer 8, CBR 650 F üçgeninde araştırma yapmak zorunda kaldım, bu forumda yazan özellikle titreme ve başka şikayetlerinden dolayı ayrıca Japonyada yapılmadığı için 650 F e karşı bende şüphe ve önyargı oluşmuştu zaten, bir arkadaşımın XJ 6 sını 1 gün boyunca deneme şansım oldu, güç olarak beni tatmin etmeyeceğini anladım, çok yüksek süretler arayan biri değilimdir ama altımda güçlü bir motor olması hoşuma gider, XJ 6 nın özellikle şehir içinde gayet hoş bir kullanımı olsada uzun yolda hiç uzamıyordu :( devirleri çok kısa geldi bana, ayrıca aynaları hiç estetik durmuyordu.
Satılık 2. el bir Fazer 8 ide bi deneyeyim bahanesiyle sahibini ikna edip sürdüm, çok daha iyi hissettim güç olarak, gerçi sürüş sitili, ön grenajı biraz fazla turing gibi düşündürsede tamam budur dedim, gücü beni tatmin etti, uzun yola gitme yada karadeniz veya avrupayı gezme gibi bir planım yok zaten, hafta sonları şehirden çok fazla uzaklaşmadan küçük turlar atabileceğim, ss alamayacağımı bildiğim içinde bütçeme uygun spor bir 4 silindir arıyordum, bu forumda yapılan eleştirilerden dolayıda CBR 650 F i denemeye bile çok gerek duymadım ve hemen birçok ildeki yamaha bayiini arayıp Fazer 8 için pazarlıklara başladım, hatta manavgat erdem motorla gayet iyi bir fiyata anlaştım.
Hafta sonu gidip alıcakken rastgele, çalıştığım otelin önünde beyaz bir CBR 650 F gördüm, sahibide eskiden bir tanıdık motorcu arkadaş çıktı, 10 yıl kadar önce 0 km 600 RR Movistar almıştık ikimizde, bayide tanışmıştık, hoş beş sohbetten sonra anlattım durumu, neden CBR 650 F düşünmüyosun ben çok memnunum dedi, tabi ona titreme olayı varmış senin CBR 650 nin o yüzden vazgeçtim diyemedim, bana al dene dedi, sürdüm biraz ama aklım sürekli bu forumda okuduklarımda, 20 dakika kadar kullandım, hatta bahsedilen titreşim hangi devirde oluyo diye baya zorladım motoru ama daha önceki kullandığım motorlardan farklı bir titreşim hissetmedim, aksine kullanımı, fren hakimiyeti, oturuş biçimi, Fazer 8 e göre çok daha kompakt ve kolay kullanımı acayip hoşuma gitti, 87 beygir olmasından dolayı güçsüz olacağı önyargımda kırıldı çünkü tork olayı çok farklı ve umduğumdan çok daha güçlü hissettirdi, tamam SS ler gibi ani hızlanma yapamıyordu ama XJ 6 dan çok çok daha iyi akselerasyonu olduğu kesin, kemer yolunda gayet tatminkar bir zevk verdi bana, çok eleştirilen göstergesi bile gayet güzel ve okunaklıydı, ayrıca göstergedeki 5.2 ortalama yakıt ibaresini görünce arkadaşa motoru pek zorlamıyosun galiba dedim ve bana “yoo inan 130-140 tan aşağı pek düşürmem hızımı, çok yakmıyo bu motor” dedi, Titreme muhabbetini söyledim, o forumu bende takip ediyorum, titremeyle ilgili olması gereken titreme haricinde bişey hissetmediğini, daha önce bindiği 4 silindirli motorlar gibi bununda mekanik ve fizik kuralları gereği normal titremesini yaptığını ve bu motorun elektrikli motor olmadığını söyledi
Tüm önyargılarım kaybolmuştu, hatta kendi kendime biraz kızdım denemeden niye karar verdim diye, farkında olmadan bu forumda yazanlar beni çok yönlendirmiş :( neyse uzatmayım, ani bir karar değişikliği ile geçen hafta gri bir CBR 650 F ile aranıza katılmış bulunmaktayım. Motoru henüz çıkarmadım bayiden, antalyada hava çok kötü zaten şu an, ayrıca modası çoktan geçmiş olan çok eski full face kaskımı ve montumu yenilemem gerektiği için acele etmedim, herkese kazasız sürüşler diliyorum.
Ya hocam herkes birşey söylüyor, cbr125 için 250 için hep bişey söyleyen vardı. ikisinde de ben birşey hissetmedim. 500r içinde çok laf yapan onuda aldım . İnsanın aklına bu yazıyı ortaya atanlar yamaha, suzuki de falanmı çalışıyor diye aklıma şeyler gelecek artık. Naked motora rüzgar alıyor derler yakında.
Gökhan öncelikle hayırlı olsun. Bu titreşim muhabbetini ben de anlamıyorum bir türlü. Eski motorum MT-09 daha fazla titriyordu ama ondan bahseden yok... Bazen şeytan dürtüyor, 690 duke gibi bir alete kayayım diyorum, sonra motoruma binip turlayınca fikrim değişiyor. 650 F gerçekten çok yönlü ve kullanışlı bir motor.
DEVIL, egzosu ben de merak ediyorum. Full sistem mi?
Merhaba tekrar
Egoz full system headers , aldigimda uzerindeydi ,
600rr alma arifesindeyken sesini dinleyip begenirsem alicam demistim daha oncede bir cok racing kullandim sesi bence mukemmel , ama egzoz icin cektigim bir video yok suan
Full system akrapovic taktiran bir arkadasla karsilastim kirmizi bir 650fdi ikisini karsilastirdik oda baya iyiydi ama kendiside two brothers i daha cok begendi .
4.700 olmasi lazim fiyati BRN motordan alindi suan daha pahali olabilir kur dolayisi ile .
Orjinal egzozlusunu kullanmadigimdan dolayi performans farki icin yorum yapamayacagim.
Motordan genel olarak cok memnunum , iyiki almisim sesi gercekten bir cok racingden iyi , benim karsima cikan racingler de komple set yoktur belki bilemiyorum.
Arkadaşlar aranızda cbr 650f kullanıcısı var mı?
Bir arkadaşım çok almak istiyor ama fuarı bekliyor. Fuardan önce ön bilgi için: hafta sonu gezi, hafta içi işe gitmek için kullanacak. iş yeriyle ev arasında bir 30 km mesafe var. Sizce ideal model mi yoksa alternatif ne alabilir?
Kağıt üzerinde verilen değerler motorun max. devir de vereceği torku belirtmekte yani bu 600f in alt devirlerde daha torklu olduğu anlamı taşımıyor.Aynı zamanda bu motorun o kadar büyük bir karter çıkıntısına sahip olmasının bir nedeni var.
Belki sınıfının en hızlısı değil ama en acayip çekiş gücü olan ve en ekonomik motoru.
Her asker yeşil bereli olamaz
650f satıldımı duruyormu acaba
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)