150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
07 Eylül 2011, 15:18
#2381
evet koltuk biraz daha dar bu konudaki yakınmalarım devam ediyor. ama henüz içraata geçemedim.
arkadaşın biri ne ön ayak olduk ama bizde henüz bir gelişme yok. süngerciden golgu süngeri aldık. baliyle istediyimiz yere yapıtıştırdık. üstünede bir kılıf geçirdik. çok güzel oldu. ama ben hala şöle yapalım böle yapalım diyip duruyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------
onur-1984 venezuelladıki skygo lar daha bir yakışıklı grenajı varmış.
http://www.32byte.com bu sitede benim motorun bir kaç fotosunu koymaya başladım. ve tüplü motor konusunda yazı yazıyorum. vaktim oldukça da 2 zamanlılara geçeceğim. gündelik hayatın telaşesınden yavaş gidiyor.
Reklamlar
-
07 Eylül 2011, 23:49
#2382
yamyamaha adlı üyeden alıntı
evet koltuk biraz daha dar bu konudaki yakınmalarım devam ediyor. ama henüz içraata geçemedim.
arkadaşın biri ne ön ayak olduk ama bizde henüz bir gelişme yok. süngerciden golgu süngeri aldık. baliyle istediyimiz yere yapıtıştırdık. üstünede bir kılıf geçirdik. çok güzel oldu. ama ben hala şöle yapalım böle yapalım diyip duruyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------
onur-1984 venezuelladıki skygo lar daha bir yakışıklı grenajı varmış.
http://www.32byte.com bu sitede benim motorun bir kaç fotosunu koymaya başladım. ve tüplü motor konusunda yazı yazıyorum. vaktim oldukça da 2 zamanlılara geçeceğim. gündelik hayatın telaşesınden yavaş gidiyor.
olsun abi damlaya damlaya göl olur.
-
08 Eylül 2011, 01:32
#2383
10000 km re sonra taktıgım gerülator bozuldu. yada daha tam bozulmadıda bozulacak. motoruma yeni regülator arayışına girdim acaba nerede nasıl bulacağım merak ediyorum.
-
09 Eylül 2011, 23:37
#2384
Arkadaşlar, Ramzey QM200-GY motosikletimin alt platini (maşa) ile furş takımını yenilemem gerekiyor. Ramzey'in fiyatları diğer marka/modellere göre çok uçuk geldi. (Bir sürü motosikletin alt platini 20-30 TL gibi fiyatlarla satılıyor.) Başka bir markanınki benim motora uyar mı? En azından alt platini alıp furş takımı yerine uygun rulmanları alıp taksam olur mu acaba? Onu bilerek söktüreyim. Keşan sanayisinde her cins ve ebatta rulman satan, olmayanı sipariş üzerine getiren bir yer var. 104 TL istenen 2 tane rulman ile diğer parçaları 30-40 liraya bulmam sorun olmaz (üstteki büyük somundan emin değilim.) Bir de uygun fiyatlı sinyal takımı (4 adet) lazım. Ramzey tanesine 16 TL diyor. Ayıptır yahu, dördü 20 TL ancak eder...
Alt platin: http://motorparcalari.net/ramzey-kro...-urun3244.html
Furş takımı: http://motorparcalari.net/kross-200-...-urun1192.html
-
10 Eylül 2011, 04:20
#2385
arkadaslar öncelikle herkese merhaba tekrardan , zongshen zs 200 gy-a cross(balansörlu model) 'umu satıyorum butun aksamı calişiyor, çok temiz ilgilenen arkadas lar sahibinden.com dan " 58583775 " ilana bi göz atsınlar, model yukseltcem, iyi aksamlar
-
10 Eylül 2011, 19:52
#2386
DusenAdam adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, Ramzey QM200-GY motosikletimin alt platini (maşa) ile furş takımını yenilemem gerekiyor. Ramzey'in fiyatları diğer marka/modellere göre çok uçuk geldi. (Bir sürü motosikletin alt platini 20-30 TL gibi fiyatlarla satılıyor.) Başka bir markanınki benim motora uyar mı? En azından alt platini alıp furş takımı yerine uygun rulmanları alıp taksam olur mu acaba? Onu bilerek söktüreyim. Keşan sanayisinde her cins ve ebatta rulman satan, olmayanı sipariş üzerine getiren bir yer var. 104 TL istenen 2 tane rulman ile diğer parçaları 30-40 liraya bulmam sorun olmaz (üstteki büyük somundan emin değilim.) Bir de uygun fiyatlı sinyal takımı (4 adet) lazım. Ramzey tanesine 16 TL diyor. Ayıptır yahu, dördü 20 TL ancak eder...
Alt platin:
http://motorparcalari.net/ramzey-kro...-urun3244.html
Furş takımı:
http://motorparcalari.net/kross-200-...-urun1192.html
dostum zaten firmalar servislerde yaptıkları satıştan malı götürüyor.
sizin ramzeyler bildiğim kadarıyla düz ( zelsun skygo ters ) amatisor oldugundan bir çok markanınki uyar.ucuz olanlarınkinden al tak işini görür.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------
ayhan2190 adlı üyeden alıntı
arkadaslar öncelikle herkese merhaba tekrardan , zongshen zs 200 gy-a cross(balansörlu model) 'umu satıyorum butun aksamı calişiyor, çok temiz ilgilenen arkadas lar sahibinden.com dan " 58583775 " ilana bi göz atsınlar, model yukseltcem, iyi aksamlar
hayırlı olsun dostum Allah iyi müşteri denk getirsin . motorun güzel görünüyor.
-
11 Eylül 2011, 16:50
#2387
yamyamaha adlı üyeden alıntı
dostum zaten firmalar servislerde yaptıkları satıştan malı götürüyor.
sizin ramzeyler bildiğim kadarıyla düz ( zelsun skygo ters ) amatisor oldugundan bir çok markanınki uyar.ucuz olanlarınkinden al tak işini görür.
Teşekkürler, bir araştırayım...
-
11 Eylül 2011, 19:52
#2388
onur-1984 dostum yolculuk nasıl geçdi. manisayı fet etmişsiniz.
-
12 Eylül 2011, 11:44
#2389
-
12 Eylül 2011, 13:21
#2390
yamyamaha adlı üyeden alıntı
onur-1984 dostum yolculuk nasıl geçdi. manisayı fet etmişsiniz.
abi sorma,gördüğün gibi,yolda sigorta atmış haberim yok.Kavşakta tır iyice yavaşladı,ben de yavaşlamak zorunda kaldım.Durduk en sonunda.Sağdan araçlar geliyordu sağa da kaçamadım.Sonra tır hareket etmeye başladı,ben de kalkış yaparken motor stop etti,yolun ortasında kalakaldım.Marşa bastım çalışmıyor.Hızır gibi yetiştin vallaha teşekkür ederim.Eve gidince Sigortayı değiştirdim hiçbir sorun kalmadı ama niye attı anlamadım.Herhangi biryerde bir kısa devre olduğunu zannetmiyorum ama bazen yoldaki hafif çukurluklarda amper anlık arttı da sigortayı mı arttırdı.
Kendine iyi bak.Görüşmek üzere.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------
Bathu kardeş motorun güzelmiş,Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
-
13 Eylül 2011, 12:13
#2391
konjektore bakmak lazım. yuksek devirlerde sigorta atıyorsa konjektordendir.
yada açıkta kaplo vardır değdiğinde atıyordur.
batu motorum yakışıklı. zaten hep yakışıklığdı.
-
16 Eylül 2011, 12:23
#2392
Elektrik arızasını sonunda buldum!!!Meğer kontaktanmış.Dün biraz gezineyim dedim, kontağı açtım ,vites boştaydı,boş vites ışığı yanıyordu.Sonra ben direksiyonu çevirdikçe boş vites ışığı yanıp sönmeye başladı,dedim müşür yandı herhalde başımıza masraf açacak ve en son tamamen söndü.Işıkları denedim onlar da yanmıyor,marşa basyım tık yok, ön kapağı açıp kabloları kontrol ettim kablolarda bir sıkıntı yok,sigortaya baktım o da sağlam.Sonra kontaktan şüphelendim,biraz zorladım,anahtarı sonuna kadar çevirince yanıyor,bırakınca sönüyor.Meğer kontağın sabitlendiği demir parça tam vidanın olduğu yerden kırılmış,kırılınca gevşemiş ve içindeki mekanizma gevşeklikten dolayı tam temas etmiyor.Nihayet hallettim.Şimdi bir sıkıntısı kalmadı.En yakın zamanda kırılan parçayı değiştirmem lazım.
-
18 Eylül 2011, 00:09
#2393
ben de bugun arıza yaptım. istasyondan yakıt ikmali yaptım çıktım ana yola. bir, iki, üç, dört ... dört... derken vites dört e geçmiyor. devri yükselt düşür abudik gubidik yaptım vites bir türlü dört e geçmedi. yanaştım sağ tarafa motoru susturdum. elle vites kollunu sallıyorum çalkalıyorum dört e geçsin diye geç miyor bir türlü. sallıyorum çalkalıyorum diyorum ama boşluk falanda yok vites pedalında. her şey olması gerektiği gibi. derken 2 ye düşürdüm. bu seferde 3 e geçmiyor. derken 1 e düştü buseferde 2 ye ve boşa geçmiyor. bari dedim birinci viteste aheste aheste gidem motoru benzinliye bırakayım.
deprajı yavaş yavaş salıyorum marş pedalı aşağıya kendi kendine gidiyor, derken dayanıyor bu seferde motor gitmiyor teker dönmüyor. motoru fazla zorlamadan istop ettim. zinciri söktüm benzinliye kadarda bir güzel kaktırdım. şimdi vites hilali falan diye akıldan yorumlar geçiriyorum da marş kolu falan da işin içine girince de işin içinden çıkamıyorum. yarın fırsatını bulursam sökeceğim ve içine bakacağım. iyişallah bizim hallede bileceğimiz bir şeydir de bu paranın yokluğun da masraf yapmayız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------
bathu ön tekeri fırsatım olursa bende küçültmeyi düşünüyorum 18" seninki nasıl tavsiye edermisin arazi gezilerinde çok büyük kayıplar yaşadınmı keşke ön 21" olsaydı dediğin oldumu.
-
18 Eylül 2011, 20:00
#2394
arkadaslar ilgilenenler bi göz atsınlar
satlık zongy
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8583775/detay/
-
18 Eylül 2011, 23:57
#2395
yamyamaha adlı üyeden alıntı
ben de bugun arıza yaptım. istasyondan yakıt ikmali yaptım çıktım ana yola. bir, iki, üç, dört ... dört... derken vites dört e geçmiyor. devri yükselt düşür abudik gubidik yaptım vites bir türlü dört e geçmedi. yanaştım sağ tarafa motoru susturdum. elle vites kollunu sallıyorum çalkalıyorum dört e geçsin diye geç miyor bir türlü. sallıyorum çalkalıyorum diyorum ama boşluk falanda yok vites pedalında. her şey olması gerektiği gibi. derken 2 ye düşürdüm. bu seferde 3 e geçmiyor. derken 1 e düştü buseferde 2 ye ve boşa geçmiyor. bari dedim birinci viteste aheste aheste gidem motoru benzinliye bırakayım.
deprajı yavaş yavaş salıyorum marş pedalı aşağıya kendi kendine gidiyor, derken dayanıyor bu seferde motor gitmiyor teker dönmüyor. motoru fazla zorlamadan istop ettim. zinciri söktüm benzinliye kadarda bir güzel kaktırdım. şimdi vites hilali falan diye akıldan yorumlar geçiriyorum da marş kolu falan da işin içine girince de işin içinden çıkamıyorum. yarın fırsatını bulursam sökeceğim ve içine bakacağım. iyişallah bizim hallede bileceğimiz bir şeydir de bu paranın yokluğun da masraf yapmayız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------
bathu ön tekeri fırsatım olursa bende küçültmeyi düşünüyorum 18" seninki nasıl tavsiye edermisin arazi gezilerinde çok büyük kayıplar yaşadınmı keşke ön 21" olsaydı dediğin oldumu.
Abi geçmiş olsun.Son durum ne bakabildin mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
ayhan2190 adlı üyeden alıntı
Motorun güzelmiş alan kişi hayrını görsün.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------
Bugün motorumla ilk kazamı yaptım.Allahtan ufak bir kazaydı.Dönerken motoru yatırdım biraz,arka teker hiç anlamadan kayıverdi,kendimi motorla beraber yerde buldum.Dizimde ve ayağımda çok ufak sıyrık oldu.Arka teker dişleri biraz silinmiş sanırım ondan oldu.
-
19 Eylül 2011, 02:02
#2396
berk sen askerdemisin öyle bi şeyler yazmışsın motor ne durumda modifiye bitmedimi son resimlerini çok merak etim
-
19 Eylül 2011, 14:49
#2397
serdal hocam hayırlı haberlerini bekliyoruz son durum ne?
ANGARAJ
-
21 Eylül 2011, 17:29
#2398
:( sondurum motor karnı yarık gibi acıldı. ve kırılan dişli gurubunun mili ortalıgı dağıt. hatta kalterede ciddi zararlar vermiş. şimdilik düştüğüm duruma ağlıyorum bir kaç güne kadar toplamanın yolunu bulacagım.
-
01 Ekim 2011, 01:19
#2399
oh oh sonunda motorumu çalıştırdım. keyfim yerine geldi. masraf kısmını parcacıdan öğrenince burayada yazarım. ama kısaca cg 200 sağ kalter bloğu. conta takımı. 125 lik şanjıman gurubu.
ama ufak süprizlerde çıkmadı değil. ön dişliği tam takıyorum o da ne yeni takılan şanzıman göbeği ile dişlinin göbeyi uymuyor hop koş yeni ön dişli al üstelik 17 diş yok meçburen 16 diş taktık. yepis yeni motor yapmışız yeni yağ ekle falan filaan. bunun gibi ufak tefek masraflarla birlikte 200 lira parçalara gitti. 30 lirada aletlerini kullandıgım zaman zamanda teknik yardım aldıgım motorcu abimize verdik.
ama her kötü olayın birde iyi yanı var. şimdi bizim motor lpg li ya herkes motoru yer bitirir falan diyordu. motorun silindir sekman piston ve siboplar kısmı gözle görülerek incelendi. ne silindir pistonda nede siboplarda en ufak bir kusur yok ( allaha şükür ). gerci şanzımanda ki arızayı lpg ye bağlayan ve lpg yağsız ya ondan olmuştur muhabetlerinede maruz kaldım ama onlarıda hoş görüyorum.
-
02 Ekim 2011, 00:35
#2400
geçmiş olsun abi.Kazasız belasız kullan.İşlerden bir türlü fırsat bulup bir tur denk getiremedik.Benim motor da yatıyor.Küsmesin diye arada çalıştırıyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler