150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
-
21 Ekim 2011, 15:44
#2421
ben 150 li lik olanı kullanıyorum özellikle 2 kişi olduğunda yokuş vs çıkarken bazen sorun olabiliyor 200 lük de bunu pek yaşamıyorsun arkadaşımda da 200 lük olandan var ondan dedim birde motorun vidalarını kesinlikle haftada 1 sık eğer uzun yolagidiyorsan yola çıkmadan önce sık tecrübeyle sabit vidalar düşüyor :D
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
Reklamlar
-
21 Ekim 2011, 17:02
#2422
Pek motoru 2 kişi kullanacağımı sanmıyorum kullansamda zaten düz orman yolları olur Önerilerin için teşekkürler bütün vidaların yerlerini öğrenmem lazım kesinlikle onu anladım...
-
22 Ekim 2011, 00:00
#2423
berk_cglr adlı üyeden alıntı
benden sana tavsiye ya 200 lüğünü al yada skyteam st 200 al 150 li lik alma
abi skyteam çok güzel ve sağlam bir motor ama parça sıkıntısı çok çekiyorlar.150lik veya 200lükler arasında pek bir performans farkı göremedim çekişte biraz problem var ama dişli değiştirmeyle 5 liraya çözümlenecek bir olay.
-
22 Ekim 2011, 11:09
#2424
ben denedım yınede 200 luk gıbı olmuyor bazen araba vs sollamak ıstedıgınde hıssedıyorsun ozellıkle 200 luk gıbı serı degıl ama yınede ıdare eder
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
26 Ekim 2011, 23:17
#2425
-
27 Ekim 2011, 00:33
#2426
serdal hocam ilk resimdeki siyah parça diyotmuş bu zat-ı muhterem ben burdan konya sokaktan bulabilirim sanırım sen bulamazsan bi haber etmen yeterli ;)
ANGARAJ
-
27 Ekim 2011, 01:51
#2427
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
serdal hocam ilk resimdeki siyah parça diyotmuş bu zat-ı muhterem ben burdan konya sokaktan bulabilirim sanırım sen bulamazsan bi haber etmen yeterli ;)
şimdi diyot olduguna kesin eminim üstündeki işarette bunu gösteriyor sanırım. - > + ok işaretinin içi dolu üçgen gibi. ama normal bir diotmu yoksa voltajı ayarlayan zener diyot gibi bişimi onu daha çözemedim olmadı kendisi sağlamsa lehimleyip tamir yoluna gidecegim.
sanırım ömür parçada direnç gibi bişi oradaki kaplolarıda benim lpg beynine ısıtmak için çekeceğim. orada kullandıgım ısıtıcıda bir tür direnç. ısıtıp dursun beyni. her ikisininde kaploları kopuk oldugundan tamir edip kullana bilirim. aslında. genede sıkışırsam sana haber ederim. bu arada bmw yi üzme hallet biranönce sıkıntısını.
-
27 Ekim 2011, 02:33
#2428
-
30 Ekim 2011, 19:43
#2429
Merhaba arkadaslar...
Bende kanuni cross 250 var. Dun sehiricinde gezerken telefonum caldi, durdum telefonu cevapladim ve tekrar hareket ettim. Biraz sert kalktim, vites 1, 2 ve 3e attigim anda bir catirti koptu ve motor kilitledi. Siktim debriyaji ama vitesi bosa alamiyorum, arka tekerde donmuyor. Neyse motoru surukleyerek cektim kenara, tekrar vitesi bosa almayi denedim olmadi. Siktim debriyaji marsa bastim motor calisti ama icerde biseyler karisiyor, sakirti seklinde metal sesi geliyor. Motoru durdurdum, zinciri attirip cekerek eve goturup biraktim.
Bugun indirdim motoru actim icini. Icerde sanki kiyamet kopmus, bir avuc kum cakil gibi demir cikti. Vites dislileri dagilmis, krank ve kolu sanki asfalta surtulmus gibi, silindirin kartere giren kismi parcalanmis, pistonun altina sanki makinali tufekle ates edilmis, karterin icindeki yag kanallari ezilmis kirilmis. Yani kisacasi debriyaj balatalarinin ve alternator bolumunun haricindeki yerler pert olmus.
Degismesi gereken parcalari hesapladim sag sol karteri saymazsak 750 lira. Komple motor 2114 lira.
Motorun icini actigimda karterde zongshen yazisini gordum. Dedim bu motoru zongshen de kullaniyor o zaman. Zongshenin modellerine baktim zs200 modeliyle ayni gibi. Bazilari ayni, bazilarinda farklilik var. Bu kadar masraf yapmaktansa yapacagim masraf tutarinda komple zs200 alabiliyorum. Alirim bi tane zs200, motorunu benimkine aktaririm yada degisiklik yapmadan binerim.
Simdi sizlere sorum; acaba aranizda kanuni cross 250 ile zongshen zs200 un motorlarini karsilastiran oldumu. Zs200 un motoru benim saseye uyarmi?
-
02 Kasım 2011, 03:26
#2430
şaseye uyar dostum. geçmiş olsun bu arada.
-
05 Kasım 2011, 13:44
#2431
Hasarli parcalarin tamamini zongshen olarak istedim, kanuninin fiyatlarina gore 1500 liraya yakin tutan masraf 600 liraya halloldu.
Hazir blok acilmisken +50 lira maliyetle de kick start koydurdum.
Sozde yerli kanuniye de bu sebeple koskocaman bir yuh diyorum. Kanuni mi bir daha tovbe...
-
05 Kasım 2011, 19:26
#2432
ınternette dolasırkan soyle bır sıte buldum gercı turkıyeye yollarmı bılmıyorum bakmadım ama bızım motorlara uygun parcaların tamamı var cok ıse yarayacak parcalar da var
www.china-parts.co.uk/acatalog/index.html
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
05 Kasım 2011, 21:48
#2433
-
05 Kasım 2011, 22:39
#2434
bu arada sıteyı ınceledım turkıyeye de yolluyorlar askerlık bır bıtsın mayıs 20 sınden sonra gy 150 sm ( crosstan supermotoya cevırdıgım ıcın ben oyle dıyorum ) mi :p komple bi revize edicem bu arada motosiklet en son aküyü sarj etmiyordu onu hangı parcaları degıstırırsem tamır olur yada bu arıza neden olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
bu arada herkesin bayramı slmdıden kutlu olsun kurban kesenlerınde alah kabul etsın
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
06 Kasım 2011, 02:05
#2435
akü şarj olmuyorsa iki sebebi var ya akü bozulmuştur şarjı tutmaj. yada aküye şarj için elektirik gelmez. bununda iki sebebi olur bildiğimiz kablolarda oksitlenme kopma gibi basit arızalar. konjoktor ve diyor gibi değişmesi gereken parça arızaları . yata staratordan kaynaklanan üretim arızaları. burada sözü ustalara bırakıp bir alıntı yapmak istiyorum old abimiz berk arkadaşımız için söylüyor.
_OLD_ adlı üyeden alıntı
Akım ve Voltaj farklı birimlerdir.Akünün iki kutbuna ölçü aleti voltaj ölçmek için değdirilir.Normal şarj ediyorsa 3-4 bin devirde 14 volt civarında bir voltaj okunmalıdır.Rolantide akü voltajı okunur.Akım ölçmek için ölçü aleti uygun konuma alınıp artı kutup başı motor çalıştırıldıktan sonra çıkarılıp kırmızı uç kabloya,siyah uç akü başına değdirilmelidir.Motora gaz verilince artan şekilde bir değer okunur.Yaklaşık 1 ampere kadar çıkmalıdır.Bir değer okunamıyorsa veya 100-200 miliamper gösteriyorsa akü şarj olmuyor demektir.Statör be bağlantılarından eminseniz diyotlar veya konjektör arızalıdır.Çoğu motorda diyotlar ayrı değil konjektörün içindedir.
muhtemel arıza konjektorde olup olmadıgına bakmak için gerekenleride kashmar54 arkadaşımız söylüyor.
kashmar54 adlı üyeden alıntı
konjektörün yenisini almadan önce eskisini deneseydin.
bunun için konjektörden aküye giden kabloyu ölçmen yerdi.
ölçecek aletin yoksa
bir tane ampullede denerdin. aküye giden kabloyu ampule bağla
ampulun dibini şaseye değdir. ampul yanarsa çalışıyo demektir
yada sevdiğini uzaklarda arama demiş çağla kara bak ne güzel söylemiş.
Çağlar KARA adlı üyeden alıntı
sorunu uzaklarda aramışım sorun 5 yaşındaki yanık soket sonunda dayanamamış
yaws bugun tembelliğim üstümde arşivden şöle abilerimizin yorumlarını yapıştırı verdim.
şimdide yamyamaha kardeşiniz herkes için söylüyor.
Makam: Rast
Usûl : Semâi
Beste: Gültekin Çeki
Güfte: Hayri Mumcu
Unutulmuş birer birer
Hayâl meyâl düşler gibi
Uçup giden kuşlar gibi
Yosun tutan taşlar gibi
Eski bayramlar, eski bayramlar
-
06 Kasım 2011, 02:49
#2436
arkadaslar bende bu motorum kasa olarak aynısı ama cc olarak 150 cc yuan var ve sızlere danısmak ıstedıgım bı ıkı sey var yardımcı olabılır mısnız
-
06 Kasım 2011, 06:34
#2437
cross yasin bende 150 yuan var soyle hemen cevap verelim bu arada yamyamaha ustad valla google gıbı adamsın hemen bır arsıv denetlemesı yapıp sonuvları sunmussun cok sagol abı yaa tesekkurler
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
06 Kasım 2011, 12:50
#2438
sa berk benım suan en buyuk sorunum gaz telı gaz telım eskı oldugu ıcn kolda takılı kalıyodu ama ben yolda gıderken gaz kesecegım zaman elımle gazı gerı ıtıp gaz kesıyodum ama bugun boyle olmadı gaz tamamen karburatorden takılı kaldı mıcırlı yolda fren yapınca arka teker mıcırda kendını o tarafa bu tarafa atmaya basladı be tamırcıye bu halde gıdemıycem ıcın onu kendım degıstırebılır mıyım bıde bı arkadasım kaza yaptı motorlo bende bu fırsat dedım grenajları falan degırdırdım ama aynı renk bulamadıgım ıcın rengaren k oldu onları nasıl boyayabılırım ılla bı kaportacı da mı boyanması lazım en son sorum ayda bı kere bıle belkı arazıye cıkmıyorum o yuzden tekerlerı degıstırıp super moto yapmayı dusunuyorum senın bu konuda dusuncelerın ne sagol şimdiden ilgin için
-
06 Kasım 2011, 16:41
#2439
acıkcası boya ısını bılen bırı yapsın bence yoksa gercekten kotuden de beter duruyor zamanla catlayıp dokuluyor supermoto olayına gelınce acıkcası ben arazıyede gırdım ama sert arazı degıldı toprak yoldu bı sıkıntı yaratmadı ben supermoto yapmanı tavsıye ederım gercekten motorun surus zevkını alıyorsun su kadar soylıyım cross tıpndeyken700 tl ye satmayı dusunurken suan motoru supermoyo cevırdıgım satmaktan katı olarak vaz gectım vede tekrar revızyona sokmaya karar verdım belkı o paraya gıder 2 el bi dt 125 r alabılırım ama emln ol bena gore motoru kendın ugrasarak yaparak degıstırıp kullanmak kadar zevklı bırsey yok sımdılık resım yada baska bılgı veremıyorum musaıt degılım malum askerıyede anca 6 dan yada 7 den sonra rahat edebılıyorum aksama fotoları neyı ne kadara degıstırdıgımı ıstersen yazabılırım
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
06 Kasım 2011, 16:55
#2440
cok ıı olur resım falan da olursa bende motoru tamırcıye falan goturdum cıgerı saglam dedıelr zaten esı sahıbı arazıye cıkmak ııcn ıkıncı motor alarak almıs daha 10 bınde motor bende motoru ogrenmek ıcın aldım ama maddı ımkanlardan dolayı bununla yetınıcem zaten mantıklı oolan da motora kendındne bırseyler katıp zevkını cıkarmak bıde asfalta uygun hale getırınce cok daha zevklı olacak bence
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler