Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya

    REKLAM ALANI
  1. #2061
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim karbüratör çok farklı denenmiş bir karbüratörle diyiştirmek mantıklı. capları önemli emiş manifoltuna tuttururken problrm yaşamaman için baştan aynı çaplı karbürator araştırmak lazım. masraf yapmışken mutlaka jabon al.
    fiyatlarını araştırdın mı.
    bu arada özel mesaj kısmına bir göz at sana mesaj yazdım.
    birde şu linktedi dosyayı indir senın cok işine yarar malum bizim bızım motorlar az farklı bana yaramıyor ( not : brejilya için yazıldıgından dili portekizce ama işe yarar )
    özel mesajınızı biraz geçde olsa cevapladım kusuruma bakmayın artık

    yamyamaha hocam görünüşe baktığım kadarıyla giriş hortumu ile çıkış hortumu çapları birbirine eşit görünüyor benim karburatörde ama çap'dan kastınız biraz faklı ise konuyu biraz daha açmanızı isticem sizden benim baktığım karburatör linkleri de ahanda burda

    http://www.rialli.com/urunler/motors...0cc-cg-modeli/

    Birde bu var

    http://www.rialli.com/urunler/motors...-tipi-flansli/

    ama nasıl uyar mı bu flansli dediği ne acaba??hatta haftasonu depoyu söküp fotoğrafını çekip buraya da atabilirim daha rahat bi yorum alabilmemiz için bi önceki mesajımda yazdığım gibi rx125 karburatörü takmıslar lupo marka ha söylede birşey var bizim as200lerde diyaframlı karburatör olduğu için diyafram denen plastik zımbırtı yırtıldığında tamiri yok ve işin garibi parçası da tek satılmıyor komple karburatör aldığında ise 400tl para istiyorlar sıfırına bu ne yaman çelişkidir anlamadım??herhangi bir karburator 30-40tl iken bizimkisi niye 400tl civarı böyle satış politikası olmaz arkadaş..bu kadar da keriz yerine konulmaz insan tamam üstünde made in japan yazabilir ama motorun ederinın 4 de 1 i karburatör parası olmaz olamaz olmamalı bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum?

    Birde bu var zongshen 200 karburatör

    http://merkezyedekparca.com/detay.as...Karb%FCrat%F6r


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2062
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    özel mesajınızı biraz geçde olsa cevapladım kusuruma bakmayın artık

    yamyamaha hocam görünüşe baktığım kadarıyla giriş hortumu ile çıkış hortumu çapları birbirine eşit görünüyor benim karburatörde ama çap'dan kastınız biraz faklı ise konuyu biraz daha açmanızı isticem sizden benim baktığım karburatör linkleri de ahanda burda

    http://www.rialli.com/urunler/motors...0cc-cg-modeli/

    Birde bu var

    http://www.rialli.com/urunler/motors...-tipi-flansli/

    ama nasıl uyar mı bu flansli dediği ne acaba??hatta haftasonu depoyu söküp fotoğrafını çekip buraya da atabilirim daha rahat bi yorum alabilmemiz için bi önceki mesajımda yazdığım gibi rx125 karburatörü takmıslar lupo marka ha söylede birşey var bizim as200lerde diyaframlı karburatör olduğu için diyafram denen plastik zımbırtı yırtıldığında tamiri yok ve işin garibi parçası da tek satılmıyor komple karburatör aldığında ise 400tl para istiyorlar sıfırına bu ne yaman çelişkidir anlamadım??herhangi bir karburator 30-40tl iken bizimkisi niye 400tl civarı böyle satış politikası olmaz arkadaş..bu kadar da keriz yerine konulmaz insan tamam üstünde made in japan yazabilir ama motorun ederinın 4 de 1 i karburatör parası olmaz olamaz olmamalı bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum?

    Birde bu var zongshen 200 karburatör

    http://merkezyedekparca.com/detay.as...Karb%FCrat%F6r
    şimdi seninki cartayı çektiğine göre tekrar diyaframlı almanın manası yok zaten diyafram patlayınca sapıtıryor çekiş düşüyor.
    bu baglamda senın gösterdiyin sitedeki son seçenek anasının gözü bir fiyat oldugu için eliyoruz. 120 lira cok para.
    senın yazdıgın sitedeki rx115 32,50 güzel bir altarnatif.
    zaten ilk sitedeki SHENG-WEY M6656 - KARBÜRATÖR KOMPLE 200cc CG MODELİ stokta yokmuş fiyatıda belli deyil.
    senın son sirtedeki 120 liralık karbüratore alternatif 43,50 liralık birde karbüratör daha var bir bak bakalım.

    http://www.motoliz.com/index.php?p=l..._id=&srt=marka

    ayrıca tamir kitlerı var fikir vermesı acısından koyuyorum
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...r-takimi/detay ( bu senın karbüratorden deyil )

    flaşlı falanşsız demekte karbüratorun baglanacagı yer itibariyle yuvarlak bir birine gecip ustune kepçe vurulan şekil olarak aşagıda
    http://ozerdemmotosiklet.com/StockPr...ode=2-FML08-00
    http://www.rialli.com/urunler/2363__...-telli-ms6430/

    vede vida ile tutturulanlar var onlarda şekil olarak aşagıda
    http://www.rialli.com/urunler/motors...-tipi-flansli/
    http://www.rialli.com/urunler/3770__...modeli-telli-/
    tabi bunlar manifota göre oluyor.
    vidalı manifolt
    http://www.ce-day.com/asp/product/87...ATOR-MANIFOLTU
    http://www.ce-day.com/asp/product/87...ATOR-MANIFOLTU
    kelepçeli manifolt
    http://www.ce-day.com/asp/product/87...ATOR-MANIFOLTU
    http://www.ce-day.com/asp/product/28...TU-CIFT-CIKIS-

    rx 125 karbüretoru demişsin S&T Kanuni RX125 = Hyosung RX 125 SM mu demek istedin yoksam yamaha rx 115 mi


    senin için seçdim japon fiyatıda uçuk deyil bir bak bakalım.
    http://www.kanunicross.com/?part=sho...&sid=564738950

    hadi hadi benden sin en iyisi musayit bir zamanda emiş manifoltunu sök al eline cık pazara sor soruştur.
    neden sök diyorum cünkü zongshen 200 karbüratoru iki çeşit birinin manifolt contası ( o-ring ) 30*2,5
    ken birinin ki 30*3,0 dır bu küçük kusuratlı fark motorda problem yaratırmı bilemem ama bir hark yaratırda hava almasına sebep olursa nedenini buluncaya kadar göbeğimiz çatlar.

  3. #2063

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Güzel bilgiler.

    Karbüratörle birlikte hava filtresi değiştirmeyi düşünüyormusun? Hava filtresi kutusunu iptal edip açık kağıt filtre takanlar var. Aküyü de hava filtresi kutusundan boşalan yere alıyorlar. Merkez parçanın sitesinde dikkatimi çekti hava filtre kutusu komple var ama akü kutusu yok sebebi bu herhalde.Kutu kırılınca yenisi bulunamıyor.Bu arada merkez parça olması çok iyi, mekanik aksam dışında diğer motorların parçaları uymuyor bunlara.

  4. #2064
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bilgiler.

    Karbüratörle birlikte hava filtresi değiştirmeyi düşünüyormusun? Hava filtresi kutusunu iptal edip açık kağıt filtre takanlar var. Aküyü de hava filtresi kutusundan boşalan yere alıyorlar. Merkez parçanın sitesinde dikkatimi çekti hava filtre kutusu komple var ama akü kutusu yok sebebi bu herhalde.Kutu kırılınca yenisi bulunamıyor.Bu arada merkez parça olması çok iyi, mekanik aksam dışında diğer motorların parçaları uymuyor bunlara.
    acık kagıt filtre uymaz ustam bize nede olsa yoldan cıkmaya meyilliyiz yamur çamur derken kagıt bozar bizim delikanlı motorlarımızı ama acık hava filtresi olupta süngerli bir sistem olur elbet.
    uymayan parçalara mutlaka bir çözüm bulunuyor.
    az önce cinlilerin forumlarını gezdim adamlar neler neler yapmış. maşallah keratalara.

  5. #2065
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    flaş flaş skygo sg200gy-2 motorumun ( kendilerine sarı sıpa derim )bir iki gündür arka lambası yanmıyordu, plaka lambası da yanmıyordu. bir tek firen sıkınca lamba ışıldıyordu. len bu gene patlattı sanırım diye yedek lambamı ve aletlerımı aldım elime, koyuldum patlak bildiğim ampulü değiştirmeye.
    sürpriz lamba patlak değilmiş. yeni lambada yanmadı. acep ne olaki derken bir sağa baktım bir sola baktım olacak gibi değil beceremedim, görünürde bişeycik yok sarı sıpamın.
    sonra dün gece soyundum bu işi be*****eğim dedim, koyuldum arızanın yerini bulmaya.
    elime bir miktar kablo aldım bir tanede sağlam lamba. onları bir güzel bağladım atık elimde elektiriki kontrol edecek bir kontrol kalemim oldu. tabi ucuna da bir iğne iliştirdim. başladım kaploları bırkalamaya. neyin ne olduğunu anlayasıya 2 saat geçti. ama esas işde buydu zaten neyin ne olduğunu bilmek. sonra bir tarafta bantı söküyorum bir taraftan kabloyu kontrol ediyorum.
    arkadan başladım öne doğru gidiyorum. derken benzin deposunun altında yakaladım arızayı.
    kahve rengi kablo var benzin deposunun altında aynı renkte bir ekle öne doğru gidiyor. tam orada idi arıza. ama ek kısmı sağlamdı bense ekten attı sandım kabloyu. meğersem ekten 1 cm ön tarafta kablo içten kopmuş. dışı da kopmuş olsa çoktan bulacağım arızayı ama içten kopmuş.
    sizinde başınıza gelirse aklınızda olsun bir parça kablo bir sağlam ampul ve bir iğne ile arızanızı kendiniz bula bilirsiniz.

  6. #2066

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Arızayı bulabilmen çok güzel. Özellikle elektirik arızaları sinir bozar çok uğraştırabilir.

    Kablonun içten kopması hayret edilecek şey. O kadar detaylı araştırmasaydın kolay kolay bulunmazdı.Yalnız bu işleri anlatıyorsunuz ya, eksik olan bir şey var: fotoğraf.

    Arkadaşlar yaptığınız işleri fotoğraflayarak anlatırsanız hem daha anlaşılır olur hemde görselik katmış olursunuz.

  7. #2067
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    foto çekmem imkansız çünkü bunları gece nöbetinde yaptım. ( her zaman vakit bulamıyorum ) cezaevi çalışanıyım fotoraf makinası yada cep sokmak yasak
    ayrıca bu formda direk foto ekleyemiyorum. üye oldugum başka bir form daha var orada direk ekliyorum burada alengirli.

  8. #2068
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250

    Karbüratör karburator as200gy

    Serdal hocamlan anlaştığımız üzere bugün motorumu söktüm ve karbüratörün resimlerini bir güzel çeşitli açılardan çektim umarım buna bir çözüm getirebiliriz uyumlu karburatör bulma konusunda..












    Bi tanede boydan koyayım topic şenlensin hiç değilse

    Temizlik ve baklım sonrası stickerları söktüm ve işte motorum..


  9. #2069
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    senin kaburatorun iki tarafıda kelepçeli.
    mz için ama http://www.motorbisikletim.com/urunl...mz-251-ms2476/ senın motoru uçurur. benzinide içer
    http://www.rialli.com/urunler/252_mo...-150-cc-cg-mo/ bu daha iyi bir secenek ama diyaframlı isdemediyinden yola cıkrak bunların linkini veriyorum. http://www.rialli.com/urunler/252_mo...-telli-ms6430/
    bunların fiyatına göre araştırman gerek.
    ayrıca kelepçeli deyilde vidalılardan istersen o manifoltu değiştirmen gerekecek. bence fiyat araştırmasına giderken motorunuda yanında götür sökme karbüratörü. alacagın parçayı şöle bir tutarsın yanına sıgıp sıgmayacagı belli olur pistonlu tiplerın üstü yüksek senın motorda yer yoksa boşuna yatırım olur.

  10. #2070
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    http://www.sahibinden.com/search.php?a=8&sGaleri=1&b[search]=sg-200gy&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=19146&c=19146&b[sort_field]=real_price&b[sort_order]=asc&b[page]=1
    adreste satılık motosikletler var ilğilenen arkadaşlar duyrulur.

  11. #2071
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    hocam merhaba siteleri inceledim ürünlere baktım ne diyorsunuz şimdi?burda yibaya gidip almam lazım bu karburatörü ki orda da fazla seçenek olacağını sanmıyorum hangisi üzerinden fikir yürütelim?ben birde asya topiğine yazayım bakalım bunları ne diyecekler.?

  12. #2072
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Ankara'da görevliyken yibayı görmüştüm sanırım orada çözersin sorunu.
    vaktin varsa atla motora git oraya. topdancı gibi buyuk parçacılardan birine git. söyle as200 me karbürator diye diyaframlıdan vidalıya geçeceksen de belirt.
    ben İzmir'de ihtiyacım olduğunda gittiydim buyuk bir parçacı var orada ustası da var. tezgahtar bilemediğin de ustası yönlendiriyor.
    kullanmadıktan sora değiştiriliyor da parçalar. rahat ol inanıyorumki yarın çözeceksin bu sorunu.

  13. #2073
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    şuanki kullandığım diyaframlı ben düz olan tipi takmak istiyorum işte bunların fiziksel olarak farklılıklarını nasıl bilebiliriz bi şema vb birşey varmı acaba?yibada usta pek yok hocam parçacılar var ve onlardanda pek umutlu değilim açıkcası ama gider sorarım yalnız aradaki farkı tam olarak bilmem lazım veya bu karburatörü değiştirdiğimde ben misal 200cclik bi motor kullanıyorum ama baktığımız karburatörler ekseryete 150cclik aletlerin karburatörü bunların benzini motora yollama oranı bizimkilerden farklı değilmi arada ne gibi değşiklikler var bizimkilerdiyaframlı vidalı olanların mantığı nasıl onu bilmem lazım işte.
    Şimdiden teşekkürler hocam.

  14. #2074
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    senın kabürator diyaframlı ama hem hava filtresıne hemde motora bağlanan yer kelepceli. yani karbüratore önden ve arkadan bakınca vidalanacak bir yer göremiyorsun .
    benımkinde ise hava filtresıne baglanan yer senınki gibi kelepçeli ama motora baglanan yer vidalı ( flanşlı )
    150 karbürator senin işini görecek çünkü benim karbüratörde 150 lik.
    sen falanşsız yani kelepçe ile tutturulan pistonlu karbüratör bakacaksın.
    ayrıca usta derken mekan sahipler geçmişte ustalık yapmış insanlar oluyor genelde. yada bu kadar motor çeşidinde ve parçalar artıkça yanlarında işi bilen insanlar çalıştırıyorlar.
    flanşsız bulamazsan genelde pistonlularda flanşlı çok var o zaman emiş manifoltunuda değiştirmen gerekecek.
    sen gittiginde başı kalabalık olmayan bir dükkan bul işini halledersin.

  15. #2075
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bilgiler geldi.Ama daha açık ve net bilelim.Şimdi; piyasada bu motora ait hangi markalar var önce onu bilelim.

    Ramzey 200
    Skygo 200
    Zongshen 200
    Takashi 200
    Yuki 200
    Salcano 200

    Benim bildiklerim bunlar.Bu motorlardan;

    Skygo 200 = Salcano 200 = Yuki 200

    gibi bir durum görünüyor.Yani bu 3 motor birbirinin aynısı gibime geliyor.Böyle düşünmemin nedeni şunlar:
    1-Ön amortisör çatalları ters
    2-Arka frenleri disk
    3-Gösterge panelleri aynı

    Tabi bunu sadece dış görünüşe bakarak söylüyorum.Motorlarında yada karbüratörlerinde bir farklılık var mı bilmiyorum.Ama bana yok gibi geliyor.Yani bu üçü herşeyi ile tıpatıp aynı motorlar bence.

    Zongshen'in görünüşte bu üçünden farkı sadece gösterge paneli gibi. yani gösterge paneli dışında zongshen'de bu motorların aynısı olabilir.Bakılacak şey karbüratör ve motor ismi.Zongshen'in karbüratörü de bu üçü ile aynı ve motoru 163 fml ise bunlarla aynı demektir.

    Yukarıda saydığım 3 modelde balansör yok diyoruz, doğrumudur? Ve bunların supapları OHV yani itecekli.Eksantrik zincir yok.Doğru mu?

    Ben Ramzey'i yakından inceleyemedim ama sıfır bir Takashi 200'ü uzun uzun inceledim.Öncelikle bu motorun karbüratörü mikuni. Arka fren tambur. Gösterge paneli diğer 3 motorla aynı. Gösterge paneli tipsiz olan tek motor Zongshen.Devir saati ve vites göstergesi yok. Geri kalanların hepsinin gösterge paneli aynı.

    Benim en çok takıldığım konu bu motor tipinde balansör sistemi olan bir model gerçekten var mı? Bana öyle geliyor ki bu motorların hiçbirinde balansör sistemi yok. Buna "hayır var" diyecekler var biliyorum çünkü önceki sayfalarda okudum. Bende dahil kimsenin kafasında soru işareti kalmasın diye bunu delilendirmek gerekir diye düşünmekteyim. Motorun açılmış halini gören yada internette bulunan fotoğraf veya teknik şemalar ile bunu kesin olarak ispatlamak gerekir. Yada kesin olrak emin olan varsa yazsın ve niye kesin emin olduğunu da açıklasın.

    Karbüratör konusu bence pek dert değil. İstediğini söker takarsın. Ama OHC ve OHV konusu önemli. Eğer Skygo-Salcano-Yuki üçlüsü OHV ise, yani itecekle çalışan valfleri varsa bence bu iyi haber. Çünkü benzetilen motor honda titan sağlamlığı ile meşhur bir motordur ve bu sağlamlığı OHV sistemine borçludur. İtecekli valf sistemi çok daha basit, sorunsuz ve sağlamdır. Tabi çinli kardeşlerimiz doğru dürüst yaptılarsa.

    Ramzey ve Takashi'ler iyi güzelde çok fazla mı abartılıyor acaba? İkinci el fiyatlarına bakıyorum acayip uçuk fiyatlar var. Nasıl ybr'yi yere göğe sığdıramadık, ikinci el fiyatları uçtu, ona benzer bir durum var gibime geldi.

    Bu motorların hiç birinde yolda kalma hikayesi yok gibi.Arazide hoplayıp zıplarken orasını burasını kıranları saymıyorum. Asfaltta giderken motor arızası yaşanma olayı var mı? Bir konjektör arızası okuduğumu hatırlıyorum onun dışında motorla ilgili problem duymadım.
    Jawa hocam merhabalar benim motorun user manuelini incelerken aşağıdaki gibi bir resme rastladım bu konuda mevzubahis olan balansör olmasın?



    bunu ukelalık olarak algılamayın bende bilmiyorum sizin bilgilerinizden faydalanmak istiyorum bu arada uzun zamandır topiğe yazmıyorsunuz umarım iyisinizdir..



    senın kabürator diyaframlı ama hem hava filtresıne hemde motora bağlanan yer kelepceli. yani karbüratore önden ve arkadan bakınca vidalanacak bir yer göremiyorsun .
    benımkinde ise hava filtresıne baglanan yer senınki gibi kelepçeli ama motora baglanan yer vidalı ( flanşlı )
    150 karbürator senin işini görecek çünkü benim karbüratörde 150 lik.
    sen falanşsız yani kelepçe ile tutturulan pistonlu karbüratör bakacaksın.
    ayrıca usta derken mekan sahipler geçmişte ustalık yapmış insanlar oluyor genelde. yada bu kadar motor çeşidinde ve parçalar artıkça yanlarında işi bilen insanlar çalıştırıyorlar.
    flanşsız bulamazsan genelde pistonlularda flanşlı çok var o zaman emiş manifoltunuda değiştirmen gerekecek.
    sen gittiginde başı kalabalık olmayan bir dükkan bul işini halledersin.
    tamam şimdi oldu inşallah en kısa sürede gidip yibada gerekli karburatörleri inceliyorum nasıl olsa benimkinin fotolarını çektim ve motorla gideceğim için ordakilere birebir de gösterme imkanım da olacak haliyle flanssız karburatör aricam ve çapı da önemli denmişti ama bakalım benimkine uygun bulabilecekmiyim olmadı bağlantı aparatlarıyla bi şekilde uydurucam artık yarın değil ama hafta içi bi gün yibaya giderim halbüki işyerim ile yiba arası 1 km bile yok

  16. #2076
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    bak bak sen sende bende olmayan user manueller varmış. bir ara link atta bende bakayım.
    balansöe sistemi http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=150360665268 125 kavazakide böyle oldukca buyuk bir makinada da böyle gözüküyor. http://www.superstreetbike.com/howto.../photo_01.html
    bizimkinde olsa senın gösterdıgın parça gibi küçücük olacak demekki.

  17. #2077

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    GaCCaLL sağol teşekkür ederim, iyiyim. Konuyu takip ediyorum. Karbüratör konusunda 150 cc'lik motorların karbüratörleri olacaktır muhtemelen, biliyorsunuz bu motorların da 150'liği var, 50 cc fark için farklı bir karbüratör imal ettiklerini sanmıyorum.Muhtemelen aynıdır. Karbüratörün iğnesi bir çentik yukarıda olabilir.

    Eklediğin resimde görülen krank balansı hakikaten.

  18. #2078

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    arkadaşlar merhaba !
    Valla süper paylaşım böyle 4 senelik yüz küsür sayfalık başlık görünce insan şaşırıyor biraz
    200 cc lik bir kros alacağım tabi motorsiklet tecrübesi diplerde , onun için ekonomik model ararken başlığı gördüm ohh ! dedim ( ilk sayfalarda ) herkes sıfır motorları almış , ben bu başlığı bitirir hangi motor alacağıma karar veririm dedim ama 20. sayfalara gelince nevrim döndü artık yazı karakterleri dans etmeye karar verince bıraktım bitecek gibi değil sizden ricam tecrübedelerinizden bir tutam .hangi motorsiklet bana saç yoldurmaz , size dua ettirir .boy 1.85 ,kilo 81 .

  19. #2079
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    çinlimi dinlen dinlen kaç
    paran yetiyorsa japon yada avrupalı al.
    param yetmez zaten çinlinin ikinci elini alaçagım diyorsan, elin alet tutmalı tutmuyorsa da alıştırmalısın.
    skygo 200gy-2 ler güzel
    ramzeyler 200 güzel
    zelsun zonsch falan
    birde asya as200gy-2 ler var güzel.
    bunların dışında bir sürü motor markası daha var.
    ohv motora sahip 200 lük istersen skygo yok ohc olsun dersen asya ramzey ve daha bir cok marka var.
    bu markaların ortak özelliyi cin menşeili olması. yani parçaları ucuz.
    skygo ve bir cok markanın coğu honda klonu olup parçaları suzuki klonu olan asya ve ramzeyden daha bol.
    ortak özeliklerı bol titreşimli olmaları. bu titreşime baglı olarak bol bol vidalar gevşer bazılarıda düşer.
    benım motorumda üç sefer motoru şaseye tutturan saplama kesti. bende tornadan cektirip daha sağlam ve yerlisini taktım. bu iş oldu. bizim motorlar croos diye geçiyor aslında daha cok enduro tarzı kullanıma uygun. sert arazi şartlarında beklenmedik problemler çıkara bilir. arka maşası falan kırılan arkadaşlar var. çok şukur benim başıma daha bole külfetli bir arıza gelmedi. ama gelmez demek değıldır. tamamen sürprize odaklı. durum bu olduğu halde genelde uzun yola çıkarım uzun dediysek te ole ahım şahım değil ama şehir dışına cıktık mı biz uzun yol diyoruz. 2 saatlik yolculuklarda genelde kaba taraflarımızda ağrı olur. hızımızı yüksek tutarsak aynı süre içinde ellerimizde titremekten yoruluyor. ama daha beni hiç yolda bırakmadı sarı sıpam.
    önceki motorumda çinliğdi kople motor yenilemiştim ama herşeyını ben yaptım sadece siboplarını alıştırmak için sibopcuya bırakmıştım. onun dışındaki bir cok arızaya kendim mudahele ediyordum tarmircinin yüzünü sadece ona ayıracak vaktım olmadıgında görüyordu motorum.
    hazırandan buyana 7500 km den fazla yol yaptım yağ ( mecburen ), ayna dişli ( keyfe keder ) deyişikliyi dışında 30 lira anca masraf yapmışımdır.al demiyorum olurda belalısına denk gelirsin saç baş yoldurur. almada diyemem cunku keyifli ve ekonumik bir vasıta ben kullandıkça keyf alıyorum

  20. #2080
    sonofwind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Zongshen Zs 200 ve Honda Transalp xl650v
    Selam arkadaşlar.Bu fotoları nasıl ekliyosunuz yardımcı olursanız birkaç tanede benim fotoğrafım var....
    ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
    HORATIUS


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler