150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
24 Kasım 2006, 17:06
#381
i called the seller company and they said it was expensive because of the recent laws...
also that 600 cc chinese bike is 2800 EURO
o firmayı aradım yuksek hacimli istiyoruz ama pahalı olmasın dedim, dediler ki : devlet yuksek hacimlileri engelliyor, ülkeye getirtmek pahalıya mal olur o yuzden yuksek hacimli getirilmiyor dedi.
ayrıca o 600 cc çinli nin fiyatı 2800 EURO ve hesapladım (a)normal şartlar altında Türkiyede 6.000 ytl ye satılması lazım ama nerdeee....
15 ytl nere 35 ytl nere çok fark var yau...
--- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com
Reklamlar
-
24 Kasım 2006, 17:46
#382
6.760 ytl mi?
Bu ne ya çok saçma bir fiyat, special bile değil bu motosiklet.
Armode 300 cc www.tumopar.com
5.300 ytl
bu altın kaplama mı bu fiyat?
-
27 Kasım 2006, 17:33
#383
200 cc = 14 HP = 1600 USD
250 cc = 17 HP = 4600 USD
300 cc = 21 HP = 3600 USD
_________________________
= 200 CC
--- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com
-
28 Kasım 2006, 02:27
#384
userneym adlı üyeden alıntı
soru: ön teker tam düz gitmiyor salki hafif sallanıyor sağa sola akort ayarıyla düzelir mi ? çünk cantı yamultacak hiç bir vukuatım yok, neden olmuş olabilir?
acaba ön lastiği değiştirirken lastikci zarar vermiş olabilir mi ?
ön lastik canttan cıkarıldıysa geri düzgün oturtulamamış olabilir. lastikciler motosiklet lastikleri ile cok ilgilenmiyor. lastigi takarken önce cok az hava bas sonra lastigi yerde 2-3 tur döndecek kadar gezdir, bu lastigin janta oturmasını sağlar.sonra olması gereken basınca kadar sisir. yine de gözle kontrol et oturmamış yer var mı. genelde motosiklet tekeri janta cuk oturur ama cinlilerde durum nasıl bilemiyorum.
-
28 Kasım 2006, 12:00
#385
bozcan çok teşekkurler harika bir bilgi verdin bizlere çok saol...
akort ayarı hiç yaptırmamıştım aldığımdan beri hem ayar hem kontrol olur diye verdim 20 YTL ye akortcuya ayarlattım şimdi düz gidiyor...
NoT: önce rastgele bir motorcuya gittim sordum. Nerdeyse motoru pert çıkaracaktı... sonra servise gittim akortcu tavsiye etti gittim olay düzeldi, sadece akort olayı...hey Allahım yaa...
bak aklıma geldi NoT2: ya bu lastiği değiştiren motorcu niye balans vs yapmadan veriyor yamuk yumuk bir şekilde. bi ton para almasını biliyorlar ama... hayrını göremesinler aldıkları paranın...
--- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com
-
28 Kasım 2006, 14:41
#386
userneym adlı üyeden alıntı
bozcan çok teşekkurler harika bir bilgi verdin bizlere çok saol...
akort ayarı hiç yaptırmamıştım aldığımdan beri hem ayar hem kontrol olur diye verdim 20 YTL ye akortcuya ayarlattım şimdi düz gidiyor...
NoT: önce rastgele bir motorcuya gittim sordum. Nerdeyse motoru pert çıkaracaktı... sonra servise gittim akortcu tavsiye etti gittim olay düzeldi, sadece akort olayı...hey Allahım yaa...
bak aklıma geldi NoT2: ya bu lastiği değiştiren motorcu niye balans vs yapmadan veriyor yamuk yumuk bir şekilde. bi ton para almasını biliyorlar ama... hayrını göremesinler aldıkları paranın...
lastiği değiştirken şamreli değiştirmek iyi olur, şamreli koymadan evvel lastik içine biraz bebe pudrası dokmek çok daha iyi oluyor, usernym cant bulma ihtimalin var mı temiz oralarda? bana 18-21 jant lazım.
-
28 Kasım 2006, 15:39
#387
kastore adlı üyeden alıntı
şamreli koymadan evvel lastik içine biraz bebe pudrası dokmek çok daha iyi oluyor
o dökülen bebe pudrası, lastik çalıştıkça toplaşıp, nemle birleşince uzun vadede sertleşip minik minik taşlar haline geliyor, ve durduk yere iç lastiği delerek sorun oluşturabiliyor.
bolca dökülmemesini salık veririm.
not: 2000 yılında katıldığım, lastik konulu seminerlerde verilen bilgidir.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
28 Kasım 2006, 18:16
#388
Gültekin adlı üyeden alıntı
o dökülen bebe pudrası, lastik çalıştıkça toplaşıp, nemle birleşince uzun vadede sertleşip minik minik taşlar haline geliyor, ve durduk yere iç lastiği delerek sorun oluşturabiliyor.
bolca dökülmemesini salık veririm.
not: 2000 yılında katıldığım, lastik konulu seminerlerde verilen bilgidir.
Şahane bilgiler için teşekkürler
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
-
29 Kasım 2006, 12:12
#389
Gültekin adlı üyeden alıntı
o dökülen bebe pudrası, lastik çalıştıkça toplaşıp, nemle birleşince uzun vadede sertleşip minik minik taşlar haline geliyor, ve durduk yere iç lastiği delerek sorun oluşturabiliyor.
bolca dökülmemesini salık veririm.
not: 2000 yılında katıldığım, lastik konulu seminerlerde verilen bilgidir.
Teşekkürler bilgi için, ben az döktüm zaten, bi problemde yaşamadım, ama çok dökene ne olmuş bilemem tabii
-
01 Aralık 2006, 14:40
#390
cok güzel bilgiler var burada arkadaşlar sık sık burada gorusmek dilegiyle sık kullanılanlara ekliyorum
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
02 Aralık 2006, 18:28
#391
Ben motorumu satlığa çıkardım arkadaşlar. Artık yetmiyor 4 yıl 125-250 cc motor kullandım artık büyük motora geçme zamanı geldi. XT600 almayı düşünüyorum. 2. el ilanlarına yazdım.
-
03 Aralık 2006, 09:44
#392
bendede var bi tane zonghsen zs 200 satılıktır. İlgilenenlere duyrulur
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
04 Aralık 2006, 10:13
#393
Cumartesi günü uzun uğraşlardan sonra ön dişliyi değiştirdim. Ramzey'lerin 17 dişlisini bulmak imkansız olduğundan (diğerleri ile uymuyor ince frezeli), benim 15 dişliyi söküp 17 jinlun dişlisine adapte ettik (torna işi) sonuç tam benim beklediğim gibi oldu, vitesler uzadı ancak son hızda bi değişim yok, 5. vites rahatlama vitesi gibi bişey oldu, artık 120 gibi olan son hızımı daha düşük devirde elde ediyorum, vibrasyon azdı zaten şimdi neredeyse yok, vitesin erken bitmesi ve şehiriçinde çok vites değiştirme gerekliliği ortadan kalktı, bi kaç tanede sticker yapıştırdım motor yenilenmiş gibi oldu arka dişlide küçültülebilir gibime geliyor, eğer onuda yaparsam tadından yenmez motor İşin maliyet yönü torna işi yüzünden biraz tuzlu oldu, 17 jinlun dişli 10 YTL, torna 25 YTL toplam 35 YTL.
-
05 Aralık 2006, 11:51
#394
bende arka dişliyi değiştirsem diye düşünüyorum.. Biraz hızda azalma olur ama kopek gibi cekmeye başlar motor diye tahmin ediyorum...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
05 Aralık 2006, 15:33
#395
evet zealsun un 52 diş sahibi arka dişlisinde benim de gözüm var,
fiyat soruşturdum kimi bayii 35 ytl dedi kimi 25 ytl dedi...
ama sanırım onun geliş fiyatı 10-15 ytl civarı olması lazım...
çok merak ediyorum nasıl olacak diye hatta kısmet olursa öne 16 arkaya 52 takıp da deneyeceğim, nasıl olacak acaba..?
kombinasyonlar:
15-46
16-46
15-52
16-52
zaten 15-46 std. sayılar...
16-46 denedim tireşim azalması dışında bir avantaj vermedi...
--- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com
-
07 Aralık 2006, 10:10
#396
bende değiştirecem bakalım en kısa zamanda.. motoru satılıga cıkartıyoruz ama satarsak eğer en iyi şekilde olacak valla alan olursa
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
09 Aralık 2006, 19:31
#397
Merhaba arkadaşlar, bende zealsun 200 lük cross makina var.
Haftasonu arazide ciddi eğimli bir orman yolunda makinayı fazla zorladım. Biraz sonrasında debriyaj kavramamaya başladı ve aleti eve kadar sürüklemek zorunda kaldım. İlk başta debriyaj teli koptu sandım ama telde sorun yoktu. Sanırım balataları yedim. En azından benim şimdilik düşündüğüm bu.
Motor çalışıyor, durduğu yerde vites geçişleri oluyor ama debriyajı sıkıp vitese geçirdiğimde makinayı, alet ilerlemiyor. Sanki devamlı boş vitesteymiş gibi.Sizden ricam gerçektnde sorunum balataları yemiş olmamdan mı yoksa başka bir sorun mu var.
İsterseniz fotografta ekleyebilirim.
Balatanın nasıl değiştirileceği konusunda bilgisi fotografı olan varsa çok sevinirim.
İyi sürüşler
Arkadaşlar yok mu yardımcı olan?
-
10 Aralık 2006, 19:17
#398
valla arkadasım motoru cok zorladıgımda ara sıra banada oluyo fakat kısa süre sonra düzeliyo... Valla balataların bitmiş olacagını sanmıyorumda dişliler falan mı sıyırdık ıacaba pek fazla bilgim yok iç aksamlarla ilgilide bilemiyorum...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
12 Aralık 2006, 21:08
#399
gokhanerciyes68 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, bende zealsun 200 lük cross makina var.
Haftasonu arazide ciddi eğimli bir orman yolunda makinayı fazla zorladım. Biraz sonrasında debriyaj kavramamaya başladı ve aleti eve kadar sürüklemek zorunda kaldım. İlk başta debriyaj teli koptu sandım ama telde sorun yoktu. Sanırım balataları yedim. En azından benim şimdilik düşündüğüm bu.
Motor çalışıyor, durduğu yerde vites geçişleri oluyor ama debriyajı sıkıp vitese geçirdiğimde makinayı, alet ilerlemiyor. Sanki devamlı boş vitesteymiş gibi.Sizden ricam gerçektnde sorunum balataları yemiş olmamdan mı yoksa başka bir sorun mu var.
İsterseniz fotografta ekleyebilirim.
Balatanın nasıl değiştirileceği konusunda bilgisi fotografı olan varsa çok sevinirim.
İyi sürüşler
Arkadaşlar yok mu yardımcı olan?
Selam. Makina boştayken debriyajı çekili tutup 1. fitese al, debriyaj çekili vaziyetteyken biraz zorlama yapmalı, debriyajı tamamen bırakınca da kitlemeli. Ama eğer vites geçmiş ve debrijaı bıraktığında motoru halen itekliyebiliyorsan, bu içeride çok fena şeylerin olduğu anlama gelir. En iyi ihtimal balatalar tamamen gitmiş veya baskı mekanizması kilitlenmiştir. Veya vites çubuğu takılmıştır. Bu durumda ya anlayan bir arkadaşa göstermelisin ya da en kötü ihtimal servise götürmelisin. Ama yok benim vaktim var balatala bakcam diyosan, sana parça kataloğunu gönderebilirim, belki işine yarar.
-
13 Aralık 2006, 13:02
#400
gokhanerciyes68 arkadaşım, merak etme sadece baskı ve balataların gitmiştir. Benim başıma da yıllar önce otomobilde geldi benzer bir şey. Baskı balata pahalı değildir. değiştirince de eskisinden iyi olur. Ama bence serviste değiştirt ve uygun olan varsa kaliteli bir baskı/balata taktırt. Selamlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler