Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya

    REKLAM ALANI
  1. #941
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Teşekkür ederim buralpdi abi, harikasınız Nikah telaşından vakit bulduğum ilk fırsatta dalışa geçicem bende bu soruna karşı. Senide arayabilirim belki duruma göre
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #942
    buralpdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-maltepe
    Motosikleti
    artık var
    sorunu bulduk nasıl olsa ne zaman müsait olursan ara her türlü yardımcı olurum.sıkma canını
    asıl ben hala inanamıyorum 2,5 aydır basit bir nedenden dolayı karın ağrısı çektiğimize.hiç aklımıza gelmedi.sıfır motorun söküp takmaktan bütün vidaları yalama oldu.1ytl.lik oring yüzünden bunalıma girdik.benim motorumda arıza olmayacak arkadaşlar rahatsız oluyorum illa yaptıracağım.

    bu arada fabrikaya mail atmıştım hala cevap yok

  3. #943
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Bende de aynı huy abi, babadan geçme. Arabam içinde aynı şekilde çok rahatsızlık duyardım zamanında. Motora binip bir yere gitme kurgusunu beynimde başlattığım gibi bir alt başlık açılıp stop etme sorunu gündeme geliyor içimde. Hallolcak inşallah.

    Evet benimde attığım maile halen bir cevap gelmiş değil. Mailde "Bu sorunu servisiniz kabul etti ve bir de fabrikanın teknik servisi telefonda kabul etti" diye de belirtmiştim. Ama ses seda yok henüz. Yazık ya eğer bir oring ise yazık bu emeklere.
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  4. #944
    buralpdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-maltepe
    Motosikleti
    artık var
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende de aynı huy abi, babadan geçme. Arabam içinde aynı şekilde çok rahatsızlık duyardım zamanında. Motora binip bir yere gitme kurgusunu beynimde başlattığım gibi bir alt başlık açılıp stop etme sorunu gündeme geliyor içimde. Hallolcak inşallah.

    Evet benimde attığım maile halen bir cevap gelmiş değil. Mailde "Bu sorunu servisiniz kabul etti ve bir de fabrikanın teknik servisi telefonda kabul etti" diye de belirtmiştim. Ama ses seda yok henüz. Yazık ya eğer bir oring ise yazık bu emeklere.
    neyazıkki , belki fabrika o oringlerin 100ad. 1ytl alıyordur.çekdiğimiz strese bakaynı sorunlar sendede olduğu için mutlaka sendede aynı yerden kaçırıyordur.dediğim gibi basit hallolur sen vakit ayır yeterki

  5. #945
    gceterez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2004
    cümleten hayırlı olsun

    aslında bende stop etme problemi yoktu ama sen vibrasyonsuz diye belirtince benim de ilgi alanıma girdi...bende de uzama şahane ama 5800-6500 devir arası rahatsız edici bi vibrasyon oluyor..acaba ateşleme dengesizliği yani yine karburatör problemimi??!!!

    ben de bugün 1,5 saat oturdum üm vidalarını sıktım bakalım nasıl oldu benim yeşil kır tospaası :D
    Ramzeyden gerisi yalan....:)

  6. #946
    buralpdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-maltepe
    Motosikleti
    artık var
    Alıntı gceterez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cümleten hayırlı olsun

    aslında bende stop etme problemi yoktu ama sen vibrasyonsuz diye belirtince benim de ilgi alanıma girdi...bende de uzama şahane ama 5800-6500 devir arası rahatsız edici bi vibrasyon oluyor..acaba ateşleme dengesizliği yani yine karburatör problemimi??!!!

    ben de bugün 1,5 saat oturdum üm vidalarını sıktım bakalım nasıl oldu benim yeşil kır tospaası :D
    gceterez arkadaşım, lastiklerinde balans olabilir. eğer vidalarını sıktığın halde düzelmediyse iyi bir ustaya akord yaptır. en azından kafan rahat olur. bir de sorunu çözmeye çalışırken çeşitli hava ayarları denedik bazı ayarlarda vibrasyon artıyordu.senden ricam karbüratörün ve manifoltun her yerini yoğun bir şekilde sabun köpüğüyle kapla motoru çalıştır (3000-4000devir) çalıştırırken gözlemle köpük eksilen biryer varmı.( manifolt un birleşen yerlerine,karbüratörün kelebek mili etrafına, jikle pimi etrafına) bu testi yaparsan lastiklerdenmi yoksa karbüratördenmi veya başka bir sebebten mi daha kolay araştırırız

  7. #947

    Üyelik
    21 Haziran 2007
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Yamaha XT 660 R
    arkadaşlar haftasonu, ramzeyle biraz motocross biraz da gezi yaptım, size bazı fotograflar gönderiyorum.
    [IMG]http://img523.imageshack.us/img523/7...ross003oy4.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img103.imageshack.us/img103/3...ross025xb3.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img210.imageshack.us/img210/2...ross037qd5.jpg[/IMG]

  8. #948
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Sorunu cozdugunuze sevindim arkadaşlar...

    Bende bu adi benzin hortumlarından bıktım..Zırt pırt catlayıp duruyo.. Geçen Aksam yine catlamıs garajda.Yan komsu haber verdi burda benzin kokuyo diye gittim baktım.Hortum catlamıs.Hemen benzin vanasını kapattım..Zaten ne zamandırda motora bakmıyodum. Bi sorun cıkmıyodu. Dedim hazır cıkmısken bende bi tamirata sokayım motoru... Ön camurluk aldım taktım.Benzin hortumu kaucuk aldım taktım.Kaucuk iyi olur dediler.Bakacaz artık iyi mi kotumu? Bi de ben motoru ilk aldıgımda geri donusum sistemi vardı. Eksozdan cıkan yanmamıs benzin karburotore tekrar yollanıyordu.O saglıklı calısmadıgı için servis sokmustu.Eksozu kaynakla kapatmıstık.Karburator kısmındaki girişede elastıkden bi kapak gibi bişiy uydurmustuk. Son zamanlarda motor acaip derecede benzini fazla yakar olmustu ve son gazlarda tekleme yapmaya başlamıstı. O karburator agzındaki elastık kapak hava değişimi ve sıcaklıktan catlamıs ve oradan monifold agzına direkt temiz hava almasını saglamaya başlamıs.. Büyük ihtimal sorun ondan kaynaklanıyordu... Su anda başka bi kapak uydurdum.Ama deneme fırsatım henuz olmadı..Bugun deneyecem inş.. Bi kaç da yaptıktan sonra resim cektim..Sizlerlede paylaşmak istedim...









    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  9. #949
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Ya bizim motorlardaki stop etme yada sağlıksız çalışma sorunuda böyle karbüratöre hava almasından kaynaklanıyor işte

    Arkadaşlar 200'lük Quingqi motorlarımız dünyada çapında tercih edilen bi makine , aşağıdaki linke bir bakın. Birde adamlar süper geziyolar, diğer başlıklara bakınca çok ilgi çekici resimler bulabilirsiniz. Bu resimlerede bakdıkça en az Gezi bölümümüzdeki resimlerdeki kadar bir enduro heyecanı sarıveriyor hemen içimi. Sizlerle paylaşmak istedim.

    http://www.advrider.com/forums/showp...6&postcount=64
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  10. #950
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    bi anda kendimi cinde gibi hissettim yaww. Cakma Bmw ler Suzukıler... Bi de motorlara bakarsanız sinyaller vb gibi parçalar bizimkilerden daha sık ve gosterişli...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  11. #951
    buralpdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-maltepe
    Motosikleti
    artık var
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya bizim motorlardaki stop etme yada sağlıksız çalışma sorunuda böyle karbüratöre hava almasından kaynaklanıyor işte

    Arkadaşlar 200'lük Quingqi motorlarımız dünyada çapında tercih edilen bi makine , aşağıdaki linke bir bakın. Birde adamlar süper geziyolar, diğer başlıklara bakınca çok ilgi çekici resimler bulabilirsiniz. Bu resimlerede bakdıkça en az Gezi bölümümüzdeki resimlerdeki kadar bir enduro heyecanı sarıveriyor hemen içimi. Sizlerle paylaşmak istedim.

    http://www.advrider.com/forums/showp...6&postcount=64
    bu form için teşekkürler DISTORTEDMAN
    gördüğümüz gibi gezmek için illaki büyük motor olması gerekmiyor.altımızdaki motorlarımızın kıymetini bilmek gerekiyor.

  12. #952
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Evet abi kesinlikle kıymetini bilmeliyiz. Ehliyetimi alıp trafikte aktif kullanıma harbi harbi başlayalı 2 gün oldu. Yani dün sabah işe geldim ilk olarak. Akşam dönüş tam bir stres küpüydü. E5 de araçlar üstüme üstüme geliyo falan... Ama bu sabah sanki tadına varmaya başlayacakmış gibi hissetmeye başladım Motorumu çok seviyorum.

    Myheart biraz dikkat ettimde size verdiğim linkinteki resimler Taylanda ait. Çin değil. Kalite biraz daha iyi tabiki. Bizimkiler gibi baştan savma yapmıyolardır işleri. Sinyallerin kalitesini bende farketmiştim.
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  13. #953
    buralpdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-maltepe
    Motosikleti
    artık var
    bu motorları fuar'da ilk gördüğüm zaman hoşuma gitmişti .ozamanlar varederonun yanına hem şehiriçi kullanmak hemde kros yapmak için motor arıyordum.ilk izlenimlerimde bile bu motorun diğer çinlilerden farklı olduğunu tespit ettim . ramzeyin ilgisizliği yüzünden motorlar hakettiği değeri görmüyorlar.ramzey kafasını kullansa bu motorla satış rekorları kırar.bence fırsat tepiyorlar

  14. #954
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Alıntı buralpdi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorları fuar'da ilk gördüğüm zaman hoşuma gitmişti .ozamanlar varederonun yanına hem şehiriçi kullanmak hemde kros yapmak için motor arıyordum.ilk izlenimlerimde bile bu motorun diğer çinlilerden farklı olduğunu tespit ettim . ramzeyin ilgisizliği yüzünden motorlar hakettiği değeri görmüyorlar.ramzey kafasını kullansa bu motorla satış rekorları kırar.bence fırsat tepiyorlar


    Fuarda Ramzeyi hatırlamıyorum ama firma politikası hakkında tamamen katılıyorum.
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  15. #955
    buralpdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-maltepe
    Motosikleti
    artık var
    galiba 2005 fuarı idi hem piooner hemde ramzey vardı biri alt katta biri girişteydi ikisinin arasındaki farklılıklara bakmak için bir aşşağıya bir yukarı çıktığımı hatırlıyorum

  16. #956
    bathu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    var 636
    Harun egsozu deldirmişsin bi resim koyda görelim bide şu denemen nasıl o havafilitresinden miymiş deliği kapatınca sonuç ne oldu ?
    Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim

  17. #957
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    resim atarım bathu yakında... Cekmeyi unuttum... O monifolddaki geri donusum zımbırtısındaki kapak pert olmus.. Ordan da motor hava almaya başlamıs. Yakıt asırı arttı ceki düştü. Su anda o kapagı baska bi kapakla değiştirdim uydurmadan... Şimdilik acaip sekilde ceki ve yakıt fark etti..
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  18. #958

    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    aydın
    Motosikleti
    ramzey Qm 250 zongshen 200 gy_2a mondial 151 rs yukı 100 cup
    My Heartsenin Arka Camurluk Yok Plakayi Oraya Bir Sac Ile Monte Et Cok Daha Hos Duracak

  19. #959
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    nasıl yanı cizim fln yapabilir misin ??
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  20. #960

    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Sweden
    Has anyone changed the main jet on their Ramzey/Pioneer/Qingqi 200?
    I'm currently using a 130 main jet (122,5 is original, Suzuki DR200 has 125 as standard)
    I've raised the needle one notch and adjusted the mixing screw 3 turns out.
    Top speed is 120-125 km/h.
    A lot of people here in Sweden has changed the rear sprocket to 44 teeth, has anyone found a 16 teeth front sprocket yet?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)

Bu Konudaki Etiketler