150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
20 Kasım 2006, 12:59
#361
dboyali arkadaşım, bana sanki sorunun elektrik/ateşleme ile ilgili gibi geliyor. Özellikle buji kirli veya porseleninde çatlak olursa ateşlemede kesiklik oluyor. bence bujini sök ve kontrol et. Varsa yedek bir buji takarak dene. Sorun bujide ise geçecektir.
Servisin "3000 km'den sonra gececektir" türü lafları aslinda "biz problemi bulamadık sana güle güle" anlamına gelir. Bence daha iyi bir tamirci bul. Selamlar.
Reklamlar
-
20 Kasım 2006, 13:09
#362
dboyali hayırlı olsun güle güle kullan, kazasız belasız. yanlız 3.2 lt bile çok olmasına rağmen 4.3 litre acaip bi rakkam, ben ramzeyle 2.5 lt falan yakıyorum.
-
20 Kasım 2006, 13:15
#363
merhaba arkadaslar bendede bunlarin YUKİ YK200 GY-2 modeli var hersey ayni isim farkli
Motorda takoz olmadigi icin motoru tutan ana vidalarinda titresimden dolayi gecseme yapiyor cogunuzda bu problem vardir mutlaka.
denedim oldu kendi somunlarini sokup once birertane RULMAN atin daha sonra FİBER SOMUN takin FİBER somun ve RULMAN kendi somunlarindan daha ii tutuyor ve gevsemiyor. ve bir vida cok zor gozukuyor tam olarak gizlenmiş gibi gormek biraz zor tam olarak motorda giderken ayaklarin koyuldugu yerin altinda sanirim motorun altina yatarsaniz gorursunuz...
İnsanlarla Ugraşmaktansa Makinalarla Uğraşmayı Tercih Ederim....
-
20 Kasım 2006, 14:18
#364
dboyali adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Yeni uye oldum, zongshen gy200-a motorumla yaklasik 2000 km yaptim, kendi edindigim tecrubeleri sizlerle paylasmak istedim:
* Motorun depo cikisindan itibaren benzin gidis yolu uzerindeki butun hortumlari kontrol edin. Cok cabuk catlayip sizinti yapabiliyor, sarfiyat da artiyor beraberinde. Depo koruyucusunu sokup bakmanizi tavsiye ederim.
*Arka fren pedalinin kadroya baglandigi civatanin cevresine sarilmis durumda bir tel goreceksiniz. O teli cikartirsaniz fren pedali rest pozisyonu denilen pozisyona geliyor, yani ayaginizin hemen altina...Yalniz bundan sonra fren lambasi ve pedal durdurucusunun ayarini yeniden yapmak gerekiyor.
* Km teli, montaj esnasinda dikkat edilmeyerek kivrim yapacak sekilde takilmis olabilir. Bu kablonun mumkun oldugunca kisa ve duz olmasina dikkat edin yoksa birkac km sonra kopabilir.
* Depriyaj elciginin hemen yanindaki jikle kolunun tutturuldugu vidayi kontrol edin. Gevseyip kolun dusmesine neden olabilir.
Sizden bir de yardim bekliyorum. Soyle ki:
Motorumdan ilk 500 bakimindan sonra duzensiz sesler cikmaya basladi. Rolantide calisirken arada ritm bozuklugu oluyor, normal calisirken ses birden gidiyor ve duracakmis gibi oluyor sonra yeniden devam ediyor calismaya. Hareket halindeyken motor yine ayni sekilde normal calisma ritmini bozuyor, egzos dan aksirir gibi ara ara tuhaf sesler cikiyor ve bu sesler oldugu zaman motorun gucu kesiliyor.
Ankara da servise goturdum bir cozum yolu bulamadilar, rolanti ve hava ayarlari ile oynadilar, 3000 km den sonra duzelir, motor oturur dediler. Servisten sonra yakit sarfiyatim da 4,3 lt lere cikti. 500 bakimindan once 3,2 civarinda idi.
Problemler devam ediyor.
Neler onerirsiniz, motorumun bakimi geldi ama servise guvenemedigim icin goturmuyorum, bildiginiz iyi bir usta var midir Ankara da tavsiye edebileceginiz.
Tesekkurler.
1. Bozuk yakıt kullanmandan kaynaklanabilir. Yakıtı tek bir yerden almaya çalış.
(Karburatordeki benzinde dahil deponu komple boşalt, güvenilir bir yerden tekrar doldur dene.)
2. Buji arızalı olabilir.
3. Yan ayaklıkta takılı bir müşür var, o müşürü yağla kontrol et, çok hassas titreşimden dolayı devreyi kapatabiliyor.
4. Subap ayarları düzgün yapılmamıştır.
Benim karşılaştığım bunlar. Harici birşey çıkarsa bizimle paylaşırsan sevinirim.
Bahsettiğin yakıt çok fazla, öksürüyorsa sarfiyatın artması normal .
-
20 Kasım 2006, 15:21
#365
Merhabalar,
Bujide bir problem yok, yeni degistirdim. Benzini de arabama aldigim yerden aliyorum, surekli kullandigim istasyon oldugu icin bir sorun yasamadim. Subap ayari olabilir yalniz bunda bir ayarsizlik olsa idi bir vuruntu sesi gelmezmiydi acaba? Yan ayaktaki musur u kontrol edecegim, umarim problem oradadir.
Yardimlar icin tesekkurler, cozdugumde sizlerle paylasacagim.
Selamlar
-
20 Kasım 2006, 15:49
#366
Arkadaşlar geçen arada yag akıtma sorunum var demiştim, şu an çözdüm motoru viteste bırakmak yeterli oluyor. Yağ akıntısı olmuyor...
Bu arada yağ'da bitmiş olabilir
"Motosiklet Özgürlüktür."
-
20 Kasım 2006, 16:17
#367
Alcohol arkadaşım, benim bildiğim rulmanın diğer adı "bilya" dır. O da somun altına takılmaz. Rulman dediğin şey yaylı "rondele" mi? yani halka şeklinde ve halkanın bir noktası kesilerek iki ucun tam karşılıklı gemesi engellenmiş bu nedenle de halkaya bir yaylanma özelliği kazandırılmış şeydir rondele.
-
22 Kasım 2006, 12:04
#368
sadece 95 oktan kurşunsuz kullanın başka benzin kullanmayın...
titreşim için vidalara Locktite243(veya muadili) sürün.(en güzel çözüm)
hava filtresini otolar için perf. hava filtresiyle değiştirin.
bu arada arka dişli buldum 52 diş ama 35 ytl dedi eleman çok pahalı geldi bana...
soru: ön teker tam düz gitmiyor salki hafif sallanıyor sağa sola akort ayarıyla düzelir mi ? çünk cantı yamultacak hiç bir vukuatım yok, neden olmuş olabilir?
acaba ön lastiği değiştirirken lastikci zarar vermiş olabilir mi ?
--- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com
-
22 Kasım 2006, 14:02
#369
Userneym o 52 diş en babası 15 ytl ben aldım, evde duruyor
-
22 Kasım 2006, 14:23
#370
userneym adlı üyeden alıntı
titreşim için vidalara Locktite243(veya muadili) sürün.(en güzel çözüm)
Sürekli duyuyorum bu ürünü de nerede satıldığı hakkında bir bilgi yok. Özellikle internette satan bir firma varsa, bilgilendirirseniz sevinirim. Bir de ustam "Japon yapıştırıcısı da aynı işi görür" demişti, bunu deneyen oldu mu?
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
-
22 Kasım 2006, 16:26
#371
Baycode adlı üyeden alıntı
Sürekli duyuyorum bu ürünü de nerede satıldığı hakkında bir bilgi yok. Özellikle internette satan bir firma varsa, bilgilendirirseniz sevinirim. Bir de ustam "Japon yapıştırıcısı da aynı işi görür" demişti, bunu deneyen oldu mu?
http://www.yasarlarrulman.com/loctite.asp
bölge bayisinin sitesi. buradan yetkili satıcılara ulaşabilirsin sanırım
-
22 Kasım 2006, 17:34
#372
Naci63 adlı üyeden alıntı
Alcohol arkadaşım, benim bildiğim rulmanın diğer adı "bilya" dır. O da somun altına takılmaz. Rulman dediğin şey yaylı "rondele" mi? yani halka şeklinde ve halkanın bir noktası kesilerek iki ucun tam karşılıklı gemesi engellenmiş bu nedenle de halkaya bir yaylanma özelliği kazandırılmış şeydir rondele.
pardon dostum rondele evet ben bunlari hep karistiriyorum
İnsanlarla Ugraşmaktansa Makinalarla Uğraşmayı Tercih Ederim....
-
22 Kasım 2006, 18:02
#373
chocolateman adlı üyeden alıntı
Çok teşekkürler.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
-
23 Kasım 2006, 21:50
#374
Have anybody bought/tried this bike:
http://www.speedmotors.com.tr/b250.html
Quality/price?
I think it looks really good!
-
23 Kasım 2006, 22:00
#375
XGJ150GY-3 : 1900 $
XY250GY : 4700 $
price is very high
-
23 Kasım 2006, 22:08
#376
-
23 Kasım 2006, 22:14
#377
-
23 Kasım 2006, 22:18
#378
Then i guess it´s almost the same price as for a Suzuki 250 in Turkey then?
-
24 Kasım 2006, 00:29
#379
not same suzuki more expensive than XY250GY but XY250GY too expensive for a china bike
-
24 Kasım 2006, 12:31
#380
no need to pay that amount of money for 50 cc difference.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler