150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
25 Nisan 2007, 13:54
#621
@kastore çok güzel açıklama yapmışsın saol. aklımızın bir kenarında dursun dişli değişimi. yanlız ben bu vibrasyon olayını hala anlamadım benm motor vibrasyonu 7000 devirlere gelince yapıyor 100km hızı geçtiğimde 110 hissediyorum ben de anlamadım yanlız benm motorda takozlar var onlardan olabilir. burda benm motorun ramzey olanından bir arkadaşta daha var yan yana getirip karşılaştırma yaptık ramzey den çok mağzeme çalmışlar onu farkettik ne takozlar var saplamalar arasında bir iki yerde daha vardı unuttum , motor koruma demiri, çift gaz teli. ama tek ramzeyin öne çıkan kısımı arka dişli büyük. pioneer de bir boy küçük benm 48 dişli sizinki daha büyük oda arazide kalkışta daha seri yapıyor
Pioneer motora ulaşabileceğin adresleri veriyorum
www.rmmotorcycles.com
adres: Bozkurt Cd. No:26/B Kahraman/İzmir
tel:0232 4834199- 4461190
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
Reklamlar
-
25 Nisan 2007, 14:22
#622
@bathu teşekkür ederim, saplamaları ben komple söküp attım zaten, yaylı bişeyler taktı usta motorla şasi arasına vibrasyon bende yok şu an, malzeme çalma montaj esnasında oluşmuştur, sonuçta bunlar paket halinde geliyor karton içinde demonte, ramzey ve pioneer arasında fark olduğunu sanmıyorum çünkü ikiside quingi midir nedir öyle bi fabrikanın malı. türkiye ismi farklı sadece. benim motorun son hali resimleride aşağıda bu arada ;
-
25 Nisan 2007, 16:21
#623
@kastore Cok teşekkür ederim arkadaşım zaten gerekli bilgilerin tümünü vermişsin saolasın.. Siparişi verdim haftaya gelecek 17 dişlim taktırcam.. Ben artık araziye cıkmayı pek fazla düşünmüyorum cıkarsam da eger 1. vitesde agır agır cıkarım o da olmazsa 2. vitesde kaptırır tam cıkmaya başlarken 1. vitese takarım sorun olacagını zannetmiyorum.. Zaten bu motorlara genellikle sehir içinde biniyoruz.. Az yakıyormus ve mantıklıda aslında... Bi de son hız 20 - 25 km artar gibi bişi kesin konusan bi arkadasın yazısını okumustum... sende de artmıstır tahminimce ama rüzgar falan engel olmus olabilir senin dedigin gibi...
Ben de bu yuzden bu forumu cok seviyorum tüm bilgiler elimin altında herseyi sorup cvb alabiliyorum.. Daha ne isteyebilirim ki Teşekkürler
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
25 Nisan 2007, 17:12
#624
myheart adlı üyeden alıntı
@kastore Cok teşekkür ederim arkadaşım zaten gerekli bilgilerin tümünü vermişsin saolasın.. Siparişi verdim haftaya gelecek 17 dişlim taktırcam.. Ben artık araziye cıkmayı pek fazla düşünmüyorum cıkarsam da eger 1. vitesde agır agır cıkarım o da olmazsa 2. vitesde kaptırır tam cıkmaya başlarken 1. vitese takarım sorun olacagını zannetmiyorum.. Zaten bu motorlara genellikle sehir içinde biniyoruz.. Az yakıyormus ve mantıklıda aslında... Bi de son hız 20 - 25 km artar gibi bişi kesin konusan bi arkadasın yazısını okumustum... sende de artmıstır tahminimce ama rüzgar falan engel olmus olabilir senin dedigin gibi...
Ben de bu yuzden bu forumu cok seviyorum tüm bilgiler elimin altında herseyi sorup cvb alabiliyorum.. Daha ne isteyebilirim ki
Teşekkürler
zongy'mi satmaktan vazgeçtim.
takipteyim.
ayrıntılı, ve mümkünse fotograflı çıklama yazarsan sevinirim.
ben de değiştirmeyi düşünebilirim.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
25 Nisan 2007, 20:49
#625
Kastore arkadaşım,bilgiler için teşekkürler.Motorun ,benim düşlediğim gibi olmuş.Benimde düşlerimin gerçek olması için almış olduğun lastiklerin marka , ölçülerini ve memnuniyetini.Ön dişliyi servise mi getirtirdin?Sanayide mi yaptırtın?Bilgilendirirsen sevinirim.Selamlar.
-
26 Nisan 2007, 01:29
#626
Gültekin adlı üyeden alıntı
zongy'mi satmaktan vazgeçtim.
takipteyim.
ayrıntılı, ve mümkünse fotograflı çıklama yazarsan sevinirim.
ben de değiştirmeyi düşünebilirim.
zong u satma zaten kanka Saglam motor...
Açıklama on dişlinin orjinali 15 diş benım takacagımda 17 olacak. Ve biraz ceki düşecek motorun yanı tork düzecek ama son hız artacak o da sehir içi kullanımını daha az benzin sarfiyatı ve motor daha rahat bi şekilde sürüç sağlanacak.. Olay bu kadar yanı.. Sendekide Balansor sistemli motordu sanırım (Titreşimsiz model)..
Zaten olmayan titreşim hiç yokmus gibi olacagı düşüncesindeyim.. Bakalım takacam deniyecem bi inşallah zincire ek yaptırmam...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
26 Nisan 2007, 09:07
#627
günaydın arkadaşlar..
@myheart, 17'yi takınca motor gayet rahatlıycak dediğin gibi, arazide farketse bile çok fazla çamur parkura girmiyorsan yine farketmiycektir, düşük viteste devirli kullanırsın. şimdiden hayırlı olsun.
@fahrettinsagiroglu, mitas lastiklerin çiftini süleyman memnun'dan 250 ytl'ye almışım kasım ayında, ebatlar orjinalle aynı ön 21-2"80 arka 18-4"10'du yanılmıyorsam, büyütmeyi düşündüm arkayı ama lastik ağır ve janta oturma problemi olabilir diye yapmadım, dişli konusuna gelince ramzey'in frezesi diğerleri gibi değil oldukça ince, tornada jinlun 17 dişliyi benim ramzeye adapte ettik, zor ve titiz yapılması gerekn bi işlem çünkü işin içinde kaynak falan var, bu işin ustası var burda ama adama yaptırana kadar canım çıktı, ramzey dişlisi de bulamadım yedek parça sıkıntısından dolayı ben orjinal dişlimi bozdum.
-
26 Nisan 2007, 15:42
#628
bathu adlı üyeden alıntı
@kastore çok güzel açıklama yapmışsın saol. aklımızın bir kenarında dursun dişli değişimi. yanlız ben bu vibrasyon olayını hala anlamadım benm motor vibrasyonu 7000 devirlere gelince yapıyor 100km hızı geçtiğimde 110 hissediyorum ben de anlamadım yanlız benm motorda takozlar var onlardan olabilir. burda benm motorun ramzey olanından bir arkadaşta daha var yan yana getirip karşılaştırma yaptık ramzey den çok mağzeme çalmışlar onu farkettik ne takozlar var saplamalar arasında bir iki yerde daha vardı unuttum , motor koruma demiri, çift gaz teli. ama tek ramzeyin öne çıkan kısımı arka dişli büyük. pioneer de bir boy küçük benm 48 dişli sizinki daha büyük oda arazide kalkışta daha seri yapıyor
Pioneer motora ulaşabileceğin adresleri veriyorum
www.rmmotorcycles.com
adres: Bozkurt Cd. No:26/B Kahraman/İzmir
tel:0232 4834199- 4461190
Bathu arkadaşım, ben malzeme çalındığını düşünmüyorum. Çünkü benim Ramzey cross ta da aynı durum sözkonusu. Bizim modeller 2005 yılında üretilen ve 2006 model diye satılanlardan. Sanırım Kastore arkadaşımınki de aynı. Bu modellerde arka dişli büyük ve motor muhafaza tablası yok. (Çindeki Qingqi firmasının sitesinde de aynısı vardı). Ancak 2007 model Ramzeylerde (pioneer de olduğu gibi) arka dişli küçülmüş, alt (karter muhafaza) tabla ilave edilmiş ve elciklerde bulunan elektrik düğmeleri (korna, marş, far vb.) farklılaştırılmış. Onun dışında da benim ilk bakışta göremediğim farklılıklar da olabilir (takoz saplama vb). Yani aradaki fark sadece yıl değişiminden kaynaklanan bazı farklar.
Dişli değişimine gelince, ben orjinal ön ve arka dişlileri değişmedim, bunu hem orjinalliği bozmamak, hem de asfalt ve arazi sürüş performansından memnun olduğum için yaptım. Daha önce de söyledim, normal rüzgarsız havada km ibresi sona (130) vurdu. Tek şikayetim ıslak zeminde yapılan frende çabuk kızaklayan arka lastik (kuru havada gayet iyi diyebilirim). Bunun için de ya pirelli mt 40 (veya mt 70) lastik alacağım veya metzeler düşünüyorum. Her iki markanın da bizim motorlara uygun ebatta lastiği var ve fiyatı internette gördüğüm kadarıyla 200 YTL (pirelli-kdv dahil) cıvarı. Metzeller biraz daha pahalı ama o da sanırım kdv dahi 260 YTL civarı. Her iki lastiğe de şu adresten bakabilirsiniz (http://www.gencmoto.com/metzeler.html) Selamlar.
-
26 Nisan 2007, 23:48
#629
gelsinde su on dişli bakayım yazacam goruslerimi ayrıntılı bi şekilde...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
27 Nisan 2007, 00:16
#630
myheart arkadaşım, dişli ile ilgili yazımı daha önce okumuşsundur ama gene bahsedeyim, standart olarak çıkan dişli 15 değil 14 tür, benim zongshendeki ön dişli yatağı zaten 17 den büyük dişliyi kaldırmazdı, zincire ek yapmaya gerek olmadı, dişliyi sirkeciden 10ytl ye aldım ve sanırım tornada yaptırılmıştı, hiçbir sorun çıkmadı, son hızımda 89km den 104km ye çıktı, bu arada son devre çıktığı zaman ateşleme kesilmesi sorunu vardı, içine koyulan beynin ancak buna yettiğini söyledi ustam ve deneme amaçlı scooter beyni taktı, sanırım artık daha yüksek devirde çalışıyor (bu problemi benden başka yaşayan varmı?), dik yokuşlarda kaldırırken daha fazla gaz vermek gerekiyor haliyle ama arka dişli 48 kaldıkça arazide fazla bi problem çıkaracağını sanmıyorum.
-
27 Nisan 2007, 01:41
#631
hımm ben on dişlinin orjinalini 15 die biliyodum bu bilgiyi bilmem iyi oldu.. Ayrıca zincirin yetmeside sevindirici bi olay... Gaz kesilmesi dedigin olayda benım eski Dt125 de de oluyodu ama bi cozum yolu aramamıstım. O motor 2 zamanlıydı zaten... Fazla gaz veririm kalkıslarda o sorun olmaz.. yeterki motorun son hızı artsın ve yakıt sarfiyatı azalsın.. Kesinlikle bu işi kafaya koydum yapacam.. Bizim usta var bakalım getirsinde 10 ytl ye hem dişliyi alır hemde taktırırım inşallah... Ayrıca senin yazılarınıda ozenle takip ediyorum okuyorum gerçekten yararlı bilgiler Teşekkür ederim Ama ne kadar cok gorus olursa o kadar dogruyu kesfedebiliriz...
Unutmayalım kı Binlerce Kilometre bile Tek bir adımla başlar..
Ve de bilgi Paylaştıkca Cogalır...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
27 Nisan 2007, 02:45
#632
http://cgi.ebay.de/Acerbis-Motorradt...QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.de/Acerbis-Motorradt...QQcmdZViewItem
benim de kafama bu depo takıldı. yamaha xt600 deposu.
20 lt olması cezbediyor.
fakat, yerine oturur mu?
ali-cengiz yapabilir miyiz?,
seleyi karşılar mı?
gidonda problem olur mu?
bunları düşünüyorum.
tee alamanyadan getirtip, elinde patlama ihtimali büyük.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
27 Nisan 2007, 09:03
#633
20lt depo manyak olur bizim motorlara ama hiç zannetmiyorum oturacağını, almanyadan getirmeye gerek varmı beldeyamadan bulunamazmı? bu bizim depo grenajından bile büyük duruyor. şu yukarıda bahsettiğim gaz kesme olayını benden başka yaşayan yokmu? acaba benim karbüratördemi bi problem var?
-
27 Nisan 2007, 10:11
#634
selam arkadaşlar bedede 200cc zealsun kros var yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum dağda bayırda ilk zamanlar çok hoşuma gidiyordu fakat bu motor beni kesmez oldu diyeceksiniz ki niye kros yapma konusunda biraz tecrübe kazandım daha güçlü makina arar oldum fakat başka makina alacak parama yok bende bu makina üzerinde oynama yaparak performans kazanmak istiyorum mesela arka dişliyi büyütmek gibi bu konuda bama yardımcı olcak arkadaş varmı aranızda en azından bu işlemi deneyen oldumu olduysa nasıl bir performans sergiledi makina bana bildirirseniz sevinirim saygılar hepinize
-
27 Nisan 2007, 10:16
#635
arka dişliyi büyütürsen son hızın düşer çekişin artar.
-
27 Nisan 2007, 12:41
#636
evet arka dişliyi büyüttügünde cekiş artar ve sen kalkıs anında on tekeri yerde tutmayı basaramazsın.. Motor cok güçlü gibi gosterir kendini fakat barıs arkadasımızında dedigi gibi 80 - 90 km h ların üstüne cıkamazsın.. Ama ben arazide rahat olayım düz yolda da o hız yeter dersen degiştirmende fayda var.. Aradaki farkı göreceksin...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
27 Nisan 2007, 15:06
#637
Bu depo eğer uyarsa gerçekten çok şık durur, fakat uyarmı ayrı sorun, bence gidip Yamaha servisinde bu işi yaptırmak lasım, en azından garanti iş olur.
"Motosiklet Özgürlüktür."
-
27 Nisan 2007, 15:13
#638
Naci63 adlı üyeden alıntı
Bathu arkadaşım, ben malzeme çalındığını düşünmüyorum. Çünkü benim Ramzey cross ta da aynı durum sözkonusu. Bizim modeller 2005 yılında üretilen ve 2006 model diye satılanlardan. Sanırım Kastore arkadaşımınki de aynı. Bu modellerde arka dişli büyük ve motor muhafaza tablası yok. (Çindeki Qingqi firmasının sitesinde de aynısı vardı). Ancak 2007 model Ramzeylerde (pioneer de olduğu gibi) arka dişli küçülmüş, alt (karter muhafaza) tabla ilave edilmiş ve elciklerde bulunan elektrik düğmeleri (korna, marş, far vb.) farklılaştırılmış. Onun dışında da benim ilk bakışta göremediğim farklılıklar da olabilir (takoz saplama vb). Yani aradaki fark sadece yıl değişiminden kaynaklanan bazı farklar.
Dişli değişimine gelince, ben orjinal ön ve arka dişlileri değişmedim, bunu hem orjinalliği bozmamak, hem de asfalt ve arazi sürüş performansından memnun olduğum için yaptım. Daha önce de söyledim, normal rüzgarsız havada km ibresi sona (130) vurdu. Tek şikayetim ıslak zeminde yapılan frende çabuk kızaklayan arka lastik (kuru havada gayet iyi diyebilirim). Bunun için de ya pirelli mt 40 (veya mt 70) lastik alacağım veya metzeler düşünüyorum. Her iki markanın da bizim motorlara uygun ebatta lastiği var ve fiyatı internette gördüğüm kadarıyla 200 YTL (pirelli-kdv dahil) cıvarı. Metzeller biraz daha pahalı ama o da sanırım kdv dahi 260 YTL civarı. Her iki lastiğe de şu adresten bakabilirsiniz (
http://www.gencmoto.com/metzeler.html) Selamlar.
dostum dediklerine katılıyorum versiyon farkı var heralde.
dün akşam 50 km lik yola gittim döndüğümde allahtan farkettim gidonun yani direksiyonun ortasındaki büyük somun vida gevşemiş hemen elimle sıktım ama bugün serviste sıktırcam daha sıkı . daha önce bir arkadaşın düşmüştü bu formda yukarki sayfalarda resimide var neyse ordan aklımdaydı. devamlı kontrol ediyordum demekki etmesem düşecekmiş benimkide bu siteyi buyüzden seviyorum hi hi
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
27 Nisan 2007, 15:23
#639
Bende Metzeller Enduro 1 lastik var, diğer modellere göre daha hesaplı, fazlaca deneme şansım olmadı, gerçi iyi bir lastiğe benziyor, acaba başka enduro1 kullanan varmı acaba ?
"Motosiklet Özgürlüktür."
-
27 Nisan 2007, 19:41
#640
@redrose Depo işi bence değmez ya o kadar masrafa.. Tekerlekler de benım hala orjinali var yagmurda kumda dikkat ediyorum yetiyo bana.. Lastikleri değiştirmem buyuk ihtimal.. Zaten değiştirmek istesemde o kadar param yok
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler