Evet haklısın.Suzuki Türkiye nedense enduro motorların üstüne pek düşmüyo.Şuanda sadece dr-z 400 sm modeli geliyo.2-3 sene önce s modelide geliyodu ama artık gelmiyo nedense.
Diğer markalarada dikkat ettim araştırmam sırasında ve şu kanıya vardım, adamlar küçük hacim pazarından çekilmiş adeta, çine bırakmış yada bırakmak zorunda kalmış pazarı. En azından Türkiye için böyle yurt dışını bilemiyorum. Sanırım yeni modellerde bi Hyosungda bide Yamahada var küçük hacimli enduro.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
@ distortedman
teklifin güzel ama ne fiyat biçiyim sonuçta kullanılmış malzeme, ben motorun fiyatını iyice düştüm, kimse almıyorsa benim motoru harbi hiç bi ramzey satılmaz, fiyat 1,975... bu kadar artısıyla motor bu fiyata ölü gidicek ama iki motor harbiden ağır bana, apartmanla papaz olcaz.. bu arada 17 dişli bulamazsın ben benimkini freze yaptrıdım tornada 17 jinlun dişlisine, 15 iste yedek onu frezelemek istersen ben seni ustaya götürürüm bi gün.. ben orjinal dişliyi bozdum..
Little Caesars Pizza
Sağol kastore dostum, dişli işini kendim biraz uğraşayım olmazsa sana danışacam zaten. Otomasyon/Elektrik sektöründe çalışıyorum. Çevremde CNC bulma şansım baya var gibi. Önce bi şansımı denicem. Ama şu titrreşime ustan ne yaptığını görmek için bi araya gelmeyi iple çekiyorum. Peki motoru şasiye bağlayan bölgelerin resmini çekip buraya koysan anlaşılmazmı dostum, ne dersin Bende saydığım parçalara bir fiyat söylicem ama forumdaşıma mezarcılık yapmışım gibi olacak. Hak ettiği para nedir lastik, dişli ve elcik korumaların firkrim yok hiç. Ama motoru çok indirmişin yaa Napcaz bizimde satma vaktimiz gelince böyle Lastik, dişli ve elcik korumaların sana sıfır maliyeti ne kadar oldu onu bi desene önce dostum. Belki ikimiz içinde hayırlı bişey ortaya çıkar. O lastikler kaç km. yaptın kastore ?
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
arkadaşlar bu aletlere enduro demeyin yaa..
Bunlar bildiğiniz cross makineler işte.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Novarix haklılık payın var ama cross motor değil bizimkiler bence. Tam olarak bende nitelendiremem detaylıca ama şunu söyliyeyim yamaha XT600'e şimdiye kadar cross diyeni duymadım. Harbi Enduro bencede. Bizimkinden daha kaliteli ve pahalı bir makina olmasının getirdiği işçilik ve malzeme farkları hariç tek farkı 200cc değil 600cc. olmasıdır. Yakınımda bir binanın önünde haftada bir park etmiş bir halde mavi renkli bir XT600'e kedinin ciğere baktığı gibi bakıyorum her yanından geçtiğimde, bazen banane len diyip içine düşercesine yanına gidip inceliyorum.. Kısacası bu tip dizayna sahip makinalar harbi endurodur. Sanıyorum senin kastettiğin F650GS, Transalp, Suzuki DL650..gibi makinalar oluyor. Onlar enduro/touring, dual purpose (çift amaçlı), sport enduro gibi sıfatlarla anılan makinalar. He benimde hayalimde yatan bu tip makinalardır adı her ne olursa olsun, ama bunlar gerçek enduro değil. Yukarda verdiğim isimler bazı markaların web sitelerinde bu tip motosikletler için ana başlık adı olarak kullanılıyor. Bak mesela F650GS diye bir enduro olduğu sanılan modeli var BMW'nin değilmi? Ama hayır gerçek endurosu o değildir BMW'nin HP2 modeli var, işte o tam bir endurodur. Bak şu linktede bir arkadaş Suzuki DL650 modelinin aslında bir enduro olmadığını mizahi bir şiir şeklinde anlatan yazısı var. Bunu ilk okuduğumda ofiste kahkahamı gizleyememiştim. Çok hoş bişey. Okumadıysan bunada bak bi dostum.
http://www.motosiklet.net/forum/413786-post38.html
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Anladım myheart sen biraz dört ayak üstü düşmüşsün. Ben sanırım ön dişliyi değiştirmeyeceğim. Hafta içi kayınço 120 basmış ve bugün beraberken de 110 bastık düz yolda. Allah bereket versin. He değiştiririm belki ama acele etmicem.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
@DISTORTEDMAN Bende sen gibiydim... Bulsamda değiştirsem diye cok bekledim... En sonunda barıs arkadas sağolsun yardım etti. Dediğin gibi Dört ayak üstüne düşüverdim... Tork acısından 15 dişli daha iyidi. Su anda 2 kişi yokuslarda motoru kaldırmak için hayli bi gaz veriyorum...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Sayın arkadaşlarım bu topic'i uzun süredir izlemekteyim ve KASTORE arkadaşımızın motorunu gerek satmakta gerekse park konusunda yaşadığı problem dikkatimi çektiği için bu yazıyı yazmayı uygun gördüm.46 yaşına kadar yaklaşık 22 senedir motor kullanmaktayım daha önce yaşadığım şehirde müstakil bir evde yaşadığım için motoru park etme sorunu yaşamadım fakat izmire taşınıp apartmanda yaşamaya başlayınca bu sorunun farkına vardım.KASTORE arkadaşım seni çok iyi anlıyorum.
Sevgili KASTORE ben RAMZEY motorumu 17 ekim 2007 de almıştım ve gayet memnundum fakat aynı zamanda uzun yolda kullanmak için KAWASAKİ KLE 500 motorumda vardı ve ramzeyi balık avına giderken ücra yerlere rahat girip çıkabilmek için almıştım .Maalesef bende senin gibi apartmanda yer sorunu yaşadığım için ramzeyi satmak zorunda kaldım çünkü yer sorunu ciddi problemdi.
motorumu 1 ağustos 2007 günü sattım ve üzülerek sattım.ben motorumu satarken 2500 YTL istiyordum 2300 YTL ye sattım ve hiç bir zaman fiyatını düşürmedim (tok satıcı olduğum için değil) çünkü bu motorlar öyle ucuza gidecek motor değil.üstelik benim motorumda seninki gibi ekstra aksesuarlar da yoktu.kısacası sadece biraz daha sabır lazım.
senin yaşadığın sorunları yaşamış biri olarak buda benim naçizane fikrimdir.Fakat yinede en iyisini ve doğrusunu yine sen bilirsin.hakkında hayırlısı olsun.
Bu arada yeni motorunuzun hayırlı olmasını dilerim.kazasız ve keyifli sürüşler.
KAWASAKİ KLE 500
merhaba arkadaşla
benımde 200 cc lik bir motorum var sanırım doğru yerdeyım :
işde bu da motorum
Shot with
kanuni motocar200 15 bg ve neredeyse sıfır tıtreşim uzun yolda gayet tatminkar
favori motorların bile sahip olamadığı kadar seri ve güçlü belki bileniniz vardır bu motoru
ybr125 veya cbf 150 ile kıyaslandığında performansı ile onları geride bırakıyor
yolda kesinllikle 2 kişi ve yuklıu ıken bıle 100 km hızda rampa yukarı çıkama konusunda hiç zorlanmıyor son kızı 120 km
ama arka dişli değişimi ile 140 ı çok rahat göreceğinden şüphem yok ama ihtiyaç da hissetmiyorum
seyahat hızım 80-100 sollama için de 110-120 fazlası ıle yetiyor
onun dışında titreşim yok sis farı takmama rağmen voltaj sorunu yaşamıyorum
nebileyim işde 200 cc lik bir çinli ve fiyat-performans açısından değerlendirildiğinde gayet karlı bir alışveriş oldu benım için
Shot with FinePix2800ZOOM at 2007-08-06
Kastore bu aralar ödemeler vs. bunalmamış olsam direkt alırdım senin motoru, forumdan bildiğim temiz bir motosiklet bu fiyata bile alıcı olmaması garip.
Arkadaşlar, bizim motorlar endurodur. Çünkü cross makinalar tamamen arazi şartlarındaki yarış ve sürüşler için üretilmiş ve enduro motorlardaki far, sinyal, ayna, her türlü ışık sistemi çamurluklar vb. gibi ağırlıklar çıkarılıp, tamamen arazi şartlarına uygun lastiklerin takıldığı motorlardır. Bunları trafikte kullanamazsınız. Amaç tamamen arazi şartlarında "cross" yapmaktır. Bizimkiler ise arazi şartlarında ve normal yollarda belli düzeyde performans gösterecek şekilde yapılmıştır. Yani her iki özelliğe de belli oranlarda sahiptir. Bu nedenle "enduro" demek daha doğrudur. Selamlar.
arkadaşlar merhaba,
bir bilgi daha paylaşmak istiyorum motorunu yeni alan arkadaşlar (ramzey 200 gy) jantlarınızın mutlaka akortlarını yaptırın. 1500km de bende tel koptu. allahtan hemen farkettim.fabrika baştan sağma bir şekilde jantların akortunu yapıyor
benim motorun istop etme alışkanlığı devam ediyor.manifoltan hava aldığını tespit edince servise başvurdum.hemen karbüratör değişti. şimdi hava almıyor.eskiden gazı kesince istop ediyordu şimdi durduktan sonra kalkarken verdiğiniz ilk gazda istop ediyor.veya rolantide çalışırken benzin bitiyormuş gibi yavaş yavaş rolanti düşüp istop ediyor
istanbul daki arkadaşlar bu haftasonu ramzeyleri buluşturup bir tur düzenleyelim
merhaba arkadaşlar,
ben polen motordan burçin ...
elimden gelen bişey olursa yardımcı olmaya çalışırım ...
herşey gönlünüzce olsun ...
Şikayetlerinizi bizimle , memnuniyetinizi çevrenizle paylaşmanız dileğiyle...
[B]info@polen-tr.com[/B]
PoLeN MoToR:rendeer:
buralpdi bende çok istiyorum ama ehliyeti haftaya alcam henüz alamadım. Birde evlilik telaşım var. Koşturup duruyorum. Bi organizasyon olunca müsaitsem gelirim. Senin stop etme sorunun bende de var. Hani havayı tıkayınca düzelmişti? Ne oldu? Yine düzelmediğini farkedince servise mi götürdün? Eğer karbüratör değişince kesin düzeldiyse ilk tip stop etme sorunu benimkide değişmeli öyleyse..
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Arkadaşlar, karbüratör ile silindir arasında ve yine karbüratör ile arkadaki hava filtresi arasında bulunan toplam iki hortumu karbüratöre bağlayan kelepçe şeklinde sıktırmaları var. Onların kelepçeleri gevşiyor. Sıkarsanız büyük ihtimalle sönme probleminiz ortadan kalkacaktır. Selamlar.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)