150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
08 Şubat 2011, 00:51
#2181
o esnada sen yan odaya geçmiştin seni görmedi
GaCCaLL dostum lpg olayında aküyü yedim kısa sürede bugün benzinle turladım da akü biraz topladı kendisini. emiş manifoltu vakuma düştüğünde açacak bir regulator lazım. araştırıyorum henüz bizim sanaide bulamadım.
resım sitesinede uye olmadık daha buradan resım yayınlayamıyorum. bir iki fotoraf koyup bir şeyın adını ve özelliklerını öğrenmek istiyordum. direnç gibi bişi ama ne işe yarıyor bilemiyeceğim.
fotoları başka bir forma ekledım şimdilik.
http://www.aracforum.com/motorsiklet...tml#post168662
Reklamlar
-
08 Şubat 2011, 20:42
#2182
üstadım resimleri göremedim ordan üye olmak gerekiyormuş ondan dolayı ama msnden yollarsan senin derdine derman olmak için elimizden geleni yapmaya çalışırız elektronik bi devre galiba parçaları ben ulusta konya sokakdan bulabilirim ve yollarım hatta mümkün olursa devre işini bile ayarlayabiliriz belki ama fotoları görmek lazım
ANGARAJ
-
08 Şubat 2011, 23:55
#2183
hocam sen unuttun sanırım sen oraya uyesın zaten. 16-09-2010 saat 00:09 da ikinci sayfada
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
serdal hocam güzel bi gezi olmuş da o araba ilanının orda işi ne bende bi anlam veremedim ama yorumun çok şahane cidden :D
diye mesaj yazmıştın sen
seramik bir parça bir tarafında metal var o metalden şaseye baglanmış. iki kablosu var ama takip etmek mumkun deyil sarılmış sarmalanmış. gecen gün ısınmış olduğunu fark etdım. belki ısınması normaldir ama ısınınca işkillendim. tüpden dolayı elektırık sarfıyatımda arttı. ( belki tupden dolayı değil konjoktor falan arızalanmış da ola bilir ama henuz kontrol edemedım. )
-
09 Şubat 2011, 10:56
#2184
-
09 Şubat 2011, 11:01
#2185
müdür sen bildiğimiz lpg li motor yaptın yani ha vaybe helal olsun motosikletin resmi falan varmı istersen resimler i maille yolla ben üyeyim rsim yükleme sitesine koyiyim buraya
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:57 ----------
düz metal parça bu ama :D
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
09 Şubat 2011, 11:36
#2186
berk_cglr adlı üyeden alıntı
zaten bı sen bı ben varım buraya yazan
yazmasakta izliyoruz sizleri merak etmeyin
İlo 50cc-Jawa250-Jawalazer-Honda Strada200cc-Honda Titan-Mondial 110ft-Cbr600-Dr 800-Afrikatwin-Varedero-QM200GY-Honda İnnova-Cb125e-Mondial Prostreet
-
09 Şubat 2011, 22:43
#2187
düz metal parça deyil iki kablo geliyor metalide şaseye vidalanmış. bunun ısındıgını fark ettim.
ama bozukmu deyilmi bilmiyorum belki normal çalışırken ısınıyordur. ama adını merak ettim ne iş yapıyor acaba yoksa bizim gibi ne iş olursa yaparız abi gibimi
[/COLOR]
berk_cglr adlı üyeden alıntı
müdür sen bildiğimiz lpg li motor yaptın yani ha vaybe helal olsun motosikletin resmi falan varmı istersen resimler i maille yolla ben üyeyim rsim yükleme sitesine koyiyim buraya
yok yok motoru cinliler yapmış. ben hükümetin vergi teşvikiyle bunaldıgım için lpg taktım. şimcik g...de bomba ile yola çıkmam diyenleri dikkate almazsak. böle güzel olaçak. gerçi henuz tam randımanlı deil. regülator üzerindeki bobinden olsa gerek akü dibe vurup duruyor. şimcik ilk fırsatta onu vakumlu tiple deyiştirirsek sanırım her şey güllük gülüstanlık olacak. şimcik kafadan bir piknik tüpü ile 100 km gidecek gibi görünüyor. kesin konuşamıyorum cünkü ara ara benzine geçip aküyü beslemek zorunda kaldım. ve asfaltta ve arazide performans testlerınıde yapmadım ama şehir içi gayet güzel.
öncesinde gaz yağınıda denemiştim ama az biraz vuruntulu çalıştığı için vaz geçmiştim. çünkü elektorinik ateşlemeli sistemlerde ateşleme zamanlamasını deyiştiremiyoruz. ( bir yolu varsada ben bilmiyorum. )
gerçi sen silindir contasını çift kullandığından ( sıkıştırması deyiştiğinden ) denene bilir belki.
nöbetler yoğun sıkıştırıyor kafayı kaşıyamıyoz yoksa fotoları hazırlayacam tabiki yayınlaması sizden.
-
10 Şubat 2011, 10:28
#2188
abi çok kıskandım şimdi senin motoru bende şaseye bağlanan ucundan 2 kablo çıkan ne idüğü belirsiz parçadan istiyorum haha bu arada akü sulu mu yoksa jel miydi
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
10 Şubat 2011, 10:42
#2189
Serdal Hocam senin bu parça konjektör olmasın? benimkinde kare şeklinde ve petekli ama düz olanlarıda var yalnız seninkinin şeklinde hiç görmedim
ANGARAJ
-
10 Şubat 2011, 11:21
#2190
aynen şuan motoru tamamen sokmüş durumdayım bencede konjektör olabilir bende de motor bloğundaki hava soğutması gibi üstünde çizgi çizgi soğutucu olan kablolar çıkan metal parça var bizde de
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
10 Şubat 2011, 13:40
#2191
bugun sanaiye oyo elektirikcisine gidecem orada sorup merakımı giderecem kojektorum var benımkide kare şeklinde ve sogutucu parcaları var. cdi nin yerinide biliyom. bu başka bişey.
akü sulu jel değil.
-
10 Şubat 2011, 16:22
#2192
benden tavsiye jel akü daha sağlıklı şuan ki aküm jel ve hiç sorun yaşamadım
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
12 Şubat 2011, 10:35
#2193
berk_cglr adlı üyeden alıntı
benden tavsiye jel akü daha sağlıklı şuan ki aküm jel ve hiç sorun yaşamadım
fiyat farkını bilmiyorum ama biz yenilikler yavaş yavaş alışıyoruz. hem ne bileyim peteklerdeki su seviyesi eksilmiş kendin ilave yap, asit seviyesini ölç. falan filan böle takılıp gidiyoruz. aynı ölçülerde daha fazla amper/saat sağlarsa hemen geçerim jel li aküye
-
12 Şubat 2011, 15:55
#2194
sıvı aküden çok daha başarılı sıvı akü xenon far var diye defalarca bitiyodu şarj ettirmktn sıkılmıştım jel akü aldığımdan beri 1 kere bile bitmedi maşallah taş taş tavsiye ederim yani
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
12 Şubat 2011, 18:12
#2195
bizim motorlara kaç litre yağ koymak lazım bide 10-40 mı yoksa 15-50 mi koysam karar vermedim son 10 günüm bakımları yapıyım dönünce hazır olsun istedim
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
12 Şubat 2011, 19:47
#2196
10-40 yağ koy 1 lt zaten fazlasını havalandırmadan atıyor. hatta çok devirli kullandığında fazlası olmasa bile atacak birşeyler buluyor.
aküyü değiştirirken ampere baktın mı. aynı amper akü ile mi değiştirdin. yüksek amperli akü ile mi değiştirdin. şundan soruyorum su asit aküler daha ekonomik. bakımlarıda daha ekonomik. gerektiğinde suyunu deyiştir ilave yap gibi kurtarcı bakımları var. jel aküde gerektiğinde jel mel kata bilecek miyiz. bu soru sana saçma gelmişte ola bilir. ama hayatımda daha jel aküyü elime almadım elime almayı bırak göremedim bile.
-
12 Şubat 2011, 21:06
#2197
zaten devirli kullanmaktan yağ eksiltmiş sanırım bu arada akü eskisiyle aynı vede bakım olarak jel ekleme olayı yok ama emin ol sıvıdan en az 2-3 kat uzun vede daha iyi performasn gösteriyor bide arka frenin havasını almam lazım sanırım basınca hiç sertlik vs yok pedalda ona koymam gereken hidroliğin belli bi ayarı varmı yada hangi hidroliği tercih etmeli
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
12 Şubat 2011, 21:45
#2198
arka fren hidrolik yuvasına hidrolik yağını yuvarla gitsin. ust limit cizgisi var zaten. ben aldım bir şişe birkere ekledim oda bir kaç gr bişi tuttu. şişe hala kıyıda köşede duruyor....... ama arayınca da bulunmuyor dot 4 sanırım yeşil mavi kırmızı deyil sarımsı yeşilimsi bir rengi vardı.
-
12 Şubat 2011, 22:05
#2199
oke ustad pazazartesi yaparım artık kendimce son bi bakımı bu :D
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
23 Şubat 2011, 19:35
#2200
Ben de Ramzey QY 200 alarak aranıza katıldım. burada bu motorlarla ilgili deneyimlerimizi,sorunlarımızı paylaşmaya devam edelim.aldığım motordan birkaç kare:
[img=http://img560.imageshack.us/img560/7482/dscf6276.jpg]
[img=http://img17.imageshack.us/img17/8467/dscf6275g.jpg]
Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık da ölüme götürür.Yavuz Sultan Selim
Cesaret on kısımdır, biri korkmamak, dokuzu dikkat ve ihtiyattır. Hz.Ali
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler