Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya

    REKLAM ALANI
  1. #341
    userneym - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    naci63 açıkcası hiç bilmiyorum ama tüm firmalar iyi birşeymiş gibi hep disk freni öne çıkarıyor... en ucuz çinlilerde bile varken niye daha pahalısında yok onu bilmiyorum ?
    yada disk fren iyi değil de sadece pazarlama hilesi mi dersin?
    --- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
    igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #342
    fisherman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Yaklaşık 20 gün önce motorumu aldım 500 km bakımını da yaptırdım ve motorum şu anda 1100 kmde.

    şimdi RAMZEY 200-gy sahibi olan arkadaşlara bir sorum olacak!

    Ramzeyimle zaman zaman gece yolculuğu da yapıyorum fakat en büyük sorunum farının aydınlatmasının yetersizliği.önceleri acaba ayarsızmı dedim ama ayarlarını yaptırdığım halde yolu yeterince aydınlatmadığını gördüm.sizlerde aynı sorunu yaşıyormusunuz veya yaşadınızmı?

    Eğer yaşadıysanız bu sorunu nasıl çözdünüz?

    Yardımlarınıza şimdiden çok teşekkürler

  3. #343

    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Sweden
    Alıntı userneym adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    On the other hand I'm planning to wait a little because there will be 450 cc chinese motorcyles soon...
    But they already make 600 cc motorcycles: http://www.jialing.com.cn/newjl/cn_web/600_sx01.html

    Reminds of BMW F650!

  4. #344

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    zekeriyaköy / Sarıyer / İstanbul
    Motosikleti
    Aeon 180 cc ATV - 125 cc Dorado Scooter
    çinlilerin 600 cc kros motoru var yukarıdaki linkde 29800 yuan
    30 KW güç 5,1 nm tork değeri görünüyor. güzel makinaya benziyor. inşallah bizim ithalatçılar en düşük kalitede olanı getirmezler
    çincem yok fakat bazı göstergelerde siemens malzeme kullanılmış gibi bişeyler var biraz tip olarak race şasi üzerine oturtulmuş gibi geldi

  5. #345
    kastore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2006
    Şehir
    Sahrayıcedid/Istanbul
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650SA
    Alıntı fisherman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 20 gün önce motorumu aldım 500 km bakımını da yaptırdım ve motorum şu anda 1100 kmde.

    şimdi RAMZEY 200-gy sahibi olan arkadaşlara bir sorum olacak!

    Ramzeyimle zaman zaman gece yolculuğu da yapıyorum fakat en büyük sorunum farının aydınlatmasının yetersizliği.önceleri acaba ayarsızmı dedim ama ayarlarını yaptırdığım halde yolu yeterince aydınlatmadığını gördüm.sizlerde aynı sorunu yaşıyormusunuz veya yaşadınızmı?

    Eğer yaşadıysanız bu sorunu nasıl çözdünüz?

    Yardımlarınıza şimdiden çok teşekkürler

    Öncelikle hayırlı olsun, kazasız belasız kullan. Ramzey'de ne yazık ki far dediğin gibi zayıf, bunun sebebide aslen ampulden değil camdan ve iç yansıtıcı aynadan kaynaklanıyor, bunlar çok dandik, ben söktüm ince beyaz aydınlatan lambalardan taktım daha iyi oldu gibi ama bi süre sonra bi baktım ki duyda kararma var, buda beni kıllandırdı ve söktüm. Yani kutuyu kaliteli takmadıktan sonra pek bi çözüm yok gibi... Bu arada nerdensin?

  6. #346
    fisherman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    kastore verdiğin bilgiler için çok teşekkürler.ben izmirde oturuyorum.

  7. #347
    kastore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2006
    Şehir
    Sahrayıcedid/Istanbul
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650SA
    benim motorum da izimirli.. yani izmir plaka..izmirden aldım ve plakayı değiştirmedim ama motor istanbulda..

  8. #348
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK

    Ramzey aydınlatma sorunu

    Arkadaşlar benimkinde de aydınlatma sorunu vardı. Ama sebep ampulden değil ampülün takılı olduğu farın açısından kaynaklanmaktaydı. Bunun için dışarıdan (yani farın altındaki vidayı sıkarak) yaptığım müdahale yeterli olmayınca, farın etrafındaki grenajı söküp farın (farın camını sökmeden) gövdeye bağlı olduğu 2 vidayı gevşeterek açıyı ayarladım ve tekrar sıktım (sökülen 2 vida gevşetip sıkılan 2 vida). Şu an ışık ve aydınlatma mesafesi ve genişliği gayet güzel. Ayrıca ampülüm hala orjinal ampül. 10 aydır kullanıyorum. Selamlar.

    Not: benim ayarı da servis yapmıştı ancak yeterli bulmadığım için kendim tekrar yaptım. Çok basit bir iş kendiniz de yapabilirsiniz.

  9. #349

    Üyelik
    15 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Beşiktaş
    Motosikleti
    Zongshen GY_A200
    userneym dostum İstanbul/Beşiktaş'tayım, sen nerdesin?
    Daha motoru alalı 1 hafta oldu, ama motor bi yerinden yağ kaçırıyor, tam olarak nereden damladığını göremedim ama yaklaşık 1 çorba kaşığı kadar damlatmış...
    "Motosiklet Özgürlüktür."

  10. #350
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar benimkinde de aydınlatma sorunu vardı. Ama sebep ampulden değil ampülün takılı olduğu farın açısından kaynaklanmaktaydı. Bunun için dışarıdan (yani farın altındaki vidayı sıkarak) yaptığım müdahale yeterli olmayınca, farın etrafındaki grenajı söküp farın (farın camını sökmeden) gövdeye bağlı olduğu 2 vidayı gevşeterek açıyı ayarladım ve tekrar sıktım (sökülen 2 vida gevşetip sıkılan 2 vida). Şu an ışık ve aydınlatma mesafesi ve genişliği gayet güzel. Ayrıca ampülüm hala orjinal ampül. 10 aydır kullanıyorum. Selamlar.

    Not: benim ayarı da servis yapmıştı ancak yeterli bulmadığım için kendim tekrar yaptım. Çok basit bir iş kendiniz de yapabilirsiniz.
    bU CİN Motorlarında ki ampuller philips. Ondan kolay kolay bi şey olmuo
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  11. #351
    userneym - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    ah yes i remember this, i thought it was just prototype, is there anyone who uses it ?
    but anyway i saw a web site something like "asia something something" it had photos of 500cc roadster and 450 cc enduro pictures.. but i forgot the web site..

    dostum ben bursa dayım...
    --- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
    igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com

  12. #352
    richy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2006
    ben ramzeyin ampülü bir haftada 4 kere değişmişti. hatta bir seferinde 20 dakka sonra falan patlamıştı.
    ==============================
    ==============================

  13. #353
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X


    arka stop ampulü sürekli patlıyordu. fren duyunu iptal ettim içine tek duy led ampul taktım, harici biri ledli olmak üzere iki adet fren lambası olacak şekilde lamba ilave ettim. patlama olayı sıfır, görünürlük 5 katı daha fazla. Ön farda ise orjinal ampulu iptal ettim. Piyasada halojen ampuller için aparatlar var, motosikletin far tası ile tam uyumlu, beyaz yanana ampuller bile takabilirsiniz. Tek dikkat etmeniz gereken, yüksek voltlu 90/100 100/100 gibi ampuller kullanmamak çünkü bunlar aküyü emiyor.

    Saygılar.
    Free Motorcycle Team

  14. #354
    mikado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2005
    Şehir
    where l lay my head is home
    **************Küfür içerik mesaj**************

  15. #355

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Alıntı mikado adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ******************************************

    ARKADAŞ BU MESAJDA NE DEMEYE ÇALIŞIYORSUN SEN ...LÜTFEN MESAJINI DÜZELT KULLANANLARI KASDEDİYORSAN ... CEVABINA DAHA SONRA VERİRİZ

  16. #356
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    eee mikada bunlar orjinal cinli muhehaehaheh
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  17. #357

    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Sweden
    Qingqi/Ramzey badge engineering....




  18. #358

    Üyelik
    06 Nisan 2006
    Şehir
    Çanakkale-Çan
    Motosikleti
    Honda CRF
    Arkadaşlar. buğün benim Ramzeyin yağını değiştirdim.Yaklaşık 80-100gr eksik çıktı.Böyle birşey başına gelen varmı.Çıkan yağı hiç ölçtünüzmü. SHELL 4T kullanıyorum,motor şu anda 3300km'de, 2300km yol yaptı buyağ ile.

  19. #359

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Alıntı leventmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar. buğün benim Ramzeyin yağını değiştirdim.Yaklaşık 80-100gr eksik çıktı.Böyle birşey başına gelen varmı.Çıkan yağı hiç ölçtünüzmü. SHELL 4T kullanıyorum,motor şu anda 3300km'de, 2300km yol yaptı buyağ ile.
    Kullanma kılavuzunda bu motorlara 1.1 kğ yağ konması gerekiyor ama servisler genelde 1 kğ'lık yağ koyup bırakıyor o yüzden olabilir.

  20. #360

    Üyelik
    20 Kasım 2006

    zongshen gy200-a

    Merhabalar,
    Yeni uye oldum, zongshen gy200-a motorumla yaklasik 2000 km yaptim, kendi edindigim tecrubeleri sizlerle paylasmak istedim:
    * Motorun depo cikisindan itibaren benzin gidis yolu uzerindeki butun hortumlari kontrol edin. Cok cabuk catlayip sizinti yapabiliyor, sarfiyat da artiyor beraberinde. Depo koruyucusunu sokup bakmanizi tavsiye ederim.
    *Arka fren pedalinin kadroya baglandigi civatanin cevresine sarilmis durumda bir tel goreceksiniz. O teli cikartirsaniz fren pedali rest pozisyonu denilen pozisyona geliyor, yani ayaginizin hemen altina...Yalniz bundan sonra fren lambasi ve pedal durdurucusunun ayarini yeniden yapmak gerekiyor.
    * Km teli, montaj esnasinda dikkat edilmeyerek kivrim yapacak sekilde takilmis olabilir. Bu kablonun mumkun oldugunca kisa ve duz olmasina dikkat edin yoksa birkac km sonra kopabilir.
    * Depriyaj elciginin hemen yanindaki jikle kolunun tutturuldugu vidayi kontrol edin. Gevseyip kolun dusmesine neden olabilir.


    Sizden bir de yardim bekliyorum. Soyle ki:

    Motorumdan ilk 500 bakimindan sonra duzensiz sesler cikmaya basladi. Rolantide calisirken arada ritm bozuklugu oluyor, normal calisirken ses birden gidiyor ve duracakmis gibi oluyor sonra yeniden devam ediyor calismaya. Hareket halindeyken motor yine ayni sekilde normal calisma ritmini bozuyor, egzos dan aksirir gibi ara ara tuhaf sesler cikiyor ve bu sesler oldugu zaman motorun gucu kesiliyor.
    Ankara da servise goturdum bir cozum yolu bulamadilar, rolanti ve hava ayarlari ile oynadilar, 3000 km den sonra duzelir, motor oturur dediler. Servisten sonra yakit sarfiyatim da 4,3 lt lere cikti. 500 bakimindan once 3,2 civarinda idi.
    Problemler devam ediyor.

    Neler onerirsiniz, motorumun bakimi geldi ama servise guvenemedigim icin goturmuyorum, bildiginiz iyi bir usta var midir Ankara da tavsiye edebileceginiz.

    Tesekkurler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler