150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
11 Temmuz 2007, 23:13
#781
@ distortedman 15'i 17'ye çevirmenin + ve – lerini yazmıştım aynen kopyalıyorum buraya tekrar
Bana göre
+'ları
- Vibrasyonu azaltmıştık makinadaki motor şase bağlantılarını değiştirerek, dişliden sonra vibrasyon hiç kalmadı.(inanması güç ama doğru)
- 1-2-3 vitesleri daha efektif kullanabiliyorum, şehiriçi trafikte çok fazla vites değiştirmek zorunda kalıyordum eskiden, 70 gibi bi hızda motor 5 istiyordu, şu an 3'te 100'e kadar çıkabiliyorum, motorun ivmesi arttı az vites değiştiğinden. Ok gibi fırlıyor.
- Yakıt tüketimi tespiti yapacak kadar mesafe gidemedim ama tahminim düşecek çünkü sürekli 100 km gibi bi süratte gidiyorum eskiden devir saati 9000'de iken şimdi aynı süratte 7500 civarında, makine çok daha rahat.
- Son sürat azaldı gibi geliyordu ama bence arttı. Bu arada benim göstergeyi ölçdük hem benim araba hem gs650 ile 130 gittiğimde 130 gidiyordu. J
-'leri
- Yokuşlarda çekiş düştü, makinanın torku düştü bariz, bu da yokuş çıkarken düşük vitese alıp gitmek anlamına geliyor, yani arazi kullanımında sarfiyat artacaktır şehir içi kullanımda düşerken.
Genel değerlendirmem benim gibi bi kullanıcı için dişli değişimi aşırı faydalı, ama sürekli arazi yapan birisi için çok fazla gerekli bi durum değil, motorun daha uzun ömürlü olucağını söylüyor usta, sebebi mantıklı, vibrasyon ve yüksek devire gelmiyor bu çinliler, sen dişli değiştirerek her ikisindende kendini sıyırdın dedi. Bu arada dişliyi yapan o değil, yani ona ekonomik bi katkısı yok ona.
Lastiklerin boyutunda bi oynama yapmadım büyük lastiği kaldırıcak bi motor gücüne sahip değiliz bence çok düşündüm ama takmadım o yüzden büyük lastik. Yakıtın biraz fazla ama rodajdasın.
Bu arada ben yeni bi motor aldım bandit 650 abs'li ama Ramzeyimi henüz satamadığımdan ikiside duruyor, açık söyliim ramzey 1 hafta banditi kullandıktan sonra dün oyuncak gibi geldi, banditim ağır 205 kg ancak ivmelenmesi ve torku acaip, 6000 deviri geçemiyorum şu an rodajdan dolayı motor redline 12000'de 14000 devir çeviriyor ancak 6. viteste 6000 devirde 120 yapıyor oda ayrı bi olay tabii, biraz ürkütücü, cep telle çektiğim bi kaç resmi koyuyorum buraya.
Reklamlar
-
12 Temmuz 2007, 01:06
#782
Kastore kardeşim hayırlı olsun yeni motorun. Kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle. Bilgiler için çok çok teşekkür ederim. Zamanında da baya emek verip yazmışın, ellerine sağlık. Dişli ok. Ama motor şase bağlantılarını değiştirmekten kastın nedir? Ne yaptın bununkini söküp gidip bir japonunkini mi uydurdun?
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
12 Temmuz 2007, 01:07
#783
resimler süper abi ayrıca yenı motorunda tekrardan hayırlı olsun...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
12 Temmuz 2007, 01:26
#784
@kastore yeni motorun hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler
-
12 Temmuz 2007, 14:14
#785
Kastore arkadaşım, öncelikle yeni motorun hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Ama bana sorarsan (eğer paraya ihtiyacın yoksa) cross'unu satma. Çünkü ikisinin yeri ayrı bence. Ramzeyi tekrar arazi şartlarına uygun hale getirip, sadece arazi-cross amaçlı kullanabilirsin. Onun zevkini naked motorlar veremez. Selamlar.
-
12 Temmuz 2007, 18:46
#786
Ramzeyin yeri başka, cross daha şık duruyor. bence de satmayın.
-
12 Temmuz 2007, 19:52
#787
arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkürler, allah hepinizin gönlüne göre versin, şu an ramzeyi arayan isteyen yok, en son 2,200'e düştüm ama hiç arayan yok, neyse ben motoruma güveniyorum daha azına satmam bu durumda ramzey elimde kalıcak ve binicemde.
@distortedman, motor şasi bağlantıları komple söküp yaylı bi vida sistemi yaptı pendik'ten bi usta, o zaman titreşimin çoğu gitmişti zaten, dişli ve lastik sonrası hiç yok diyebilirim. bi gün görüşürüz istanbulda bakarsın.
-
13 Temmuz 2007, 11:43
#788
Kastro, bence motoru satmayın, hurdası çıkıncaya kadar binin ve keyfini çıkarın. Ara bir çıkarın yıkayın silin, binin. Fazla motor göz çıkarmaz.
-
13 Temmuz 2007, 15:11
#789
@kastore hayırlı olsun .. güle güle bin.. gsr 600 düşündünmü bandit alırken baktınmı o motorada. burda bizim bi ağbimizde 1200cc bandit var güzel makine. kaça aldın onuda sorayım bari
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
13 Temmuz 2007, 16:30
#790
kastore hayırlı olsun.
bence de RMZ'yi ölü fiyatına verme. Ben imkanım olsaydı GS500 alırıken satmazdım. 1850'ye vermiştim çiçek gibi motoru çok arıyorum bazen. İki motorum olsun isterdim. neyse ikisini de kazasız belasız kullan inş.
==============================
==============================
-
13 Temmuz 2007, 20:07
#791
bathu ve richy iyi dilekleriniz için teşekkürler, bathu başka model düşünürken bi kampanya yaptılar suzukide ondan bunu aldım 18'den 13'e düşürdüler motoru, 13'e sıfır abs'li bu ayarda bi motor yok. aslında bu kadar para vermiycektim ancak bi anlık kararla aldım motoru. ramzey'den memnunum ve dediğim gibi 2,200'den aşağıda vermem.
-
15 Temmuz 2007, 00:50
#792
Harika fikir Kastore, rahat bir zamanda görüp incelemek isterim motorunu. Kayınpederimin dükkanıda kartalda, yakınsın heralde. Şöyle motorun rodajı bitip biraz da ustalaşınca birgün bir araya geliriz yüzyüzede tanışmış oluruz kardeşim. Motoruda satma tabi o fiyattan aşağı. Hepimiz öyle yapalım. Motorumuzun değerini koruyalım
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
18 Temmuz 2007, 14:35
#793
-
18 Temmuz 2007, 15:17
#794
heh len şimdi olmus işte.. Harika bi canavara dönüştürmüşsün motoru.. Kazasız belasız bin artık doya doya...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
18 Temmuz 2007, 15:20
#795
Güzel olmuş bathu. Motor muazzam bir güven veriyo bakınca. Bence bilmeyen çin malı demez bu makinelere hayatta Tekrar geçmiş olsun. Ama bişey farkettim, sonra kastorenin motorunun resimlerine de baktım. İkinizinkinde de ön fren çelik hortumları ortada gözükmüyo. Nasıl gizlediniz merak ettim??
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
18 Temmuz 2007, 15:25
#796
Bathu arkadaşım, şimdi tekrar hayırlı olsun motorun. Daha önce söylememiş olmakla birlikte (moralin bozulmasın diye) motorunun eski görüntüsü bence çok kötü idi. Bu nedenle hayırlı olsun diyorum. Masa örtüsü gidince sanki başka bir motor olmuş. Kazasız sürüşler.
-
18 Temmuz 2007, 17:25
#797
myheart adlı üyeden alıntı
heh len şimdi olmus işte.. Harika bi canavara dönüştürmüşsün motoru.. Kazasız belasız bin artık doya doya...
saol harun oldu. şimdi bide yakından gör canlı canlı daha fena duruyor fıstık yeşiliya çok dikkat çekiyor
DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı
Güzel olmuş bathu. Motor muazzam bir güven veriyo bakınca. Bence bilmeyen çin malı demez bu makinelere hayatta
Tekrar geçmiş olsun. Ama bişey farkettim, sonra kastorenin motorunun resimlerine de baktım. İkinizinkinde de ön fren çelik hortumları ortada gözükmüyo. Nasıl gizlediniz merak ettim??
saol dostum o hortumu ben çıkıntısını gidonun altına ittim orda göze batmıyor
Naci63 adlı üyeden alıntı
Bathu arkadaşım, şimdi tekrar hayırlı olsun motorun. Daha önce söylememiş olmakla birlikte (moralin bozulmasın diye) motorunun eski görüntüsü bence çok kötü idi. Bu nedenle hayırlı olsun diyorum. Masa örtüsü gidince sanki başka bir motor olmuş. Kazasız sürüşler.
saol masa örtüsünü aslında solmuş grenajı kapatmak için yapmıştım. aslında kışa doğru boyatmayı düşünüyordum sonra boyatmak daha pahalıya patlıyacağından reklamcıda kaplattım daha hoş oldu saolun tekrardan arkadaşlar
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
20 Temmuz 2007, 16:56
#798
-
20 Temmuz 2007, 17:17
#799
bathu adlı üyeden alıntı
Motorun çok güzel güle güle kullan. Ama ne gerek vardi o siteye yüklemeye www.motorseveriz.biz diye bir site var hem de Türkçe oraya da yükleyebilirdin.
[COLOR="DeepSkyBlue"]üçtashashoşhofaş[/COLOR]
-
20 Temmuz 2007, 17:33
#800
motorun makyajı çok güzel olmuş bathu. bendeki sarı renk. ben şimdilik sadece yapıştırmalarını çıkarmakla yetindim. Ama ileride depoyu da sarı yapmayı düşünüyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler