Mondial 150 KT Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Öncelikle konuyu "Motosiklet Modelleri" kısmına açmıştım ama gün içerisinde onaylanmadığı ve bana bir bildirim gelmediği için onaylanmamış kabul ederek bir de burada açmayı deneyeyim dedim. Mesaja geçebilirim sanırım;
Merhabalar,
Bendeniz foruma üye olmasam bile yazılanları dışarıdan takip etmekte olan bir okurdum. Okuduklarımdan yola çıkarak bütçem dahilinde Mondial 125 KT almaya karar vermiştim ancak Mondial bayiisindekiler cumartesi günü 150 KT' nin geleceğini söylediler ve şiddetle onu almamı tavsiye ettiler. Söylediklerine göre motoru çok daha iyi bir modelmiş ve 125' deki özellikle titreşim sorununu ortadan kaldıracakmış bu model. Cumartesi görmeye gideceğim motoru, acaba neyine, neresine bakmamı önerirsiniz kontrol amaçlı? Bilgilendirirseniz sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
kimsenin bir fikri yok mu gerçekten?
-
Zamanında çinliler arasında en alınası modeller arasındaydı. . . Yeni gelicek motor için bir şey diyemiyeceğim.
-
onu alacağına 125 mh drift e bak bence
-
Egee22 adlı üyeden alıntı
onu alacağına 125 mh drift e bak bence
o biraz daha racing bir model. ben kt ye chopper görüntüsü vererek kullanmayı düşünüyorum zaten bunu da bir müddet kullanıp sonra chopper' a geçme düşüncem var. mesajlarınız için teşekkür ederim ancak sorduğum ana soruya pek cevap alamadım. motoru kontrol ederken nesine neyine bakayım? veya yetkili bayiiye nasıl sorular yönelteyim biraz fikir verirseniz sevinirim.
-
sıfır motorun bakılacak pek bişeyi yok,zaten kafanızda tarzınız belli,eger test motoru varsa,binip bikaç km dolaşabilirsen kafandaki titreşim ve rahatlık sorunsalını atıp rahatlıkla alabilirsin,onun haricinde çinli makina,ne kadar iyi bakarsan o kadar uzun binersin..125 kt ler alınası makinalardı,150 nasışldır bilemem,bende 150 kanuni kullanıyorum ,aynı makinalar zaten,90-100 arası uzun yolu tatmin edici,titreşim sıkıştırmana baglı,bn 90 geçmem rahatta giderim,bunlara 130 yaptıran dangalaklar çok titreşim vr diyo sölim
-
ulukale adlı üyeden alıntı
o biraz daha racing bir model. ben kt ye chopper görüntüsü vererek kullanmayı düşünüyorum zaten bunu da bir müddet kullanıp sonra chopper' a geçme düşüncem var. mesajlarınız için teşekkür ederim ancak sorduğum ana soruya pek cevap alamadım. motoru kontrol ederken nesine neyine bakayım? veya yetkili bayiiye nasıl sorular yönelteyim biraz fikir verirseniz sevinirim.
bi tanıdığımda 125 kt vardı köy yollarinda flan kullanıyordu bakımsız olmasına rağmen tek marşta çalışıyordu yani alınabilecek bi motor bence çinlilerin arasında
-
teşekkürler yorumlar için şimdi de çarşambaya ertelenmiş motorun gelişi 2 haftadır sürekli erteleniyor, gözüme batan bir eksiği yoksa almayı düşünüyorum ben de motoru
-
2005 yılında sıfır almıştım ben 125 kt'yi .şimdi 150 cc yapmışlar bence çok iyi olmuş.ben yaklaşık 5 senedir 150 cc olarak biniyordum.(şimdi 180cc).emsallerine göre çok konforludur.geniş,oturaklı ,lastik ebatları büyük ve geniş,uzun yolda yormaz pek ...
