Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya

    REKLAM ALANI
  1. #381
    userneym - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    i called the seller company and they said it was expensive because of the recent laws...
    also that 600 cc chinese bike is 2800 EURO


    o firmayı aradım yuksek hacimli istiyoruz ama pahalı olmasın dedim, dediler ki : devlet yuksek hacimlileri engelliyor, ülkeye getirtmek pahalıya mal olur o yuzden yuksek hacimli getirilmiyor dedi.

    ayrıca o 600 cc çinli nin fiyatı 2800 EURO ve hesapladım (a)normal şartlar altında Türkiyede 6.000 ytl ye satılması lazım ama nerdeee....

    15 ytl nere 35 ytl nere çok fark var yau...
    --- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
    igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #382
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    6.760 ytl mi?
    Bu ne ya çok saçma bir fiyat, special bile değil bu motosiklet.

    Armode 300 cc www.tumopar.com

    5.300 ytl

    bu altın kaplama mı bu fiyat?
    Free Motorcycle Team

  3. #383
    userneym - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    200 cc = 14 HP = 1600 USD
    250 cc = 17 HP = 4600 USD
    300 cc = 21 HP = 3600 USD
    _________________________
    = 200 CC
    --- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
    igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com

  4. #384

    Üyelik
    10 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR125RW6
    Alıntı userneym adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    soru: ön teker tam düz gitmiyor salki hafif sallanıyor sağa sola akort ayarıyla düzelir mi ? çünk cantı yamultacak hiç bir vukuatım yok, neden olmuş olabilir?
    acaba ön lastiği değiştirirken lastikci zarar vermiş olabilir mi ?
    ön lastik canttan cıkarıldıysa geri düzgün oturtulamamış olabilir. lastikciler motosiklet lastikleri ile cok ilgilenmiyor. lastigi takarken önce cok az hava bas sonra lastigi yerde 2-3 tur döndecek kadar gezdir, bu lastigin janta oturmasını sağlar.sonra olması gereken basınca kadar sisir. yine de gözle kontrol et oturmamış yer var mı. genelde motosiklet tekeri janta cuk oturur ama cinlilerde durum nasıl bilemiyorum.

  5. #385
    userneym - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    bozcan çok teşekkurler harika bir bilgi verdin bizlere çok saol...

    akort ayarı hiç yaptırmamıştım aldığımdan beri hem ayar hem kontrol olur diye verdim 20 YTL ye akortcuya ayarlattım şimdi düz gidiyor...

    NoT: önce rastgele bir motorcuya gittim sordum. Nerdeyse motoru pert çıkaracaktı... sonra servise gittim akortcu tavsiye etti gittim olay düzeldi, sadece akort olayı...hey Allahım yaa...

    bak aklıma geldi NoT2: ya bu lastiği değiştiren motorcu niye balans vs yapmadan veriyor yamuk yumuk bir şekilde. bi ton para almasını biliyorlar ama... hayrını göremesinler aldıkları paranın...
    --- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
    igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com

  6. #386
    kastore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2006
    Şehir
    Sahrayıcedid/Istanbul
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650SA
    Alıntı userneym adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bozcan çok teşekkurler harika bir bilgi verdin bizlere çok saol...

    akort ayarı hiç yaptırmamıştım aldığımdan beri hem ayar hem kontrol olur diye verdim 20 YTL ye akortcuya ayarlattım şimdi düz gidiyor...

    NoT: önce rastgele bir motorcuya gittim sordum. Nerdeyse motoru pert çıkaracaktı... sonra servise gittim akortcu tavsiye etti gittim olay düzeldi, sadece akort olayı...hey Allahım yaa...

    bak aklıma geldi NoT2: ya bu lastiği değiştiren motorcu niye balans vs yapmadan veriyor yamuk yumuk bir şekilde. bi ton para almasını biliyorlar ama... hayrını göremesinler aldıkları paranın...

    lastiği değiştirken şamreli değiştirmek iyi olur, şamreli koymadan evvel lastik içine biraz bebe pudrası dokmek çok daha iyi oluyor, usernym cant bulma ihtimalin var mı temiz oralarda? bana 18-21 jant lazım.

  7. #387
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Alıntı kastore adlı üyeden alıntı
    şamreli koymadan evvel lastik içine biraz bebe pudrası dokmek çok daha iyi oluyor
    o dökülen bebe pudrası, lastik çalıştıkça toplaşıp, nemle birleşince uzun vadede sertleşip minik minik taşlar haline geliyor, ve durduk yere iç lastiği delerek sorun oluşturabiliyor.
    bolca dökülmemesini salık veririm.

    not: 2000 yılında katıldığım, lastik konulu seminerlerde verilen bilgidir.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  8. #388
    Baycode - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    ASYA AS200GY-2
    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o dökülen bebe pudrası, lastik çalıştıkça toplaşıp, nemle birleşince uzun vadede sertleşip minik minik taşlar haline geliyor, ve durduk yere iç lastiği delerek sorun oluşturabiliyor.
    bolca dökülmemesini salık veririm.

    not: 2000 yılında katıldığım, lastik konulu seminerlerde verilen bilgidir.
    Şahane bilgiler için teşekkürler
    İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:

  9. #389
    kastore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2006
    Şehir
    Sahrayıcedid/Istanbul
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650SA
    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o dökülen bebe pudrası, lastik çalıştıkça toplaşıp, nemle birleşince uzun vadede sertleşip minik minik taşlar haline geliyor, ve durduk yere iç lastiği delerek sorun oluşturabiliyor.
    bolca dökülmemesini salık veririm.

    not: 2000 yılında katıldığım, lastik konulu seminerlerde verilen bilgidir.
    Teşekkürler bilgi için, ben az döktüm zaten, bi problemde yaşamadım, ama çok dökene ne olmuş bilemem tabii

  10. #390
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    cok güzel bilgiler var burada arkadaşlar sık sık burada gorusmek dilegiyle sık kullanılanlara ekliyorum
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  11. #391
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    Ben motorumu satlığa çıkardım arkadaşlar. Artık yetmiyor 4 yıl 125-250 cc motor kullandım artık büyük motora geçme zamanı geldi. XT600 almayı düşünüyorum. 2. el ilanlarına yazdım.
    Free Motorcycle Team

  12. #392
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    bendede var bi tane zonghsen zs 200 satılıktır. İlgilenenlere duyrulur
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  13. #393
    kastore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2006
    Şehir
    Sahrayıcedid/Istanbul
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650SA
    Cumartesi günü uzun uğraşlardan sonra ön dişliyi değiştirdim. Ramzey'lerin 17 dişlisini bulmak imkansız olduğundan (diğerleri ile uymuyor ince frezeli), benim 15 dişliyi söküp 17 jinlun dişlisine adapte ettik (torna işi) sonuç tam benim beklediğim gibi oldu, vitesler uzadı ancak son hızda bi değişim yok, 5. vites rahatlama vitesi gibi bişey oldu, artık 120 gibi olan son hızımı daha düşük devirde elde ediyorum, vibrasyon azdı zaten şimdi neredeyse yok, vitesin erken bitmesi ve şehiriçinde çok vites değiştirme gerekliliği ortadan kalktı, bi kaç tanede sticker yapıştırdım motor yenilenmiş gibi oldu arka dişlide küçültülebilir gibime geliyor, eğer onuda yaparsam tadından yenmez motor İşin maliyet yönü torna işi yüzünden biraz tuzlu oldu, 17 jinlun dişli 10 YTL, torna 25 YTL toplam 35 YTL.

  14. #394
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    bende arka dişliyi değiştirsem diye düşünüyorum.. Biraz hızda azalma olur ama kopek gibi cekmeye başlar motor diye tahmin ediyorum...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  15. #395
    userneym - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    evet zealsun un 52 diş sahibi arka dişlisinde benim de gözüm var,
    fiyat soruşturdum kimi bayii 35 ytl dedi kimi 25 ytl dedi...
    ama sanırım onun geliş fiyatı 10-15 ytl civarı olması lazım...
    çok merak ediyorum nasıl olacak diye hatta kısmet olursa öne 16 arkaya 52 takıp da deneyeceğim, nasıl olacak acaba..?
    kombinasyonlar:
    15-46
    16-46
    15-52
    16-52
    zaten 15-46 std. sayılar...
    16-46 denedim tireşim azalması dışında bir avantaj vermedi...
    --- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
    igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com

  16. #396
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    bende değiştirecem bakalım en kısa zamanda.. motoru satılıga cıkartıyoruz ama satarsak eğer en iyi şekilde olacak valla alan olursa
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  17. #397
    gokhanerciyes68 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2005
    Merhaba arkadaşlar, bende zealsun 200 lük cross makina var.
    Haftasonu arazide ciddi eğimli bir orman yolunda makinayı fazla zorladım. Biraz sonrasında debriyaj kavramamaya başladı ve aleti eve kadar sürüklemek zorunda kaldım. İlk başta debriyaj teli koptu sandım ama telde sorun yoktu. Sanırım balataları yedim. En azından benim şimdilik düşündüğüm bu.
    Motor çalışıyor, durduğu yerde vites geçişleri oluyor ama debriyajı sıkıp vitese geçirdiğimde makinayı, alet ilerlemiyor. Sanki devamlı boş vitesteymiş gibi.Sizden ricam gerçektnde sorunum balataları yemiş olmamdan mı yoksa başka bir sorun mu var.
    İsterseniz fotografta ekleyebilirim.
    Balatanın nasıl değiştirileceği konusunda bilgisi fotografı olan varsa çok sevinirim.
    İyi sürüşler

    Arkadaşlar yok mu yardımcı olan?

  18. #398
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    valla arkadasım motoru cok zorladıgımda ara sıra banada oluyo fakat kısa süre sonra düzeliyo... Valla balataların bitmiş olacagını sanmıyorumda dişliler falan mı sıyırdık ıacaba pek fazla bilgim yok iç aksamlarla ilgilide bilemiyorum...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  19. #399
    mirrorside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Alıntı gokhanerciyes68 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, bende zealsun 200 lük cross makina var.
    Haftasonu arazide ciddi eğimli bir orman yolunda makinayı fazla zorladım. Biraz sonrasında debriyaj kavramamaya başladı ve aleti eve kadar sürüklemek zorunda kaldım. İlk başta debriyaj teli koptu sandım ama telde sorun yoktu. Sanırım balataları yedim. En azından benim şimdilik düşündüğüm bu.
    Motor çalışıyor, durduğu yerde vites geçişleri oluyor ama debriyajı sıkıp vitese geçirdiğimde makinayı, alet ilerlemiyor. Sanki devamlı boş vitesteymiş gibi.Sizden ricam gerçektnde sorunum balataları yemiş olmamdan mı yoksa başka bir sorun mu var.
    İsterseniz fotografta ekleyebilirim.
    Balatanın nasıl değiştirileceği konusunda bilgisi fotografı olan varsa çok sevinirim.
    İyi sürüşler

    Arkadaşlar yok mu yardımcı olan?
    Selam. Makina boştayken debriyajı çekili tutup 1. fitese al, debriyaj çekili vaziyetteyken biraz zorlama yapmalı, debriyajı tamamen bırakınca da kitlemeli. Ama eğer vites geçmiş ve debrijaı bıraktığında motoru halen itekliyebiliyorsan, bu içeride çok fena şeylerin olduğu anlama gelir. En iyi ihtimal balatalar tamamen gitmiş veya baskı mekanizması kilitlenmiştir. Veya vites çubuğu takılmıştır. Bu durumda ya anlayan bir arkadaşa göstermelisin ya da en kötü ihtimal servise götürmelisin. Ama yok benim vaktim var balatala bakcam diyosan, sana parça kataloğunu gönderebilirim, belki işine yarar.

  20. #400
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    gokhanerciyes68 arkadaşım, merak etme sadece baskı ve balataların gitmiştir. Benim başıma da yıllar önce otomobilde geldi benzer bir şey. Baskı balata pahalı değildir. değiştirince de eskisinden iyi olur. Ama bence serviste değiştirt ve uygun olan varsa kaliteli bir baskı/balata taktırt. Selamlar.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler