150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
04 Haziran 2006, 18:00
#61
Selamlar benimde ramzey 200 gy krosum var motorum 900km de ama benim problemim çok daha alalı 56 km de iken avans pimi kesti 1 hafta bekledim daha sonra karbüratör manifoldu( iddia ediyorum bu motorların burası fabrika hatası)lastikten ve yarısı delindineyse dedik daha yeni motordur yine olur dedik ama 10. gün halen parça yok.Ama genel anlamda motorun çekişinden çoooooook memnunum
ha birde motorum 24 ytl ile 200 km gidiyor sizce nasıl
Biliyorum çok oldum ama acaba sizinde ön tekerden çamur atma probleminiz varmı veya çozen varmı
neyse sizinle paylaşmak istediğim birikimim çok ama sizi bunaltmayayım
kalın sağlıcakla
Reklamlar
-
05 Haziran 2006, 12:03
#62
bini69 adlı üyeden alıntı
Selamlar benimde ramzey 200 gy krosum var motorum 900km de ama benim problemim çok daha alalı 56 km de iken avans pimi kesti 1 hafta bekledim daha sonra karbüratör manifoldu( iddia ediyorum bu motorların burası fabrika hatası)lastikten ve yarısı delindineyse dedik daha yeni motordur yine olur dedik ama 10. gün halen parça yok.Ama genel anlamda motorun çekişinden çoooooook memnunum
ha birde motorum 24 ytl ile 200 km gidiyor sizce nasıl
Biliyorum çok oldum ama acaba sizinde ön tekerden çamur atma probleminiz varmı veya çozen varmı
neyse sizinle paylaşmak istediğim birikimim çok ama sizi bunaltmayayım
kalın sağlıcakla
Ortalama km de 0,12 YTL yakıyor 200 cc ye göre çok fazla. daha önceki yazılarda var sanırım, dönüşte tam gaz 120 km bastığım halde 0,089 YTL yaktı benim motor, arada çok fark var.
-
05 Haziran 2006, 12:21
#63
ben rodajdan once 10 Ykr yakıyordum. Sonra benzin zamları falan fişmekan da olsa 10 Ykr nin üzerinde yakması anormal bence
bu arada h.sonu istanbul yaptım. iki günde toplam 350 km. yi sorunsuz tamamladım çok sükür. size bahsettiğim sırt dayama hikayesini de uyguladım gayet konforlu oldu
==============================
==============================
-
05 Haziran 2006, 16:56
#64
richy süpersin ...
chopper e biner gibi olmuştur kesin
-
06 Haziran 2006, 15:18
#65
Zonghsen bende de var 200 zs 200 a modeli... Su anda rodaj donemını tamamladım.1200 km de falan. Cok memnunum. Herkese tavsiye eder. ytarısmacı arkadaşlara basarılar dilerim ;);)
-
06 Haziran 2006, 16:30
#66
aynen valla verdim sırtımı arkaya yata yata gittim
bu arada dün sabah motoru calıstırayım derken marş butonu takılı kaldı butonun olduğu kısmı söküp yayı düzeltene kadar akü bitti siz olsaydınız ilk mudaheleyi nasıl yapardınız aküyü sökeyim dedim ama daha once hic bakmadıgımdan sökemeyeceğime kanaat getiridim.
neyse sonra vurdurarak calıstırdım şimdi bi sorun yok. bizim ramzeylerde kick start yok biliyonuz yokustan sallanıyoruz akü biterse
==============================
==============================
-
06 Haziran 2006, 17:13
#67
paylaşıma devam
Evet arkadaşlar şimdi sizinle paylaşmak istediğim konu çin malı ile ilgili.Yok çin malı iyi değilmiş yok şöyle yok böyle;yok arkadaş yanlış adamlar yapmış sistemi koymuş ama bizim montajcılar içine yağ koymayı unutmuş! neden diye sorarsanız motorun arka maşası,amörtisörün alt ucu ve şasenin birleştiği yerde bir salıncak görevi gören parça var motoru yıkayınca gıcırtı beş gidiyordu.Bende gidereyim derken bütün parçaları gördüm birde ne göreyim!o güzelim parçalar paslanmaya durmuş içinde dirhem yağ yok.Yani şunu dememk istiyorum adamlar çok iyi bir sistem yapmış ama bizim sorumsuz insanımız sanki erken bozulmasını istermiş gibi yağ koymamış.Ne diyeyim Allah'ından bulsunlar.Eğer benim yazımı okuyan yetkili varsa kendisine gerekli bilgiyi de veririm.Ayrıca daha bir sürü deneyimim var isteyenle paylaşabilirim.Neyse hepiniz allah!a emanet olun
-
06 Haziran 2006, 18:18
#68
arkadaslar ben AS200GY-2 mı dun teslım aldım ve 48 km yol yapmısım.su an ıcın tek soyleyebılecegım cok serı ve oldukca da guclu bır cekıs sergılıyor.sızlere tek bır sorum var bu motora 98 oktan mı yoksa 95 mı ne dersınız? ben kursunsuz 98 aldım dun ama hangısı motor ıcın saglıklıdır bılemıyorum.
-
06 Haziran 2006, 22:41
#69
bini69 adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar şimdi sizinle paylaşmak istediğim konu çin malı ile ilgili.Yok çin malı iyi değilmiş yok şöyle yok böyle;yok arkadaş yanlış adamlar yapmış sistemi koymuş ama bizim montajcılar içine yağ koymayı unutmuş! neden diye sorarsanız motorun arka maşası,amörtisörün alt ucu ve şasenin birleştiği yerde bir salıncak görevi gören parça var motoru yıkayınca gıcırtı beş gidiyordu.Bende gidereyim derken bütün parçaları gördüm birde ne göreyim!o güzelim parçalar paslanmaya durmuş içinde dirhem yağ yok.Yani şunu dememk istiyorum adamlar çok iyi bir sistem yapmış ama bizim sorumsuz insanımız sanki erken bozulmasını istermiş gibi yağ koymamış.Ne diyeyim Allah'ından bulsunlar.Eğer benim yazımı okuyan yetkili varsa kendisine gerekli bilgiyi de veririm.Ayrıca daha bir sürü deneyimim var isteyenle paylaşabilirim.Neyse hepiniz allah!a emanet olun
Bu konuda bende benzer bir olay yaşadım gresörlük koymuşlar ama gres basan olmamış içine, arka beşiğin. Kendim hallettim. Bu konuda satıcı firmalarında hatası var, bir bayiliği olana başka bayilik vermemeleri gerekir. Belirli standartları olmalı, nasıl ki honda kawasaki yamaha gibi markalar belli şart m2 teknik servis şartı arıyorsa onlarda şartlarını koymalı. Tabiki piyasaya girmek için her önlerine gelene bayilik yada motor veriyorlar sonrası tüketici sorun yaşıyor. Bir adamın 4 5 bayiliği var aynı anda her yerden sipariş geliyor, iki üç günde 40 -50 arası motorsiklet topluyorlar, ne beklenir ki? Geçenlerde Antalya dan ereğli ye bir kros gelmiş ve motorun yağı bitmiş sözde. henüz 1900 km de Sıfır motor yağ kaçırmaz mümkün değil yağda yakmaz, servis yağını koymamışsa adamın suçu ne? Umarım ithalatcı firmalar bunları değerlendirir, sattıkları ürünü kötülemekten başka bir işe yaramaz bu tür durumlar.
-
07 Haziran 2006, 09:44
#70
chocolateman arkadaşım benim korkum sistem tam oturmadan bu güzelim motorlara hasarlar vermek.Çünkü servise güvenmediğimiz için birtakkım yerlerini kurcalıyoruz.inşallah korktuğum başıma gelmez.Şimdi sizlerden bir yardım isteyeceğim benim motorun hava ayarı tam sıkılı iken 6,5 tur gevşek ama forumlarda bu gevşeklik turunun 1,5 olması gerektiği söyleniyor acaba konuyu iyi bilen biri varmı aranızda (ha unutmadan buralarda rakım 1800metredir)
yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
-
07 Haziran 2006, 12:32
#71
bini69
o konuda bildiğim kadarıyla standart bir ayar olmaz. Daha önce 250 cc motorda o ayarı servis yaptı randuman alamadım. Ustalar genelde motor sıcakken ceyrek gaz vererek eksoz ve motorun sesine göre ayar yapıyorlar.
-
08 Haziran 2006, 01:00
#72
eby78 adlı üyeden alıntı
arkadaslar ben AS200GY-2 mı dun teslım aldım ve 48 km yol yapmısım.su an ıcın tek soyleyebılecegım cok serı ve oldukca da guclu bır cekıs sergılıyor.sızlere tek bır sorum var bu motora 98 oktan mı yoksa 95 mı ne dersınız? ben kursunsuz 98 aldım dun ama hangısı motor ıcın saglıklıdır bılemıyorum.
Selam eby78, öncelikli olarak hayırlı olsun ve kazasız keyifli sürüşler dilerim. Bence soğuk havalarda 95 oktan ve sıcak havalarda 98 oktan kullan.
-
08 Haziran 2006, 01:47
#73
mirrorside adlı üyeden alıntı
Selam eby78, öncelikli olarak hayırlı olsun ve kazasız keyifli sürüşler dilerim. Bence soğuk havalarda 95 oktan ve sıcak havalarda 98 oktan kullan.
selam
soğuk ve sıcak arasında neden böyle bir ayrım yaptığını biraz açar mısın?
[B]GÜÇ[/B] bir [B]ATEŞ[/B]tir, [B]ISINMAK[/B] ya da [B]YANMAK[/B] senin elinde...
ZS200GY-A Mavi
-
08 Haziran 2006, 02:18
#74
cenngiz adlı üyeden alıntı
selam
soğuk ve sıcak arasında neden böyle bir ayrım yaptığını biraz açar mısın?
soğuk havada 1 litre benzinin kütlesi diyelim 850 gram. Hava sıcaklığı 32 derece olduğunda ise 1 litre 800 gram. Rakamlar sadece kaba taslak.
Doğal olarak 32 derecede depoda duran 95 oktan benzin aslında 95 oktan değildir, genleşme oranına göre oktan değeri de düşer. O yüzden diyebilirzki, 32 derece sıcaklıkta aldığımız 98 oktan benzinin silindirdeki yanma değeri aslında 95 oktan civarıdır. Diğer bir değişle, sıcaklığa bağlı hacim artışı, gerçek yanma değerini doğrudan düşürmelidir, eğer tabi izafiyet teorisine inanırsak. Yanlışım varsa düzeltin
-
09 Haziran 2006, 10:46
#75
K&N filtre veya geçiş aparatı arıyorum. Siparişle getirtebileceğim bir yer bilen var mı?
Hava filtresini tamamen değiştirmeye karar verdim, motor 4. viteste 110 yapıyor 5. viteste benzin göstergesinin hizasına geliyor. Birde filtre değiştirip deneyeceğim, daha önce kanuni 250 de k&n filtre kullandım 150-160 km gibi sürate ulaşmıştım. Onun karbüratör çift olduğu için otomobiller için olan filtreler tam uymuştu, buna uyduramadım bir tarafı geniş bir tarafı dar manifold türü bir parça lazım.
-
09 Haziran 2006, 13:37
#76
arkadaslar ben sitenin yeni üyelerinden biriyim 2 gün önce zealsun 200 kross aldım ilk vitesli motorum sans bu ki haziran ayında izmirde iki gündür yağmur yağıyo bide dün aküyü bitirdim calıstırcam derken onun dısında pek bi problemim yok zaten daha 100 km yapabildim!!!!
-
09 Haziran 2006, 14:59
#77
selamlar kros tutkunu dostlarım.Bu gün aklıma birşey geldi,hani aracı olupta yakıt ayarı yaptıranlar bilir,egzosun ucuna bi boru takıp ekrandan CO2 sini 1,70 lere ayarlarlarya o galiba hava ayarı olmalı.Şimdi mademki otomobillerde 4 zamanlı ramzey 200 gy de 4 zamanlı o zaman o makinalara neden motorumuzu bağlayıp hava ayarı yapmıyoruz.Böylece bu hava ayar kargaşası da bitmiş olur
-
09 Haziran 2006, 16:28
#78
Ben Adana'da bunu yaptırmak için gittim ve yaptırdım. Ama değeri çok düşüremediler. Yani istediğim gibi olmadı. Motorun performansı da değişmedi. Yakıtı ise henüz tekrar ölçmedim. Daha iyi bir eksoz ayarı yapan bir yer bulacağım ve sonra tekrar yaptıracağım. Selamlar.
Not: ayarlarınızdan memnunsanız giç elletmeyin!
-
09 Haziran 2006, 16:35
#79
Arkadaşlar selam,
Bende de Zealsun ZS200GY var. Motor 1.200km oldu, ufak tefek sorunlar dışında çok bir problem yok ben memnunum, motora elcik korumalığı taktırmak istiyorum ama sitede veya herhangi bir yerde bulamadım, aldığım yere sordum onlarında elinde yokmuş ve bana yardımcı olamadılar. Acaba aramızda taktıran varmı veya nerede takıldığını bilen fiyatını filan var mı ?
Teşekkürler
[I]İnsan her zaman çocuktur, sadece oyuncak değişir...[/I]
[URL="http://www.ucmak.info"]http://www.ucmak.info[/URL]
-
09 Haziran 2006, 18:35
#80
Daha 1 ay oldu Regalimi alalı, her ne kadar endurocu olmama rağmen :-) Yav bu Regal çok sağlam çok sorunsuz alet şekil falan da güzel ama benim altımda bisiklet gibi kalıyor. Benim boy 1.98 ne yazık ki. Benim motor gibi motorunun durumu sıfır sayılan ve takas yapmak isteyen Ramzey sahibi var mı aranızda?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler