150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
02 Mart 2012, 14:03
#2601
isg adlı üyeden alıntı
zongshen 200 gy modeli ramzey gibi 15 hp mi yoksa 12 hp mi birde merak ettiğim bu motorlardan iki tip var biri balansörlü diğeri ise balansörsüz ve titreşimli bu verdiğim biligilerden emin değilim o yüzden sizden yardım istiyorum bu ara bir GY Modellerinden birine bakıyorum ama işte biligim olmadığı için sizlere sormak istedim. ramzeyler tip ve performans olarak hoşuma gidiyor fakat fiyatları uçuk. Ama diğer zealsun zongshen tarzı motorların fiyatları uygun o yüzden beni bu konular ile ilgili aydınlatırmısınız. hepinize şimdiden teşekkürler.
ramzey hiç kullanmak nasip olmadı. kullanan arkadaşlarım şıkayetide yoktu. veriler aşağıda
• Şanzıman / Debriyaj 5 Vites / Islak - Çoklu
• Benzin Motor Tİpi Tek Silindirli 4 Zamanlı Hava Soğutmalı
• Silindir Hacmi 199.1 cc
• Sıkıştırma Oranı 9.4 : 1
• Max. Güç 11.5 kw. / 8000 rpm
Maksimum Tork 14.5 Nm / 6000 rpm
• Çalıştırma Tipi Elektrikli / Kick Startlı
• Max. Hız 120 Km / h
• Ekonomik Yakıt Tüketimi 2.2 Lt. / 100 Km.
• Boyutlar 2100 mm x 810 mm x 1185 mm
• Ön Lastik Ebat 2.75 - 21 - 4
• Ağırlık 127 Kg.
• Ön Fren Disk
• Arka Fren Tambur
• Yağlama Tipi Basınç / Püskürtme
• Ateşleme Elektronik CDI
• Akü 12 W / 9 Ah
• Ön Süspansiyon Hidrolik Ön Maşa
• Arka Süspansiyon Hidrolik Tek Amortisör
• Yakıt Tank Kapasitesi 10.6 Lt.
• Arka Lastik Ebat 4.10 - 18 - 4
ramzeyler gy lerden 1.5 kw daha güçlü. gy lerdede ohv ve ohc olmak üzere iki her birinde balansörlü ve balansörsüz olmak üzerede toplam dört çeşit motor var. bildiğim kadarı ile ramzeydeki motor gylerde oldugu gibi honda taklidi değil. suzuki gn taklidi.
titreşimde balansatör tek başına etkili değil. yani amacı titreşimi kesmek ama motorun şaseye olan bağlantılarında uygun müdahalelerle titreşimi azaltmak mümkün.
benim motorumda balasör olmadıgı halde balansörü olan bir çok arkadaş motorundan daha az titremektedir.
bazı motorların piyasasının yüksek olması normaldir arz talep meselesi. ama sen paranı cebinde tut zamanı geldimi hazır para olduğunda çok ucuz motor alabilirsin.dostum buradaki videoda
http://www.youtube.com/watch?v=gKLF98dxTzM
balansörü gösteriyor tabi bizim gy 200 lerinki değil yz250 nınki ama prensip aynı pistonun kranka yaptıgı agırlıgın karşısında bir ağırlıkla dengelemek ve vibrasyonu engellemek.
Reklamlar
-
02 Mart 2012, 17:34
#2602
benim motoru dağıtmışken lastikleride değiştireyim dedim. süpermoto lar çok güzel. bir motorun süpermoto olması için ille 17 jant mı olması lazım. arka 18 önleride 18 yaparsak süpermoto olmaz mı.?
-
02 Mart 2012, 22:45
#2603
18 lik janta gore pek lastik yok supermoto tarzi ondan ben 17 tavsiye exerim
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
02 Mart 2012, 23:39
#2604
jiro adlı üyeden alıntı
benim motoru dağıtmışken lastikleride değiştireyim dedim. süpermoto lar çok güzel. bir motorun süpermoto olması için ille 17 jant mı olması lazım. arka 18 önleride 18 yaparsak süpermoto olmaz mı.?
18" süper motor olur hemide çok süper olur.
arka bende 18" ve dişli lastiğim bittiğinde normal yol lastiği aldım çok kolay bulunuyor. önlerde aşınmaya başladığında başladım yavaş yavaş araştırmaya. aha oda ne uçuk fiyatlar üstüne üstluk ilçemizde hazırda bulunduran kimsede yok bulunduran bir iki kişide uçuk ötesi fiyatlar söylüyor. bu durumda önüde 18" yapmayı çok düşündüm. rus planet jawa bunların jantları 18" ve oldukçada sağlamdır. ama bir türlü elim varmadı burada bir kaç arkadaş yaptı önü yapanlarda biri ikiside vaz geçdi. aslında çok sert arazi yapmadığım için 18" çokda hoş olurda motorun boyu çokmu alçalır sonuçda 7 cm incek ben zaten 2 cm de alçaltmıştım ön tarafı. ama sitede yapan arkadaşlar var.
-
03 Mart 2012, 10:42
#2605
peki önleri amartisörden veya başka bir şekilde geri yükseltemezmiyiz. birde yabancı bir sitede var dı çelik jant takmış arkadaş.
-
03 Mart 2012, 15:00
#2606
şun için zaten en üst yerindedir. ama iş süpermoto olunca berk arkadaşla bire bir görüşmen iyi olacak birde bathu arkadaş var oda seviyor bu işleri.
-
03 Mart 2012, 19:04
#2607
biri supermoto mu dedi :p hangi motoru cevirmeyi dusunuyorsun jiro soyle hemen yardimci olurum sorun degil arti on amartisorlerin hidroligini degistirerek biraz daha sert yaparsan yukseklikte sikinti olmaz birde arka amartisorun sase baglanti noktasinin orada 2 cm daha alta kaynattirdinmi 5 cm civari yukseltmis oluyorsun ondan yukseklik sikinti degil ama sakin altinizdakinide ktm supermoto sanmayin (en azindan benim gibi mokunu cikartmasaniz yeter) yoksa amartisorleri patlatirsiniz benim motorun son hali gibi olur binince rahat 15 cm coker sonra :p
-
05 Mart 2012, 11:00
#2608
dün biraz motosiklet için dolaştım. mz motorları tamir eden bir yer vardı oraya gittim ön lastiği 18 yaparım dedi tel bulursam. ve kendinde güzel bir lastik vardı 1 adet 100/90/18 70 tl dedi. arkaya da 120/90/18 alırsam herhalde süpermoto olur.
-
06 Mart 2012, 01:34
#2609
süper moto sadece jantla bitmiyor. bak şu sayfadaki arkadaş nasıl yapmış.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...t200sm-29.html
her ne kadar aynalara ve plakaya yer bulamamışsa da. stop lambasıda sanırım aşırı küçük olduğundan ben göremedim. ama bunları geçdikten sonra motor renk bütünlüyü ve duruşundan tam puan aldı benden.
görsel olarakta mesela pembe renge yer vermiş ama itici durmuyor. arka amatisördeki sarı renk tek olsa da bir imza gibi metni tamamlıyor.
berk sen beğendinmi sen seversin buna bir bak.
-
06 Mart 2012, 08:38
#2610
-
06 Mart 2012, 12:24
#2611
pembe kısmı saymazsak bence güzel olmuş. zaten benim yapacağımda buna benzeyecek. (inşallah) ) bu arada dün tüm elektrik tesisatını söktüm. tesisatı alıp motorcuları dolaşarak en uygun tesisatı bulmaya çalışacağım. bu arada buraya fotoğraf yükleyip şu ne işe yarıyor diye soracaktım fotoğraf yükleyemedim.
-
06 Mart 2012, 13:45
#2612
berk_cglr adlı üyeden alıntı
Acikcasi o motorun asil yapan vede sahibi alim diye bir arkadasim kendisi motosiklet modifiyesi ustune alisan apaci isi degil gayet kaliteli bmw husqvarna suzuki gibi motorlari modifiye eden bir arkadasimindi hatta vosvosla takasladi buyuk ihtimal alan arkadas o baslikta resimleri paylasan kiside ayni kisi sanirim acikcasi motor guzel ustunde cok emegi gecti vede 22 bg lik bir canavardir kendisi banada ilk basta bu tip bir sey yapmayi tavsiye etti ancak satmasi zor vs diye caydik ama artik motoru satma ihtimalim 0 dustugu icin
askerlik bitince komple gorsel ve performans olarak 0 dan toplayacagim 2006 ktm 525 exc depo koltuk ve grenaj seti takicam cunku kesinlikle kirilmiyor tabi renkde mavi olucak cc 250 yada 300 yukselticem arkaya 160-60/17 lastik one de 120-60/17 lastik takicam o yuzden haliyle jantlarxa genislicak arka 4.25 eger sigmazsa 4 onede 3.50 jant cemberi takilicak on freni 4 arka frenide 2 pistonlu frenle degistirip arka amartisoru 0 gazli amartisorle onleri istedigim gibi bulamadim icin kece conta neyse yenileyip daha kalite hidrolikle degistirip tamir edicem sadece egsozt olayinda takildim acaba kuyruk altindan cbr tarzi bir egzostmu yapsam yoksa cift egzostmu onu dusunuyorun
tabi birde motor ve kaski birbirine uyumlu dehsetul vahset bir mavi tonu ve desende boyamak kaldi hehe
Yazim hatalarin icin simdiden ozur dilerim telefondan vede dokunmatik olunca farketmeden sacmalayabiliyorum:D
motoru zaten apaçi işi görmediğimden bu kelimeyi telafuz etmedim. ama yakışan bir ayna olsaydı çok daha iyi olurdu. plakalıkta görsel açıdan sığdırmak sorun keşke onuda halledip bizlere güzel bir fikir verseydi. ben benim granazları tamir ediyorum malum arazide durduk yere bile yan yattığı oluyor.ktm 525 granajları kırılmıyorsa tek ve kalıcı çözüm olarak çok hoş olurdu. acep fiyatları nerelerde. 4.10 genişlik arka tekere sığıyor ama desen farkından dişler engel teşkil edermi bilemiyecegim. çünkü ben arkaya 4,10 söküp 3,50 lastık taktım yine aynı boşluk kaldı gibi.
bu yaz sen motoru halledersin sanırım. bekliyoruz çalışmalarının fotosunu.
jiro adlı üyeden alıntı
pembe kısmı saymazsak bence güzel olmuş. zaten benim yapacağımda buna benzeyecek. (inşallah)
) bu arada dün tüm elektrik tesisatını söktüm. tesisatı alıp motorcuları dolaşarak en uygun tesisatı bulmaya çalışacağım. bu arada buraya fotoğraf yükleyip şu ne işe yarıyor diye soracaktım fotoğraf yükleyemedim.
foto yükleme bir kaç yerde anlatılıyor.
önce fotoyu bir foto sitesine yüklüyorsun. sonra oreanın adresini [IMG] bu ikisimgenin arasına [/IMG] yazıyorsun yazarken boşluk bırakmıyorsun.
-
06 Mart 2012, 16:18
#2613
Serdal hocam lastik ölçüsü vermiştim bakabildin mi acep?
ANGARAJ
-
06 Mart 2012, 16:58
#2614
şimdi gidiyorum bakmaya . bu arada özelden tel numaramı atacağım bir 10 dk sonra çaldır çocugu okuldan almış olurum. telden cevap veririm olurmu
-
06 Mart 2012, 17:53
#2615
arkadaşlar fuara gideniniz varmı?? yeni enduro ve kroslar varmış firmaların internet sitelerinde var ama birebir gördüyseniz bahsedermisiniz.
Ama çinli olucak illa malum en basit japon 10 000 euro cuk. olunca bakmıyorum bile. salcanonun stand fotoğrafında gördüm bir tane kros görüntü güzel ama sitesinde yok bu motoru gören varmı?? ya da benzerlerini.[COLOR="Silver"]
DÖRT TEKER BEDENİMİ İKİ TEKER RUHUMU TAŞIR...!!!
-
06 Mart 2012, 18:52
#2616
bu benim çinlinin devir saati var mı ?
-
07 Mart 2012, 10:55
#2617
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------
yukarıda ki fotoğraftakileri tam olarak kim açıklayabilir. teşekkürler.
-
08 Mart 2012, 19:16
#2618
öğrendim. 1 numara cdı ünitesi. 2 numara marş rölesi 3 numara marş motoruna bağlı ama ne işe yarıyor. çözemedim.
-
08 Mart 2012, 22:02
#2619
marş motoru olarak düşünme motosikletin şasesi tesisatın eksi ( - ) yükünü çeker motor ile şasenin baglantısınıda bu kaplo yapar.
-
09 Mart 2012, 00:29
#2620
isg arkadaşıma cevaben:fuarda SALCANO'nun enduro motorunu yakından inceledim.Motor HANWAY MOTORun motoru.Vakumlu karbüratörlü,125 yamaha YBR motorunun birebir aynısı işçiliği ğüzel bir motor.FAKAT... konuştuğum yetkili bu motoru görsel amaçlı getirdiklerini,bunun yerine 250lik enduroyu mayıs ayında getireceklerini söyledi.Diğer markalarda ise fiyatı uyğun olarak ASYA TEPEE 250 var:HONDA CRF 230(223) kopyası;17hp,223cc eğzantrikli bir motor var üzerinde.ARORA ve RKS MOTOR: 200'lük(daha önce ramzeyin getirmiş olduğu) işçiliği ve görseliği güzel SUZUKİ DRZ200 kopyası,fakat fiyatı uçuk aynı modeli getirmişler.MOTORAN ve MONDİALlin 250'lik crossları kalite ve işçilikte on numara (fiyat hariç).ASYA TEPEE'yi bir denemek lazım,zanederim iş görecek.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler