150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
14 Eylül 2006, 11:57
#281
baycode arkadaşım, ben hiç bir motoru gözükapalı övmek ya da yermek istemem. Söylediklerim genellikle benim, arkadaşlarımın tecrübeleri veya internette bu sitede okuduğum bilgiler çerçevesinde. Lütfen yanlış anlama polemik amacım yok. Ama bence forumların temel amacı doğru bilgi paylaşımıdır. Tabiki herkesin algılaması, düşüncesi ve bakış açısı farklıdır. Ama en azından şunu söylemeliyim, motor performansı ve genel durum bir yana, cross/enduro tipi motorların ilk önce lastikleri arazi şartlarına uygun olmalı. Ben bu çerçevede ve tecrübeler ışığında, as 200'lere ramzey 200'e kıyasla olumsuz bakıyorum. Kazasız sürüşler dilerim. Selamlar.
Reklamlar
-
14 Eylül 2006, 12:18
#282
Merhaba Naci63,
ben de zaten övme veya yerme niyetinde değilim sadece kendi tecrübelerimi ve bilgilerimi aktarmak için yazdım. Bakalım, zaman neler gösterecek (tüm Çin'liler için tabi).
Chocolateman,
Oynanmadık yer bırakmamışsın motorunda. Ön amortisörün üzerine attığın parça sadece burnun toplam yüksekliğini artırmış, ama amortisörün darbe emme (esneme) mesafesine hiçbir katkısı yok. Bunu neden yaptığını merak ettim. Bu arada ustayı da fena yormuşsun! Performans filtresi yerine burada bir usta normal sünger filtreyi çıkarıp bir kaç kat kadın kilotlu çorabı geçirmeyi önerdi. Burada tüm kroslu müşterilerine uyguladığını ve iyi sonuçlar aldığını belirtti. Bunu deneyen oldumu aranızda?
Kazasız sürüşler dilerim.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
-
14 Eylül 2006, 12:23
#283
Arkadaşlar Merhaba; Bundan 1 hafta önce salcono 200 gy aldım. motor gayet iyi çekişi süper ama gel gelelim sabahları çok zor çalışıyor yaklaşık 10 deneme yapmama ramen bazen çalışmıyor,jikle kullanıyorum, bu sefer motor boğuluyor. neler tavsiye edersiniz rahat çalışması için yaklaşık 200 km civarında oldu,
-
14 Eylül 2006, 16:54
#284
ssem adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba; Bundan 1 hafta önce salcono 200 gy aldım. motor gayet iyi çekişi süper ama gel gelelim sabahları çok zor çalışıyor yaklaşık 10 deneme yapmama ramen bazen çalışmıyor,jikle kullanıyorum, bu sefer motor boğuluyor. neler tavsiye edersiniz rahat çalışması için yaklaşık 200 km civarında oldu,
Sabahları ciklesiz çalışmaması normal bir durum Çin'li krosların, ancak boğuluyor demişsin, 10 seferde zor çalışıyor demişsin, bunun bir çok nedeni olabilir. Yeni aldığına göre, garanti kapsamında çözülebilecek olan bu problemi serviste halledebilirsin. Kendin uğraşmaya kalkma bence. Eğer, benzin, buji ve hava filtresi problemsizse sorun muhtemelen karbüratör ayarlarındadır. Bazı motorlar serviste toplanırken bu ayarlara fazla dikkat etmiyorlar o da sorun oluyor.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
-
14 Eylül 2006, 17:17
#285
ssem arkadaşım, motorun hayırlı olsun. Motor sıcakken bırakınca karbüratördeki benzin bir şekilde buharlaşıyor olabilir. Bence şu sırayı takip ederek çalıştırmayı dene. Benzin musluğunu aç 5-10 saniye bekle, cikleyi aç ve arkasından (yan ayaklık kapalı ve motor boş viteste iken) kontağı aç. Tüm ışıkların kapalı olsun. Marşa birkaç saniye bas ama gaz verme. Çalışmaz ise kontağı kapatmadan yine marşa birkaç saniye bas. Eğer 2-3 deneme hala çalışmıyor ise serviste bujine baktır. Buji aralığı çok açık olmamalı (normali 0.5-0.7 mm). Gerekirse bujini daha kaliteli olanı ile değiştir. Eğer burada da sorun yoksa sırasıyla önce karbüratör hava ayarını uzman birine yaptırt, yine sonuç alamaz isen serviste sübap ayarlarına baktırt. Selamlar.
-
22 Eylül 2006, 10:48
#286
motor boğulmuşsa önce karbüratördeki benzini boşaltmak gerek...
-
25 Eylül 2006, 14:38
#287
salcano 200 gy
selam.ssem.bende bir salcano 200 gy kullanıcısıyım.henüz 65 km yaptım.hangi semtte oturuyosun?paylaşımlarını bekliyorum.tşk.
-
27 Eylül 2006, 10:59
#288
pasteur adlı üyeden alıntı
selam.ssem.bende bir salcano 200 gy kullanıcısıyım.henüz 65 km yaptım.hangi semtte oturuyosun?paylaşımlarını bekliyorum.tşk.
Merhaba pastuer uzun zamandır işlerden dolayı nete girimiyordum.Öncelikle sorunlarıma cevap veren arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.motor şu anda 450 km geçti 400 bakıma hafta sonu sokacağım,motor bence çok kullanışlı bir de şu sabahları çalışma problemi olmasa ama yine de çok memnunun; Ben Amasya-Merzifonda ikamet ediyorum.Bir de arkadaşım fren hidrolik kutusunu EKSOZA ÇOK YAKIN benikinin kapağını eritmişti son anda civataları sıkarken fark ettim bi gözden geçir sende çalışma da problem var mı sabahları
-
27 Eylül 2006, 11:55
#289
Ramzey 200cc için nice zamandır 16 veya 17 dişli aramama rağmen bulamıyordum, sonunda çareyi tornacıya yaptırmakta bulduk, 2 adet 16 2 adet 17 dişli yapıldı, bu ara takıcam birine karar verip kullanıcam, diğerlerini yaptıran servis satıcak, bilgi almak isteyen bana ulaşsın, bu arada istanbulda titreşim sorunu olan varsa pendik'te kaan moto titreşim işini bayağı bi çözüyor. Salcano, skyteam vs zealsun farketmez, tüm motor bağlantı saplamalarını değiştiriyorlar, bende bayağı bi farketti.
-
27 Eylül 2006, 12:13
#290
Arkadaşlar, birkaç gün önce öğrendiğim bir konuyu paylaşmak istedim. Mersinde oturan kuzenim de de (teyzeoğlu) Ramzey 200 cc cross var. Motorunu 2. el aldı (2,000 km civarı) ve kendisi 5000 küsur km'ye kadar getirdi. Geçenlerde duydum motor kitlemiş. Sebep ise yağ pompası yağ basmamış. Kuzenim, motordan gelen bir ses üzerine servise gittiğinde motor rölantide çalışırken serviste kitlemiş. Tabi garantiden piston, silindir ve sekmanlar değişiyormuş şuan. Ama beni düşündüren, daha 5,500 km de olan bir motorun kitlemesi. Kuzenimin dediğine göre çevresinde bir kaç kişide daha bu problem olmuş. Aranızda ramzey ya da diğer markalarda bu tür problemi olan varmı? Çünkü arazi şartlarında mazallah böyle bir şey olsa yandık demektir. Artık herkeze sadece kazasız değil arızasız sürüşler de diliyorum. Selamlar.
-
27 Eylül 2006, 18:18
#291
ben 4600 km. de sattım motoru. ama tıkır tıkır çalışıyodu. şimdi özledim bak :(
==============================
==============================
-
29 Eylül 2006, 16:07
#292
Arkadaşlar bir abimizde 8 adet Tümopar 200 cc motosiklet var. Nakit 2000 YTL , kredi kartına 18 ay vadeli vereceğini söyledi. İhtiyacı olan vardır diye bilgilendireyim dedim. Mağlum buralarda kış erken geliyor.
-
30 Eylül 2006, 10:08
#293
vayy super fiyat keşke gecen sene soyleseydin chocolademan kasım da eylulde sipariş vermiştim de kasımda gelmişti benim motor...
haa dur bi dakka tümopar ın o motoru yuvarlak farlı mı ? o makine çinde 400-500 usd civarında olması lazım...
-
30 Eylül 2006, 23:02
#294
userneym adlı üyeden alıntı
vayy super fiyat keşke gecen sene soyleseydin chocolademan kasım da eylulde sipariş vermiştim de kasımda gelmişti benim motor...
haa dur bi dakka tümopar ın o motoru yuvarlak farlı mı ? o makine çinde 400-500 usd civarında olması lazım...
Çindeki fiyatını bilemeyeceğim kardeş. Ama eminim ki çinden o fiyata getirme şansın yoktur, ayrıca bu yıl eklenen ithal ürün vergilerinide hesaplarsak, fiyat oldukça cazip.
-
dünyanın en zengin ülkesi biziz yaa...
-
salcano;
Motorun çalışmama veya neden zor çalıştığını 400 bakım sonrası keşif ettik, karbiratör üst vidası gaz teli geçen tamamen açıkta hiç sıkılmamış motor devamlı ordan hava alıyor küçükte olsa montajcıların hatası tabiki siz siz olun motorunuzun her yerini kontrol edin
-
vay be neyse hallomuş ya...
egzost borusunu tutan son vidayı locktite243 gibi bir yapıştırıcyla sabitle
yada hiç olmazsa bally sür vidanın dışta kalan kısmına.
bir de arkadaki büyük dişli yi tutan 4 vida zamanla gevşiyor onalra da locktite243 gibi bişi sür.
sen üzerinde otururken zincir gerginliğini kontrol et.
-
Arkadaşlar Kros Kask almak istiyorum tavsiye edebileceğiniz marka yada internetten satın alabileceğim siteler varmı?
sabahları geç çalışan motorlar için bir tavsiyemde, karbrotörün altında küçük
bir cıvata var onu biraz sıkın çok daha rahat çalışır fakat rolentide pek
fazla durmuyor
-
yukarı...............................
--- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com
-
merhaba.ben de su an 15o lik arora kros var.ben ondan gayet menunum hiç bi sorun yaşamıyorum.titreşim konusunda titreme yapıyo ama nedenini öğrendim bende ki motor şişli sistemli eğer eksantrik milli olsaydı pek bi titreşim olmayacağı söleniyo.bi de bi kusuru var.uzun yolda biraz yüksek olduğundan krosların hepsinde rüzgardan sallanma oluyo bu hepsinde hemen hemen var.bende km başı 10 kuruş benzin harcıyo.bu da sanırım normal...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler