Teşekkür ederim buralpdi abi, harikasınız Nikah telaşından vakit bulduğum ilk fırsatta dalışa geçicem bende bu soruna karşı. Senide arayabilirim belki duruma göre
Teşekkür ederim buralpdi abi, harikasınız Nikah telaşından vakit bulduğum ilk fırsatta dalışa geçicem bende bu soruna karşı. Senide arayabilirim belki duruma göre
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
sorunu bulduk nasıl olsa ne zaman müsait olursan ara her türlü yardımcı olurum.sıkma canını
asıl ben hala inanamıyorum 2,5 aydır basit bir nedenden dolayı karın ağrısı çektiğimize.hiç aklımıza gelmedi.sıfır motorun söküp takmaktan bütün vidaları yalama oldu.1ytl.lik oring yüzünden bunalıma girdik.benim motorumda arıza olmayacak arkadaşlar rahatsız oluyorum illa yaptıracağım.
bu arada fabrikaya mail atmıştım hala cevap yok
Bende de aynı huy abi, babadan geçme. Arabam içinde aynı şekilde çok rahatsızlık duyardım zamanında. Motora binip bir yere gitme kurgusunu beynimde başlattığım gibi bir alt başlık açılıp stop etme sorunu gündeme geliyor içimde. Hallolcak inşallah.
Evet benimde attığım maile halen bir cevap gelmiş değil. Mailde "Bu sorunu servisiniz kabul etti ve bir de fabrikanın teknik servisi telefonda kabul etti" diye de belirtmiştim. Ama ses seda yok henüz. Yazık ya eğer bir oring ise yazık bu emeklere.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
cümleten hayırlı olsun
aslında bende stop etme problemi yoktu ama sen vibrasyonsuz diye belirtince benim de ilgi alanıma girdi...bende de uzama şahane ama 5800-6500 devir arası rahatsız edici bi vibrasyon oluyor..acaba ateşleme dengesizliği yani yine karburatör problemimi??!!!
ben de bugün 1,5 saat oturdum üm vidalarını sıktım bakalım nasıl oldu benim yeşil kır tospaası :D
Ramzeyden gerisi yalan....:)
gceterez arkadaşım, lastiklerinde balans olabilir. eğer vidalarını sıktığın halde düzelmediyse iyi bir ustaya akord yaptır. en azından kafan rahat olur. bir de sorunu çözmeye çalışırken çeşitli hava ayarları denedik bazı ayarlarda vibrasyon artıyordu.senden ricam karbüratörün ve manifoltun her yerini yoğun bir şekilde sabun köpüğüyle kapla motoru çalıştır (3000-4000devir) çalıştırırken gözlemle köpük eksilen biryer varmı.( manifolt un birleşen yerlerine,karbüratörün kelebek mili etrafına, jikle pimi etrafına) bu testi yaparsan lastiklerdenmi yoksa karbüratördenmi veya başka bir sebebten mi daha kolay araştırırız
arkadaşlar haftasonu, ramzeyle biraz motocross biraz da gezi yaptım, size bazı fotograflar gönderiyorum.
[IMG]http://img523.imageshack.us/img523/7...ross003oy4.jpg[/IMG]
[IMG]http://img103.imageshack.us/img103/3...ross025xb3.jpg[/IMG]
[IMG]http://img210.imageshack.us/img210/2...ross037qd5.jpg[/IMG]
Sorunu cozdugunuze sevindim arkadaşlar...
Bende bu adi benzin hortumlarından bıktım..Zırt pırt catlayıp duruyo.. Geçen Aksam yine catlamıs garajda.Yan komsu haber verdi burda benzin kokuyo diye gittim baktım.Hortum catlamıs.Hemen benzin vanasını kapattım..Zaten ne zamandırda motora bakmıyodum. Bi sorun cıkmıyodu. Dedim hazır cıkmısken bende bi tamirata sokayım motoru... Ön camurluk aldım taktım.Benzin hortumu kaucuk aldım taktım.Kaucuk iyi olur dediler.Bakacaz artık iyi mi kotumu? Bi de ben motoru ilk aldıgımda geri donusum sistemi vardı. Eksozdan cıkan yanmamıs benzin karburotore tekrar yollanıyordu.O saglıklı calısmadıgı için servis sokmustu.Eksozu kaynakla kapatmıstık.Karburator kısmındaki girişede elastıkden bi kapak gibi bişiy uydurmustuk. Son zamanlarda motor acaip derecede benzini fazla yakar olmustu ve son gazlarda tekleme yapmaya başlamıstı. O karburator agzındaki elastık kapak hava değişimi ve sıcaklıktan catlamıs ve oradan monifold agzına direkt temiz hava almasını saglamaya başlamıs.. Büyük ihtimal sorun ondan kaynaklanıyordu... Su anda başka bi kapak uydurdum.Ama deneme fırsatım henuz olmadı..Bugun deneyecem inş.. Bi kaç da yaptıktan sonra resim cektim..Sizlerlede paylaşmak istedim...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Ya bizim motorlardaki stop etme yada sağlıksız çalışma sorunuda böyle karbüratöre hava almasından kaynaklanıyor işte
Arkadaşlar 200'lük Quingqi motorlarımız dünyada çapında tercih edilen bi makine , aşağıdaki linke bir bakın. Birde adamlar süper geziyolar, diğer başlıklara bakınca çok ilgi çekici resimler bulabilirsiniz. Bu resimlerede bakdıkça en az Gezi bölümümüzdeki resimlerdeki kadar bir enduro heyecanı sarıveriyor hemen içimi. Sizlerle paylaşmak istedim.
http://www.advrider.com/forums/showp...6&postcount=64
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
bi anda kendimi cinde gibi hissettim yaww. Cakma Bmw ler Suzukıler... Bi de motorlara bakarsanız sinyaller vb gibi parçalar bizimkilerden daha sık ve gosterişli...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Evet abi kesinlikle kıymetini bilmeliyiz. Ehliyetimi alıp trafikte aktif kullanıma harbi harbi başlayalı 2 gün oldu. Yani dün sabah işe geldim ilk olarak. Akşam dönüş tam bir stres küpüydü. E5 de araçlar üstüme üstüme geliyo falan... Ama bu sabah sanki tadına varmaya başlayacakmış gibi hissetmeye başladım Motorumu çok seviyorum.
Myheart biraz dikkat ettimde size verdiğim linkinteki resimler Taylanda ait. Çin değil. Kalite biraz daha iyi tabiki. Bizimkiler gibi baştan savma yapmıyolardır işleri. Sinyallerin kalitesini bende farketmiştim.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
bu motorları fuar'da ilk gördüğüm zaman hoşuma gitmişti .ozamanlar varederonun yanına hem şehiriçi kullanmak hemde kros yapmak için motor arıyordum.ilk izlenimlerimde bile bu motorun diğer çinlilerden farklı olduğunu tespit ettim . ramzeyin ilgisizliği yüzünden motorlar hakettiği değeri görmüyorlar.ramzey kafasını kullansa bu motorla satış rekorları kırar.bence fırsat tepiyorlar
galiba 2005 fuarı idi hem piooner hemde ramzey vardı biri alt katta biri girişteydi ikisinin arasındaki farklılıklara bakmak için bir aşşağıya bir yukarı çıktığımı hatırlıyorum
Harun egsozu deldirmişsin bi resim koyda görelim bide şu denemen nasıl o havafilitresinden miymiş deliği kapatınca sonuç ne oldu ?
Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
resim atarım bathu yakında... Cekmeyi unuttum... O monifolddaki geri donusum zımbırtısındaki kapak pert olmus.. Ordan da motor hava almaya başlamıs. Yakıt asırı arttı ceki düştü. Su anda o kapagı baska bi kapakla değiştirdim uydurmadan... Şimdilik acaip sekilde ceki ve yakıt fark etti..
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
My Heartsenin Arka Camurluk Yok Plakayi Oraya Bir Sac Ile Monte Et Cok Daha Hos Duracak
nasıl yanı cizim fln yapabilir misin ??
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Has anyone changed the main jet on their Ramzey/Pioneer/Qingqi 200?
I'm currently using a 130 main jet (122,5 is original, Suzuki DR200 has 125 as standard)
I've raised the needle one notch and adjusted the mixing screw 3 turns out.
Top speed is 120-125 km/h.
A lot of people here in Sweden has changed the rear sprocket to 44 teeth, has anyone found a 16 teeth front sprocket yet?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)