150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
14 Kasım 2007, 03:53
#1101
myheart adlı üyeden alıntı
yaa bende de aynı sorun var. Adamlar orantısız yapmıslar.. Ben ayagımı pedalın altına sokuyorum lazım olunca ustunden basıp yine eski konumuna alıyorum...
Servisle işin yokda o kısmı kestirip sağlam bi parça ile güzelce kaynak yaptıracaksın tabi kaynak o malzemeyi tutarsa
tühh, bu kötü oldu. alt tarafda saklamak sakıncalı olsa da sag ayagım bu haliyle 2 gunde haşat oldu. 1 hafta binsem üstüne basamam galiba.
balansoru olup olmadıgını henuz anlamıs degilim. ama az once lifan fabrikasından cıkan motorlarla ilgili amerikan sitelerinde okuduklarıma göre 2006 çıkışlarda balansör yokmuş ama 2007 çıkışlılarda balansör varmış. onların yalancısıyım. yarın fabrika çıkış tarihinden emin olmak için motorun üstündeki etikete bi bakacagım. bakarsın bu fiyata balansörlü enduro almış olurum.
Reklamlar
-
14 Kasım 2007, 11:33
#1102
Gültekin adlı üyeden alıntı
bugün benimkinin yine gıcıklığı tuttu, çalışmamaya karar verdi.
marşa basa basa aküyü de tırtlattık, kafayı sıyırmak üzereyim.
Yan ayaklık müşürü devrede olabilir. Ayaklık müşürünü iptal edip dene. Selamlar.
-
14 Kasım 2007, 12:30
#1103
Slm arkadaşlar.Bildiğiniz gibi ben 2.el aldım motorumu(Zongshen Zs 200).Bu motorun yağ filtresi ve hava filtresi motorun neresindedir Bunların temizliği nasıl yapılır.Ayrıca ben de şöle bi sorun dewam etmektedir motor isındıktan sonra çikleyi kapatıyorum gazı bırakıyorum motor stop ediyor.Bu sefer cikle açıkken bırakıyorum ve gene stop ediyor.Problem ne olabilir acaba yardımcılarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
HORATIUS
-
14 Kasım 2007, 16:14
#1104
hegemonya adlı üyeden alıntı
tühh, bu kötü oldu. alt tarafda saklamak sakıncalı olsa da sag ayagım bu haliyle 2 gunde haşat oldu. 1 hafta binsem üstüne basamam galiba.
balansoru olup olmadıgını henuz anlamıs degilim. ama az once lifan fabrikasından cıkan motorlarla ilgili amerikan sitelerinde okuduklarıma göre 2006 çıkışlarda balansör yokmuş ama 2007 çıkışlılarda balansör varmış. onların yalancısıyım. yarın fabrika çıkış tarihinden emin olmak için motorun üstündeki etikete bi bakacagım. bakarsın bu fiyata balansörlü enduro almış olurum.
Balansörü olmayan 2006 modellerdenmiş benim motor. Kasım 2007 de 2006 çıkışlı motor olmasından dolayı sanırım bu fiyat farkı
Aslında bir gidip sormak lazım bayilerine 2007 cıkıslı skygo var mı diye? turkiyeye geliyosa , zongshenden sonra balansorlu 2. enduro olur. İlgilenenler bence soruşturmalılar.
-
14 Kasım 2007, 18:34
#1105
salcano'nun, bayilere yeni gelen 200'lük krosunda balansör var.
hediyesi 3400 ytl'cik...
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
15 Kasım 2007, 11:19
#1106
buralpdi adlı üyeden alıntı
arkadaşım hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin, hoş geldin aramıza
DİSTORTEDMAN resimler için saol ,
MYHEART seninde ellerine sağlık,
gaza geldim çok fena
DİSTORTEDMAN, senden bir ricam var kayınpederine sorarmısın o bilir, bizim arka jant tellerimize jawanınkiler uyuyormu?
Buralpdi sordum jantla ilgili sorunu. Önemli olan göbekten jantın içine olan mesafenin kurtarması dedi. Ama kesin emin olamaz görmeden etmeden.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
15 Kasım 2007, 12:52
#1107
Arkadaşlar bilmediğiniz bilgiler için lütfen topic i başından sonuna kadar okuyun.. Bir cok sorun meydana geldi ve çözümü yapıldı bu topicde... Anlayamadığınız bir şeyler oldugunda biz zaten yardımcı olmaya çalısırız sizlere..
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
17 Kasım 2007, 00:03
#1108
-
17 Kasım 2007, 11:55
#1109
Arkadaşlar, gezi gayet güzel olmuş ellerinize sağlık ama bu resimleri "gezi yazıları" bölümünde yayınlamanız daha doğru olur. Çünkü bu forum 150-200 cc'lik cross/enduro motorlar hakkında yazışma yeridir. Konuya ilişkin bir-iki resim forumu süslemek açısından iyi olsa da, komple bir gezi raporu bence bu forumun içeriğine uygun sayılmaz. Selamlar.
-
17 Kasım 2007, 13:00
#1110
harun gene döktürmüşsün eline sağlık
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
17 Kasım 2007, 13:02
#1111
aceleye geldi Bende tümünü Yollamıstım Düzelttim şimdi...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
17 Kasım 2007, 22:21
#1112
öncelikle arkadaşlar hepinize teşekkür ederim.bir süredir yazılarınızı okuyup bilgiler alıyorum.. artık bende aranıza katıldım ve skygo sg200 gy-2 aldım..haftaya elimde...kullanan varsa bilgi verirse sevirim..
-
17 Kasım 2007, 23:50
#1113
wolfakin hayırlı olsun. benimde elime 1 hafta önce geçti motorum.skygo 200gy havalar ne kadar kötü olsa da fırsat buldukça cıkıyorum yollara. Ama anca 100 km yaptım. plakamı salı alıcam sonra sehir dısında off roada gitcem bakalım.
motorla ilgili diyebilecegim pek bişe yok aslında,zaten butun bu motorlar bir birlerinin turevi. benim ilk alışmakta sıkıntı cektigim sanzımandı. butun vitesler aşağıda olunca bir kaç kere boşa attım kalkıstan sonra :D sonra sonra alıstım.
bir de ayak freni pedalı biraz yuksek, uzerindeki ayar ile 1 cm kadar asagı indirebildim. halaa yuksek geliyor. oksijen kaynakcısına gitcem bir ara biraz asagıya kıvırtacam. onun dısında. motorun gucu manyak. rodajda cok kasmasam da bir kac yokus yukarı deneme yaptım. ne kadar gaz versem de yiyo 3-4 vites farketmiyo.
bugun trafikte sıkıstırıldım mecburen rodajda olsam da 100 km/h in uzerine cıktım. tabi bilmiyorum gercek 100 mu degilmi. tekerler hiç guven vermiyor yalnız. kredi kartını biraz hafifletince yol tarzı birşeyler de edinmek istiyorum. contiescape bulursam belki :S
buyuk bomba ise servis de beni bekliyor sanırım. bugun fikirtepe taraflarına ugramıstım, cullas grubun internet sitesinde anadolu yakasında yazan tek servis ata motor a gittim. o da bıraktıgını falan soyledi. sordum nerde var biliyomusun dedim. basta tek bizdik falan dedi. sonra maltepe falan geveledi biraz. pazartesi fabrikayla goruscem bakalım ne ayak? koca istanbulda servisleri yoksa bak o zman sen şamataya. :D
sen de çetmenden mi aldın motorunu? kaça aldın?
-
18 Kasım 2007, 05:24
#1114
resimler cok güzel arkadaşlar güzel bir gezi olmuş imrendim resimlere bakarken. myheart görüşemiyoruz ne zamandır bende şimdilik asyanın bu senetle verdiği kros motorlardan düşünüyorum sizler ne dersiniz?
-
18 Kasım 2007, 12:06
#1115
@brkfrt Gezmekden Fırsat bulamıyoruz ki kanka Asya alma bence ya motor cabuk dağılır tipten. Ramzey veya Zongshen in titreşimsiz modellerine bak her zaman söylediğim gibi...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
19 Kasım 2007, 18:31
#1116
DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı
Buralpdi sordum jantla ilgili sorunu. Önemli olan göbekten jantın içine olan mesafenin kurtarması dedi. Ama kesin emin olamaz görmeden etmeden.
arkadaşlar bizim arka jant tellerimiz çabuk kırılıyor onun için araştırma yapıyorum, DISTORTEDMAN arkadaşımında dediği gibi elinde örnek olmadan insanlar emin olamıyor. jant tan bir adet söküp öyle aramak daha doğru olacak,ilgin için teşekkür ederim DISTORTEDMAN.
İlo 50cc-Jawa250-Jawalazer-Honda Strada200cc-Honda Titan-Mondial 110ft-Cbr600-Dr 800-Afrikatwin-Varedero-QM200GY-Honda İnnova-Cb125e-Mondial Prostreet
-
19 Kasım 2007, 18:40
#1117
buralpdi adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bizim arka jant tellerimiz çabuk kırılıyor onun için araştırma yapıyorum, DISTORTEDMAN arkadaşımında dediği gibi elinde örnek olmadan insanlar emin olamıyor. jant tan bir adet söküp öyle aramak daha doğru olacak,ilgin için teşekkür ederim DISTORTEDMAN.
buralpdi hafta sonu koşturmacaydı fuardı foruma bakamadım pek. Benimde arka jantta bir tel kopmuş. Tesadüf babamın dükkanda aynı boy varmış. Bir sürü jawa teli var hiç biri uymuyo, kesin söylim. İki tane kopsa bende kaldım ayazda. Bi şekilde yolu düşerse tel alabildiği yerlere bi soracak varmı diye. Göbek tarafında punta kafası gibi tutan kısmından kopmuş. Bence kopukken dolaşmamak lazım. Tehlikeli. Bathunun başına gelen bizede olabilir. Aslında sık sık kontrol etmek lazım telleri.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
20 Kasım 2007, 02:01
#1118
telleri değilde cantı telleriyle komple değiştirseniz daha sağlıklı olur sizler için.. Demekki kronik bi hata var cant telleriyle ilgili ?
Benimkinde hiç tel gevşemedi ve kırılmadı su ana kadar. 8000 km deyim yaklasık
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
20 Kasım 2007, 10:07
#1119
Hmmm eğer jantları değiştirmeye karar verirsem bunu muhtemelen biraz eskittikten sonra yapmak daha iyi olur daha az zarar etmek adına. Lastiklerle jant birbirine uyumlu bi şekilde bi Japon markasından alınıp takılabilir belki. Alma aşamasında da öne bir üst kalınlıkta lastik takmak için uygun olabilecek bir jant takmak isterim. Motorumun çekişinden memnunum belki biraz düşürebilir lastiğin kalınlaşması bunu ama, keşke bi şekilde deneme imkanı olsaydı. Acaba siz ne düşünürsünüz bu konuda arkadaşlar?
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
20 Kasım 2007, 11:16
#1120
DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı
buralpdi hafta sonu koşturmacaydı fuardı foruma bakamadım pek. Benimde arka jantta bir tel kopmuş. Tesadüf babamın dükkanda aynı boy varmış. Bir sürü jawa teli var hiç biri uymuyo, kesin söylim. İki tane kopsa bende kaldım ayazda. Bi şekilde yolu düşerse tel alabildiği yerlere bi soracak varmı diye. Göbek tarafında punta kafası gibi tutan kısmından kopmuş. Bence kopukken dolaşmamak lazım. Tehlikeli. Bathunun başına gelen bizede olabilir. Aslında sık sık kontrol etmek lazım telleri.
evet aynı yerden kopuyor batu'nun başına gelenler banada oldu, lastiğin patladığını anladığım zaman hızla yavaşladım durduğum zaman lastik tamamen inmişti. ilginçtir hep arka teller kırılıyor. bir sorunda inik lastiğin üzerinde gidemiyorsunuz ve itmenizde sorun oluyor (lastik yapısından dolayı) tel kopmuş ve iç lastiği deldiği için hemen havası indi. teller çok kırılgan. mt.de bir formda okudum amartisör çok yumuşak olursa çabuk kırarmış. amartisörüde ayarından sertleştirdim biraz . bakalım yine tel kıracakmı?
İlo 50cc-Jawa250-Jawalazer-Honda Strada200cc-Honda Titan-Mondial 110ft-Cbr600-Dr 800-Afrikatwin-Varedero-QM200GY-Honda İnnova-Cb125e-Mondial Prostreet
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler