Herkese selam, benim kızı sattım ne kadar üzülsemde sonra kulvar değişikliği yaşadım
Herkese selam, benim kızı sattım ne kadar üzülsemde sonra kulvar değişikliği yaşadım
hayırlı olsun.... memnunmusun? fiyatı nedir.
oh oh kulvar değil kople yol değiştirmişsin. hayırlı olsun. Allah kaza bela göstermesin.
beyler benim krosun sağ ön amortisöründen yağ geliyor. keçesi büyük bir ihtimalle öldü. orjinal keçe nereden bulabilirim veya hangi markanın ki uyar buna.
arkadaşlar 21 ön tel janta ihtiyacım var istanbulda ya da internetten tavsiye edeceğiniz bir yer var mı?
beyler aşağıdaki sitedeki motoru, benim çinliye monte edebilirmiyiz. yaptık farzedelim artısı eksisi ne olur.
http://www.motosport.com.tr/cg-250-cc-sisli-zongshen-komple-alt-motor
onu alacagına 400 500 liraya kendi motorunu modifiye et daha iyi
sase baglantıları denk gelmeyebilir, uyduracagına dediğim gibi kendi motorunu rahatlıkla 200 - 220 cc ye cıkartabilirsin
artıları güç cekiş artar
eksileri titresim ve yakıt artar
kime ve nasıl yaptıracağımı çözemdedim, herkes farklı konuşuyor. kimisi şunu değiştir diyor, kimisi şöyle yapacaksın diyor. kafam karıştı.
cg serisi oldugu icin oturur bir sikinti olmaz ama 700 kusur dolar yani 1600 tl civari o motora verene kadar git 1600 e baska japon mali bir kelle motor bul tak hem daha guclu hemde saglam omurluk makine olur ama tabi isin muayene vs kisminda patlar o zaman geri onu sokup orjinal blogu takmam gerekir
ben yaptım gayetde güzel oldu.
krank silindir piston üst kapak değiştim 210 cc oldu, cekiş gidiş felaket değişti.
orjınal hali 150cc iken cıkamayıp stop ettiği rampaları şimdi ikide patinaj atarak cıkıyor,
hemde orjınal karburatörle.
güç fazla geldiği için debriyaj tasını 21-70 ile değiştim (orjınal 18-74) yetmedi öne 16 iken 18 dişli taktım.
debriyaj tas dişli sayısını da zincir dişlisi gibi düşünebilirsin hesap yaparken
sanzımandan önceki dişlilerdir krankın gücü ilk aktardıgı yerdir
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
cem, bana baştan sona nelerin yapılması gerektiğini yazarmısın.?
motorunun sökülmesi lazım ona uygun 200-250cc balansörlü yada balansörsüz krank almak lazım,
motorun kartele uygun en geniş silindir-piston ve ona uygun üst kapak almak lazım.
bunları bulduktan sonrası kolay.
motorunun tam modeli nedir? motor numarasının basındaki harfler motor tipini belirler.
örnek 162fmj benim motorun tip kodu
benim motorda 162FMJ yazıyor. hakiki çin malı 150 cc markası kaisar.
senin motor balansörsüz,
onu 250 cc olarak yeniden toplayabilirsin
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...35655719/detay
senin motor bundan galiba
krank silindir piston üst kapak değiştir yeter performans artısı için
Selamlar
gy200a motorumu geçen gün aldım fakat elektirik tesisatini sıfırlamak istiyorum sıfır tesisat arıyorum nerde bulabılırım yardımcı olabilirmisiniz .. Teşekkürler .
sanayiden cg elektirik tesisatı diye sor. bazı küçük değişikliklerle tam oturur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)