https://youtu.be/EaSfT6HV-Lk
kazadan sonra değer kaybı nasıl talep edilir
650f in ağır ve sıkışık trafikte sorun yarattığı konusuna katılmıyorum. Bu sizin tecrübeniz ile alakalı.
650f in ağırlık merkezi aşağıdadır. Motora alışırsanız 125 lik gibi kullanabilirsiniz. Bunu sizin tecrübe eksikliğinize bağlıyorum kusura bakmayın.
Benim ilk motorum ybr 125 di. Şu an an 650fi sıkışık trafikte ybr 125 imi nasıl kullanıyorsam o kadar rahat kullanıyorum. Ve sadece hafta sonları keyfe keder kullanmıyorum. Her gün işe gidip gelirken o sıkışık trafikte kullanıyorum.
arka sehpa için bobin almayı düşünüyorum. 1-2 yerde bişeyler gördüm ama direk 650f için demiyor. motorla gidip bakacağım. var mı bobin alan eden. arka sehpa kullanan var mı aranızda?
Selamlar 1. Vites ilk kalkışta debriyajı yavaşça salarken 2-3k devirde gaz veriyorum çıtır çıtır ses geliyor.. Motor fan açtığı zaman yani baya ısınınca 30dk yol yaptıktan sonra kesiliyor yapmıyor.. İlk çalıştırmada 5dk bekliyorum ısınması için böyle bir şey yaşayan var mı acaba?
Ben universal arka sehba kullanıyorum, sorunsuz. Arka maşayı tutan u profillerin içine de kauçuk yaptırdım, maşanın çizilme riski de kalmadı.
ebay veya aliexpress de bi dünya sehba mobini var,
örnek; http://www.ebay.com/itm/Swingarm-Spo...Xd6GOKXFRm9OCA
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------
Konu önemli..
Dün Ankara Honda Boraya, Kitapçıkta yazan 6 ay konusunu sordum.
Aldığım cevap aynen şu ; Motorunuz için sistemimizde görünen bakım aralıkları 6 bin km veya Yılda bir (hangisi önce dolarsa). Kitapçıkta farklı yazdığını söyleyince - Kitapçığın güncel olmayabileceğini, Hondanın resmi servis bilgi sisteminde garanti şartının 1 olarak göründüğünü söyledi. Normalde randevu alıp 6 aylık bakıma görürecektim ama servis elemanı ısrarla aynı şeyi tekrar edince vazgeçtim.
Sabit Usta ile mi görüştün? Güvenirim önerilerine hiç şaşmadı şu ana kadar
yani sen kendi sehpanı kullanırken bobin de kullanıyor musun yoksa bobinsiz mi kaldırıyorsun motoru? çok zor olmazsa bi foto koyabilir misin? ben sehpayı alalı oldu biraz. arka maşanın orda zinciri gerdiğin yer sanırım, sol sağdan tutturup direk kaldırıyorum ama hafif yamuk duruyor çok güvenmiyorum. bobin alırsam daha dengeli olacak gibi geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------
ona da bi sorayım. teşekkür.
Arkadaşlar "abba Superbike Stand" diye bir sehpa var. Ben üniversal arka sehpa kullanıyorum ama çokta güven vermiyor.
Mars rolesinin degisimi icin honda cagri yapmis, giden ya da bilgisi olan var mi ?
Ben Honda-Bora dan Sabit Bey le görüştüm. Röleler kargolanmamış daha pazartesi 12.0000 bakımı var eğer kargo gelirse değiştirecekler. Herhangi bir sorun yok ama fabrika değişim yapmaya karar vermiş CB650 de bu arıza ile gelen olmamış ama bir iki farklı modelde olmuş o nedenle işi şansa bırakmadan değiştircekmiş firma.
bugun bana da msj geldi pzt 6000 bakiminda degistireceklermis...kisa ve basit bir islemmis..
sizler, 6 ayda bir mi yoksa yilda bir yada km dolunca mi gidiyorsunuz servise, bir arkadas yazmisti en son garanyi icin 6 ayda bir gitmaye gerek yok diye, simdi hangi servist araliginda degistirelim acaba ?
tesekkurler
marş rölesini bugün değiştirtdim. motorum 14 model cbr 650f. bugun sabaha esengüle randevu almıştım. 5 dakikada değiştirildi. erişimi kolay yerde olduğu için kısa sürdü. bazı motorlarda 2-3 saat sürebiliyormuş bu işlem.
bu işte aradan çıktı.
millet, elcik ısıtma düşünüyorum. var mı fikri olan gören eden?
Hazır kitler var. Hatta kendiniz bile yapabilirsiniz. Direnç kablosu ile.
hondanın orijinaller çok pahalı. dolar yüzünden tabi o da. 250 dolar civarlarında.
1-2 hazır bişey daha gördüm ama yorumlarda ısısı yeterli değil gibi bişey yazmış biri. onu gördükten sonra emin olamadım. 33 pound gibi bi fiyatı vardı.
kendim pek yapabileceğimi sanmıyorum.
Bu 180w civarı, zaten bunun da fazlasına alternatör yetiştiremez.
http://www.ebay.com/itm/HYspeed-Grip...5TY~a5&vxp=mtr
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)