Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Reşit adlı üyeden alıntı
cam ve elcik koruma yok, takmayı da düşünmüyorum. Belki küçük bir cam takabilirim. Sırf görüntü için, başka bi halta yaramıyor naked da. Rüzgar kesmesi için tencere gibi cam koymak lazım, o da bana gelmez
iyi bir elcik koruma ve öncamla motosikletin aerodinamiğini biraz iyileştirip gidon salınımını azaltabiliriz belki diye düşünüyorum. gidon amartisörünün yabancı forumlarda biraz araştırdım, pek fazla olumlu yorum yoktu.
puig sport cam var http://www.puig.tv/descargas/PUIG17938.pdf kullanan var mı arkadaşlar bu ürünü?
Reklamlar
-
-
07 Şubat 2016, 18:21
#623
Selam arkadaslar bu motoru kullananlara bi sorum olucak bu motorda 3 farkli surus modu oldugunu biliyoruz yamahanin sitesi suanda 2 farkli tcs modu oldugu yaziyo yani cekis kontrolu ilk zamandan beri bu standart olarak butun mt09 larda varmi ? Yoksa bu sene yenimi eklendi...
-
08 Şubat 2016, 21:45
#624
ardacik adlı üyeden alıntı
Selam arkadaslar bu motoru kullananlara bi sorum olucak bu motorda 3 farkli surus modu oldugunu biliyoruz yamahanin sitesi suanda 2 farkli tcs modu oldugu yaziyo yani cekis kontrolu ilk zamandan beri bu standart olarak butun mt09 larda varmi ? Yoksa bu sene yenimi eklendi...
Selam,
Çekiş kontrol sistemi 2016 itibarı ile geldi. ABS ve TCS artık standart. ABS'siz model gelmeyecek.
-
09 Şubat 2016, 22:08
#625
Reşit adlı üyeden alıntı
Selam,
Çekiş kontrol sistemi 2016 itibarı ile geldi. ABS ve TCS artık standart. ABS'siz model gelmeyecek.
Tesekkur ederim cevabin icin...
-
10 Şubat 2016, 02:23
#626
e_trkuz adlı üyeden alıntı
iyi bir elcik koruma ve öncamla motosikletin aerodinamiğini biraz iyileştirip gidon salınımını azaltabiliriz belki diye düşünüyorum. gidon amartisörünün yabancı forumlarda biraz araştırdım, pek fazla olumlu yorum yoktu.
puig sport cam var http://www.puig.tv/descargas/PUIG17938.pdf kullanan var mı arkadaşlar bu ürünü?
Mt09 icin gidon amortisoru arayisim var. Bilgilerinizi paylasabilirmisiz.
-
18 Şubat 2016, 16:16
#627
Mt-09 kullanıcılarına bir sorum olacak; Aralık ayında 2100 km.de Mt-09 aldım 2015. Motordan gayet memnunum, ancak bu sıralar özellikle şehir içi trafikte motorun ısı derecesi 90'ın üzerindeyken egzantrik zincirinden bariz bir ses geliyor, yani benim tahminim egzantrik sesi olduğu yönünde. Mesela otobana çıkıp 15-20 km gazlayınca, ısı 70-80 derecelere inince bu ses tamamen kayboluyor, 89-90 km civarı gezilerimde de ses yok, sadece yoğun trafikte kalınca bu ses artıyor. Daha önceki 600RR'ımda da egzantrik sesi vardı, ama henüz 3500 km.deki bir motor için bu ses biraz fazla gibi geliyor, sizce normal midir bu durum? Motorun rodajı düzgün yapılmış, ilk yağı 990 km.de değişmiş, ben 3000 km olunca bir yağ ve filtre değişimi yapıcam.
-
20 Şubat 2016, 14:52
#628
Selamlar arkadaşlar mt-09 için headderdan egzoz arıyorum satmak isteyen olursa ulaşırsa sevinirim
-
Arkadaşlar herkese merhabalar. Biraz kafam karışık sizin de fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var.
Aslında 1000cc racing bir makine arayışındaydım ama 2013 model altı bir motosiklet istemiyorum. Benim bütçeme de motosiklet kalmıyor bu durumda. Bende naked motor arayışına girdim.
Şuanda mt7 kullanıyorum. 14. Motorum 2. Mt07'im.
Arkadaşlarımla Tekirdağ gittiğimde 2 hornet, z800 ve mt09 olarak yola çıktık. Ben arkadaşımdan z800 almıştım ve motor o gün için bende kalmıştı.
Benim tamamen düşüncem diğer bir arkadaşımda olan akrep egzozlu 09'u test edip, döndüğüm de kesin olarak kısmette varsa 09 sahibi olmaktı.
Tabi yol uzun, gazlıyoruz ediyoruz felan her şey çok güzel. Z800 hep bende. Z800, mt07'ye göre hantal ama dehşet bir fren ve viraj kabiliyeti, 250'yle giderken öyle bir stabilitesi aerodinamiği var ki resmen deliricem motor tepesinde. Bir naked bu kadar iyi olamaz bu kadar stabil olamaz diyorum kendi kendime. Her virajda içimden hayvan çıkıyor bağırıyorum kask içinde öyle zevk veriyor yerlerde geziyorum resmen lastikte çizgi denilen bir şey kalmadı.
Tekirdağ Aytepe'de motosikletleri değiştirdik. Mt09 önce bir cılız ve çok güvensiz geldi. Ben z800'le 160-170 giderken aynı hızda arkadaşım yanımda mt09'la motosiklet deli gibi kafa sallıyor. Bende bu durumu yaşadım ve çok huzursuz oldum motosiklet güven vermedi. Ama muazzam bir hızlanması, ivmelenmesi vardı. Viraj konusunda yine z800 kadar hissedemedim motoru, frenler aynı mt7 gibi durmuyor etmiyor. Yani hard kullanımlarda frene yapıştığınızda arka lastik hemen boşa çıkıp sekmeye başlıyor, zaten sonrasında ön lastik kaymasın diye korkudan depo üzerine yüklenip ön frenle kendimi kurtarmaya çalışıyorum.
Mt09 aerodinamik olarakta z800 yanında deli rüzgar alıyor. Z800'de 250'yle giderken makine ip gibi, önünde ufacık bir cam var ve her nasıl oluyorsa kapandığımda rüzgardan hiç ama hiç etkilenmiyordum.
Z800 hantal ama felaket derece de güven veriyor. Gerek yüksek hızda, gerekse virajda. Frenleri zaten laf söylenemez. Stabilite 252'yle giderken ip gibi gidiyor makine.
09'da bildiğimiz üzere deli makine zaten. Ama makine hafif frenler o yüzden tırt. Viraj z800 gibi değil, yüksek hıza 160-170 sonrası kafa başlıyor sallanmaya. Taş maş gelse hepten slaper'ı yeriz herhalde Allah korusun.
Bunlara rağmen makineyle oynamayı sevdiğim için 09'un gücü ve hafifliği düşündürüyor beni bir yandan da z800'ün o muhteşem stabilite, viraj kabiliyeti ve fren performansı 09'la kıyaslayınca parmak ısırtıyor.
Anlicanız çok büyük ikilemde kaldım. Bir yanda 09'un güncel teknolojisi diğer yanda z800 stabilitesi ve vermiş olduğu güven. Çok kararsızım çooook. Sizler ne söylersiniz bu konuda. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
-
-
Twin adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese merhabalar. Biraz kafam karışık sizin de fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var.
Aslında 1000cc racing bir makine arayışındaydım ama 2013 model altı bir motosiklet istemiyorum. Benim bütçeme de motosiklet kalmıyor bu durumda. Bende naked motor arayışına girdim.
Şuanda mt7 kullanıyorum. 14. Motorum 2. Mt07'im.
Arkadaşlarımla Tekirdağ gittiğimde 2 hornet, z800 ve mt09 olarak yola çıktık. Ben arkadaşımdan z800 almıştım ve motor o gün için bende kalmıştı.
Benim tamamen düşüncem diğer bir arkadaşımda olan akrep egzozlu 09'u test edip, döndüğüm de kesin olarak kısmette varsa 09 sahibi olmaktı.
Tabi yol uzun, gazlıyoruz ediyoruz felan her şey çok güzel. Z800 hep bende. Z800, mt07'ye göre hantal ama dehşet bir fren ve viraj kabiliyeti, 250'yle giderken öyle bir stabilitesi aerodinamiği var ki resmen deliricem motor tepesinde. Bir naked bu kadar iyi olamaz bu kadar stabil olamaz diyorum kendi kendime. Her virajda içimden hayvan çıkıyor bağırıyorum kask içinde öyle zevk veriyor yerlerde geziyorum resmen lastikte çizgi denilen bir şey kalmadı.
Tekirdağ Aytepe'de motosikletleri değiştirdik. Mt09 önce bir cılız ve çok güvensiz geldi. Ben z800'le 160-170 giderken aynı hızda arkadaşım yanımda mt09'la motosiklet deli gibi kafa sallıyor. Bende bu durumu yaşadım ve çok huzursuz oldum motosiklet güven vermedi. Ama muazzam bir hızlanması, ivmelenmesi vardı. Viraj konusunda yine z800 kadar hissedemedim motoru, frenler aynı mt7 gibi durmuyor etmiyor. Yani hard kullanımlarda frene yapıştığınızda arka lastik hemen boşa çıkıp sekmeye başlıyor, zaten sonrasında ön lastik kaymasın diye korkudan depo üzerine yüklenip ön frenle kendimi kurtarmaya çalışıyorum.
Mt09 aerodinamik olarakta z800 yanında deli rüzgar alıyor. Z800'de 250'yle giderken makine ip gibi, önünde ufacık bir cam var ve her nasıl oluyorsa kapandığımda rüzgardan hiç ama hiç etkilenmiyordum.
Z800 hantal ama felaket derece de güven veriyor. Gerek yüksek hızda, gerekse virajda. Frenleri zaten laf söylenemez. Stabilite 252'yle giderken ip gibi gidiyor makine.
09'da bildiğimiz üzere deli makine zaten. Ama makine hafif frenler o yüzden tırt. Viraj z800 gibi değil, yüksek hıza 160-170 sonrası kafa başlıyor sallanmaya. Taş maş gelse hepten slaper'ı yeriz herhalde Allah korusun.
Bunlara rağmen makineyle oynamayı sevdiğim için 09'un gücü ve hafifliği düşündürüyor beni bir yandan da z800'ün o muhteşem stabilite, viraj kabiliyeti ve fren performansı 09'la kıyaslayınca parmak ısırtıyor.
Anlicanız çok büyük ikilemde kaldım. Bir yanda 09'un güncel teknolojisi diğer yanda z800 stabilitesi ve vermiş olduğu güven. Çok kararsızım çooook. Sizler ne söylersiniz bu konuda. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
yazdiklariniz hic inandirici degil , bazi cümleleri tekrarlayip dumussunuz.. tirt ,tirt ,ip gibi , ip gibi
09 un fenlerinin iyi olmadigini sizden duyuyorum (bütün testlerde frenleri ovülüyor,R1in frenleri ) , 160- 170 sallndigigida sehir efsanesi... tahminim MT09a binmediniz ve kulakdan dolma seylerle ,fikir almakdan cok fikir yazmissiniz.
ben inanmadim ... cünkü dediginiz motosikletlerin hepsini kullandim
alinmayin lütfen bu benim tahminim.
zaten sordugunuz soru mantiksiz , biz nerden bilelim sizin hangi tarzi begendiginizi , ikiside güzel motor
-
Arkadaşta nasıl bir tecrübe varsa okurken acayip keyif aldım.Adam pilot olacakmış moto gp'nin kapısından dönmüş.160-170 ile giderken kafa sallamalar,frenler berbat,lastikte iz kalmayana kadar yatmalar mı dersin off off yok yok yani...Öncelikle şu hayal aleminden bir çıkman lazım.Sonraa motosikler ne kadar hafif ise o kadar çabuk hızlanır,o kadar çabukta durur.şu virajlarda lastikte iz bırakmıyormuşsun bu yetenekle ile harcanıyorsun sen,sofuoğlu falan hikaye sende ne cevherler var daha Allah bilir.O yüzden sana mondial tavsiye ediyorum,seni ancak o keser.
Bir diğer mevzu ise,MT-09 gibi güçlü bir makinaya standart fabrika eksozu oksijen müşürünün oralardan kesip eksoz takmak hakarettir.Ki performans tüp'de değil headrslarda.Tüp sadece ses.MT-09 alacaklara yada eksoz yaptıracak arkadaşlara tavsiyem ya komple eksoz alın takın yada hiç taktırmayın.
-
-
-
Sabah sabah beni güldürdün ) Bu nasıl bir eziklik,nasıl bir kendini kanıtlama çabasıdır?Tamam şampiyon sakin ol,alem seni tanıyor benim dediklerime ne bakıyorsun.Google'da geçen "yerlerde gezen" yazdım senin fotolarını gösterdi bunu mu demek istediniz diye...
Şu koyduğun fotoğraflara bakıyorum sen daha virajda yatmak falan görmemişsin.Son fotoğrafta lastikte iz falan göremedik şampiyon,gözüken sadece lasikteki orta kısmındaki tozlar,ki sana son abi tavsiyesi michelin ile olmaz bu iş,git ya pirelli yada dunlop'un yumuşak yamurlu yanaklı lastiklerini kullan.
-
Kardeşim klavye başında çok iyisin de konuştuğun kadar icraatın yok ona gülüyorum. Güzel bir kardeşimizsin ama boş konuşan klavye başı lak lak yapan bir kardeşimiz. Kimisi yolda konuşur, marifetini kabiliyetini gösterir ben gibi, kimisi sen gibi klavye başından konuşur, elleri marifetlidir.
Ben sözümü söyledim. *ötüne güvenen gelir. 2 depo bendin + yol yemek masraflar. 3 depo da olur, 4'te olur benden yana sıkıntı yok. Uçmakdere'ye gireriz, Sonra beraber görürüz lastiğin ortası neden beyaz, yanları neden temiz beraber tecrübe ederiz 😄😄
-
isteyen istedigi motoru alsin ,
motoru iyi kullanmak , hizli ve riskli kullanmak degildir.
iyi kulanmak , bence iyi hakim olmak , huyunu suyunu bilip kendi kapasitesine ve motorun kapasitesi uygun sürmek (yol ve diger faktörlerde dahildir).
Hem güvenli hem hizli kullabilenleri takdir ediyorum.
AMA hizli kullanmak cok marifetmis gibi , illaki hakkini vermek diyerek mantiksiz gibi davranislarla , yeni katilanlara sanki motosiklet yanliz böyle kullanilirmis gibi hava olusmasin.
Genclere neden delikanli denilir??? normaldir o yaslarda
-
Merhabalar arkadaşlar, hız limiti ile ilgili araştırma yapan oldu mu hiç? Bu ürünler mevcut fakat hangisini almalı? Bunlardan birini almak yeterli oluyor mu ? Örneğin power commander'ı aldık diyelim direk monte mi ediyoruz sadece yoksa burada herhangi bir usta değer vs. giriyor mu ? Gibi sorular var kafamda. Gerek yok tehlikeli, zaten kafa sallıyor vs . Diyenler olacaktır. Şu an için sadece araştırıyorum. Motorun o hızlarda aniden sabitlemesi kendini hoş değil bence zaten o hızlarda devamlı gidilmez gidilemez elbette. Herneyse bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. Teşekkürler
http://www.revzilla.com/motorcycle/d...z-09-2014-2016
http://m.ebay.com/itm/Graves-Motorsp...-/371421082994
-
Şöyle bir cihaz alınabilir. Anladığım kadarıyla Bu ara bağlantı aparati ile ECU-PC bağlantısı yapıp bu adamların PC yazılımı ile gerekli işlemler yapılıyor. Yalnız yinede işleyiş hakkında bilgi almak için adamlarla iletişime geçmek lazım
https://ftecu.com/shop/14-15-fzmt-09/
200 üzeri pek lazım olmaz ama altındaki potansiyelide gerektiğinde kullanabilmek lazım. Avrupada bu işi yapan çok.
-
Biraz renk gelsin başlığa. Geçen hafta katıldığımız pist gününden kısa bir video atıyorum.
09'un pistteki performansıyla ilgili sorularınız olursa severek cevaplarım. Güvenli sürüşler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)