150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
-
06 Temmuz 2006, 15:33
#141
orveg adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar hepinize benimde kullanmakta olduğum 200GY-A'nın sorunları ve onlara bulduğum çözüm yönlerini paylaşacağım.
1-Titreşim ile ilgili problem
Valla benim yaşadığım en büyük problemdi hangi motor ustasına götürsem cross motor zaten titrer diye başından atıyordu. 0 aldm ben bu motoru biliyorum 3000km kadar ben titreşim neydi bilmezdim. Ama en sonunda sorunu çözdüm. Motoru tutan tüm cıvataları sıkmama rağmen ki titreşimin bundan olduğu söyleniyor.Motor halen titriyor 60 km geçirmiyordu. Motorun altına yattım bide ne göreyim ayak pedalının yanında bir cıvata daha var şöyle bir dokundum resmen boşalmış.tabi hemen sıktım sanırım zor ve görünmez bir yerde olduğundan hangi ustaya bıraksam sıkmamış. orayayı sıktım ve problem bitti şimdi 120yi gözüm kapalı ve titreşimsiz yapıyorum
3-Benzin Yedeği
Valla bu motorların yedeği olmadığı söyleniyor ama burda açıklıyorum var! benzin bitti zaman açın bakın depoya sol tarafın boş ama sağ tarafta benzinin olduğunu görürsünüz. Yolda benzin mi bitti yapacağınız motoru sol tarafa yatırıp yavaşça kaldırmanız.Böylece ordaki benzini oraya aktarmış olursunuz
Herhangi bir probleminiz olursa 200GY-A ile bana ulaşın size elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım
Titresim konusunda daha önce aynı problemi yazmıştım, ben aralara lastikte attım, peryodik zamanlarda kontrol etmek gerekiyor. İlave olarak alt tablanın boş delikleri var oralarada uzun civata somun atarsan neredeyse hiç yok denecek kadar azalır titreşim.
Benzin yedeği dediğini de daha önce denedim, demekki ben sonuna kadar sömürmüşüm o gelen benzin yetmedi Cigle içinde kaboları toplamak için bir tane metal uzantı var zaten. Ama dediğin gibi araya cırtla felan tekrar toplamak daha sağlıklı.
Teşekkür verdiğin bilgiler için.
Reklamlar
-
06 Temmuz 2006, 15:46
#142
Şu kabloları az önce koltuğun altına aldım hepsinini tek tek çıkartıp koltuğun altında tekrar birleştirdim. Bir izolabantla iyicie bantladım kabloları iyice izole ettim çok süper oldu herkese tavsiye ederim...
-
06 Temmuz 2006, 16:18
#143
Bu pazar toplarım bende senin yaptığın gibi kabloları, deneyimlerimizi paylaşmak iyi oluyor Bir insanın kendi baktığı gibi ne servis bakar ne tamirci.
Çinlilere dua ediyorum, onlar olmasa nerde göreceğiz böyle motoları bu fiyata.
-
09 Temmuz 2006, 20:44
#144
merhabalar bugün Ramzeyime kavuştum sonunda, aldığım arkadaş depoyu füme-gri tonu bi renge boyamış, gayetde güzel duruyor, yaklaşık 30-35 km yaptım, vites göstergesi ve devir saati olması çok iyi hangi vitesteyiz görmek güzel oluyor, motor freni kuvvetli, sürüşü çok rahat dengesi güzel, rodajda olduğundan (650km) pek sıkmadım, 80 km. gibi bi hızda titreşim falan yoktu, aynaları pek beğenmedim biraz daha açmam lazım. Motor süper çalışıyor ilk marşda tık diye çalışıyor valla, artık bundan sonra bende buraya yaşadıklarımı yazarım.
-
10 Temmuz 2006, 12:17
#145
arkadaşlar bende as200gy-2 var 500 km de daha ama 130-140 km süratlerde motor sağa sola sallanmaya başlıyor. acaba direksiyonu biraz sıklaştırsam geçermi.yorumlarınızı bekliyorum.
İNSANLIK ÜLDÜ; KATİLİ MENFAAT..!
-
10 Temmuz 2006, 13:18
#146
ben sana nedenini söyliyim tekerlekten kaynaklanıyordur. Bildiğim kadarıyla bu modelin tekerlekleri de dişli bu sürate ulaştığında yalpalama yapıyordur...
Ama 500km 130-140 yapıyorsun hemen öldürme be motoru
bu arada bu model o kadar basıyor mu yav....
merhabalar bugün Ramzeyime kavuştum sonunda
Hadi dostum hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız keyifli sürüşler
-
10 Temmuz 2006, 14:18
#147
AKSEKİLİ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende as200gy-2 var 500 km de daha ama 130-140 km süratlerde motor sağa sola sallanmaya başlıyor. acaba direksiyonu biraz sıklaştırsam geçermi.yorumlarınızı bekliyorum.
Rüzgardandır
-
10 Temmuz 2006, 14:20
#148
Kastore hayırlı olsun. Ayna konusunda haklısın. Görüşü biraz dar. Kazasız sürüşler dilerim.
-
10 Temmuz 2006, 14:36
#149
AKSEKİLİ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende as200gy-2 var 500 km de daha ama 130-140 km süratlerde motor sağa sola sallanmaya başlıyor. acaba direksiyonu biraz sıklaştırsam geçermi.yorumlarınızı bekliyorum.
Hocam naptın yaa? 130-140 rodaj tamamlanmadan yapmasan iyi olur, hatta ben hiç yapmam o sürati bu motorla oda ayrı. O hızdada izin ver olsun titreme, motor kendini yırtıyodur zaten direksiyonla falan alakası yok titreşimin, tamamen lastikten arkadaşın dediği gibi, lastikler o hıza göre ince ve tırtıllı sonuçta.
İyi dilekler için teşekkürler arkadaşlar. Hepimize kazasız belasız sürüşler inşallah.
-
10 Temmuz 2006, 15:00
#150
bildiğim kadarıyla as gy200 de lastik süper moto tipi tırtıklı değil. Kadro yapısı diğer kroslarla aynı. krosta lastik çapı 21 gy200-2 de 17 130-140 km göstermesi gayet normal
Bu arada dün birşey farkettim, otomobille kıyasladığınızda gerçi tam yan yana düşüp bakamadık, 10 km civarında motolar fazla gösteriyor. Bunu bir satıcı ile konuştum, genelde tüm araçlarda +- 10 km oynadığını söyledi, kıyaslamalarında yamahanın sürati az gösterdiğini honda suzuki nin fazla gösterdiğini tespit ettiklerini söyledi. Bunun en basit örneğinin otobüs 90 la giderken otomobillerin göstergesinin 100-120 civarı gösterdiğini söyledi.
-
10 Temmuz 2006, 23:26
#151
chocolateman sana katılıyorum ben de dikkat ettim hani şu dijital götergeli araçlarda çok rahat gözüküyor aynı hızda gitmemize rağmen bende 10-15km aşağı gösterdiğini hatırlıyorum...
Yoksa bu göstergeler bizi kandırıyor mu?
-
10 Temmuz 2006, 23:44
#152
-
11 Temmuz 2006, 11:26
#153
hayırlı olsun baco. güle güle, kazasız belasız sürüşler.
-
11 Temmuz 2006, 11:52
#154
motorun bikaç eksiği var mesela benzin , vites ve devir göstergeleri neden koymamışlar anlayamıyorum. lastikler asfalt tipi bu çok iyi ama bari benzin göstergesi koysalarmış.. bide ben bu motorun yağ çubuğunu bulamadım??? bilen varmı?
Hayırlı baco
İlk önce şuna cevap vereyim Bu tip motorlar dağ ve de yol motoru olduğu için fazla külfet koymazlar mantığıda budur zaten dağda yolda mı kaldın indir motoru onar arızayı devam et yola işte bu yüzden bu aletler çok mekaniktir.YAnlız benzin göstergesinin olmaması gerçekten kötü bende var ama çalışmıyor.
2.soruna ise motorun sağ tarafında ayak marşının hemen yanında motorun üstünde olması gerek. Çapı 1-1.5 cm boyunda bir yuvarlak bir kapak çevirerel açıyorsun zaten çevirmek içinde tutacağı var
-
11 Temmuz 2006, 14:17
#155
arkadaşlar benim crosun önüne korumalık demiri takdırdım çok süper oldu.bi ara arkadaşlar bu konuyu tartışmıştı corsun önüne koruma demiri olmaz diye ama demekki oluyormuş.
İNSANLIK ÜLDÜ; KATİLİ MENFAAT..!
-
11 Temmuz 2006, 23:02
#156
aksekili resim yollarsan sevinirim belki bizde taktırırız ... ayrıca bizim motorlar yani asya 200 gy-2 cross deil enduro sınıfına giriyor yani demir yakışabilir
orveg dediğin kapağı açtım çubuk mubuk yok sadece deil içinde yağ var
Bacoman
-
11 Temmuz 2006, 23:45
#157
aynı as200gy-2 den bi arkadaştada var benim motoru gördü çok hoşuna gitti. birkaç güne kalmaz oda taktıracak aynısından.
İNSANLIK ÜLDÜ; KATİLİ MENFAAT..!
-
12 Temmuz 2006, 16:11
#158
AKSEKİLİ adlı üyeden alıntı
aynı as200gy-2 den bi arkadaştada var benim motoru gördü çok hoşuna gitti. birkaç güne kalmaz oda taktıracak aynısından.
Nereden bulduğunu ve maliyetini bildirirsen çok iyi olur, hatta foto da süper olur, çünkü bende taktırmayı düşünüyorum.
Saygılar
-
12 Temmuz 2006, 16:15
#159
orveg dediğin kapağı açtım çubuk mubuk yok sadece deil içinde yağ var
desene cubuğu koymayı unutmuşlar o kapğa bağlı çubuk olması lazım
-
13 Temmuz 2006, 09:59
#160
Buda benim canavar, depo kısmı griye boyalı, çok daha farklı duruyor siyaha göre, daha stickerlama olayına girmedim. Haftasonuda ilk kez servise götürücem. Aydın motoya götürücem, fikirtepe'de. Bi bakalım bi eksiği varmı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler