tamam işte yurtdışına giden akraba kendi alıp getiriyorsa uçakla o zaman güzel iş. 1200 dolar nerde 4000tl nerde. korlas pahalıya getiriyor.
konca çözelim bu işi. düşünüyorum ben de ama tek derdim uzun yolda gürültü. sanırım o da susturucuyla baya azalacak ama susturuculu dinleme şansım olmadı. susturucusuz direk gidip dinledim bi arkadaş taktırdı. fenaaaaaaaa.
valla bilemedim biraz tuzlu tabi ama sonuçta orj akrep. ard motor mu öyle bi yer var mt07li bi arkadaş orda yoshimura taktırdı. aradım adamı. hiç öyle büyük paralar verme. gel nasıl istersen ordan keseriz yaparız çokta memnun olursun diye iddialı konuştu. bi 650fe yapmış daha önce. ben dedim orj gibi alttan istiyorum ki bebekliği bozulmasın. nasıl istiyorsan öyle yaparız falan dedi. bilmiyorum.
şimdi elleri ısıtma konusuna yoğunlaştım. elcik ısıtma yerine elcik koruma ayarlayıp rüzgarı kesmeyi düşünüyorum. var mı bilgisi olan?
Hondanın kendi universal elcik ısıtmaları dışında birşey önermiyorum,onun dışında egsoz konusunda motorun katalizörü çok sıkıntı eğer kat iptali yapılırsa motorun çekişten düşme ve yakıt tüketiminde artış meydana gelebilir (motorun beynini karıştıra biliriz.) bu yüzden ecu değerleriyle oynamak zorunda kalabiliriz,aslında eksoz taktıran ara boru yaptıran biri varsa bu konuya dahil olması çok daha iyi olur.
Adana da ısıtmalı elciğe gerek yok çünkü burda kış yok ama yaptıran arkadaşlar foto eklerlerse bir bakalım bakim nasıl olmuş
Arkadaşlar yeni motor aldığım için,
motorumu satıyorum. İlgilenen arkadaş olursa ilanım aşağıdadır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46158323/detay
Ben gittim, seri numarasindan degisime gerek olmadigini soylediler, ben bu yaz satin almistim motosikleti, degisim daha onceki yil ve modellerde oluyormus.
Su garanti olayini da gorustum, hem servisle hem merkezle (mesul mudur + yetkili), garanti devami icin kitapciga gore 6 ayda bir ya da km dolunca servise getirmek gerekiyor. Benim motor daha 2500 km de, kasimda 6 ay doldugundan servise sokmam gerekiyordu, ancak kisin motoru kullanmadigimdan baharda kullanmaya basladigimda yine 6 ay oldugundan motoru hic kullanmadigim halde tekrardan servise goturmem gerekiyordu. Bunun cok sacma oldugunu hem servisle hem merkezle paylastim, sonucta servis yapilmamasina karar verildi. Motosikleti 6 ayda bir servise goturmemen sonucunda garantiden dusmesi diye birsey olmadigini ogrendim, kullanmayacaksam aku baglantisini sokmem gerektigini ilettiler.
O garanti olayını bende merak ediyordum,öğrendiğim iyi oldu çünkü benim 6 ay doldu ama km dolmadı,neredeyse 2 aydır motora binmiyorum o yüzden km ilerlemiyor,haftada 1 rölantide akü bitmesin diye çalıştırıyorum
Merhabalar,birkaç aydır gözüme kestirdiğim bir model umarım Cbr 250 den sonra geçmek istiyorum, konunun hepsini okudum, genel olarak kullananlar memnun gibi.Renk konusunda EICMA da gösterimde olan bu renk gelir mi dersiniz?Gerçekten çok çok hoşuma gitti.Herkese iyi sürüşler.
Bence bu model Honda'nın super sport modelleri arasındaki gizli kahramanı.
Süper sport kullanıcıları genel itibariyle ikiye ayrılıyor.
1- Yeni başlayanlar
2- Vazgeçemeyenler.
Yeni başlayanlar, daha hafif CC'li modelleri tercih ediyorlar. Vazgeçemeyenler de 1000 CC'de. Bu model tam ortası, hızı ve tutkuyu kararında yaşamak isteyenler ve üst seviyeye çıkmak isteyenler için ideal. Zaten reklamda her şeyi anlatmış.
Motorunuzu güzel süslemişsiniz, keyifle kullanmanız dileğiyle. Radyatör korumayı ve diz peglerini nereden temin ettiniz? Motorunuzda tek gözüme batan motor koruma demiri oldu, koruması iyidir ma görüntüyü biraz baltalıyor bence..
Hocam titreşim durumu nedir? Kimi durulacak gibi değil, dört silindir ile alakası yok diyor kimisi de ne titreşimi diyor.
Diğer 4 silindirlere göre motor daha torklu olsun ve yakıt tüketim sarfiyatını en aza indirmek için motor düşük devirle çalışıyor buda bir nebze titreşime neden oluyor,motor sanki 3 silindirli gibi çalışıyor şahsen ben fark etmiyorum eğer rahatsız edecek kadar titreşim olsaydı ben şuan bu kadar masraf etmez ve motorumu satmış olurdum
Selamlar,
Geçen gün AEA da gelen bir soru üzerine CBR650F'te çok titreşim olduğunu söylemişti. Tabii bu tip görüşleri dinlerken yorum yapanın tecrübesi ve deneyimlediği motosikletleri de hesaba katmak gerekiyor. Mesela benim gibi CBR250 ya da benzeri bir motosikletten geçmeyi düşünen birine CBR650F sıfır titreşim gibi gelir diye tahmin ediyorum.
Farklı görüşü olan varsa duymak isterim.
Bakın beyler bu tartışmaya bir son verelim.Bu bir motosiklet yani motorlu bir taşıt,elektrikli bisiklet kullanırmış gibi gitmesini beklemek ahmakca olur,motor çalışırken titriyor çünkü rolantide çalışırken dört adet piston kranka dakikada 1.250 devir yaptırıyor ve siz gaza bastıkca devir artıyor.motor blogu arabalardaki gibi önde değil sürücünün altında çalışlır aynı zamanda motor takozlari arabalardaki gibi gelişmiş degildir bu da titreşimi hissetmenizi sağlar yani kisacasi tüm motosikletler titrer titremeyen motosiklet görmedim,duymadım,bilmiyorum...
Koncanın yazdıklarına görede motor 4 silindirli az titreyen motorlara göre biraz daha fazla titriyor. zaten bir önceki motor bcr 125 de titreşimin hakkının veren bi makine, cb650 orta düzey titreşim olsa, insana alt düzey gibi gelir.
Ama burda tuhaf olan Hondanın böyle bir motorda bu tip bir ayrıntıyı atlamasının imkansıza yakın olması. Motorda sanırım değişken kam mili yok(ona honda vtec diyor, BMW vanos vs..) ve zaten motorda biraz sıkıntılı bu sistem özellikle viraj içinde gaz açarken. Neyse sabit kam mili özzellikle alt devirlerde çok tork versin diye ayarlı olduğundan alt ve orta devirlerde balanssızmış gibi bi etki yapabilir. ama alt devirlerde 100 beygirlik hornetin motoruna göre 2000 devir erken ve yüzde 20 fazla dır tahmini güç
Bu az miktar titreşim kıllı arkadaşları motordan soğutabilir niye ipek gibi değil diye de , bi ara kullanmak isterim şu çok abartılan titreşim neymiş.
Honda kötü motor yapıyor zaten
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)