150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
-
06 Eylül 2006, 17:00
#261
Gönenli : titreşimden oluşan gevşemeler için locktite 243 var, ama 35 YTL idi sanırım.
Ben biraz piyasada araştırma sonucu başka bir marka altında aynı amaçla yapılmış bir ürünü 18 YTL ye aldım. ama markasını unuttum şimdi...
vidaların hepsine kurallarına uygun olarak uygula ve hiç bir sorunun kalmasın...
hatta gecenlerde akü kutusunun vidaları gevşiyordu elime ilk geçen bally olunca hemen tepelerine bally damlattım sorun çözüldü..
CathastrophiX : you have to use loctite 243 or similar product or else you'll lose all your nuts&bolts...
performans fitresi takınca benim makine soğukken ilk çalıştırmada boğulmaya başladı, eskisi gibi kolay calıştıramıyorum, nerde hata yaptım acaba ???
Reklamlar
-
06 Eylül 2006, 17:59
#262
I have checked the bolts, the majority already seems "locktited" from the factory. But i will keep an eye on them, thanks for the tips.
-
08 Eylül 2006, 18:13
#263
Cathastrophix'in bahsettiği ve aldığı Qinqgi Türkiyede Ramzey adı altında satılıyor. Benimkiyle 2500 km yaptım. süper bir çekiş var. Düz yolda son sürat 120 yaptım, hafif bir inişte ise ibre sona dayandı (130+). Şu ana kadar bana sıkıntı verecek hiç bir şey yaşamadım çok şükür. Tek şikayetim orjinal lastiklerin nylon olması. Bu da ıslak zeminde yol tutuşu ve frenleme kabiliyetini etkiliyor. En kısa zamanda lastikleri değişmeyi düşünüyorum. Vida sıkma işine gelince şu ana kadar 2 defa bir-iki vidası hafifce gevşemişti. Onu da servis sıktı (çeyrek tur kadar). Mersinde oturan teyzemin oğlu 3-4 cros markası denedikten sonra benim 8 ay önce söylediğime geldi ve Ramzey 200 gy'de karar kıldı ve bu kararından da çok memnun. Ben de cros/enduro modelleri arasında (bana göre) en iyi çinli diyorum. Cros alacak herkese de (fiyatı biraz yüksek olsa da--şu an 3500 YTL civarı) tavsiye ediyorum. Hem servisi yaygın hem de motor sorunsuz. Selamlar.
-
09 Eylül 2006, 11:27
#264
RİCHY biz bu motorlarla o 140 lık ibre varya hani onu geçti hatta ibre teli görünmez hız yaptık. tahminim 160 filan oluyor.ama ben bunu hız yapmak için almadım.şimdi amartisörü patlattıracam o zaman hiç titreşim kalmıyo vede çok rahat gidiyo motor.
İNSANLIK ÜLDÜ; KATİLİ MENFAAT..!
-
10 Eylül 2006, 22:00
#265
Those of you who ride the Ramzey 200, are your bikes equipped with the Reecat EGR valve? Has anyone plugged it? I think the engine runs a bit hot sometimes, and blame the EGR valve.
-
10 Eylül 2006, 22:08
#266
??
merhaba arkadaşlar, forumu baştan sona okudum bende supermoto olan yol motorundan almak istiyorum bundan önce merak ettiğim bir kaç soru var
1- Motora üzerinde bulunan lastiklerden daha kalın lastikler takmak mümkünmü. yani ön ve arka maşa araları genişmi, boşluk varmı?
2- Motorla uzun yol yapacağım için egzost gürültüsü insanı perişan ediyor. Yabancı bir forum sitesinde görmüştüm bu tarz 200 lük bir enduro ya bir egzost daha eklemişlerdi performans, titreşim, hararet ve yakıt tüketimi konusunda baya bir artı sağladıgı yazıyordu sizce bu mümkünmü ?(spor motorlar gibi çift taraftanda egzost yapmışlardı)
3- Performans egzostlarını taktırdıgınızda boruyu uzatarak koltugun altından geçirmek mümkünmü (bazı turing ve endurolarda görmüştüm). Motoru arazide yatırdıgımızda egsozt bağlantı yerleri zarar görmemiş olur.
-
11 Eylül 2006, 14:36
#267
-
12 Eylül 2006, 04:51
#268
ilgiyle izliyoruz
1- Motora üzerinde bulunan lastiklerden daha kalın lastikler takmak mümkünmü. yani ön ve arka maşa araları genişmi, boşluk varmı?
2- Motorla uzun yol yapacağım için egzost gürültüsü insanı perişan ediyor. Yabancı bir forum sitesinde görmüştüm bu tarz 200 lük bir enduro ya bir egzost daha eklemişlerdi performans, titreşim, hararet ve yakıt tüketimi konusunda baya bir artı sağladıgı yazıyordu sizce bu mümkünmü ?(spor motorlar gibi çift taraftanda egzost yapmışlardı)
3- Performans egzostlarını taktırdıgınızda boruyu uzatarak koltugun altından geçirmek mümkünmü (bazı turing ve endurolarda görmüştüm). Motoru arazide yatırdıgımızda egsozt bağlantı yerleri zarar görmemiş olur.
-
12 Eylül 2006, 10:05
#269
bahaberk bildiğim bi soruna cvp verebilirim benim arkaya 130 lastik uyuyor normalde 110, o kadar pay var yani.
-
12 Eylül 2006, 17:06
#270
saol kastore. nekadar iyibirlastik ??
-
13 Eylül 2006, 09:14
#271
lastiklerin 80-110 € aralığında iyileri..
-
13 Eylül 2006, 10:13
#272
Ramzey 200 question:
Do you change oil and filter only, or do you open and clean the filter screen by the oil plug also?
-
13 Eylül 2006, 15:44
#273
cathastrofix, i have had my Ramzey 200 oil and filter changed recently (milage was 2400 km on the clock) Previously, Ramzey service changed only oil twice because there was no filter on sale at that time. I would recommend you have the filter and oil changed together, since on the recent change, i saw some tiny pieces of metal on the filter.
-
13 Eylül 2006, 16:34
#274
Yes i will change both oil and filter. What i wonder is if you should clean the filter screen also? In the exploded view i see a filter screen next to the oil plug.
-
13 Eylül 2006, 18:51
#275
Kafama uzun süredir takılıyordu Asya AS200GY-2 ile Ramzey QY200 arasındaki güç farkı nedir diye. Sorumun cevabını Asya'nın sitesinde bulduğumda bu değerin 7000 rpm için yazıldığını ve kw olarak değil hp (bg) olarak ifade edildiğini gördüm. Ben de yabancı sitelere yöneldim. Vardığım sonuç şu: iki motor da hemen hemen aynı gücü üretiyor (7500-8000 rpm aralığında 11-11.5 kw) ancak hafiflik ve muhtemelen dişli oranı nedeni ile de Ramzey biraz daha atak Asya'ya göre. Ben her iki motoru da kullanan birisi olarak bunun tanığıyım. Kendim şahsen AS200GY-2 kullanıyorum ve çok basit bazı değişikliklerden sonra motorumun daha da güçlendiğini belirtmeliyim. Bunlar buji ve yağ değişimi ile hava filtresi modifikasyonu. İleride AS200'ün ataklığına etki eden debriyaj balatası değişimini de yaptıktan sonra (Yamaha'nınki ile) elde ettiğim sonuçları paylaşacağım. Fotoğraflar internet sitelerinden alıntıdır. Merak edenler için ekliyorum:
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
-
13 Eylül 2006, 19:07
#276
Baycode arkadaşım, belki çok önemli değil ama ramzey 1 beygir daha fazla. (kw değeri 1.351 ile çarpılacak). Ama asıl önemli olan arazi şartlarındaki performans ve motosikletin gösterdiği dayanıklılık (yani sık sık arıza verip vermediği). Sanırım asya bu anlamda biraz sorunlu. Selamlar.
-
13 Eylül 2006, 21:41
#277
Motosikletin son hali, ve yaptığım son işlemlerle beraber tekrar sizinle paylaşmak istedim.
Bu motosikletin orjinal görüntüsü. Pardon az orjinal görüntüsü. El korumaları ve biraz boya var.
Bu üzerindeki performans hava filtresi, oldukça işe yarıyor, gaza ne kadar yüklenirseniz yüklenin karşılığını veriyor.
Bu karbüratör ile hava filtresi arasındaki parça, kanuni 250 cc lerin bu parçası aynen uyuyor ilave birşey yaptırmaya gerek kalmıyor.
Bu arka kuyruğun kesilmiş hali, plaka lambası ve plaka tutucusunu iptal ettim. Stop un içine tek duy led li ampul taktığım için fren iptal oldu, onun yerine yanlara harici stop attım ve onları da fren lambası olarak bağladım oldukça hoş oldu ve patlama gibi bir sorunu yok.
Bu da stopların gece görüntüsü.
Gece uyku tutmadı, ön tarafta 17 diş dişli takılıydı, motor oldukça hızlı bana bu hızın fazla olacağını düşünerek orjinal dişlisini takmaya karar verdim ve 15 diş yaptım.
Onunla uğraşırken, akü nün görüntüyü bozduğu sözleri aklıma geldi, takım kutusunu önceden sökmüştüm zaten, aküyü yerinden söküp yan kapağın altına aldım, bir vidayı orjinal yerine tutturdum, diğer tarafını plastik cırtlarla monte ettim oldukça sağlam oldu.
Akü yan kapağa çok yakın durduğu için araya çift taraflı bant attım ses yapmasın diye.
Ön frende ses vardı gıcırtı yapıyordu, servise gittim, oldukça samimiyiz, gözüme kenarda duran bir çamurluk ilişti, başka bir müşterinin miş fiyatını sordum 15 ytl civarında dediler. Bunu bozayım olmazsa size yenisini alırım dedim ve sağını solunu kestim onlarda gerekli delik ayarlarını yaptılar.
veee işte motorun son hali Bir motor ancak bu kadar maskara olur.
Pazar dağlara çıktık, inişlerde motosikletin düşük kaldığını hissettim. Zeki ustamız var ona gittim amortisorü yükseltmek istiyorum dedim. Motosikleti bırak yarın al dedi.
Araya 8 cm bir parça atmışlar. Amortisorun bittiği noktadan ilave etmişler. Ne km teli nede fren hortumunu oynamaya gerek kalmadı. Parçanın altına bir yiv seti ve üzerine yiv seti, orjinal vidayı üste takmışlar, alttanda amortisore monte etmişler. Şimdiki yüksekliği hoşuma gitti, tam bir enduro havası veriyor. İşte resimler ve mucit Zeki usta.
Yan ayaklık biraz alçak kaldı sanırım
-
13 Eylül 2006, 23:09
#278
Naci63 adlı üyeden alıntı
Baycode arkadaşım, belki çok önemli değil ama ramzey 1 beygir daha fazla. (kw değeri 1.351 ile çarpılacak). Ama asıl önemli olan arazi şartlarındaki performans ve motosikletin gösterdiği dayanıklılık (yani sık sık arıza verip vermediği). Sanırım asya bu anlamda biraz sorunlu. Selamlar.
Selam Naci63,
Arazi performansı hakkında henüz yeterince tecrübem olmadığını düşündüğüm için birşeyler yazamıyorum, ancak dayanıklılık konusunda kayda değer bir şikayetim olmadı (ilk 1000km içerisinde gözlenen klasik yağ akıtma problemi haricinde). Şu anda 5500km'deyim. Bunun büyük bir kısmını asfaltta yaptım. Ancak %15 lik ksımı araizde olmuştur. Zaman herşeyi gösterecek. Henüz AS200 ve QY200 piyasada yeni sayılabilecek motorlar. En az 25-30 bin km'nin üzerine çıktıktan sonra düşünmeliyiz derim.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
-
13 Eylül 2006, 23:57
#279
chocolateman adlı üyeden alıntı
Motosikletin son hali, ve yaptığım son işlemlerle beraber tekrar sizinle paylaşmak istedim.
Çok güzel gözüküyor, elinize sağlık...
[I]İnsan her zaman çocuktur, sadece oyuncak değişir...[/I]
[URL="http://www.ucmak.info"]http://www.ucmak.info[/URL]
-
14 Eylül 2006, 11:26
#280
@chocolateman
usta nın oturuşu süper
==============================
==============================
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler