150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
24 Nisan 2008, 01:21
#1381
Reklamlar
-
24 Nisan 2008, 09:50
#1382
Eyvallah myheart değiştirmicem orjinali. Zaten rampada artçım ve biraz yüküm olmasına rağmen torku beni mestetmiştir hep. Bozmasam daha iyi bunu
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
24 Nisan 2008, 13:56
#1383
evet evet bencede bozma... Orjinalin torku daha bi güzel =>
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
24 Nisan 2008, 19:37
#1384
herkeze selam bendeki zealsun 200 gya ama ne çalıştırma nede titreşim gibi sorunu olmuyor motoru alır almaz alrmı sağ sollları iptal ettim
kaliteli bir buji ve açık hava filtresi ile çalıştırmak daha kolay olacaktır eksozuda açtım ama hızlarına gelince motorları güzel km side araba km si ile tutuyor kim yazmışsa 120 göstergesi arabayla denediyimizde aynıydı onun motoru neyse bilmiyorum artık ama başka motorlardada denedik başkasında 120 iken bende 90 km idi ama amartisorleri o kadar işlevsel deil kimse özel cross motorlardaki gibi atlatmayı denemesin sonuç üzücü olabilir ve hataydaki arkadaşlarada selamlar tabi herkezede
-
25 Nisan 2008, 09:26
#1385
arkadaşlar şimdi kendi yazdıımdan alıntı yapmak istemiyorum..bi kaç gun once motorumun 80 km'ye yaklaştıgında gaz kesmeye başladıgından ve sanki jikle açıkmış gibi gittiğinden ama hız kesince normale donduğunden bahsetmiştim.. once buji sonra depo ve karburator derken sorunu bulduk.. meer benim motorun hava filtresi 125 lik zongshenininkiymiş!!!
artık ilk sahibi saolsun ne diim!..dogal olarak motorum havasız kalıyormuş ve boguluyormuş..neyse attım o filtreyi bir hışımla.. ve 200 luk filtre sordum fabrikaya 20 gun surer ulaşması dedi servis..ben genede verdim siparişi ve tabi o sure içinde ne yapsak diye düşünürken k2 deki canavar usta cemil'in içi rahat etmedi ve bi performans filtresi buldu biraz oynadı ve monte etti.. tabi ne olur hiç bilmiyoduk ve test edip gorücez dedik.. iyi bi hava ve rolanti ayarından sonra teste başladım.. sonuç acayip atak bir hale burundu motor.. bu ne çekiş!! uçuyor makine! ama son hızım 95'e düştü..gerçi benim için bu zaten yeterli bi hız ama cemil pek mutlu diil.. neden normal performansının daha altında olsun ki? diyip duruyo bana ama ben o çekişi tattıktan sonra 10 km lik bi hızdan mahrum kalmışım hiç onemli değil dedim.. cidden çok iyi oldu alet.. artçı martçı hak getire! orjinal filtrem gelecek ama takacağımı pek sanmıyorum..hatta eski filtreden açılan kocaman bir alanım oldu oraya da akuyu koymayı dusunuyorum çunku kendisi kuyruk altında kalabalık yapıyor benim için..kuyruğu dün canavar yardımıyla tam stop farımın altından kesip plakayı sele altına aldım..alet cantasınıda onu motora baglayan aparatı atıp direkt olarak aparatın baglı oldugu vidalara tutturdum boylece 6-7 cm yukarı çıkmış oldu..bu sayede arka teker sevdiğim çıplak gorunumune ulaştı ve ben ne sinyallerimden ne stop farımdan ne plakamdan ne de alet çantamdan mahrum oldum.. bi akü kaldı! fotografları en kısa zamanda koyacagım fikriniz olur..
Wildgoose Rider - Transalp 650
-
25 Nisan 2008, 09:34
#1386
bence servisin pisliği o yada hangi tamirci yaptıysa,biz motoru bile indirecektik onun yüzüne hava filtresi tıkalıymış son anda farkettik 2 gün uğraştık bulamadık utanıyorum bunu demeye ama 3 motor ustası bir ben bulamadık vuhahahaha
-
25 Nisan 2008, 09:46
#1387
ayıp be motor mezunu nasıl bulamıyon
-
25 Nisan 2008, 09:49
#1388
latif abi fazla karıştıma motor mezunu falan millet bize söver
-
25 Nisan 2008, 09:51
#1389
hehehehhehehe niye bilmemek ayıpmı
-
25 Nisan 2008, 09:52
#1390
bu arada sen nasıl 30 yıl bağkurlu gösterdin o adamı süpersin yaaaa
-
25 Nisan 2008, 09:53
#1391
ben yaparım sen benmisin............
-
25 Nisan 2008, 10:09
#1392
KARDAĞ adlı üyeden alıntı
bence servisin pisliği o yada hangi tamirci yaptıysa,biz motoru bile indirecektik onun yüzüne hava filtresi tıkalıymış son anda farkettik 2 gün uğraştık bulamadık utanıyorum bunu demeye ama 3 motor ustası bir ben bulamadık vuhahahaha
garip dimi hiç akla gelmiyo..neler denedik ne teoriler urettik..meğer gozumuzun onundeymiş..
bu arada akburak1'cim o nası bi fotodur? terse gelmek bu mudur??
DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı
Peki arkadaşlar bende 1 yıldır sizler gibi düşünüyordum. Gaza geldim biraz galiba
650liğe geçene kadar sabır
yesss 200' den 650' liğe dikey geçişşşş!! vroom vroooom
sabırsızlığını anlıyorum bende aynı hislerdeyim her gun ayrı bi teori uretiyorum ama şöylede bi durum var dişli değiştirmek gerçekten çok ama çok kolay.. kendine istediğin bi dişli alıp yanında taşıyabilirsin ve yolculuk oncesi tam 4 dakikada takabilirsin ihtiyacını giderince yine eskisini takabilirsin..biz cross parkura giderken farklı, parkurda farklı dişli kullanıyoruz ve gayet rahat ediyoruz..bir kere gorsen hemen kaparsın olayı.. bir anahtar, bir dişli, ve bir iki dakika tüm gereken bu..
Wildgoose Rider - Transalp 650
-
25 Nisan 2008, 14:09
#1393
Dikey geçiş derken yanlış bi kararmı demek istiyosun fullthrottle? Benim boy 1.90, birazda buna güveniyorum. Bide Sakın bi kullanımım vardır, gaza gelmem yollarda genel olarak. Neredeyse tamamen artçımla kullanıyorum motoru ve boyumdan ötürü rahat bi sürüş pozisyonu alamıyorum artçım neredeyse düşecek arkadan. Sele ufak geliyor anlayacağın. Ama aceni isek, bilirkişilerin de dediği gibi hafifsiklet bi motorla en az 1-2 sezon geçirmek gerek bencede. Sabır, sabır sabır Bu arada sen olsan 400-500lük bişeyemi geçerdin 200den?
Arka dişli olayına o kadar girmeye üşenirim ben uğraşmak istemem 4dk.da olsa. Araziye 6ayda bir çıkabiliyorum zaten. Ama modifiyeden vaz caydım. Pata pata giderim yoluma, günü gelince de alırım rahat bişi..
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
25 Nisan 2008, 16:23
#1394
@DISTORTEDMAN En Güzeli modifiye falan ugrasmaya gerek yok...
@fullthrottle Bak hava filtresi benım hiç aklıma gelmedi he?? Daha once oyle bi sorunla karsılasmadım hiç. Neyse bakalım sonunda bulmussunuz ya sorun yok. Bende o acık hava filtrelerinden cok aradım. Ne zamandır arıyorum fakat bulamadım bi türlü.. Orjinali duruyo hala. Kaç Senedir de hiç Bakmadım he pis pis duruyodur. İyi oldu aklıma gelmişken bi ara değiştireyim =>
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
25 Nisan 2008, 16:28
#1395
hava filtresi soluk borusu gibidir aman dikkat edin her 2000 3000 de bi değiştirin yakıt artar yoksa hemde çokkkkkkk
-
26 Nisan 2008, 02:10
#1396
du ben bi bakayım bakalım benım filtre ne alemde...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
26 Nisan 2008, 09:08
#1397
Herkese selamlar arkadaşlar.Bayadır girmiyordum bi ziyaret edeyim dedim ki Gültekin abi motoru değiştirmiş.Geç oldu ama hayırlı olsun abi.Yağmur da yağıyor bugün ne kadar güzel çamura bulanılır bu havada dimi arkadaşlar gerçi biraz soğuk ama olsun.
Arkadaşlar bu zonginin 200 cc'si için hangi marka ve modellerin hava ve yağ filtrelerini emsal olarak kullanabilirim.Bi de bunların yerleri nerededir koltuğun altına hava filresi için baktım ama gorenmedim yada okadar kirlenmiş ki tanıyamadım.
Buarada Myheart kardeş nasisin halin hatırın yerindedir umarım.Hatırlarsan zamanında (ozaman motor bile yokken) bana bayağı bi teknik destek sağlamış çok yardımcı olmuştun.
ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
HORATIUS
-
26 Nisan 2008, 10:13
#1398
myheart adlı üyeden alıntı
@DISTORTEDMAN En Güzeli modifiye falan ugrasmaya gerek yok...
@fullthrottle Bak hava filtresi benım hiç aklıma gelmedi he?? Daha once oyle bi sorunla karsılasmadım hiç. Neyse bakalım sonunda bulmussunuz ya sorun yok. Bende o acık hava filtrelerinden cok aradım. Ne zamandır arıyorum fakat bulamadım bi türlü.. Orjinali duruyo hala. Kaç Senedir de hiç Bakmadım he pis pis duruyodur. İyi oldu aklıma gelmişken bi ara değiştireyim =>
valla kanka burda 10 ytl.. iste yolliim??
DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı
Dikey geçiş derken yanlış bi kararmı demek istiyosun fullthrottle? Benim boy 1.90, birazda buna güveniyorum. Bide Sakın bi kullanımım vardır, gaza gelmem yollarda genel olarak. Neredeyse tamamen artçımla kullanıyorum motoru ve boyumdan ötürü rahat bi sürüş pozisyonu alamıyorum artçım neredeyse düşecek arkadan. Sele ufak geliyor anlayacağın. Ama aceni isek, bilirkişilerin de dediği gibi hafifsiklet bi motorla en az 1-2 sezon geçirmek gerek bencede. Sabır, sabır sabır
Bu arada sen olsan 400-500lük bişeyemi geçerdin 200den?
Arka dişli olayına o kadar girmeye üşenirim ben uğraşmak istemem 4dk.da olsa. Araziye 6ayda bir çıkabiliyorum zaten. Ama modifiyeden vaz caydım. Pata pata giderim yoluma, günü gelince de alırım rahat bişi..
kardeş sen hazır hissettikten sonra kim ne derse yalan.. sonuçta motorun senin en iyi ogretmenindir her zaman.. bazen acımasız olur ayrıı!!
2 sezon 200 luk sonra 650 lik de bir tercih, 1 sezon 200cc,obur sezon 400 sonra daha ustu ayrı bir tercih yolu ama tabii ki para meselesi dimi... sonucta bendede 200 luk var ve iyice pişiim sonrası malum..aynen 650 diorum..vede opuyorumm!
Wildgoose Rider - Transalp 650
-
26 Nisan 2008, 14:54
#1399
bencede dişlilerle oynamayın, işe (maltepeden -kayışdağına başıbüyükten) her gün (yol inşaatı var) kestirmeden yeditepe üni. arka kapısının önünden gidiyorum . mıcırlı,taşlı,çamurlu bir yol geçip sonra çok dik bir yokuş tırmanıyorum, yokuşu tırmanırken 3.vites gaz verip hızlanabiliyorum buarada atlayabildiğim yerlerden sıçrayarak. yol inşaatını geçerken araçların arasında kros yapabiliyorum.
bende çok düşündüm ama performansını görünce vazgeçtim ilk üç vites çok yakın gibi dursada arazide ve rampada iyiki böyle yapmışlar diyorsunuz.
arkadaşlar çin malıda olsa motorlarımızın kıymetini bilelim ve zevkini çıkarmaya bakalım
en iyi motor senin olandır
İlo 50cc-Jawa250-Jawalazer-Honda Strada200cc-Honda Titan-Mondial 110ft-Cbr600-Dr 800-Afrikatwin-Varedero-QM200GY-Honda İnnova-Cb125e-Mondial Prostreet
-
26 Nisan 2008, 16:25
#1400
@sonofwind Teşekkür Ederim Dostum Her Zaman Bildiğimce Yardımcı olmaya calısırım...
Ben Az once hava filtresini değiştirdim. motorun sol yan kapagını acıyorsun oradaki siyah kutu vidalarını acıyorsun hava filtresi elinde...
Yağ Filtresine Gelince Yine Motorun Motor kısmının En alt sol tarafındaki koskocaman bir vida var parlak renkli.. Onu actıgında da yag filtren elinde.. Benım motor 8000 - 9000 km lerde bir kere actım hiç bir sorun yoktu geriye taktım... Ama hava filtresini 2000 3000 km de bir değiştirmekde fayda var.
@fullthrottle
Açık Hava Filtresimi 10 Ytl??
Eger oyleyse benim motora uyacak bi hava filtresi alıver bana yollayıver kanka... Özelden konusalım daha sonra bu işi bi.. =>
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler