150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
16 Ağustos 2007, 13:31
#921
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
Reklamlar
-
16 Ağustos 2007, 13:53
#922
bathu verdiğin yakıt değerleri doğruysa senin motor çokiyi yakıyor ben km.de 90-110 krş arası yakıyorum. dolu depo yedeğe kadar(yani 9 litre) maksimum 280km yapabiliyorum. 6000-6500 devirde 80-90km. süratlerde (çoğunlukla) seyrederim. titreşim beni fazla rahatsız etmiyor ama sele konusunda haklısın.
-
16 Ağustos 2007, 14:32
#923
buralpdi adlı üyeden alıntı
bathu verdiğin yakıt değerleri doğruysa senin motor çokiyi yakıyor ben km.de 90-110 krş arası yakıyorum. dolu depo yedeğe kadar(yani 9 litre) maksimum 280km yapabiliyorum. 6000-6500 devirde 80-90km. süratlerde (çoğunlukla) seyrederim. titreşim beni fazla rahatsız etmiyor ama sele konusunda haklısın.
hocam benm seyir hızım 70-85. 90-100 km hıza çıkmıyorum çünkü lastiklere güvenmiyorum. zaten dişli teker çabuk ısınıyor şamriyali ısıtıp patlatıyor ikincisi cant telleri gevşedimi kopup lastik patlatıyor. bu motorlarla en iyi hız yolda kammamak istiyorsan 70-85. yakma işine gelince ngk iridyum iğneli buji kullanıyorum hava filitresi önceki sayfalarda vermiştim kendim yapıp takıyorum daima tertemiz motoruda zormamazsan vites değiştirirkende 6000deviri geçirmezsen 345km yol gidersin benim motor benzine ekmek banıyor,kokluyor
bu vermiş olduğum değerler şehir dışı uzun yol değerleridir.
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
16 Ağustos 2007, 14:48
#924
Arkadaşlar, Ramzeylerin rölanti ayarı motor ısınmışken yapılır ve 1500 devir/dk dır (bunun altına düşürmeyin). Ayrıca karbüratörün iki tarafındaki kelepçeleri de sıkarsanız sönme sorununuz kalmaz. Eğer gevşekse karbüratör manifolt somunlarını da sıkın. Bence sıvı contaya gerek yok. Ama eğer sıvı conta sürerseniz sakın sürülecek bölgeye kalın bir tabaka sürüp taşırmayın. Selamlar.
-
16 Ağustos 2007, 14:59
#925
bathu adlı üyeden alıntı
hocam benm seyir hızım 70-85. 90-100 km hıza çıkmıyorum çünkü lastiklere güvenmiyorum. zaten dişli teker çabuk ısınıyor şamriyali ısıtıp patlatıyor ikincisi cant telleri gevşedimi kopup lastik patlatıyor. bu motorlarla en iyi hız yolda kammamak istiyorsan 70-85. yakma işine gelince ngk iridyum iğneli buji kullanıyorum hava filitresi önceki sayfalarda vermiştim kendim yapıp takıyorum daima tertemiz motoruda zormamazsan vites değiştirirkende 6000deviri geçirmezsen 345km yol gidersin
benim motor benzine ekmek banıyor,kokluyor
bu vermiş olduğum değerler şehir dışı uzun yol değerleridir.
bathu kardeş istanbul da trafik akış hızına uymazsan her zaman başın belada demektir. hele iş çıkış saatlerinde birde motorsiklette. o nun için benim motor hiç bir zaman ekmeğini benzine banıp banıp yiyemiyecek herhalde
ben 1200km.de(yaklaşık) iken arka jant telimin koptuğunu tesadüfen gördüm ve hemen bu işin ustasına götürüp 50ytl karşılığında arkortunu yaptırdım(iki tekeri)motorun gidişi hemen farketti.lastiklere gelince bende tayvan malı kenda marka lastikler var(üzerinde böyle geldi) kuru ortamda tutuşu ve frenlemesi gayet iyi ama ıslak zeminde sabun gibi.
