asya cros deyil yanlız buna dikat etmek lazım. görünüm cros ta lastıkler dişsiz. daha cok bir enduro havası var fakat enduroda deyil. enduro ve cros olması için olmazsa olmaz ön tekerın büyük olması gerçi asyada arka teker küçük olunca ön teker büyük gibi duruyor. neyse konuyu dagıtmayalım motoru ne için alacaksın ona bakmak lazım. asfalt dışı kullanım arazi dag bayı yangın yolu hepsınde asya işini görur ama yangın yollarıda bittiğinde keçi yolları var orda gidermi keçi yolu da olmazsa ne yapar bunu kullanan arkadaşlara sormak gerek. ben tereddütlüyüm.
kanuni motoru bunlara daha elverişli görunuyor.
ben skygo kullanıyorum şimdilik memnunum. öyle önemli bir arıza cıkartmaı. nisandan buyana 11000 km yaptım. önemli bir kısmı asfaltta geçdi. gerçi asfaltta her motor gider. ama zaman zaman yoldan cıktım en gidilmez yerlerde gezdim. bunda motorun güçü kadar lastıkleıde önemli rol oynadı. parnak kadar tırnak var çamur toz kum tutunuyor ama safaltta yamur yağsın cıvıtıyor.
şimdi bir kaç link verecem tabi bunları ben kendi zevkime göre seçtim. senin zevkinle belki benimki pek uyuşmaz ama fikir verır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32312820/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...30181049/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-sok-sok/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-adetler/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...tune-yok/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-ay-vade/detay bak bu zonşin balansitorlu güzeldir yani
bak bu asyanında fiyatı güzel ama uzakmı bilemem sana http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...33310878/detay
aha benımkısının aynısı hatta ön camurluk daha güzel.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...i-motoru/detay
Öncelikle çok teşekkürler bu kadar zahmete katlanıp link yolladığınız için. . Asyanın beni tek düşündüren yanı jantları zaten üzerinde süpermoto jantları var, yani genel olarak yangın yolu tarzı yollarda sürcem aşırı atlama zıplamaya ya da çok dik yokuşlara gelemem vücut yapım da müsait değil zaten, o yüzden küçük jant olmasına rağmen uygun dişli bir lastik bulabilirsem bu motora o sorunu hallederim diye düşündüm. Olmadı arada süpermoto jantı arayan arkadaşlar oluyor, onlarla cross jantlarını takas yaparım Yani benim derdim asfaltta da gidebileyim arazide de ikisini de yapabileyim ama ikisinde de çok aşırıya kaçmayı düşünmüyorum. Yani ne yüzlerce km asfaltta sürcem ne de dağa tırmanıcam. Benim için maksat küçük geziler olsun,motor hafif olsun çok zorlamasın beni yeterli
asyayı bende cok beyenirim gezilerde yol olarak cok bozuk yollara girmeme diyorsan cok güzel bir motor. aslında kros motorların lastıgı yaygın olmadıgından normal motorların lastıklerınden daha zor ve pahalıya bulunuyor. bu yöndende asya iyi bir terçih capır lastıgı arkaya uyuyor. ama mesela bizim önlere lastık bulmak buralarda manisanın salihli ilçeside oldukca zor.allah gönlüne göre motor nasip etsin sonrda agız tadıyla binmeyi nasip etsin
arkadaşlar benim makinada 22.000kmyi devirdim. çok şükür ki bu zamana kadar beni üzecek masraflar çıkarmadı. bir defa ekzantrik zincirini kırdı. kaynağı da belli. motosikleti sıfır aldığım zamandan beri sürekli yağ eksiltiyordu, ve subap orjinalinden kesikmiş, o ufacık metal parça yolda giderken ekzantrik zincirine değiyor ve zinciri kırıyor.
bi sıkıntı olmadı allahtan. zincir bakımlarını özenle yapmama rağmen 25.000km yi göremeden zinciri kırdım ve zincir dişli komple değiştirdim. buarada arka dişliyi küçülttüm ve motosikletin yakıtı yaklaşık %15 civarında düştü, yolda gidişi rahatladı, acayip rahat bir gidişi var artık. değiştirecek olanlara şiddetle tavsiye ederim. hatta bulursam ön dişliyi de bir diş büyütmeyi düşünüyorum.
şuanda 6000d/dk da yaklaşık 85km/h ile gidebiliyorum.
buarada şuanda 25.000 km' lerdeyim
[B][I]ErDeM[/I][/B]::whip:: ::xrock::
selam arkadaşlar ikinci el aldığım zealsun zs 125- 2 motorumun arka stop lambası düştü. tekirdağ çorlu ya yakın zealsun servisi varsa bilgi verirseniz sevinirim ilgilerinize şimdi den teşekkürler. kazasız şürüşler farınız ve yolunuz açık olsun.
Arkadaşlar, Ramzey QM200 GY veya benzerlerine orta sehpa yaptıran/alan varsa bilgi verebilir mi? Bir de bu motosikletlere uyacak rüzgar camı var mıdır?
servis olması şart deyil. bir cok markanın parçaları bir birine uyuyor. bir motorcuya git fiyat sor. mutlaka uyan biri denk gelir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------
cam knusunda cok buyuk bir sıkıntı cekmezsin piyasada bolca var. ozellikle ihtiyar amcaların kullandıgı mobilet jawa gibi motorlarda cok görülen modeller var her motora uyar burada mesele yakışıklısından bulmak ta. senın için bir kac arama yaptım.
http://www.ozenplexi.com/ozenresim/klas2/Foto(55).jpg
http://www.ozenplexi.com/ozenresim/Foto(26).jpg
http://www.ozenplexi.com/ozenresim/Foto(84).jpg
http://www.ozenplexi.com/ozenresim/klas2/Foto(24).jpg
http://www.ozenplexi.com/ozenresim/klas2/Foto(105).jpg
ama en iyisi sanayide bir bisiklet yada motor ustasına sormak.
universal olanlar var her motora uyar.
orta sehpaya gelince bazen ihtiyaç duyuyorum bunun içinde bakındıgımda yapıla bilir ve takıla bilir. ama vakit ayırmadım hiç.
bak sorfu alem yaparken ne buldum
https://www.velomoto.com.tr/urun.php...4&kategori=134
servis olması şart deyil. bir cok markanın parçaları bir birine uyuyor. bir motorcuya git fiyat sor. mutlaka uyan biri denk gelir.
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...zz18y7Wt5hSbak sorfu alem yaparken ne buldum
https://www.velomoto.com.tr/urun.php...4&kategori=134
teşekkürler kardeş ilgine
ne demek keşke yakında olsaydın çılgınlar gibi bakım yapar. arka stop lambasını birlikte takardık.
Teşekkürler... Jawa türü motorlara çubuklarla monte edilen türdekiler enduroya pek uymaz bence (gerçi 200'lük enduroda tur camının işi ne, ayrı konu ) Universal olanlardan alıp far üzerindeki siperlikte delikler açarak bir şey uydurulabilir; en makul olanı da sanayide pleksiglas işleri yapan birini bulup birlikte bir şeyler yapmak olacak sanırım.
Orta sehpa ise bence her motora gerekli; zincir yağlamaktan arazide lastik tamir etmeye kadar birçok durumda yararlı olacak bir aparat...
cam olayına cözüm bulursan fotolarını bekleriz. zincir yağlarken falan arka tekerı kaldırmak için taş kullanıyorum. taşları motorun yanına diz sonra arkayı kaldır motorun ortasını taşın ustune gelecek şekilde kondur.
evet cok sağlıklı deyilde işe yarıyor sonuçta.
bu arada sız ramzeylerde zincir olayı nasıl. bir gerdırme aparatına ihtiyaç duyuyormusunnuz.
ne sordugum hakkında fikir vermesı bakımından aşagıda bir kaç link ekliyorum.
http://motomalaya.blogspot.com/2009/...tensioner.html
http://www.eliani-choppers.blogspot.com/
http://accessories135lc.blogspot.com...aha-135lc.html
http://danaocity.olx.com.ph/motorcyc...-iid-141511336
http://www.triumphrat.net/twins-tech...rchanging.html
serdal hocam arka stop banada uyuyor ama stokta yok görünen o ki bu arada uzun zamandır görünmüyordun umarım kötü bi durum sözkonusu değil?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)