Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #861
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Alıntı HyperXCrossfire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dr200 ün kopyası ama türkiyede de Dr200 yok
    Evet ama bu kadar benzer bir imitasyonu satılırken orjinal DR200 pazarda tutunamazdı bence. Planlanmıştır bunların hepsi dert etmeyelim
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #862
    HyperXCrossfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Evet haklısın.Suzuki Türkiye nedense enduro motorların üstüne pek düşmüyo.Şuanda sadece dr-z 400 sm modeli geliyo.2-3 sene önce s modelide geliyodu ama artık gelmiyo nedense.

  3. #863
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Diğer markalarada dikkat ettim araştırmam sırasında ve şu kanıya vardım, adamlar küçük hacim pazarından çekilmiş adeta, çine bırakmış yada bırakmak zorunda kalmış pazarı. En azından Türkiye için böyle yurt dışını bilemiyorum. Sanırım yeni modellerde bi Hyosungda bide Yamahada var küçük hacimli enduro.
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  4. #864
    kastore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2006
    Şehir
    Sahrayıcedid/Istanbul
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650SA
    @ distortedman

    teklifin güzel ama ne fiyat biçiyim sonuçta kullanılmış malzeme, ben motorun fiyatını iyice düştüm, kimse almıyorsa benim motoru harbi hiç bi ramzey satılmaz, fiyat 1,975... bu kadar artısıyla motor bu fiyata ölü gidicek ama iki motor harbiden ağır bana, apartmanla papaz olcaz.. bu arada 17 dişli bulamazsın ben benimkini freze yaptrıdım tornada 17 jinlun dişlisine, 15 iste yedek onu frezelemek istersen ben seni ustaya götürürüm bi gün.. ben orjinal dişliyi bozdum..
    Little Caesars Pizza

  5. #865
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Sağol kastore dostum, dişli işini kendim biraz uğraşayım olmazsa sana danışacam zaten. Otomasyon/Elektrik sektöründe çalışıyorum. Çevremde CNC bulma şansım baya var gibi. Önce bi şansımı denicem. Ama şu titrreşime ustan ne yaptığını görmek için bi araya gelmeyi iple çekiyorum. Peki motoru şasiye bağlayan bölgelerin resmini çekip buraya koysan anlaşılmazmı dostum, ne dersin Bende saydığım parçalara bir fiyat söylicem ama forumdaşıma mezarcılık yapmışım gibi olacak. Hak ettiği para nedir lastik, dişli ve elcik korumaların firkrim yok hiç. Ama motoru çok indirmişin yaa Napcaz bizimde satma vaktimiz gelince böyle Lastik, dişli ve elcik korumaların sana sıfır maliyeti ne kadar oldu onu bi desene önce dostum. Belki ikimiz içinde hayırlı bişey ortaya çıkar. O lastikler kaç km. yaptın kastore ?
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  6. #866
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    arkadaşlar bu aletlere enduro demeyin yaa..
    Bunlar bildiğiniz cross makineler işte.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  7. #867
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Novarix haklılık payın var ama cross motor değil bizimkiler bence. Tam olarak bende nitelendiremem detaylıca ama şunu söyliyeyim yamaha XT600'e şimdiye kadar cross diyeni duymadım. Harbi Enduro bencede. Bizimkinden daha kaliteli ve pahalı bir makina olmasının getirdiği işçilik ve malzeme farkları hariç tek farkı 200cc değil 600cc. olmasıdır. Yakınımda bir binanın önünde haftada bir park etmiş bir halde mavi renkli bir XT600'e kedinin ciğere baktığı gibi bakıyorum her yanından geçtiğimde, bazen banane len diyip içine düşercesine yanına gidip inceliyorum.. Kısacası bu tip dizayna sahip makinalar harbi endurodur. Sanıyorum senin kastettiğin F650GS, Transalp, Suzuki DL650..gibi makinalar oluyor. Onlar enduro/touring, dual purpose (çift amaçlı), sport enduro gibi sıfatlarla anılan makinalar. He benimde hayalimde yatan bu tip makinalardır adı her ne olursa olsun, ama bunlar gerçek enduro değil. Yukarda verdiğim isimler bazı markaların web sitelerinde bu tip motosikletler için ana başlık adı olarak kullanılıyor. Bak mesela F650GS diye bir enduro olduğu sanılan modeli var BMW'nin değilmi? Ama hayır gerçek endurosu o değildir BMW'nin HP2 modeli var, işte o tam bir endurodur. Bak şu linktede bir arkadaş Suzuki DL650 modelinin aslında bir enduro olmadığını mizahi bir şiir şeklinde anlatan yazısı var. Bunu ilk okuduğumda ofiste kahkahamı gizleyememiştim. Çok hoş bişey. Okumadıysan bunada bak bi dostum.

    http://www.motosiklet.net/forum/413786-post38.html
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  8. #868
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kanka uyanlar olabilir belki ama diğer çinliler uymuyormuş derseler buna şaşırmam pek. Farklı bir dizayn çünkü. Benzeri birtek Pioneer var Türkiyede. Mesela Kastore 17li ön dişli bulmakda zorluk çekmiş. Oysa diğer çinliler bi şekilde bulup patır patır değiştiriyorlar. Sen nasıl bulmuştun yeni ön dişlini?
    Ben istanbulda oturan Barıs Ozcetin Arkadaşımdan (Forum Üyesi) İstemiştim. O da sağolsun benı kırmadı kargoyla gonderiverdi...17 Ön dişliyi. Boluda Bulamadım. İstanbuldan aldıgı yer de tornacıda kendisi yaptırıp satıyormus...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  9. #869
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Anladım myheart sen biraz dört ayak üstü düşmüşsün. Ben sanırım ön dişliyi değiştirmeyeceğim. Hafta içi kayınço 120 basmış ve bugün beraberken de 110 bastık düz yolda. Allah bereket versin. He değiştiririm belki ama acele etmicem.
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  10. #870
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    @DISTORTEDMAN Bende sen gibiydim... Bulsamda değiştirsem diye cok bekledim... En sonunda barıs arkadas sağolsun yardım etti. Dediğin gibi Dört ayak üstüne düşüverdim... Tork acısından 15 dişli daha iyidi. Su anda 2 kişi yokuslarda motoru kaldırmak için hayli bi gaz veriyorum...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  11. #871
    fisherman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Sayın arkadaşlarım bu topic'i uzun süredir izlemekteyim ve KASTORE arkadaşımızın motorunu gerek satmakta gerekse park konusunda yaşadığı problem dikkatimi çektiği için bu yazıyı yazmayı uygun gördüm.46 yaşına kadar yaklaşık 22 senedir motor kullanmaktayım daha önce yaşadığım şehirde müstakil bir evde yaşadığım için motoru park etme sorunu yaşamadım fakat izmire taşınıp apartmanda yaşamaya başlayınca bu sorunun farkına vardım.KASTORE arkadaşım seni çok iyi anlıyorum.


    Sevgili KASTORE ben RAMZEY motorumu 17 ekim 2007 de almıştım ve gayet memnundum fakat aynı zamanda uzun yolda kullanmak için KAWASAKİ KLE 500 motorumda vardı ve ramzeyi balık avına giderken ücra yerlere rahat girip çıkabilmek için almıştım .Maalesef bende senin gibi apartmanda yer sorunu yaşadığım için ramzeyi satmak zorunda kaldım çünkü yer sorunu ciddi problemdi.

    motorumu 1 ağustos 2007 günü sattım ve üzülerek sattım.ben motorumu satarken 2500 YTL istiyordum 2300 YTL ye sattım ve hiç bir zaman fiyatını düşürmedim (tok satıcı olduğum için değil) çünkü bu motorlar öyle ucuza gidecek motor değil.üstelik benim motorumda seninki gibi ekstra aksesuarlar da yoktu.kısacası sadece biraz daha sabır lazım.

    senin yaşadığın sorunları yaşamış biri olarak buda benim naçizane fikrimdir.Fakat yinede en iyisini ve doğrusunu yine sen bilirsin.hakkında hayırlısı olsun.

    Bu arada yeni motorunuzun hayırlı olmasını dilerim.kazasız ve keyifli sürüşler.
    KAWASAKİ KLE 500

  12. #872
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    merhaba arkadaşla

    benımde 200 cc lik bir motorum var sanırım doğru yerdeyım :

    işde bu da motorum




    Shot with

    kanuni motocar200 15 bg ve neredeyse sıfır tıtreşim uzun yolda gayet tatminkar
    favori motorların bile sahip olamadığı kadar seri ve güçlü belki bileniniz vardır bu motoru
    ybr125 veya cbf 150 ile kıyaslandığında performansı ile onları geride bırakıyor
    yolda kesinllikle 2 kişi ve yuklıu ıken bıle 100 km hızda rampa yukarı çıkama konusunda hiç zorlanmıyor son kızı 120 km
    ama arka dişli değişimi ile 140 ı çok rahat göreceğinden şüphem yok ama ihtiyaç da hissetmiyorum
    seyahat hızım 80-100 sollama için de 110-120 fazlası ıle yetiyor
    onun dışında titreşim yok sis farı takmama rağmen voltaj sorunu yaşamıyorum
    nebileyim işde 200 cc lik bir çinli ve fiyat-performans açısından değerlendirildiğinde gayet karlı bir alışveriş oldu benım için


    Shot with FinePix2800ZOOM at 2007-08-06

  13. #873

    Üyelik
    10 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Scarabeo 2013
    Kastore bu aralar ödemeler vs. bunalmamış olsam direkt alırdım senin motoru, forumdan bildiğim temiz bir motosiklet bu fiyata bile alıcı olmaması garip.

  14. #874
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı NoVaRiX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu aletlere enduro demeyin yaa..
    Bunlar bildiğiniz cross makineler işte.
    Arkadaşlar, bizim motorlar endurodur. Çünkü cross makinalar tamamen arazi şartlarındaki yarış ve sürüşler için üretilmiş ve enduro motorlardaki far, sinyal, ayna, her türlü ışık sistemi çamurluklar vb. gibi ağırlıklar çıkarılıp, tamamen arazi şartlarına uygun lastiklerin takıldığı motorlardır. Bunları trafikte kullanamazsınız. Amaç tamamen arazi şartlarında "cross" yapmaktır. Bizimkiler ise arazi şartlarında ve normal yollarda belli düzeyde performans gösterecek şekilde yapılmıştır. Yani her iki özelliğe de belli oranlarda sahiptir. Bu nedenle "enduro" demek daha doğrudur. Selamlar.

  15. #875
    buralpdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-maltepe
    Motosikleti
    artık var
    arkadaşlar merhaba,
    bir bilgi daha paylaşmak istiyorum motorunu yeni alan arkadaşlar (ramzey 200 gy) jantlarınızın mutlaka akortlarını yaptırın. 1500km de bende tel koptu. allahtan hemen farkettim.fabrika baştan sağma bir şekilde jantların akortunu yapıyor

  16. #876
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Alıntı buralpdi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba,
    bir bilgi daha paylaşmak istiyorum motorunu yeni alan arkadaşlar (ramzey 200 gy) jantlarınızın mutlaka akortlarını yaptırın. 1500km de bende tel koptu. allahtan hemen farkettim.fabrika baştan sağma bir şekilde jantların akortunu yapıyor

    Bende özellikle bathunun geçirdiği kazadan sonra her fırsatta tellerin gerginliğini kontrol ediyorum. 1000km.bakımı geldi. Yaptırmaya gidince akortuda yaptıracağım. Uyarı için teşekkürler.
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  17. #877
    buralpdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-maltepe
    Motosikleti
    artık var
    benim motorun istop etme alışkanlığı devam ediyor.manifoltan hava aldığını tespit edince servise başvurdum.hemen karbüratör değişti. şimdi hava almıyor.eskiden gazı kesince istop ediyordu şimdi durduktan sonra kalkarken verdiğiniz ilk gazda istop ediyor.veya rolantide çalışırken benzin bitiyormuş gibi yavaş yavaş rolanti düşüp istop ediyor

    istanbul daki arkadaşlar bu haftasonu ramzeyleri buluşturup bir tur düzenleyelim

  18. #878

    Üyelik
    02 Ağustos 2007
    merhaba arkadaşlar,
    ben polen motordan burçin ...
    elimden gelen bişey olursa yardımcı olmaya çalışırım ...
    herşey gönlünüzce olsun ...
    Şikayetlerinizi bizimle , memnuniyetinizi çevrenizle paylaşmanız dileğiyle...
    [B]info@polen-tr.com[/B]
    PoLeN MoToR:rendeer:

  19. #879
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    buralpdi bende çok istiyorum ama ehliyeti haftaya alcam henüz alamadım. Birde evlilik telaşım var. Koşturup duruyorum. Bi organizasyon olunca müsaitsem gelirim. Senin stop etme sorunun bende de var. Hani havayı tıkayınca düzelmişti? Ne oldu? Yine düzelmediğini farkedince servise mi götürdün? Eğer karbüratör değişince kesin düzeldiyse ilk tip stop etme sorunu benimkide değişmeli öyleyse..
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  20. #880
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Arkadaşlar, karbüratör ile silindir arasında ve yine karbüratör ile arkadaki hava filtresi arasında bulunan toplam iki hortumu karbüratöre bağlayan kelepçe şeklinde sıktırmaları var. Onların kelepçeleri gevşiyor. Sıkarsanız büyük ihtimalle sönme probleminiz ortadan kalkacaktır. Selamlar.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler