Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Arkadaşım bende zealsun 200cc lik var arkadaşımda da 125 liği var. Yakıt olarak 125 lik daha çok yakıyor. Çünki denedik gördük. Uzun bi gezide arkadaş full depo yaptı bende 10YTL lik aldım. Tam geri döndük şehre onun depo bitti ama benimki 1 gün daha götürdü. km olarak hesaplamadım ama. Gerçi arkadaşın rodaj süresi devam ediyor hala belki onunla alakalıdır. Sıfır 125 lik alacağına ikinci el 200 lük almak da mantıklı. Piyasada çok satan var genelde temiz oluyor. Beniz gördüğüm km göstergesi falan 125 likde daha iyi. ama 125 liğin sesi çok cılız geliyor. Ben 200 lüğü tavsiye ederim
Yok gidon elinde kalmaz, ön takımla birlikte (teker amortisorler, gidon) fırlar. Gerçek bir tek teker olur Şaka bir yana gerçekten çok sakat birşey.
Ben ikisini de kullandım, bir önceki mesajımda 200 cc motosikletimi satıyorum diye de belirttim, satma nedenine gelince 600 cc kros aldım, iki motor fazla gelir. Bu da ilanı.
http://www.sahibinden.com/pls/sahibi...t?AdId=3301215
üzerinde açık hava filtresi, amortisor yükselme aparatı, büyük ön dişli, led fren ve ampuller vs vs.
125 cc ile 200 cc arasındaki farka gelince, kesinlikle 200 cc derim, 125 cc ye ben 1 hafta bindim, performansı çok zayıf, 200 cc ise oldukça güçlü, bazen trafikte veya gezide sıkıştığınız zamanlar oluyor gaza yüklenip kolayca sıyrılabileceğiniz, 200 cc bu ihtiyacı karşılıyor, gaza verdiği tepki gerçekten çok güzel. 125 cc ise 200 cc nin yanında tabiri caiz ise mobilet gibi kalıyor. Görüntü olarak da performans olarak da 200 cc oldukça tatmin edici. Zamanla insana o da yetmiyor daha büyüklerine merak sarıyorsun o ayrı.
Yakıt konusuna gelince, yaz bitiminde 200 km lik bir mesafede konya-seydişehir arası yolu bilen varsa, gidiş geliş 14 ytl yaktı, şehir içinde 0.09 ykr olabiliyor. Üstelik tam gaz. Unutmadan ekleyeyim gezdiğimiz motorların arasında en küçüğü benimkinden sonra fazer di ve geneli 600 cc motosikletlerdi, hız limiti belirlerdik ama o tür motorların arasında insan gaza yüklenmeden yapamıyor, 1000 rr kullanan bir arkadaşımın dediğine göre, sürekli 120-130 süratlerde yolculuk yapmışım. Hangi motor olursa olsun, motoru yormadan vitesin istediği devirde kullanırsanız yakıtı ekonomik oluyor.
Eksi yönü, titreşimin fazla olması, o da belli km den sonra cıvatalar bir kaç kez sıkılıp kontol edildiğinde ve dişli değiştiğinde %60 oranında ortadan kalkıyor. Sorunsuz binilecek motosikletler, çinliler arasında en sağlam ve tutulanlar zaten kros modellerdir.
Saygılar.
Free Motorcycle Team
CathastrophiX :
We want some pictures, and what do you feel about your bike ?
tell us something, about it ?
--- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com
Bu arada benim zealsun zs200 ün kilometre göstergesi yavaş işliyor. 6000 km falan oldu tahminen ama ibre 1900 gösteriyor. Acaba bu sorun çözülebilir mi? Not : Hız göstergesinin teli kopuk onunla alakalı mı bilmiyorum?
Userneym, So far I´m wery happy with the bike. No problems yet, changed oil (twice) and filter (once).
I bought it in the autumn so I have only ridden it for 460 km before the winter came, and now I can´t ride for yet another 3-4 months
Only mods so far:
Rebadged the bike with Suzuki decals.
Powermadd hand protectors
Givi top case (made a rear light myself with some leds)
Picture:
http://www.chinariders.net/gallery2/...serialNumber=2
http://www.chinariders.net/gallery2/...serialNumber=2
well...
your bike looks like a suzuki... great job...
i'm thinking of leds too but I don't know if they will need extra work to adapt...
I have painted my bike to orange like KTM but didn't have time for decals...
--- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com
Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır. Ama biraz da mantıklı olmak gerekir.
Hızı ve km yi gösteren tele kısaca km. teli deniliyor, km teli koptuysa, km nin ve hız göstergesinin çalışmaması hatta 6000 km yaptığın halde, 1900 km göstermesi gayet normal. Km telini değiştirdiğinde normale döner, ama motosikletin 6000 km az mesafe yapmış görünür
Hatta sen km daha 1900 de felan diye düşünüp halen yağ felan değiştirmediysen, yazık motorun haline.
Free Motorcycle Team
Motorumun zaten iyi bi bakımdan geçmesi gerek. Geçen gün cross yaparken arka çamurluğu kırdım sipariş verdim ucuzmuş 16 YTL. KM teli değişecek. Somunlar sıkılsa iyi olur cızırdamaya başladı grenajlar. Ayrıca ön jantta 8 çizme var jant ayarı yaptıracam. Motor yağını da değiştirsem çok iyi olur. Yeter şimdilikchocolateman adlı üyeden alıntı
bakarsan bag bakmazsan dağ olur. cinide japonuda aynı
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Arkadaşlar ön grenajdaki zealsun yazılarını en kolay nasıl sökerim? Uğraştıracak gibi.
evet fazıl abiye katılıyorum bende koltugun altındakı yan kapaklardakı yazıları soktumde beyaz renkti zaten şimdi cok kotu oldu... O yuzden üstüne bi şey yapıstırmanız daha güzel gorunmesine neden olacaktır...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
arkadaşlar aynı motor bendede var zealsun kros asvaltta lastik sorunu çok fazla birde surati 80 90 olunca titreme var rahatsız edici ben daha önce kavasaki 650cc vardı bu onun yanında oyuncak kaldı tipi aldattı beni çok hoş görünümüne dayanamadım aldım şu an 3000km de yinede keyif veriyor bahsettiğim sorunlar hariç bana lastik konusunda yardımcı olursanız sevinirim
@chocolateman,
Verdiğin tavsiye için teşekkür ederim. Zaten motoru aldığım arkadaş yan grenajlardaki 6 logosunu sökmüş gerçekten çok çirkin duruyor onuda bi şekilde kapatmam lazım.
Bu arada birşey daha sorayım. Jantlardaki sarı bantı bende yaptım ama çok tecrübesizce oldu. ilk başta keserek parça parça yaptım çirkin göründü. Sonra kesmeden yaptım onda da hava boşlukları oldu kendi kendine kalkıyor bantlar. Seninki tam oturmuş gibi nasıl yaptın?
Hocam muhtemelen 650cc lik motorunda slick lastikler vardı, cross lastiklerle aynı şekilde viraşlara girmek çok sakıncalı olur. Burda tek çözüm lastikleri değiştirmek olur bence. Titreşim olayına gelince ben ön dişliyi 1 numara büyüğünden taktırdım titreşimler baya azaldı. Birde yüksek devirde kullanmazsan çok daha az titreşim olur.
folyo stickerleri yapıştırırken paylı olarak şerit olarak kes.
yapıştırmaya başlamadan önce zemini toz, nem ve yağdan temizle.
dikkatlice yapıştır daha 10 - 20 cm yapıştırınca saç kurutma makinası ile iyice ısıt
bastırıp iyice yapışmasını sağla.
soğuk havalarda folyo stickerler çabuk atabilir. bir kaç kalite olanlar var çok uzun kalmasın dersen oracal markası fena sayılmaz. eğer uzun süre kalsın istiyorsan kalınlığı ince olanlar iyi yapışır.
folyo stickerin kalite kontrolü için; bir parçasını kısa bir şerit olarak kes iki yanından kopana kadar çek ne kadar uzarsa o kadar kalitelidir.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
sevgili kardeş, bende lastik değiştirmek istiyorum, bir süredir araştırıyordum, bizim alete uygun lastik birçok markada var ama ben enduro tipi profile sahip bir marka arıyordum, pirelli'de mevcut ama en uygunu metzeler marka sanıyorum,
ön: 2.75 x 21inç - 60€ kdv dahil
arka: 4.10 x 18inç - 80€ kdv dahil
metzeler bmw lerde de kullanılıyor
lastigin kenarlarına bende kırmızı seritler cektim ve cok güzel oldu içinde hiç hava kalmadı...
Nasıl yaptıgımıda soyleyim bari
Gittim elektirikciye abi bana kırmızı elektrik bantı verirmisin globe marka sanırım en iyisi.. (Motor kırmızı renk) Aldım bantı sonra cantları temiz bi bezle güzelcene sildim
hiç toz toprak kalmadı.. Sonra lastıge 0 olacak sekilde Bantıyapıstırmaya başladım gerdire gerdire.. Her 2 cm de bir elimle güzelce yapıstırdım canta bantı bi ucundan bir ucuna kadar uzattım tek parça seklinde oldu yanı cok güzel durdu resimyok su anda ama cektikden sonra resmini atarım..
Ayrıca o zealsunlardaki yan kapaklardakı 6 numarasına takmıstım kafayı. Ordakı model rakamlarını cilasıyla falan soktum. Sonra tabelacıdan bi parça siticker (deniyo sanırım) aldım siyah renk.. Pc den de güzel bi yazı tipiyle cıktısını aldım.Sonra kestim o cıktıkının hizasına gore.Sonra yüzeyi temizledikden sonra güzelce yapıstırdım şimdi cok güzel Tavsiye ederim... Resimler yakında gelir inş.
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Arkadaşım tek silindir bir motosikletin titreşimli olması kadar doğal birşey yok. Ayrıca kros lastikleri asfaltta titretir. 3000 km deyse motosikletin, motor bağlantı civatalarını elden geçirt, özellikle ön basamağın altına denk gelen bir bağlantı var onu gerekirse çift somun ile iyice sabitlettir ve bir seçenek daha var ön dişliyi büyüt. Titreşimin hissedilir şekilde azaldığını görebilirsin.
Free Motorcycle Team
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)