Naci63 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, Ramzeylerin rölanti ayarı motor ısınmışken yapılır ve 1500 devir/dk dır (bunun altına düşürmeyin). Ayrıca karbüratörün iki tarafındaki kelepçeleri de sıkarsanız sönme sorununuz kalmaz. Eğer gevşekse karbüratör manifolt somunlarını da sıkın. Bence sıvı contaya gerek yok. Ama eğer sıvı conta sürerseniz sakın sürülecek bölgeye kalın bir tabaka sürüp taşırmayın. Selamlar.
merhaba naci63
sorun manifolt lastiğinin sıkılmasıyla ilgili değil. şöyleki vidaları sonuna kadar sıkıyoruz zaten ama yine hava alıyor.hava aldığını nasıl tespit ediyoruz manifoltun üzerine su döküyoruz. eğer rolantide çalışırken manifoltun üzerine su döküldüğü zaman hava alıyorsa suyu içeri çekiyor ve rolanti bozuluyor veya istop ediyor.
sorun manifolt lastiği ile karbüratörün ağız kısmı birbirine uyum sağlamıyor ve metal kelepçe ile sıkıldığı için kelepçe sadece temas ettiği yerleri sıkıyor diğer yerlerden hava almasını önlemek içinde sıvı conta kullanmak zorunda kalıyoruz
-
16 Ağustos 2007, 19:06
#926
Benim motorda söylediğim şeyler iyi sonuç verdi. Hatta manifolt somunlarını hiç sıkmadım. Sadece kelepçeleri sıktım. Çok işe yaradı, artık (eskiden ara sıra sönerdi) hiç sönmüyor.
Lastik olarak ben mevcudu çıkartıp yerine aynı ebatta Metzellerin enduro 1 modelini (ön-arka--230 YTL) taktım. Hem asfalt hemde arazi içinmiş. Bana yol tutuşu daha iyi gibi geldi. Selamlar.
-
17 Ağustos 2007, 00:54
#927
Ramzeyden gerisi yalan....:)
-
17 Ağustos 2007, 10:37
#928
buralpdi adlı üyeden alıntı
evet o tarihlerde aldım, valla motor istop etmesin 6ayda bir sıvı conta sürmeye razıyım.şimdi motorum çok iyi bende çok memnunum.bende dün akşam hilmi ustanın yanındaydım muhabbet için uğradım.6 aya kadar kesin çözümü hilmi usta bulur mutlaka.
Bende razıyım yeterki araba motorları gibi gazı bırakınca yada açınca stabil çalışsın. Ama motosiklet tamircisi olan kayınpederim farklı bir öneri getirdi. Isıya dayanıklı kağıt gibi contalar varmış ondan takviye yapılabilir yada oradaki oring büyütülebilirmiş. Birde o kısacık hortumu söküp ışık altında dikkatlice bakacağız gözle görülür çatlak varmı diye. Bunları deneyip olmazsa sıvı contaya başvuracağız.
buralpdi adlı üyeden alıntı
bathu verdiğin yakıt değerleri doğruysa senin motor çokiyi yakıyor ben km.de 90-110 krş arası yakıyorum. dolu depo yedeğe kadar(yani 9 litre) maksimum 280km yapabiliyorum. 6000-6500 devirde 80-90km. süratlerde (çoğunlukla) seyrederim. titreşim beni fazla rahatsız etmiyor ama sele konusunda haklısın.
Bende bir depoyla yedeğe düşene dek 300km. gidiyorum şimdilik. 1000km. bakımı yeni yapıldı. Bakalım ne olacak bundan sonra. Ama kitapçıkda yazan bilgiye göre depomuz 10.6lt bunun 0.6lt.si yedek. Yani 10lt. ile 280km. yapıyosun sanırım 9lt. ile değil.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
17 Ağustos 2007, 12:16
#929
arkadaşlar ramzeyin sitesi değişmiş . bir baktım modellerin yanında düşünceleriniz diye form açmışlar bende hemen şikayetlerimi bildirdim bizim motorlardaki karbüratör uyumsuzluğunu dile getirdim bakalım ne işe yarayacak
-
17 Ağustos 2007, 13:50
#930
Sitenin güncellendiğini farketmiştim geçen günlerde ama bu aklıma hiç gelmemişti. Aman ne olacak demeyip şikayetimizi dile getirelim arkadaşlar. Toplu çözüm üretsinler. Ersi motor bildiğim kadarıyla pazara yeni girmiş bi çin malı motosiklet ithalatçısı sanırım. Ve getirdiği YB200 modeli naked 200cc. motorlarda titreşim sorunu gündeme gelmiş. SATTIKLARI TÜM MOTORLARI SERVİSE ÜCRETSİZ GERİ ÇAĞIRIP MOTOR SÖKÜP YENİ MOTORU TAKIYORLARMIŞ. Motor ve şasi numaraları aynı kalacak şekilde bunu yapıyolarmış. Kaynarcadaki yerine gittik kayınçoya bakıyoruz bu motoru, o sırada öğrendik. Yeni getirilenlerde titreşimsiz dizayn gelecekmiş. Ramzeyde böyle bişey yapsa da sorunumuzu çözse. Fabrikasıda, serviside hepsi kabul ediyor. Yapmaları gereken bunu Quinqgiye bildirip düzeltin bu hatayı, şu kadar motoruda servise geri çağıracağım. Bunları da telafi edin demek. Adamlar yapmak zorunda. Dünyadaki web sitelerine bakıncada quinqgi bunu yapabilecek kadar büyük bir firma. Hep birlikte yazalım Ramzeye arkadaşlar. Manifolmu getirecekler. Borumu getirecekler bilemem de biz dile getirelim sıkıntımızı.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
17 Ağustos 2007, 14:36
#931
DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı
Sitenin güncellendiğini farketmiştim geçen günlerde ama bu aklıma hiç gelmemişti. Aman ne olacak demeyip şikayetimizi dile getirelim arkadaşlar. Toplu çözüm üretsinler. Ersi motor bildiğim kadarıyla pazara yeni girmiş bi çin malı motosiklet ithalatçısı sanırım. Ve getirdiği YB200 modeli naked 200cc. motorlarda titreşim sorunu gündeme gelmiş. SATTIKLARI TÜM MOTORLARI SERVİSE ÜCRETSİZ GERİ ÇAĞIRIP MOTOR SÖKÜP YENİ MOTORU TAKIYORLARMIŞ. Motor ve şasi numaraları aynı kalacak şekilde bunu yapıyolarmış. Kaynarcadaki yerine gittik kayınçoya bakıyoruz bu motoru, o sırada öğrendik. Yeni getirilenlerde titreşimsiz dizayn gelecekmiş. Ramzeyde böyle bişey yapsa da sorunumuzu çözse. Fabrikasıda, serviside hepsi kabul ediyor. Yapmaları gereken bunu Quinqgiye bildirip düzeltin bu hatayı, şu kadar motoruda servise geri çağıracağım. Bunları da telafi edin demek. Adamlar yapmak zorunda. Dünyadaki web sitelerine bakıncada quinqgi bunu yapabilecek kadar büyük bir firma. Hep birlikte yazalım Ramzeye arkadaşlar. Manifolmu getirecekler. Borumu getirecekler bilemem de biz dile getirelim sıkıntımızı.
çok haklısın sessiz kalmamamız lazım QM 200 GY sahibi olupta istop etme sorunu yaşayan herkes bu şikayetini ramzeyin internet sitesinde dile getirirse en azından dikkatlerini çekmiş oluruz. eğer bir çok arkadaş hep beraber bir dilekçeyle başvurursak garantileri bitmeden sorunu çözmek zorunda kalabilirler.
-
17 Ağustos 2007, 15:59
#932
daha yeni değiştirdim bu resimdeki eskisi numarası DPR8EIX-9
arkadaşlar benm dediğimi anlamadınız arazi lastikleri dişleri büyük olan şambriyalli lastikler asfalt yolda normalden daha fazla ısınır hızın arttıkça ısınma artar ve şabriyali patlatmaya kadar gider marka önemli değil. uzun yolda yaz aylarında 90 km süratin üstünde yolda kalma riskiniz fazladır
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
17 Ağustos 2007, 16:51
#933
bathu adlı üyeden alıntı
daha yeni değiştirdim bu resimdeki eskisi numarası DPR8EIX-9
arkadaşlar benm dediğimi anlamadınız arazi lastikleri dişleri büyük olan şambriyalli lastikler asfalt yolda normalden daha fazla ısınır hızın arttıkça ısınma artar ve şabriyali patlatmaya kadar gider marka önemli değil. uzun yolda yaz aylarında 90 km süratin üstünde yolda kalma riskiniz fazladır
bathu arkadaşım bu konuda sana katılmıyorum, lastikler ve iç lastikler belli bir sıcaklığa dayanacak şekilde üretilirler. kalın dişli lastikler daha az ısınır.sebeb bellidir yüzeye ne kadar temas varsa ısı o kadar artar.senin dediğin şekilde ancak hava ayarı düşükse sürtünme normalin üstündeyse belki,ama yine ısıdan değil jantın kesmesiyle patlar.üzerindeki lastik basıncı en az 29bar ise korkma ısıdan lastiğin patlamaz. en azından ben 1983 senesinden beri aktif olarak motor kullanıyorum böyle bir şeye şahit olmadım
-
17 Ağustos 2007, 22:51
#934
Daha ciddi bir konu var..
bir çok firma yedek parça fiyat listelerini websitelerinde yayınlıyor.bence önce bunlar için bastırmalıyız..
Ramzeyden gerisi yalan....:)
-
17 Ağustos 2007, 23:58
#935
Evet gceterez bencil olmamak gerekirse bu konuda var. Yarın büyük hasarlı bir kaza geçirmeyeceğimizi (allah göstermesin) yada herhangi bir şekilde bir yedek parça ihtiyacı duymayacağımızı kimse garanti edemez tabiki. Ama bizim gibi sıkıntı yaşayanlar için bahsettiğimiz konu daha elzem. Zira şu an yaşadığımız sıkıntı bu stop etme meselesidir. Hani derler ya, önce önündeki lokmayı ye diye. O anlamda buralpdi abi, ben ve bu sorunu yaşayan diğerleri sıvı conta gibi çözümlerle garanti süresini geçirmemeli ve gerekli taleplerde bulunmalı.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
18 Ağustos 2007, 12:54
#936
Kolay gelsin arkadaşlar. İnş en kısa zamanda sorunlarınıza cözüm bulabilirsiniz...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
18 Ağustos 2007, 13:16
#937
Teşekkürler myheart. Ramzeye attığım e-mailin cevabı gelecekmi çok merak ediyorum.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
20 Ağustos 2007, 12:16
#938
-
20 Ağustos 2007, 13:55
#939
Buralpdi abi kafayı yicem hallettin sonunda heeee!!! Azmin elinden ne kurtula Çok sevindim yaa. Peki kaç paraya maloldu sana bunlar? Bende aynı yoldan ilerlesem bana kaça patlar? Yaparmı aynı usta benimkinide yoksa sana hatır işi falanmı yaptı?
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
20 Ağustos 2007, 14:20
#940
DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı
Buralpdi abi kafayı yicem hallettin sonunda heeee!!! Azmin elinden ne kurtula
Çok sevindim yaa. Peki kaç paraya maloldu sana bunlar? Bende aynı yoldan ilerlesem bana kaça patlar? Yaparmı aynı usta benimkinide yoksa sana hatır işi falanmı yaptı?
valla borcumu daha sormadım ama korkma bu iş için piyasada alınabilecek max. ücret 50ytl.birde bendeki kadar uğraşmayacak çünkü arızanın nereden kaynaklandığını net olarak biliyoruz artık.senin motoruda yaptırırız merak etme
DİKKAT!
karbüratör kelebek milini sökmek için biliyorsunuz ki kelebeğinde sökülmesi lazım bu vidaları sökmek için zorlamayınız fabrika vidaları arkasından şişirmiş gevşememesi için bu şekilde açmaya kalkarsanız vida dişlerini bozup yalama yaparsınız.ustasına söktürün
yalama olursa dünyanın sonumu? hayır ama basit bir iş için tornacıya gidip diş açtırmanız gerekecek.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler