elbette haklisiniz.
honda babamizin sirketi degil tabiki, bize para da gondermiyor honda hakinda iyi birseyler yazinca
(honda duyuyormusun
)
ve hic bir motor mukemmel degildir, en azindan ben goremedim mukemmel sorunsuz motor.
kritik iyi birseydir. her zaman acigim.
ama kritik yapacak kisiye bakar. motora daha once binmis mi? motor dan anliyor mu? vs vs.
yani adam daha motora bile binmemis, motordan anlamiyorsa sonra gelip laf salatasi yapiyorsa burada onuda kabullenecek degilim.
yani bilen adam sizin gibi duzeyli insanlar yada suren insanlar gelsin yapsin elestirisini, ne guzel. yada gercekten sorun varsa gelsin sebep sonuc ve delil iliskisi icinde bizide aydinlatsin, bizde bilelim, tesekkur edelim. ama motora daha binmemis, anlamayan adam gelipte 'ya bu motor sorunlu, kotu, kalitesiz, alanda aptaldir zaten' gibisinden duzeysiz ve ki.tan sallama sozlerle gelirse tepki olmasi gayet normal sizde eminim takdir edersiniz ve buyuk ihtmalle ayni tepkileri gosterirsiniz.
yani cbr600f ve cbr650f arasinda fark var. ama oyle acayip bir fark ta degil. iki motorunda guzel yonleri var sevdigim. ama su an dusuk devir tork ve guc ve daha kolay surus daha uygun surus ihtiyaclarim icin. yoksa gider cbr1000rr alirdim zaten ama yasadigim yer, ne kadar kalacagim burada falan tabi o kadar masrafa ve surus zorluguna girmek istemiyorum. yakit ekonomisi benim icin onemli degil spor motorda ama az yakmasi elbette guzel.
aluminyum sasi cok daha rijit ve hafiftir, kesinlikle tercih ederim, her zaman, ama honda maalesef uygun gormemis. gorseydi fiyat elbette daha da artardi ama ben fazla odemeyede hazirdim neyse... fakat gayet saglam ve rijit bir sasi celikte olsa. ve eski model aluminyum olsada iki motorun agirligi ayni hatta cbr650f 1 kilo dusuk bazi kaynaklara gore.
inverted catal cogu zaman daha iyi olmali ama maalesef hep oyle degil. ucuz cin motorlarindaki dandiri ters catallar bir ornek yada yayli ziplama sirigi mesela baska bir ornek
http://www.pogostickusa.com/imgaes_p...0Stick-RED.jpg
saka bir yana, cbr650f in catal beni cok urkutmustu ilk ciktiginda ama yeterince iyi. keske inverted catal olsaydi tabi ayarlamasi da olan, ama maalesef yine honda gerek gormemis. yinede cbr650f in konvensiyonel suspansiyonlari daha mi kotu, yoo, gayet iyi, pek de fark yok.
frenler en zayif yani motorun bence. fakat ben motoru agresif kullanan ve cok fren gucune ihtiyac duyan bir insan olarak soyluyorum. yoksa normal kullanimda gayet yeterli. ama Ferodo metal fren padleri ile degistirdim on arkayi - 10,000 km de, agresif surus ve pist falan - ve simdi gerek modulasyon olsun, gerek fren gucu olsun harika oldu. birde celik fren hatlari ile degistricegim plastik fren borularini yakinda - daha zaman bulamadim maalesef isten - ozellikle absli fren oldugu icin daha da iyi olacak frenler.
yani dostum, guzel motorlar kullaniyoruz eskisi yenisi olsun
zaten cbr650f gayet iyi bir motor olan cbr600f in devamidir, cb650f de gayet super hornetin devami. oyle dusunmek lazim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
buraya atmak istediğiniz fotonun üZerine sağ fare tuşuyla tıklayın ve copy url yi seçin.
daha sonra cevap yazdığımız editörde resim ikonuna basın - video ikonunun hemen yanında - ve kopyaladığınız url yi yapıştırın.