beni hala tatmin ediyor bu motor .inşaallah sende çok memnun olursun 150 kt'nden
-
ben de alıcam 150 kt yi aynen bu çarşamba veya perşembe gelicek antalyaya.pazrtesi tırlara konulup dağıtıma başlandılar.150 kt nin tek farkı daha büyük motoru olması değil.dikkat ederseniz sitesindeki ayrıntılı multimedya fotolarında önündeki çıkıntıyı görüceksin motor yeni nesil balansörlü ve üstten egzantrikli motorlardan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------
ayrıca şunuda belirtiyim resimde gördüğünüz cbf 150 ile aydına giderken geçen yaz ben tek kkişiydim ve bir 125 kt 2kişiydi benim dumanımı çıkardı.öne yattıysam da gazı köklediysemde 113 km ye kadar çıkabildim.adamlar dimdik atatürk gibi otoruyorlardı yaklaşık 1 dakika içinde aramızdaki mesafeyi 100 metreyeçıkardılar.modifiye yapmışlardır dedim ve antalyada başka bi 125 kt kullandım 2 kez cbf 1 kez ybr sahibi olmuş bir zat olan ben sadece az bi titreşimden ve azcık sert vitesten şikayetçi oldum.otoruş pozisyonu süspansiyon hız ses mükemmeldi.ve para ihtiyacımda vardı 3800 e cbf i sattım kt 125 alcaktım 150 çıkacak denince anahtar teslimi 3000 e anlaştım
-
durocan adlı üyeden alıntı
ben de alıcam 150 kt yi aynen bu çarşamba veya perşembe gelicek antalyaya.pazrtesi tırlara konulup dağıtıma başlandılar.150 kt nin tek farkı daha büyük motoru olması değil.dikkat ederseniz sitesindeki ayrıntılı multimedya fotolarında önündeki çıkıntıyı görüceksin motor yeni nesil balansörlü ve üstten egzantrikli motorlardan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------
ayrıca şunuda belirtiyim resimde gördüğünüz cbf 150 ile aydına giderken geçen yaz ben tek kkişiydim ve bir 125 kt 2kişiydi benim dumanımı çıkardı.öne yattıysam da gazı köklediysemde 113 km ye kadar çıkabildim.adamlar dimdik atatürk gibi otoruyorlardı yaklaşık 1 dakika içinde aramızdaki mesafeyi 100 metreyeçıkardılar.modifiye yapmışlardır dedim ve antalyada başka bi 125 kt kullandım 2 kez cbf 1 kez ybr sahibi olmuş bir zat olan ben sadece az bi titreşimden ve azcık sert vites
ten şikayetçi oldum.otoruş pozisyonu süspansiyon hız ses mükemmeldi.ve para ihtiyacımda vardı 3800 e cbf i sattım kt 125 alcaktım 150 çıkacak denince anahtar teslimi 3000 e anlaştım
her şeye eyvallah ama süspansiyon olarak cbf ile yarusamaz. bende cbf kullandım seyhan 150 de kullandım hatta bendeki motor da cup amortisoru var.(mg deluxe). darbe emişi olsun salinim vs cbf çok daha iyi. ama klasik cg tipi motor gibi uzamiyor cbf
-
boora adlı üyeden alıntı
her şeye eyvallah ama süspansiyon olarak cbf ile yarusamaz. bende cbf kullandım seyhan 150 de kullandım hatta bendeki motor da cup amortisoru var.(mg deluxe). darbe emişi olsun salinim vs cbf çok daha iyi. ama klasik cg tipi motor gibi uzamiyor cbf
seyhanı bilmiyorum ama kt bozuk yolda kasiste cbften de ybr den de daha güzel cbfin önler çok yumuşak küt diye oturuyor önler.ve kalın lastiğin virajlardaki avantajını hissettiriyor
-
durocan adlı üyeden alıntı
seyhanı bilmiyorum ama kt bozuk yolda kasiste cbften de ybr den de daha güzel cbfin önler çok yumuşak küt diye oturuyor önler.ve kalın lastiğin virajlardaki avantajını hissettiriyor
benim kullandığım cbf 2011 medel 8bin deydi fazla kullanmadım zaten ama bir kaç çukur olsun tümsek vs geçtim darbeleri emiyordu. seyhan 150 ile kt aynı zaten. seyhan darbeleri emmiyordu sadece yay var sanki sert zıplatıyor. tabi kişisel faktör de var bence cbf amortisörü çok daha iyi. ama oturuş pozisyonu rahatlıkta felan seyhan-kt tipleri çok güzel
-
Mondial'in sitesinde 150 KT fotoğrafları var mı ben mi göremedim?..
-
tinerci adlı üyeden alıntı
Mondial'in sitesinde 150 KT fotoğrafları var mı ben mi göremedim?..
tinerci kardeşim touring de 150lik bölümde var resimleri
http://mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1568
-
ulukale adlı üyeden alıntı
teşekkürler yorumlar için
şimdi de çarşambaya ertelenmiş motorun gelişi 2 haftadır sürekli erteleniyor, gözüme batan bir eksiği yoksa almayı düşünüyorum ben de motoru
walla yine erteliyolar gelmedi hala:( bugün yarın bekliyoruz dediler
-
walla ben bugün gittim küba çita 150 r aldım alakası yok ama anahtar teslimi toplam 2500 e geldi ilk izlenimlerim sesi güzel ve 8 km yaptım sadece ama çok rahat vites geçişleri var titreşimde hissetmedim 60 ı geçmedim gerçi ama 1 ay öncesine kadar cbf 150 eskitmiş biri olarak ben de eşim de beğendim
-
çita 150 r yola çok mu yakın
şu klasik görünümlü olan dimi o
-
adam zaten vaz gecmıstır almaktan
-
Selam arkadaslar,
Bugün itibari ile 150kt almis bulunuyorum..100km yaptim bile önceden keeway speed 150, hyosung comet 250, suzuki dl650 vstrom kullanmisligim vardi..simdi kismet bu oldu..merak eden olursa yazarim deneyimlerimi..
Iyi aksamlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)