hmm o kadar gelişmiş yanı akort meselesi. Daha Once Hiç Duymamıstım... O Taraflar bize uzak Gelmem Uzun süre alır
Buralarda ya bi tamirciye vercem yada kendim ince bi ayar çekecem... Ugras isteyen bi iş...
hmm o kadar gelişmiş yanı akort meselesi. Daha Once Hiç Duymamıstım... O Taraflar bize uzak Gelmem Uzun süre alır
Buralarda ya bi tamirciye vercem yada kendim ince bi ayar çekecem... Ugras isteyen bi iş...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
arkadaşlar yanlış mı yazdım veya yanlış mı anlaşıldım bilmiyorum akort'du eski usul yaptı usta. ama işini beğenmedim. akort yaptı arka teker yine salınım yapıyordu sorduğumda lastikten olabileceğini söyledi. kabahati kendi işciliğinde bulmadı yani. 50ytl istedi pazarlık etmedim sadece iyi yap usta dedim merak etme dedi. ne yapayım ustanın iyi zamanına gelmekte bir şans herhalde........
İlo 50cc-Jawa250-Jawalazer-Honda Strada200cc-Honda Titan-Mondial 110ft-Cbr600-Dr 800-Afrikatwin-Varedero-QM200GY-Honda İnnova-Cb125e-Mondial Prostreet
Lastikden akort ayarı bozulmaz ki. Ustanın iş güzarlıgıdır... Yok abi 50 ytl verecegime soker takarım cantları lastıkleri kendim yaparım valla.. Benımde cantta hafif yamukluk var onuda boru anahtarıyla düzelttim mi işlem tamam...
Bugun Hafif Bi Turladım Motorla Bi Kaç Resim Atayım Bari
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Havalar Düzeldi İçim Kıpraşmaya Başladı Hafiften
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
peyyy..myheart naber kardes? destein için saol arka fren cillop oldu..
şimdi garip bi sorunum oldu yaklaşık 3-4 gundur...motor 60 - 70 km ustune çıkarken teklemeye başlıyor ama devir dusunce hiç bişi yok gayet iyi.. hatta senin bi problemin olmuş ya dusuk devire gidemiomuşsun işte onun tam tersi oldu yuksek devir gidemiorum.. sen karburatorle olayı direk halletmişsin galiba..benim olayda acaba karburatorden midir?
tabi yardımcı olabilecek diğer fikir sahipleride desteğini esirgemezse sevinirim.. bujimde ve yakıtımda sorunum yok.. sadece belli bi devrin ustune cıkarken sanki benzin bitiyomuş gibi oluyo..ama yavaslayınca saat gibi.. rolanti mukemmel..nedir????
Wildgoose Rider - Transalp 650
@fullthrottle Cikleyi açık unutmussundur kardeşim
Çiklenin kapalı oldugundan emin ol...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
ona ozellikle baktım ama kapalıydı..dedimacaba sarsıntıdan mı oyniip acıldı ama yok kapalı cikle..
Wildgoose Rider - Transalp 650
Herkese merhabalar arkadaşlar,
küçük çaplı bir gezintiye çıktıktan sonra farkettim ki resimde görülen arka çamurluğa bağlı plakayı tutan plastik aksam kırılmış. Plaka ve plaka lambası az daha düşüyormuş, şansım varmış. bu plastik parçayı İzmir'de arayıp sormama rağmen birtürlü bulamadım, bu parçayı bulabileceğim İzmir'de veya başka bir şehirde sizin bildiğiniz bir yer varmı acaba? yada aynı şeyi yaşamış birisi? Sanırım Zealsun ve Skygo'lar dada aynı parça kullanılıyor. Umarım bu sorunu halledebilirim.. Şimdiden sağolasınız.
Sibop ayarı:mrgreen:
offf çok pis kafam karıştı tam alıcam derken şimdide cross aklımı çekdi siz ne önerirsiniz
1.ramsey
2.zongshen
3.zealsun
4.kanuni cross
sizce hangisi ?
bilemiyorum kanka...
@nebi
zonginin arka çamurluguna benziyo.. Zongiyle zealsun aynıdır zaten.. Skygo yuki arka camurluklarda uyum saglar diye düşünüyorum... Ben de kırdım. cok fazla ugrastım arka camurluk sinyallerle falan.Yeni farklı bişey taktım. Halada ugrasıyorum. Su anda 10 numara oldu ama sağ arka sinyalim yine yanmaz oldu... onada bi ayar cekecem...
@keahguner zongi veya ramzey al derim... Zongi titreşimsiz olması lazım(balansörlü). Ben kullanıyorum 2 senedir Dağ taş tepe bayır. Ramzey kullanan arkadaşlarda memnunlar motorlarından...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Sağolasın myheart, evet bende dikkat ettim zongshen lerin arka çamurluğuna çok benziyor. Ama karşılaştırma fırsatım olmadığı için güvenemedik. Sağolsun Fullthrottle çok yardımcı oldu, İstanbul'da benim için Ramzey'e sipariş verdi. Eğer olaki parça bulunmaz gibi bişey olursa -ki malum Ramzey'e hiç güvenim yok bu konuda- Zongshen'in arka çamurluğunu takmayı deniycem. Birde sen neden sinyallerde sorun yaşadın? Fullthrottle'ın dediğine göre çamurluk sinyal setiyle birlikte satılıyormuş.
Sibop ayarı:mrgreen:
Arkadaşlar hala Ramzey 200cc krosda hız artırmaya yönelik ön veya arka dişli modifiyesi yapabilen biri yokmudur
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
bence gerek yok. bendeki 100-110km. süratlerle gidebiliyor.ağırlığına göre ve çıplak granajsız bir makina olmasından dolayı yeterli.
granajsız motorların tümünde 90km.üstündeki süratlerde rüzgarı tümüyle hissedersin ve seni sersem gibi yapar. bu ister 750cc. ister 400cc. veya 1000cc. olsun. rüzgar etkisinden dolayı birçok arkadaşım seyahatlarında 90-100km. gibi süratlerde seyahat etmek zorunda kalırlar. bu yüzden bizim motorların cüssesine göre süratleride yeterli üstü süratler bu motorlar için çok tehlikeli.
örnek verecek olursam varedero ile 90km. süratle giderken çok yavaş gittiğimi düşünüyorum(granaj yapısı ve ağırlığından dolayı), sanki motordan inip yanında koşsam geçerim diye düşünüyorum ama ramzeyde hem rüzgarla hemde motorla uğraşıyorum ve sanki 300km. sürat yapıyormuş gibi hissediyorum.
İlo 50cc-Jawa250-Jawalazer-Honda Strada200cc-Honda Titan-Mondial 110ft-Cbr600-Dr 800-Afrikatwin-Varedero-QM200GY-Honda İnnova-Cb125e-Mondial Prostreet
Ama benim amacım hız yapmak değil onu belirtmedim, cümlemden böyle anlaşılır haklısın buralpdi abi. Benim derdim devri birazcık olsun düşürmek. 6000-7000 arasında 100km. üstüne çıkabiliyorum. 6000i geçmek istemiyorum. Titreşim artıyo ve yoruyo. Yazın gidiş geliş 200km.lik yolculuklar planlıyorum. Tabiki otoban yada benzeri yollarda olacak. 500-1000devir gibi aşağı çekebilsem yeter bana çok değil. Motoru zorlamak istemem...
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Arkadaşım, benim Ramzey 2006 model (yani arka dişlisi büyük-sanırım 56 diş- olan) ve normal rüzgarsız havada km saatinin sonuna geliyor. Yani 130'u rahat görüyorum. Ama devir 9000-9500 civarı. Tabiki bu sürat motorun yapısı ve kullanım amacı çerçevesinde oldukça yüksek ve uzun süreler için rahasız edici, ancak gidiş geliş 200 km lik yolculuklarda 90-100 km hız seni asla yormaz. Bizim bir günde toplam yaptığımız yol (çoğunlukla normal asfalt veya otoyolda) zaman zaman 350 km'ye ulaşıyor. Dolayısıyla benim de tavsiyem, boşver dişli ile oynama. Belki uzun yolda yüksek süratte titreşim biraz azalır ama motorun asıl performansını göstereceği arazi şartlarında ve sürekli rampa olan dağlık asfalt yollarda hep bir vites aşağıda gitmek zorunda kalırsın. Selamlar.
Peki arkadaşlar bende 1 yıldır sizler gibi düşünüyordum. Gaza geldim biraz galiba 650liğe geçene kadar sabır
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)