150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
14 Mart 2012, 15:32
#2641
senin dişliler standart mış. dağa taşa giderim şöle bir gezerim dersen yeterli ama biraz heyecan olsun gözüme kestirdiğim en dik yokuşu falanda çıkayım dersen önü küçültmen arkayı büyültmen gerekiyor. böylece daha rahat çıkıp motouda zorlamazsın ama son hızda önemli şekilde düşer.
Reklamlar
-
14 Mart 2012, 20:45
#2642
jiro ben ön 14 arka 50 kullanıyorum şöyle açıklayayım son hız max 85 ama çamur,dik yokuş rampa filan demiyor.3. vitese kadar sallantı yapmadan kalkabiliyor motor.
-
14 Mart 2012, 22:14
#2643
benım son hızım gps le olctum 107 cıvarı . Dıslı degısırse yuzde 20 hız kaybı. Cekıste yuzde 20 artacak o zaman
-
14 Mart 2012, 22:21
#2644
öyle düz orantı yapmak yanlış olur.kaç diş değiştireceğin de önemli hem önü hem arkayı büyütürsen bir anlamıda olmaz.bunların hepsi teknik olarak hesaplanıyor.ama şehir içi için motorun orjinal dişlileri idealdir ve motora en sağlıklısıdır.
-
18 Mart 2012, 16:21
#2645
arkadaşlar bizim motorların lastik ölçüleri 4 10 18 diye geçiyor sanırım peki 140 80 18 veya 130 80 18 ebatlı lastikler olur mu?
-
18 Mart 2012, 18:25
#2646
1 inç, 25.4 mm`ye eşittir. yani 410 18 dediğimiz lastik 4,10 inç olduğundan karşılığı 104,14 mm senin yazdığın her iki lastikte kalın gelebilir. tabi lastık ölçüsü konusundaki mantığı yanlış kurmuş da olabilirim.
-
20 Mart 2012, 00:32
#2647
Arkadaşlar gy 200 cross için ön çamurluk tavsıyenız var mı ? 60 tl den daha ucuza bulamadım bunun muadılı bırsey yok mu sezonu actıgım gun dere tepe atlarken 2 yılllık uğraşlarım sonucu sonunda ön camurlugu kırdım bu kadar pahalı oldugunu bilseydim uğraşmazdım : )))
-
20 Mart 2012, 02:17
#2648
-
21 Mart 2012, 16:52
#2649
arkadaşlar, bu motordan bir sürü vida çıktı. bazıları yalama olmuş ,ben bunları bir arada tutuyorum ama kesin bir ikisi de kaybolacaktır bu vidalardan nerede bulabiliriz.
-
22 Mart 2012, 01:12
#2650
motor parçacılarında çok ve ayrıca sanayide sırf vida üzerine uzmanlaşmış dükkanlar vardır. hem parçacıdan ucuz oluyor hemde alternatif suna biliyor.
-
22 Mart 2012, 14:02
#2651
elektrik tesisatı için 125 cg serisi alacaktım. eski km saati arızalı olduğu için atmıştım. şimdi bu 125 cg serilerinin benzin göstergeli ve dijital devir göstergelisi varmış. bizim çinli krossa hangisini almamız gerekiyor.
-
24 Mart 2012, 23:58
#2652
dostum ikiside olur. ha malum bizimkilerde yakıt için şamandıra yok ama takıla bilir bu durumda yenisini al en azından model yükselmiş olur.
-
25 Mart 2012, 14:40
#2653
merhabalar. bu ramzey 150 cros için zincir koruma plastiği ve arka selenin altındaki plastikten nereden bulabilirim.
-
25 Mart 2012, 20:33
#2654
Zıncır korumayı gmrmedım ama ırmakpazarı nda sele altındakı plastık var. Su an cepten yazıyorum ama yarın lınkını verırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------
sıtenın bırısınde cg 300 modıfıye dıye parcalar satılıyor. Bunu yapmak mumkun mu. Eger oluyorsa motorda neler degıstırılıyor.
-
26 Mart 2012, 02:33
#2655
dostum bir yerlerden bişileri değiştirmeye başlayınca arkası gelmez devamlı bişileri değiştirirsin. şimdi kafadan silindir piston var. e bu seferde karbüratorle siboplara el atmak gerekecek. güç artıncada ister istemez aktarma kısmında sorunlar çıkar hiç bilemedin arka teker takozlarını sık sık yenilemeye başlarsın.
ama bu işin meraklıları genelde antep urfa adana tarafında bol. imkansız diye bişi yoktur.
kolayı ise kople motor takmak.
www.motostar.com.tr bu sitede 300cc motor var bir aydır siteye ulaşamıyorum ama başka siteden de bulursun.
-
26 Mart 2012, 14:33
#2656
jiro adlı üyeden alıntı
Zıncır korumayı gmrmedım ama ırmakpazarı nda sele altındakı plastık var. Su an cepten yazıyorum ama yarın lınkını verırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------
sıtenın bırısınde cg 300 modıfıye dıye parcalar satılıyor. Bunu yapmak mumkun mu. Eger oluyorsa motorda neler degıstırılıyor.
bekliyorum
-
27 Mart 2012, 17:37
#2657
http://www.motorparcalari.net/arka-c...-urun1378.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
vicuna arkadaşım.üsteki link senin için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------
arkadaşlar şimdi sizden aldığım bilgiler doğrultusunda motora komple cg serisi cdi 6 soket girişli bir tesisat aldım. şimdi bu tesisatı almamdaki sebep akü patlaması ve ardından km saati dahil ne varsa ampül vs hepsinin gümlemesi. bende komple değiştireyim dedim. biraz önce elime geçti ve baktım. statörden 5 adet kablo çıkıyor.bunun 3 tanesi cdi üniyesine 2 tanesi (beyaz ve sarı) konjektöre gidiyor.benim daha önceki konjektör yani ilk aldığımdaki halinde konjektörden 5 kablo çıkıyordu ve siyah olan kablo dışarıda kesik olarak fazla gibi duruyordu. ben o konjektörü atmıştım yerine gene 5 li konjektör bulmuştum ve siyahı iptal edip takmıştım ama düzelmemişti. şimdi bu gelen yeni tesisatta statör çıkışı 5 kablo 3 ü cdi 2si konjektöre gidiyor fakat konjektöre gelen kabloların içinde siyah bir kablo var (hani benim eski tesisatta iptal edilen) bu siyah kablo nereye gidiyor( neyin nesi merak ettim daha öceki tesisatta neden yok?. ben şimdi bu yeni tesisatın 5 çıkışlı konjektörünü buldum tüm renkler uyumlu alsam taksam sıkıntı olurmu.
-
27 Mart 2012, 19:29
#2658
çok teşekkürler jiro kardeş
-
27 Mart 2012, 19:39
#2659
uyumlu bulduysan sikinti olmaz ben komple roleler dahil cdi konjektor vs hepsini aldim 0 dan topluyicam mayis sonunda
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
27 Mart 2012, 19:42
#2660
jiro adlı üyeden alıntı
arkadaşlar şimdi sizden aldığım bilgiler doğrultusunda motora komple cg serisi cdi 6 soket girişli bir tesisat aldım. şimdi bu tesisatı almamdaki sebep akü patlaması ve ardından km saati dahil ne varsa ampül vs hepsinin gümlemesi. bende komple değiştireyim dedim. biraz önce elime geçti ve baktım. statörden 5 adet kablo çıkıyor.bunun 3 tanesi cdi üniyesine 2 tanesi (beyaz ve sarı) konjektöre gidiyor.benim daha önceki konjektör yani ilk aldığımdaki halinde konjektörden 5 kablo çıkıyordu ve siyah olan kablo dışarıda kesik olarak fazla gibi duruyordu. ben o konjektörü atmıştım yerine gene 5 li konjektör bulmuştum ve siyahı iptal edip takmıştım ama düzelmemişti. şimdi bu gelen yeni tesisatta statör çıkışı 5 kablo 3 ü cdi 2si konjektöre gidiyor fakat konjektöre gelen kabloların içinde siyah bir kablo var (hani benim eski tesisatta iptal edilen) bu siyah kablo nereye gidiyor( neyin nesi merak ettim daha öceki tesisatta neden yok?. ben şimdi bu yeni tesisatın 5 çıkışlı konjektörünü buldum tüm renkler uyumlu alsam taksam sıkıntı olurmu.
bir kaç foto varmı toparlayalımda senin işi halledelim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler