150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
29 Ocak 2013, 21:28
#2941
yamyamaha bugünlerde biraz meşkul oldugundan cevap kısmında geç kaldı.
ama olur oldumuda sanırım çok hoş olur.
bugün birlikte gezilere yaptığım ahmet adlı arkadaşımdan bana geçen, dağların kurdu arazi ustası skygo motosikletimi uşaktan bir öğrenci arkadaşa sattım. evde hanım üç motoru ne yapacaksın diye diretmeseydi daha elimde tutacaktım. ama bahaneyle bir arkadaşı daha kroscu yaptık. sayfadan bahsettim bugün yarın düşer bizim buralara.
Reklamlar
-
30 Ocak 2013, 03:27
#2942
bu arada ön teker söküldügünde bir doblonun arkasına sığıyor bizim motorlar aklınızda olsun.
-
30 Ocak 2013, 12:31
#2943
Hayırlı olsun mu diyelim şimdi erdal hocam?
ANGARAJ
-
30 Ocak 2013, 21:51
#2944
tabi hayırlı olsunda bu motordan haberin yoktu senin. bir alaçak verecek olayından sahip oldugum ikinci bir skygo vardı. bunu aldıktan sonra benim sarı kaçan kıyıda duruyordu çok yormayan doğa gezileri ve şehir içinde kullanıyordum. malum ön tekeri 18" e düşürmüştüm. bu kırmızı siyah da ful arazide kullanıyordum. arka teker göbeği bozulunca atı vermiştim depoya. okadar ilgisiz kalmıştımki bizim kayın "depoya mal koyacam motoru ne yapalım" dediğinde hatırladım keratayı, malum havalar soğuk. satalım nasıl olsa aynısından var diye satılığa çıkarmıştım. şimdi öncelikli hedef kymco 500 ü satmak. bir enduro almak. rahat olmasına rahat ama gurubun gezilerinden mahrum kaldım. esas onu sattıgımda hayırlı olsun demek gerekecek. ondan sonra tatlı bir telaş başlayacak telaşın adı ne alsak olacak.
-
31 Ocak 2013, 01:11
#2945
yamyamaha adlı üyeden alıntı
tabi hayırlı olsunda bu motordan haberin yoktu senin. bir alaçak verecek olayından sahip oldugum ikinci bir skygo vardı. bunu aldıktan sonra benim sarı kaçan kıyıda duruyordu çok yormayan doğa gezileri ve şehir içinde kullanıyordum. malum ön tekeri 18" e düşürmüştüm. bu kırmızı siyah da ful arazide kullanıyordum. arka teker göbeği bozulunca atı vermiştim depoya. okadar ilgisiz kalmıştımki bizim kayın "depoya mal koyacam motoru ne yapalım" dediğinde hatırladım keratayı, malum havalar soğuk. satalım nasıl olsa aynısından var diye satılığa çıkarmıştım. şimdi öncelikli hedef kymco 500 ü satmak. bir enduro almak. rahat olmasına rahat ama gurubun gezilerinden mahrum kaldım. esas onu sattıgımda hayırlı olsun demek gerekecek.
ondan sonra tatlı bir telaş başlayacak telaşın adı ne alsak olacak.
erdal hocam benim şimdi toparladığım asyanın arka janta göre ya cross lastik bulmam lazım yahut 15 en büyük jant çemberi ve telleri bulmam lazım ki buna göre lastik bulayım??
Bu konu hakkında engin bilgilerine danışmak istiyorum yüksek müsadenle??
ANGARAJ
-
31 Ocak 2013, 15:36
#2946
Erdal hocam şöyle bir site buldum fakat bana hangisi uyar o konuda yorum yapamadım..
motorsikletyedekparcaci.net/index.php?do=catalog/results
burdan bir yardım??
ANGARAJ
-
01 Şubat 2013, 03:13
#2947
-
01 Şubat 2013, 12:22
#2948
yamyamaha adlı üyeden alıntı
:( hocam hep çalışmadığım yerden soruyorsun.
http://img714.imageshack.us/img714/6011/foto256c.jpg
şimcik sen şöyle bişi yapmak istiyorsun. jönysf gibi
şöyle kopya çekeyim dedim. ama malesef resimler silinmiş :(
ama buradan anladığımıza göre 18" e kadar kullanılmış test edilmiş onaylanmış.
ama buluna bilen en küçük kros lastiği bildiğime göre 17"
bizim çinlilerde 18" var benimkinde misal. buluna bilirliği yüksek. hele çinli lastik veya iran lastiği olunca ucuz da oluyor. 18" kros çemberi ankarada bulman zor olmaz. ama hurdadan çıkma bakacaksan normal cemberler etsiz olur ve dayanımı düşük olur. hurdadan bakacaksan mutlaka ve mutlaka rus minsk cemberi bak hem beleş niyetine ucuz olur hemde et kalınlığı yüksek olur.
bu arada bende asfalta modifiye ettim biliyorsun. ön 21" den 18" e düşürdüm. arazi performansı oldukça düşük oluyor 21" e kıyasla. böyle bir değişimi tam arazi kullanımı için düşünüyorsan önüde 21" e yükseltmeni tavsiye ederim. ve arazi gezilerinde kuyruk dahil granajı sök. yanında mutlaka yedek debriyaj maneti olsun. en güzelide elçik koruma.
görünüm fazla değişmesin dersen
http://www.ncrmotorcycle.com/tr/urun...sp?urun_id=967
http://www.ncrmotorcycle.com/Uploads...B3524-F664.JPG
şöyle bir lastikte var bu lastik daha enduro havasında asfalt ağırlıklı arada araziye uygun. 16" oldugundan motorun genel görünümüde fazla değişmez nede olsa asyaların kendine has bir al benisi var.
Erdal hocam selamlar
Dün ki araştırma ve geliştirme çalışmalarım neticesinde 215-18" jant çemberini antep de 50tlye buldum 8tl de jant tellerine fiyat aldım,
geriye kalan sadece jant çemberini alıp teller ile birlikte göbeği dizmek..
Şimdiye kadar hiç yapmadım ama yapamam gibime de gelmiyor halledilir bi şekilde sanki.. 240tl jönysf iyi para vermiş allah var
ha unutmadan eğerki tam araziye uygun yaparsam sendeki 21" da alabilirim erdal hocam
şu jant değiştirme operasyonlarım biraz daha ilerleyen zamanlarda olacak şuan sadece merak ettiğim için maliyet çalışması yapıyorum bakalım biraz asfatta oynayalım ara ara soft arazide yaparım gibi çok sert araziye dalacağım vakit bunları değerlendireceğim...
ANGARAJ
-
01 Şubat 2013, 14:00
#2949
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Erdal hocam selamlar
Dün ki araştırma ve geliştirme çalışmalarım neticesinde 215-18" jant çemberini antep de 50tlye buldum 8tl de jant tellerine fiyat aldım,
geriye kalan sadece jant çemberini alıp teller ile birlikte göbeği dizmek..
Şimdiye kadar hiç yapmadım ama yapamam gibime de gelmiyor halledilir bi şekilde sanki.. 240tl jönysf iyi para vermiş allah var
ha unutmadan eğerki tam araziye uygun yaparsam sendeki 21" da alabilirim erdal hocam
şu jant değiştirme operasyonlarım biraz daha ilerleyen zamanlarda olacak şuan sadece merak ettiğim için maliyet çalışması yapıyorum bakalım biraz asfatta oynayalım ara ara soft arazide yaparım gibi çok sert araziye dalacağım vakit bunları değerlendireceğim...
Yunus abi merhaba,
Ben de Str250'nin ön jantı 18 yapmayı düşünüyorum. Ön jantı büyütürsen konuyu takip etmek isterim. Aldığın malzemeler bana da lazım olacak çünkü Bu arada çember olayı kolay bir şekilde bulunuyor ama sorun kullanacağın jant göbeğine uygun telleri bulmakta. Geçen hafta sirkeciye gidip jant çemberi ve tel bakındım biraz. Jant çemberi var ama tel yok dediler. En sonunda tanıdık bir mağaza başka bir parçacıya gönderdi sağolsun. O da jantı söktüğünde tellerden bir tane örnek getir ona göre bakıp jant teli bulalım dedi. Bu jant telinin uymaması telin sadece boyundan değil aynı zamanda göbeğe takılan kısmı ile de alakalı galiba. Bu konuda bilgin var mı abi?
-
01 Şubat 2013, 17:02
#2950
dockerengin adlı üyeden alıntı
Yunus abi merhaba,
Ben de Str250'nin ön jantı 18 yapmayı düşünüyorum. Ön jantı büyütürsen konuyu takip etmek isterim. Aldığın malzemeler bana da lazım olacak çünkü
Bu arada çember olayı kolay bir şekilde bulunuyor ama sorun kullanacağın jant göbeğine uygun telleri bulmakta. Geçen hafta sirkeciye gidip jant çemberi ve tel bakındım biraz. Jant çemberi var ama tel yok dediler. En sonunda tanıdık bir mağaza başka bir parçacıya gönderdi sağolsun. O da jantı söktüğünde tellerden bir tane örnek getir ona göre bakıp jant teli bulalım dedi. Bu jant telinin uymaması telin sadece boyundan değil aynı zamanda göbeğe takılan kısmı ile de alakalı galiba. Bu konuda bilgin var mı abi?
Aynen tel olayı biraz daha çetrefilli
Ama genel manada burda nasıl yapılacağına dair fikir verebilir bak sanada..
Şurda da bir video var
Mantık aynı mantık sadece teller farklı..
http://www.ehow.com/video_2363037_ho...cle-wheel.html
ANGARAJ
-
01 Şubat 2013, 17:29
#2951
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Çok teşekkürler abi işime bayağı yarayacak bilgiler verdin. Sen hangi teli alacağına nasıl karar verdin? Jant telelri arasında sadece uzunluk farkı mı oluyor?
-
03 Şubat 2013, 21:39
#2952
http://www.mtbtr.com/gezi_yayin/yayin.asp?kayitno=696
-
05 Şubat 2013, 13:27
#2953
Bende aldığımda 17" olan ön lastiği 21"e çevirdim.Arka lastiğide değiştirdim.Çıkma bi çember ve yarısı kadar tel, 21" telleri sadece kanunide bulabildik, aklınızda olsun kanuni en son seçeneğiniz olsun oldukça pahalılar.Ön lastik Maxxis, arka 18" Swallow işçilik dahil toplamda 350-360 lira gibi birşey verdim.Yuki sahipleri var ise eğer her çinlinin göbeği oturmuyor haberiniz olsun biraz uğraştırabilir.Onun dışında çakma renthal gidon aldım ve bugün elime ulaşacak olan İzmir'li Halil ustanın Avcrom egzozu gelicek.Bakalım motora yatırım yapıyorumda henüz dizlik ve kasktan başka ekipmanım yok
-
16 Şubat 2013, 20:51
#2954
-
17 Şubat 2013, 00:02
#2955
-
17 Şubat 2013, 01:41
#2956
Abi şimdi şöyle bir durum var motordan yani statör kapağının ordan çıkan kabloları takacak yeri buldum ve rengine göre güzelce yerlerine taktım lakin benim motorda konjektör yok!
yani ben konjektörü aldım bayiden fakat takabilecek ne bir soket nede bir kablo ucu mevcut benim statör kapağı tarafından çıkan soketin birini konejtöre versem bu sefer konjektörden çıkan 3 lü dişi soket boşta kalıyor? ve benim statör kapağından çıkan kabloyu statöre bağlamam için statörün orjinalini bozmam gerekecek yani kabloyu uzatmam lazım tamam bu da sıkıntı değil lakin bu motor söküldüğünde üzerinden konjektör yokmuydu yani nedir bu?
bunu anlamadım ben,
birde konjektör olmasa ne olur?
ANGARAJ
-
21 Şubat 2013, 06:51
#2957
ben cevab yazasıya sen işi hallettin.
-
21 Şubat 2013, 13:25
#2958
-
07 Mart 2013, 11:17
#2959
arkadaşlar merhaba;
kısmetse asya gy 200 almak üzereyim. Önerileriniz nedir? km'de kaç kr.yakar? vb... konularda tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Teşekkürler...
-
07 Mart 2013, 12:49
#2960
AYBERK adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba;
kısmetse asya gy 200 almak üzereyim. Önerileriniz nedir? km'de kaç kr.yakar? vb... konularda tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Teşekkürler...
Ben daha yeni topladım muaynesini yaptırmadığım için yakıtını da hesaplayamadım doğal olarak hakeza benim 3 sene önce 1 yıl kullandığım bir makina idi lakin yakıtı 3-3.5 civarı falan olması lazım ki ben agresif kullanıyorudm,
ANGARAJ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler