Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
45. sayfa BirinciBirinci ... 354344454647 ... SonuncuSonuncu

Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #881
    drejj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Nmax
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tutumun davranışın çok yanlış böyle yaparak insanda ne heves ne birşey bırakıyorsun. Ondan sonra mt09 başlığına neden kimse yazmıyor al işte senin gibiler yüzünden yazacak olanda yazmak istemiyor. İnsanları bı salin kardeşim yazsınlar çizsinler sahip olduğu motosiklet hakkında rahat rahat birşeyler paylassinlar.

    Sana tekrar söylüyorum tamamen hurafelerle kulaktan dolma bilgilerden ibaret boş bir balonsun millete atlayip durma yağın önemini bilen adam en iyisini koydurur tabikide. Sen git yarı sentetik koydur sahip olduğun kullandığın motosiklete acıdım
    Sen git önce mt9 sürmeyi öğren sonra benim ile sidik yarıştırırsın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #882
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı drejj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen git önce mt9 sürmeyi öğren sonra benim ile sidik yarıştırırsın.
    Seninle sidik yarıştıran kim olum sen hangi boksunda seninle sidik yarıştıracağim

  3. #883
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Eylül 2017
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM Duke 390 2017
    Alıntı drejj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi bilgisizliinin kurbanı olmuşsun bunun yapacak bir şey demen ile alakası yok.Sırf pahalı en iyisi budur diye gidip daha çok süpersportlar için kullanılan full sentetik 4R yağ koydurmanın mantığı ney? vites geçişlerin 500 km sonra kemikli geçmeye başlayınca olsun 4R yağ bu boru mu diye kendi kendini tatmin edersin.10w40 yamalube yarı sentetik litresi 45 tl şu yağ fazlası ile işini görebilen bir yağ.
    1000 km bakıma 500 tl ödemek,alkışlarım senadır.
    Normal bakım 400 TL ve ben 500 TL verdim. Herhangi bir sorun etmiyorum kendime. Sizde etmeyin lütfen...

  4. #884
    drejj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Nmax
    Alıntı Soprano4192 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normal bakım 400 TL ve ben 500 TL verdim. Herhangi bir sorun etmiyorum kendime. Sizde etmeyin lütfen...
    3 litre yağ 45 tlnden 135+yağ filtresi 65 tl de o olsun etti 200.Bir yağ tıpasını gevşetip,yağ filtresi söküp takmak için 200 tl işçilik alıyorlarsa bir daha götürmem ben yetkili servise,yemişim garantisini.ki sana bilgisizliğin kurbanı olmuşsun derken o yağ su gibi akıcı,vites geçişlerin 300-500 km sonra çat çut sertleşecek diye dedim.

  5. #885
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Eylül 2017
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM Duke 390 2017
    Alıntı drejj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 litre yağ 45 tlnden 135+yağ filtresi 65 tl de o olsun etti 200.Bir yağ tıpasını gevşetip,yağ filtresi söküp takmak için 200 tl işçilik alıyorlarsa bir daha götürmem ben yetkili servise,yemişim garantisini.ki sana bilgisizliğin kurbanı olmuşsun derken o yağ su gibi akıcı,vites geçişlerin 300-500 km sonra çat çut sertleşecek diye dedim.
    Daha önce yazdıklarımda belirttim, ne olur ne olmaz daha yeni makina ve garantisinin iptal olmasını istemediğimi ve bundan sonraki bakımlarını kendim yapacagımı söyledim. Malesef isçilik yüksek. MT-25 te 50 tl mt09'da 150 tl alıyorlar. Ki mt25 de alt sakal var isçilik daha fazla. Hizmet bedeli diyorlar adına ama motor modeline göre haraç parası diyebiliriz ona.

  6. #886

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Yalnız ben bütün motorlarımda tam sentetik esterli Motul 7100 kullanırım, şimdiye kadar 300-500km'den sonra kemikli geçme diye bir şey yaşamadım. 6.000km kullanımdan sonra bile aynıydı. Yağın SAE ve JASO değerleri kullanım kitapçığındakilerle uygun olsun yeter...

    Bu kemikleşme olayı cidden bir hurafe veya motora uygun olmayan SAE ve JASO değerlerine sahip yağ kullanma salaklığıyla ilgili olmalı

  7. #887
    drejj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Nmax
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalnız ben bütün motorlarımda tam sentetik esterli Motul 7100 kullanırım, şimdiye kadar 300-500km'den sonra kemikli geçme diye bir şey yaşamadım. 6.000km kullanımdan sonra bile aynıydı. Yağın SAE ve JASO değerleri kullanım kitapçığındakilerle uygun olsun yeter...

    Bu kemikleşme olayı cidden bir hurafe veya motora uygun olmayan SAE ve JASO değerlerine sahip yağ kullanma salaklığıyla ilgili olmalı
    Mt9 da ki tork ile senin bütün motorlarını kıyaslarsan zaten işimiz var demektir.

  8. #888
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Eylül 2017
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM Duke 390 2017
    Gecenin sessizligini CP3'un çığlıklarına boğdum... :D




    1300 km olmak üzere makinayla. Her seyiyle mükemmel. İleride bir konfor sele, canta demiri ve cam almayi düşünüyorum.

  9. #889
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    Kesinlikle zevke göre değişir ama Ön camı önceliğiniz arasına alabilirsiniz, Ön cam motorun siluetini komple değiştiriyor.
    Soprano4192 bunu beğendi.

  10. #890
    itsberrynice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2018
    Şehir
    New York
    Motosikleti
    Yamaha MT 09
    Kullanim ve yag konusunda dusuncemi paylasmak isterim,

    Ben yurtdisindada turkiyedede bu motora sahibim (600rr'dan gectim). Amerikadaki servis beni 5000km de bir cagiriyor, ilk serviste servis yetkilisi motorsikleti kullanim tarziniz hakkinda bilgi aliyorlar ve ona gore yonlendiriyorlar.

    Ben turkiyede ise gidip gelmede kullaniyorum haftanin 5 gunu git gel 45km civari.. Ben yurtdisindaki servisime sordum onlarda bana yogun trafik malum dur kalk ara gaz agresif kullanim sicaklik vs vs gibi etmenlerden dolayi 5000km bir bakim onerdiler yaz sartlarinda..

    Mt09 2018 model 5bin servisine Maltepe Tuna'ya gittim. 10.000'de yapilan islemi yaptilar 260tl bir ucret talep edildi. 10.000'de tekrar gidicem rakam ayni.

    Benim sahsi fikrim ise en iyi yagida koysaniz motoru kullaniminiz ve hava sartlari o durumu etkiliyor yani en pahali yagi kullansanizda yaz sicaklarinda agresif kullaniyorsaniz 5000 km yag degisimi motorun sagligi icin en iyisi. Sik yag degistirmek dogru olan bu redline vs gerisi size kalmis

  11. #891
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09

    Elimde 1500-2000km civarı kullanılmış orijinal akrapovic egzoz var çok önceden uyguna geldiği için kaçırmak istemedim. Maddi olarak ufak bir sıkıntı içindeyim o yüzden motoru almam 1 ay aksayacak gibi egzozu 6000tlye verebilirim. Satilmazsa motoru aldığımda kullanacağım almak isteyen olursa özel mesaj yoluyla iletişime geçebilir.

  12. #892
    drejj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Nmax
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/WXn8jL.jpg
    Elimde 1500-2000km civarı kullanılmış orijinal akrapovic egzoz var çok önceden uyguna geldiği için kaçırmak istemedim. Maddi olarak ufak bir sıkıntı içindeyim o yüzden motoru almam 1 ay aksayacak gibi egzozu 6000tlye verebilirim. Satilmazsa motoru aldığımda kullanacağım almak isteyen olursa özel mesaj yoluyla iletişime geçebilir.
    Şaka mı bu? çakma çin işi akropovic tüp,orjinal egzozu katalizörün ordan kes ve 6 bin tl fiyat iste o paralara orjinal gırtlaktan headrslı titanyum akropic veriyorlar.Hatta isteyene 5 bin tl ye sıfır full arrow egzoz seti getirtirim isteyene.titanyum akropoviclerden çok daha iyi ses alırsınız arrow set ile arrow'un headrsları akropovicden bariz daha geniştir.
    Vrtsa bunu beğendi.

  13. #893
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı drejj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şaka mı bu? çakma çin işi akropovic tüp,orjinal egzozu katalizörün ordan kes ve 6 bin tl fiyat iste o paralara orjinal gırtlaktan headrslı titanyum akropic veriyorlar.Hatta isteyene 5 bin tl ye sıfır full arrow egzoz seti getirtirim isteyene.titanyum akropoviclerden çok daha iyi ses alırsınız arrow set ile arrow'un headrsları akropovicden bariz daha geniştir.
    sana sormak lazim asıl, şaka mısın sen? Hayatında hiç mt09 için orijinal akrapovic egzoz gördün mü? Egzoz orijinal zaten yayların üzerinde ki siyah plastikte bile akrapovic logosu var. Aynı şekilde tüpte egzozun seri numarası var kendini kanıtlamak için öyle herşeye atlama.
    Katalizörün oradan kesmiş olsam salyangozun ne işi var fotoğrafta acaba? Katalizörü kesince kesilen yer belli olur zaten headersin ucuna iyi bak. anlaşılan hayatında stock mt09 egzozu da görmemişsin. Yazık
    Sen git az ötede Arrow egzozunla oyna koç yavrusu akrapovic bu paran yetmez
    oialdemir bunu beğendi.

  14. #894
    drejj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Nmax
    İsteyene 5 bin tl ye sıfır full arrow egzoz seti.

    https://www.genialmotor.it/it/scaric...019-97441.html

    https://www.genialmotor.it/it/scaric...019-97433.html

    satıcı ile temasa geçin.faturayı 30 euro gösteriyor isterseniz.ups ile gönderiyor italya dan 2 gün de elinize geçer.Gümrük vergisi vermezsiniz.

    ARROW un egzozun sesi ve tokluğuna dair video da burada.

    https://www.youtube.com/watch?v=UlQB...index=34&t=15s

  15. #895
    muhammetcon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-09 (2018)
    Alıntı itsberrynice adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanim ve yag konusunda dusuncemi paylasmak isterim,

    Ben yurtdisindada turkiyedede bu motora sahibim (600rr'dan gectim). Amerikadaki servis beni 5000km de bir cagiriyor, ilk serviste servis yetkilisi motorsikleti kullanim tarziniz hakkinda bilgi aliyorlar ve ona gore yonlendiriyorlar.

    Ben turkiyede ise gidip gelmede kullaniyorum haftanin 5 gunu git gel 45km civari.. Ben yurtdisindaki servisime sordum onlarda bana yogun trafik malum dur kalk ara gaz agresif kullanim sicaklik vs vs gibi etmenlerden dolayi 5000km bir bakim onerdiler yaz sartlarinda..

    Mt09 2018 model 5bin servisine Maltepe Tuna'ya gittim. 10.000'de yapilan islemi yaptilar 260tl bir ucret talep edildi. 10.000'de tekrar gidicem rakam ayni.

    Benim sahsi fikrim ise en iyi yagida koysaniz motoru kullaniminiz ve hava sartlari o durumu etkiliyor yani en pahali yagi kullansanizda yaz sicaklarinda agresif kullaniyorsaniz 5000 km yag degisimi motorun sagligi icin en iyisi. Sik yag degistirmek dogru olan bu redline vs gerisi size kalmis
    Yani o servis diyor ki; koskoca yamaha mühendisleri agresif kullanımları hesaba katmadan 10k da bir bakım koymuşlar.. O da bir bakış açısı tabi Ama ben tersini düşünüyorum.
    Only Ride..

  16. #896
    cnyt34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha mt09
    09 kullanan arkadaşlar ..
    birinci viteste rölantide ( gaz vermeden ) giderken hafif vuruntulu 2. viteste biraz daha az 3. viteste nerdeyse hissedilmiycek şekilde gidiyor. ustaya sordum tüm mt serilerinde varmış torklu makine olduğundan oluyormuş endişelenecek bişe yok dedi sizdede aynısı oluyormu?


    ve yukardaki yazıları okuyunce ne bileyim mesela 09 tam sentetik yağ konulmuyormu? LIQUI MOLY yağı hakında düşünceleriniz nedir.

  17. #897
    drejj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Nmax
    Alıntı cnyt34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    09 kullanan arkadaşlar ..
    birinci viteste rölantide ( gaz vermeden ) giderken hafif vuruntulu 2. viteste biraz daha az 3. viteste nerdeyse hissedilmiycek şekilde gidiyor. ustaya sordum tüm mt serilerinde varmış torklu makine olduğundan oluyormuş endişelenecek bişe yok dedi sizdede aynısı oluyormu?


    ve yukardaki yazıları okuyunce ne bileyim mesela 09 tam sentetik yağ konulmuyormu? LIQUI MOLY yağı hakında düşünceleriniz nedir.
    O vuruntuyu %90 debriyaj tası yapıyor.Ben sürekli debriyaj tokatlayıp teker de gittiğim için her sezon bir takım balata yenilerim.vitesi boşa al tıkır tıkır ses geliyor debriyajı sık o vuruntu kesiliyorsa %100 debriyaj büyük tas dan o vuruntu.haa motora bir zararı var mı? hayır ama çok düşük hızlar da ya da vites boşta daha çok hissedersin.O vuruntu sesi çok ilerlemişse vites geçişlerini de etkiliyor haberin olsun.
    eğer debriyaj tasın çok yemişse dişleri en pahalı full sentetik yağ da koysan vites geçişlerin ilk gün ki gibi olmayacak.
    LIQUI MOLY gayet başarılı bir yağ.motul 7100 ü aratmaz haa şu durum da farkı ayırt etmen zor.
    Sorun debriyaj tasın da ise yamalube 10w40 yarı sentetik de fazlası ile işini görür litresi 45-50 tl.
    Sıfırı 3600 tl o parçanın.Sorun tas da ise ikinci el ya da çıkma fazla zorlanmamış çok km yapmamış tas bulup değişirsen o zaman her türlü full sentetik yağ kullan ama pek çok denedim full sentetik çok akıcı bir yağ 500 km sonra vites geçişlerin aynı olmuyor.yarı sentetik yağ daha uzun süre vites geçişleri düzgün.
    silindir ve subapların daha uzun ömürlü olsun dersen full sentetik ya da ne bilim 3 bin km de bir yağ değiştiriyorsan yine full sentetik kullan.Şu "ustaya sordum tüm mt serilerinde varmış torklu makine olduğundan oluyormuş" olayına da bitiyorum.Neden ilk 10-20 bin km o vuruntu ses gelmiyor diye de sor bir dahakine o ustalara.

  18. #898
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı drejj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O vuruntuyu %90 debriyaj tası yapıyor.Ben sürekli debriyaj tokatlayıp teker de gittiğim için her sezon bir takım balata yenilerim.vitesi boşa al tıkır tıkır ses geliyor debriyajı sık o vuruntu kesiliyorsa %100 debriyaj büyük tas dan o vuruntu.haa motora bir zararı var mı? hayır ama çok düşük hızlar da ya da vites boşta daha çok hissedersin.O vuruntu sesi çok ilerlemişse vites geçişlerini de etkiliyor haberin olsun.
    eğer debriyaj tasın çok yemişse dişleri en pahalı full sentetik yağ da koysan vites geçişlerin ilk gün ki gibi olmayacak.
    LIQUI MOLY gayet başarılı bir yağ.motul 7100 ü aratmaz haa şu durum da farkı ayırt etmen zor.
    Sorun debriyaj tasın da ise yamalube 10w40 yarı sentetik de fazlası ile işini görür litresi 45-50 tl.
    Sıfırı 3600 tl o parçanın.Sorun tas da ise ikinci el ya da çıkma fazla zorlanmamış çok km yapmamış tas bulup değişirsen o zaman her türlü full sentetik yağ kullan ama pek çok denedim full sentetik çok akıcı bir yağ 500 km sonra vites geçişlerin aynı olmuyor.yarı sentetik yağ daha uzun süre vites geçişleri düzgün.
    silindir ve subapların daha uzun ömürlü olsun dersen full sentetik ya da ne bilim 3 bin km de bir yağ değiştiriyorsan yine full sentetik kullan.Şu "ustaya sordum tüm mt serilerinde varmış torklu makine olduğundan oluyormuş" olayına da bitiyorum.Neden ilk 10-20 bin km o vuruntu ses gelmiyor diye de sor bir dahakine o ustalara.
    birçok yerde debriyaj tası bunlarda kronik diye okudum kaç model ve üstünde devam ediyor? kimisi o sese eksantrik filan diyordu 2019 serilerinde aynı sorun devam ediyor mu? sadece eski kasa tek far olanlarda var diye biliyordum

  19. #899
    drejj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Nmax
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birçok yerde debriyaj tası bunlarda kronik diye okudum kaç model ve üstünde devam ediyor? kimisi o sese eksantrik filan diyordu 2019 serilerinde aynı sorun devam ediyor mu? sadece eski kasa tek far olanlarda var diye biliyordum
    Hiç bir yetkili servis "abi sorun etme bu model de bu kronik" diyemez.skerler öyle işi mondial mi bu!garanti süresi ya da km si dolmadan bir kaç servise götürmüş sonrasın da götürmemiş olsanız bile debriyaj tasından ise sorun o parçayı değiştirmek zorunda yamaha.haa motorun yağsız kalır,motor kitler kol çıkarır o an der ki yetkili servis ya da yamaha türkiye kardeşim sen bunun içine ne yağ koydun,yağ filtresi ne taktın,ne zaman değiştirdin en son yağ filtreni nereden bilicem senin yanlış yağ koymadığını yada vs vs ama debriyaj tası işin ya da egzantrik gergi için senin motorun garanti dışı diyemez.ki benim mt9 2015 gergi sesi vardı,japonya dan yeni versiyon daha kalın etli gergi yi bekledik onun ile değişti.Debriyaj tası için de aynı şey geçerli.Bakıcaklar debriyaj tasları değişince sorun düzeliyor o zaman fabrika bir sonraki çıkaracağı yıl da o tas sorununu düzeltecek,onun öncesinde de şu an ki sorunlu mevcut tasları da düzeltecek.
    yaa biz bu mt9'u ürettik ama torkunu fazla kaçırmışız tas kaldırmıyor,idare edin gibi bir cvp vermez,veremez yamaha.Baktınız yetkili servis geçiştiriyor mu,yamaha türkiye ye mail atın ya da telefonla arayın.Oradan da sonuç alamadınız mı avrupa merkez birimi var hollanda da sanırım oraya yazın.
    haa şöyle bir durum da var yeni kasalar da kaydırmalı debriyaj kullandılar artık belki sorun bu şekil de giderilmiş olabilir.yeni kasaya sahip 20-30 bin km de debriyaj tokatlayan tası zorlayan,sert kullanan birilerinin motorunu vitesi boşa alıp tas sesine bakmak lazım.

  20. #900
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Bu motorun ilk çıktığı zamanlarında
    Clutch basket noise (tas sesi)
    Cam chain tensioner (eksantrik gergisi)
    Sıkıntıları varmış.
    Biraz arama yaptığımda genelde sonuçlar 3-4 sene öncesine dair çıkıyor. Son zamanlarda bu sorunu yaşayan hem yeni modellerde hemde eski modellerde yok gibi.
    Hatta Avrupa'da ve amerikada recall varmış ama Türkiye'de yukarida ki sorunlarla alakalı geri çağırılma hiç duymadım görmedim de.

    Büyük ihtimalle 2019 modeller bütün sorunları çözülmüş versiyondur


45. sayfa BirinciBirinci ... 354344454647 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)