Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya

    REKLAM ALANI
  1. #461
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Alıntı ROCCO_MCT250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar hiç viteli motor tecrübesi olmayan biri bu ramzey 150cc veya salcano 200cc yi kullanmayı öğrenebilir mi yoksa çok mu zorlanır iyi rüzgarlar
    yukarıdaki soru'ndan, scooter tecrüben olduğu sonucunu çıkartarak, sele biraz yüksek gelebilir, sorun olabilir diye düşünüyorum.
    tabi, boylu poslu, kavak gibiysen, bu bir avantaj da olabilir.

    bahsettiğin makinalara oturup, kendine göre bi kontrol etmende fayda var.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #462
    HyperXCrossfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı infernox adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer o gidon bağlantı somunu ise gidon elinde kalması lazımdı arkadaşın. Heralde vida kapağı gibi birşey.
    bida kapağı gibi bişey,gidonun ordan çıkması zor biraz.

  3. #463
    infernox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Versys
    Alıntı sonofwind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar arkadaşlar zealsun un 200 cc liğini kullanan baya bi kesim war ama bunun 125 cc liğini kullanana hiç rastlamadım.Kullanan arkaşlar warsa bu modelin + ve - lerini yazarlarsa memnun olurum.Bunların gerçek yakıt tuketimi nedir?Bi de gerçi bu işler şanstır ama aldığımdan itibaren servise götürüceğim km ye kadar sorunsuz kullanabilir miyim?Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    Arkadaşım bende zealsun 200cc lik var arkadaşımda da 125 liği var. Yakıt olarak 125 lik daha çok yakıyor. Çünki denedik gördük. Uzun bi gezide arkadaş full depo yaptı bende 10YTL lik aldım. Tam geri döndük şehre onun depo bitti ama benimki 1 gün daha götürdü. km olarak hesaplamadım ama. Gerçi arkadaşın rodaj süresi devam ediyor hala belki onunla alakalıdır. Sıfır 125 lik alacağına ikinci el 200 lük almak da mantıklı. Piyasada çok satan var genelde temiz oluyor. Beniz gördüğüm km göstergesi falan 125 likde daha iyi. ama 125 liğin sesi çok cılız geliyor. Ben 200 lüğü tavsiye ederim

  4. #464
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    Alıntı infernox adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer o gidon bağlantı somunu ise gidon elinde kalması lazımdı arkadaşın. Heralde vida kapağı gibi birşey.
    Yok gidon elinde kalmaz, ön takımla birlikte (teker amortisorler, gidon) fırlar. Gerçek bir tek teker olur Şaka bir yana gerçekten çok sakat birşey.

    Alıntı sonofwind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar arkadaşlar zealsun un 200 cc liğini kullanan baya bi kesim war ama bunun 125 cc liğini kullanana hiç rastlamadım.Kullanan arkaşlar warsa bu modelin + ve - lerini yazarlarsa memnun olurum.Bunların gerçek yakıt tuketimi nedir?Bi de gerçi bu işler şanstır ama aldığımdan itibaren servise götürüceğim km ye kadar sorunsuz kullanabilir miyim?Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    Herkese selamlar arkadaşlar zealsun un 200 cc liğini kullanan baya bi kesim war ama bunun 125 cc liğini kullanana hiç rastlamadım.Kullanan arkaşlar warsa bu modelin + ve - lerini yazarlarsa memnun olurum.Bunların gerçek yakıt tuketimi nedir?Bi de gerçi bu işler şanstır ama aldığımdan itibaren servise götürüceğim km ye kadar sorunsuz kullanabilir miyim?Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    Ben ikisini de kullandım, bir önceki mesajımda 200 cc motosikletimi satıyorum diye de belirttim, satma nedenine gelince 600 cc kros aldım, iki motor fazla gelir. Bu da ilanı.

    http://www.sahibinden.com/pls/sahibi...t?AdId=3301215

    üzerinde açık hava filtresi, amortisor yükselme aparatı, büyük ön dişli, led fren ve ampuller vs vs.

    125 cc ile 200 cc arasındaki farka gelince, kesinlikle 200 cc derim, 125 cc ye ben 1 hafta bindim, performansı çok zayıf, 200 cc ise oldukça güçlü, bazen trafikte veya gezide sıkıştığınız zamanlar oluyor gaza yüklenip kolayca sıyrılabileceğiniz, 200 cc bu ihtiyacı karşılıyor, gaza verdiği tepki gerçekten çok güzel. 125 cc ise 200 cc nin yanında tabiri caiz ise mobilet gibi kalıyor. Görüntü olarak da performans olarak da 200 cc oldukça tatmin edici. Zamanla insana o da yetmiyor daha büyüklerine merak sarıyorsun o ayrı.
    Yakıt konusuna gelince, yaz bitiminde 200 km lik bir mesafede konya-seydişehir arası yolu bilen varsa, gidiş geliş 14 ytl yaktı, şehir içinde 0.09 ykr olabiliyor. Üstelik tam gaz. Unutmadan ekleyeyim gezdiğimiz motorların arasında en küçüğü benimkinden sonra fazer di ve geneli 600 cc motosikletlerdi, hız limiti belirlerdik ama o tür motorların arasında insan gaza yüklenmeden yapamıyor, 1000 rr kullanan bir arkadaşımın dediğine göre, sürekli 120-130 süratlerde yolculuk yapmışım. Hangi motor olursa olsun, motoru yormadan vitesin istediği devirde kullanırsanız yakıtı ekonomik oluyor.

    Eksi yönü, titreşimin fazla olması, o da belli km den sonra cıvatalar bir kaç kez sıkılıp kontol edildiğinde ve dişli değiştiğinde %60 oranında ortadan kalkıyor. Sorunsuz binilecek motosikletler, çinliler arasında en sağlam ve tutulanlar zaten kros modellerdir.

    Saygılar.
    Free Motorcycle Team

  5. #465
    userneym - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    CathastrophiX :
    We want some pictures, and what do you feel about your bike ?
    tell us something, about it ?
    --- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
    igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com

  6. #466
    infernox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Versys
    Bu arada benim zealsun zs200 ün kilometre göstergesi yavaş işliyor. 6000 km falan oldu tahminen ama ibre 1900 gösteriyor. Acaba bu sorun çözülebilir mi? Not : Hız göstergesinin teli kopuk onunla alakalı mı bilmiyorum?

  7. #467

    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Sweden
    Userneym, So far I´m wery happy with the bike. No problems yet, changed oil (twice) and filter (once).
    I bought it in the autumn so I have only ridden it for 460 km before the winter came, and now I can´t ride for yet another 3-4 months
    Only mods so far:
    Rebadged the bike with Suzuki decals.
    Powermadd hand protectors
    Givi top case (made a rear light myself with some leds)

    Picture:
    http://www.chinariders.net/gallery2/...serialNumber=2

    http://www.chinariders.net/gallery2/...serialNumber=2

  8. #468
    userneym - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    well...
    your bike looks like a suzuki... great job...
    i'm thinking of leds too but I don't know if they will need extra work to adapt...
    I have painted my bike to orange like KTM but didn't have time for decals...
    --- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
    igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com

  9. #469
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    Alıntı infernox adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada benim zealsun zs200 ün kilometre göstergesi yavaş işliyor. 6000 km falan oldu tahminen ama ibre 1900 gösteriyor. Acaba bu sorun çözülebilir mi? Not : Hız göstergesinin teli kopuk onunla alakalı mı bilmiyorum?
    Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır. Ama biraz da mantıklı olmak gerekir.
    Hızı ve km yi gösteren tele kısaca km. teli deniliyor, km teli koptuysa, km nin ve hız göstergesinin çalışmaması hatta 6000 km yaptığın halde, 1900 km göstermesi gayet normal. Km telini değiştirdiğinde normale döner, ama motosikletin 6000 km az mesafe yapmış görünür

    Hatta sen km daha 1900 de felan diye düşünüp halen yağ felan değiştirmediysen, yazık motorun haline.
    Free Motorcycle Team

  10. #470
    infernox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Versys
    Alıntı chocolateman adlı üyeden alıntı
    Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır. Ama biraz da mantıklı olmak gerekir.
    Hızı ve km yi gösteren tele kısaca km. teli deniliyor, km teli koptuysa, km nin ve hız göstergesinin çalışmaması hatta 6000 km yaptığın halde, 1900 km göstermesi gayet normal. Km telini değiştirdiğinde normale döner, ama motosikletin 6000 km az mesafe yapmış görünür

    Hatta sen km daha 1900 de felan diye düşünüp halen yağ felan değiştirmediysen, yazık motorun haline.
    Motorumun zaten iyi bi bakımdan geçmesi gerek. Geçen gün cross yaparken arka çamurluğu kırdım sipariş verdim ucuzmuş 16 YTL. KM teli değişecek. Somunlar sıkılsa iyi olur cızırdamaya başladı grenajlar. Ayrıca ön jantta 8 çizme var jant ayarı yaptıracam. Motor yağını da değiştirsem çok iyi olur. Yeter şimdilik

  11. #471
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    bakarsan bag bakmazsan dağ olur. cinide japonuda aynı
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  12. #472
    infernox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Versys
    Arkadaşlar ön grenajdaki zealsun yazılarını en kolay nasıl sökerim? Uğraştıracak gibi.

  13. #473
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    Alıntı infernox adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ön grenajdaki zealsun yazılarını en kolay nasıl sökerim? Uğraştıracak gibi.
    O yazıları sökme, vernik altında kalıyor, söktüğün zaman renk farkı boya atması gibi çok çirkin bir görüntü oluşur. Yazıları kapatmak istiyorsan, turuncu tabelacıların kullandıkları yapıştırmalar ile kapat


    Free Motorcycle Team

  14. #474
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    evet fazıl abiye katılıyorum bende koltugun altındakı yan kapaklardakı yazıları soktumde beyaz renkti zaten şimdi cok kotu oldu... O yuzden üstüne bi şey yapıstırmanız daha güzel gorunmesine neden olacaktır...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  15. #475

    Üyelik
    14 Kasım 2006
    arkadaşlar aynı motor bendede var zealsun kros asvaltta lastik sorunu çok fazla birde surati 80 90 olunca titreme var rahatsız edici ben daha önce kavasaki 650cc vardı bu onun yanında oyuncak kaldı tipi aldattı beni çok hoş görünümüne dayanamadım aldım şu an 3000km de yinede keyif veriyor bahsettiğim sorunlar hariç bana lastik konusunda yardımcı olursanız sevinirim

  16. #476
    infernox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Versys
    @chocolateman,
    Verdiğin tavsiye için teşekkür ederim. Zaten motoru aldığım arkadaş yan grenajlardaki 6 logosunu sökmüş gerçekten çok çirkin duruyor onuda bi şekilde kapatmam lazım.
    Bu arada birşey daha sorayım. Jantlardaki sarı bantı bende yaptım ama çok tecrübesizce oldu. ilk başta keserek parça parça yaptım çirkin göründü. Sonra kesmeden yaptım onda da hava boşlukları oldu kendi kendine kalkıyor bantlar. Seninki tam oturmuş gibi nasıl yaptın?

    Alıntı cetiner70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar aynı motor bendede var zealsun kros asvaltta lastik sorunu çok fazla birde surati 80 90 olunca titreme var rahatsız edici ben daha önce kavasaki 650cc vardı bu onun yanında oyuncak kaldı tipi aldattı beni çok hoş görünümüne dayanamadım aldım şu an 3000km de yinede keyif veriyor bahsettiğim sorunlar hariç bana lastik konusunda yardımcı olursanız sevinirim
    Hocam muhtemelen 650cc lik motorunda slick lastikler vardı, cross lastiklerle aynı şekilde viraşlara girmek çok sakıncalı olur. Burda tek çözüm lastikleri değiştirmek olur bence. Titreşim olayına gelince ben ön dişliyi 1 numara büyüğünden taktırdım titreşimler baya azaldı. Birde yüksek devirde kullanmazsan çok daha az titreşim olur.

  17. #477

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    folyo stickerleri yapıştırırken paylı olarak şerit olarak kes.
    yapıştırmaya başlamadan önce zemini toz, nem ve yağdan temizle.
    dikkatlice yapıştır daha 10 - 20 cm yapıştırınca saç kurutma makinası ile iyice ısıt
    bastırıp iyice yapışmasını sağla.
    soğuk havalarda folyo stickerler çabuk atabilir. bir kaç kalite olanlar var çok uzun kalmasın dersen oracal markası fena sayılmaz. eğer uzun süre kalsın istiyorsan kalınlığı ince olanlar iyi yapışır.
    folyo stickerin kalite kontrolü için; bir parçasını kısa bir şerit olarak kes iki yanından kopana kadar çek ne kadar uzarsa o kadar kalitelidir.
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  18. #478

    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha fjr1300 '01
    Alıntı cetiner70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar aynı motor bendede var zealsun kros asvaltta lastik sorunu çok fazla birde surati 80 90 olunca titreme var rahatsız edici ben daha önce kavasaki 650cc vardı bu onun yanında oyuncak kaldı tipi aldattı beni çok hoş görünümüne dayanamadım aldım şu an 3000km de yinede keyif veriyor bahsettiğim sorunlar hariç bana lastik konusunda yardımcı olursanız sevinirim
    sevgili kardeş, bende lastik değiştirmek istiyorum, bir süredir araştırıyordum, bizim alete uygun lastik birçok markada var ama ben enduro tipi profile sahip bir marka arıyordum, pirelli'de mevcut ama en uygunu metzeler marka sanıyorum,
    ön: 2.75 x 21inç - 60€ kdv dahil
    arka: 4.10 x 18inç - 80€ kdv dahil
    metzeler bmw lerde de kullanılıyor

  19. #479
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    lastigin kenarlarına bende kırmızı seritler cektim ve cok güzel oldu içinde hiç hava kalmadı...

    Nasıl yaptıgımıda soyleyim bari

    Gittim elektirikciye abi bana kırmızı elektrik bantı verirmisin globe marka sanırım en iyisi.. (Motor kırmızı renk) Aldım bantı sonra cantları temiz bi bezle güzelcene sildim
    hiç toz toprak kalmadı.. Sonra lastıge 0 olacak sekilde Bantıyapıstırmaya başladım gerdire gerdire.. Her 2 cm de bir elimle güzelce yapıstırdım canta bantı bi ucundan bir ucuna kadar uzattım tek parça seklinde oldu yanı cok güzel durdu resimyok su anda ama cektikden sonra resmini atarım..

    Ayrıca o zealsunlardaki yan kapaklardakı 6 numarasına takmıstım kafayı. Ordakı model rakamlarını cilasıyla falan soktum. Sonra tabelacıdan bi parça siticker (deniyo sanırım) aldım siyah renk.. Pc den de güzel bi yazı tipiyle cıktısını aldım.Sonra kestim o cıktıkının hizasına gore.Sonra yüzeyi temizledikden sonra güzelce yapıstırdım şimdi cok güzel Tavsiye ederim... Resimler yakında gelir inş.
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  20. #480
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    Alıntı cetiner70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar aynı motor bendede var zealsun kros asvaltta lastik sorunu çok fazla birde surati 80 90 olunca titreme var rahatsız edici ben daha önce kavasaki 650cc vardı bu onun yanında oyuncak kaldı tipi aldattı beni çok hoş görünümüne dayanamadım aldım şu an 3000km de yinede keyif veriyor bahsettiğim sorunlar hariç bana lastik konusunda yardımcı olursanız sevinirim
    Arkadaşım tek silindir bir motosikletin titreşimli olması kadar doğal birşey yok. Ayrıca kros lastikleri asfaltta titretir. 3000 km deyse motosikletin, motor bağlantı civatalarını elden geçirt, özellikle ön basamağın altına denk gelen bir bağlantı var onu gerekirse çift somun ile iyice sabitlettir ve bir seçenek daha var ön dişliyi büyüt. Titreşimin hissedilir şekilde azaldığını görebilirsin.
    Free Motorcycle Team


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler