Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
31. sayfa BirinciBirinci ... 21293031323341 ... SonuncuSonuncu

Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #601

    Üyelik
    19 Şubat 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba bu fiyata içinde bol aksesuarları ile almak isterseniz kendi motorumu önerebilirim
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34611163/detay
    sizin motorun ilanını gördüm, o da aklımda. bu motor siyah ve henüz 1000 km'de olduğu için ilgimi çekti çok, siyah rengi seviyorum naked bike'ta.

    siz mt-09 konusunda epey bilgilisiniz, benim paylaştığım ilandaki renk 2015 model yılına aittir kesin olarak değil mi? bir de o motoru 24,500'e alırsam yazın tekrar enduro almak istersem zarar etmeden satar mıyım dersiniz? abs benim için hiç gerekli değil, ancak satarken sorun olur mu, o da merak ettiğim bir durum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #602
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı Turker11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizin motorun ilanını gördüm, o da aklımda. bu motor siyah ve henüz 1000 km'de olduğu için ilgimi çekti çok, siyah rengi seviyorum naked bike'ta.

    siz mt-09 konusunda epey bilgilisiniz, benim paylaştığım ilandaki renk 2015 model yılına aittir kesin olarak değil mi? bir de o motoru 24,500'e alırsam yazın tekrar enduro almak istersem zarar etmeden satar mıyım dersiniz? abs benim için hiç gerekli değil, ancak satarken sorun olur mu, o da merak ettiğim bir durum.
    Merhaba
    Ne yaptınz aldınız mı motoru?

    İlanda 2015 yazıyorsa elbette öyledir Zaten ruhsatta da model yılı yazar.
    Bence zarar etmezsiniz satarken özellikle abs siz modeller yazın bence daha değerlenecek çünkü artık abs siz gelmiyor.
    Özellikle abs istemen mt09 kullanıcıları için tercih sebebi olacaktır.
    Bu arada benim motor hala satılık ilgilenirseniz. 24.500

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------

    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kadıköy'de Ersoy Motor var. Sahibi Gökhan. 105 hp olanı 115'e yükseltiyor. Son hızı kafaya takmamak gerek bence. 200'den sonra naked bir zevk vermiyor bence. Onun dışında her söylediğinize katılıyorum. Özellikle iyi lastik konusuna.

    Ayrıca Ali abi bir gün rolling yapalım. 105hp vs 115hp bakalım gerçekten çok fark ediyor mu? Örn 3. vites A modu 100-170 testi
    Sen 115 yaptırdın mı? Fark etti mi?
    Dediğin gibi ne zaman müsait olursun bir deneyelim
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  3. #603

    Üyelik
    19 Şubat 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650
    [QUOTE=Deryali;3794497]Merhaba
    Ne yaptınz aldınız mı motoru?

    İlanda 2015 yazıyorsa elbette öyledir Zaten ruhsatta da model yılı yazar.
    Bence zarar etmezsiniz satarken özellikle abs siz modeller yazın bence daha değerlenecek çünkü artık abs siz gelmiyor.
    Özellikle abs istemen mt09 kullanıcıları için tercih sebebi olacaktır.
    Bu arada benim motor hala satılık ilgilenirseniz. 24.500[COLOR="Silver"]

    Çarşamba günü alıyorum inşallah bir aksilik olmazsa. Bodrum'daki motor satıldı galiba, ilan kalktı. İzmir'de 2015 race blue buldum, henüz 2.000 km.de, pırıl pırıl, o motor için anlaştık. Çarşamba öğlene kadar hallolursa satış işi, hemen virajlı yollara vurucam kendimi 21 gün oldu motorumu satalı, fena halde gazlayasım var.

    Çarşamba günü MT-09'un fotoğraflarını burda paylaşmayı diliyorum..

  4. #604
    gokocan92 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung ->FZ6 Fazer -> YBR 125 -> MT 07
    Arkadaşlar iyi günler. Mt 09'u sattım fakat çantaları vermemiştim.
    Sw motech orjinal çanta ve demirlerini satıyorum ortalama 5 kez falan kullandım üründe hiç bir yıpranma yoktur ilgilenen olursa uygun bir fiyata vereceğim.

    İyi forumlar

  5. #605
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı gokocan92 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iyi günler. Mt 09'u sattım fakat çantaları vermemiştim.
    Sw motech orjinal çanta ve demirlerini satıyorum ortalama 5 kez falan kullandım üründe hiç bir yıpranma yoktur ilgilenen olursa uygun bir fiyata vereceğim.

    İyi forumlar
    Fiyat ne kadar?
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  6. #606
    sundowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA--Fatih...
    Motosikleti
    2006 CBF 250+MT09+2010 600rr+CBF 150+2005 CBR 600F
    Bu resmdeki bizde arazi tipine çevirebilirmiyiz acaba.Birde buna uygun lastik ebatı ne olur bilgisi varmıdır.

  7. #607
    Vmaxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2008
    Şehir
    Hamburg , Denizli
    Motosikleti
    yamaha MT-09 MT-07 WR250r
    istedigin motosikleti istedigin tarza degistirebilirsin ama görüntü olarak...
    cok büyük maliyetlerle cross tarzina dönüstüre bilirsiniz ama bazi sabit olan faktörlerini degistiremezsiniz ve bu degisim hic bir zaman hakiki arazi makinesinin yerini tutmaz..
    aklima gelen faktörleri yazayim
    1. geometrisi , sasisi
    2. cok fazla gücü , Torku
    3. amasörleri
    4. sanzimani (hiz icin tasarlanmis)
    5. agirligi , en asagi 70kg fazla
    6. isinma sorunu , radyatörü yetersiz gelir

    ve nice aklima hemen gelmeyen sorunlar
    Ha ne olur asfalt olmayan yolllarda yol tutusu normal halinden iyi olur, ama yatiracagin paraya degermi bilmem
    tahminimce resimde göründügü gibi olmasini ister
    amasörlerini ,
    dislilerini
    egsozunu
    camurluk vs kaporta.. degistirirsen tahminimce 10-15 bin tl gözden cikarman lazim


    saygilar
    sundowner bunu beğendi.

  8. #608
    sundowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA--Fatih...
    Motosikleti
    2006 CBF 250+MT09+2010 600rr+CBF 150+2005 CBR 600F
    Alıntı Vmaxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    istedigin motosikleti istedigin tarza degistirebilirsin ama görüntü olarak...
    cok büyük maliyetlerle cross tarzina dönüstüre bilirsiniz ama bazi sabit olan faktörlerini degistiremezsiniz ve bu degisim hic bir zaman hakiki arazi makinesinin yerini tutmaz..
    aklima gelen faktörleri yazayim
    1. geometrisi , sasisi
    2. cok fazla gücü , Torku
    3. amasörleri
    4. sanzimani (hiz icin tasarlanmis)
    5. agirligi , en asagi 70kg fazla
    6. isinma sorunu , radyatörü yetersiz gelir

    ve nice aklima hemen gelmeyen sorunlar
    Ha ne olur asfalt olmayan yolllarda yol tutusu normal halinden iyi olur, ama yatiracagin paraya degermi bilmem
    tahminimce resimde göründügü gibi olmasini ister
    amasörlerini ,
    dislilerini
    egsozunu
    camurluk vs kaporta.. degistirirsen tahminimce 10-15 bin tl gözden cikarman lazim


    saygilar

    ooo o zamn zor iş gerek yok tarz olarak farklı bir durum olmuş bende ibraz steprilize yollarında sürümü kolay olur mu acaba lastiklerden dolayı diye düşündüm.
    Telli cant ve tırnaklı lastikle aslında cross demeyelim ama yine köy yolları ve bozuk topraklı yollar da iyi olur aslında o yüzden düşünmüştüm.

    Tabiki tarz meselesi ama ben bir motoru alıcam ve sonrada araziye hemde çamura dereye dere tepe gidecem o zaman ata binerdim diyorum tabi benim düşüncem.
    Neyse verdiğin bilgiler için teşekkür ederim
    Adana dan selamlar...

  9. #609
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    Alıntı rahmi34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tam olarak 15 gün önce motoru aldım. gerçek aşk ı buldum sanırım :
    http://i.hizliresim.com/V666XV.jpg
    selamlar.
    tekerin düz bassın Rahmi. çok sevindim gördüm
    birGarip..

  10. #610
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    MT09'da hız sınırlaması varmı? MT09 Tracer Videolarında Böyle biz izlenime kapıldım. 230'dan sonra gitmiyor gibi. MT09'un düz modelinde de kesici varmı merak ettim. Top Speed videoları çok değişken 260 görende var. 230 görende var.

  11. #611
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT09'da hız sınırlaması varmı? MT09 Tracer Videolarında Böyle biz izlenime kapıldım. 230'dan sonra gitmiyor gibi. MT09'un düz modelinde de kesici varmı merak ettim. Top Speed videoları çok değişken 260 görende var. 230 görende var.
    Benim motorda (ABS'siz)227'de kesici var. 5. viteste de 227 altıda da. 260 görenler yazılımsal olarak oynuyorlar motorla. Ben de düşünüyorum açıkçası. Aklımdaki liste şu şekilde;

    - Hız sınırlayıcı iptali
    - Quick Shifter(ort 1000 tl)
    - Yeni amortisör yayları(2500 tl)
    - Gidon amortisörü (1000 tl)
    - Akrapovic komple egzoz(3500 tl)

    Toplam: 8-9000 lira harcamak demek.

    Sonra hedef istanbul parkı 2:20 nin altında dönmek. Bunlar olmadan dönülmüyor mu diye sorarsanız ben dönemiyorum Denemekte fayda var.

    Aklımdaki bu işlemleri yapabilirsem supersport lar düşünsün

    Değer mi değmez mi tartışalım haydi
    TAYFUNBORA, Mucit23, e_trkuz ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #612
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Hız sınırlayıcıya ihtiyaç olurmu bilmiyorum kişiye göre değişir. Ben bu motoru sürdüğümde 220ye kadar yorulmadan çıkabildim. Ama resmen motorla tümleşmiştim. Çok fazla rüzgar alıyor. 220 gördüğümde artık ne kadar daha gidebilir ona hiç dikkat etmedim. Demekki motor 230'da bitiyor. Yani aslında top speed 250-260 civarı olsa güzel olacak. Gerektiğinde Z1000 ile kafa kafaya gitsin isterim. Uzunda bi fazer 600 tarafından geçilmek can sıkıcı olur Hız sınırlayıcıyı kaldırmanın motorada bir zararı dokunmaz. Kesici hızını arttırmıyorsun. Normalde motor zaten 5. vitese kadar 11000rpm de kesiciye giriyor. Altıncı vitese attığında ise 10000rpm'de kesiciye giriyor. Videolardan anladığım budur. Buda hız sınırlayıcı sayesinde oluyor.
    Kafa sallama olayı benim sürdüğüm motorda da var. Özellikle A modunda korkutuyor adamı.

  13. #613

    Üyelik
    24 Kasım 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Arkadaşlar herkese merhaba... Düşündüğüm motorlar arasında bu motosiklette var ama genel olarak bakımları,sarf malzemeleri vs gibi masraflar ne kadara gelir ortalams olarak ufak bir bilgi verebilirseniz çok sevinirim

  14. #614
    e_trkuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    aydın-ısparta-istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda (ABS'siz)227'de kesici var. 5. viteste de 227 altıda da. 260 görenler yazılımsal olarak oynuyorlar motorla. Ben de düşünüyorum açıkçası. Aklımdaki liste şu şekilde;

    - Hız sınırlayıcı iptali
    - Quick Shifter(ort 1000 tl)
    - Yeni amortisör yayları(2500 tl)
    - Gidon amortisörü (1000 tl)
    - Akrapovic komple egzoz(3500 tl)

    Toplam: 8-9000 lira harcamak demek.

    Sonra hedef istanbul parkı 2:20 nin altında dönmek. Bunlar olmadan dönülmüyor mu diye sorarsanız ben dönemiyorum Denemekte fayda var.

    Aklımdaki bu işlemleri yapabilirsem supersport lar düşünsün

    Değer mi değmez mi tartışalım haydi
    değer değer

    al hepsini hiç acıma, quick shifter efsane olur pistte

    öncamla elcik koruma var mı hocam motorda_?

  15. #615

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Arkadaşlar 2 sorum olacak sizlere birincisi mt09 da gidon amortisörü ne derece faydalıdır.
    İkincisi bendeki 105 beygirlik fransız model, sizlerden duyduğuma göre bunu istersem 115 beygire çıkarttırabiliyorum. ama ben b modunu 85bg den 40-50bg ye düşürtmek istiyorum bu mümkünmüdür ? Daha önce gaz koluna sınırlama takabileceğim ürünler tavsiye etmişlerdi ama genel kanı onun daha tehlikeli olduğu yönünde.

  16. #616
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı e_trkuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    değer değer

    al hepsini hiç acıma, quick shifter efsane olur pistte

    öncamla elcik koruma var mı hocam motorda_?
    cam ve elcik koruma yok, takmayı da düşünmüyorum. Belki küçük bir cam takabilirim. Sırf görüntü için, başka bi halta yaramıyor naked da. Rüzgar kesmesi için tencere gibi cam koymak lazım, o da bana gelmez

  17. #617
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda (ABS'siz)227'de kesici var. 5. viteste de 227 altıda da. 260 görenler yazılımsal olarak oynuyorlar motorla. Ben de düşünüyorum açıkçası. Aklımdaki liste şu şekilde;

    - Hız sınırlayıcı iptali
    - Quick Shifter(ort 1000 tl)
    - Yeni amortisör yayları(2500 tl)
    - Gidon amortisörü (1000 tl)
    - Akrapovic komple egzoz(3500 tl)

    Toplam: 8-9000 lira harcamak demek.

    Sonra hedef istanbul parkı 2:20 nin altında dönmek. Bunlar olmadan dönülmüyor mu diye sorarsanız ben dönemiyorum Denemekte fayda var.

    Aklımdaki bu işlemleri yapabilirsem supersport lar düşünsün

    Değer mi değmez mi tartışalım haydi
    reşit hocam hız sınırlayıcı iptalini yol için düşünüyürsonuz sanırım. istanbul parkta 115 hp lik motor için 230 üstünü görebileceğiniz 1 nokta var ordada anında frenaja geçiliyor. tur zamanına 0.5 sn bile etki etmez. yani 230-245 arası 1 sn anca gidersiniz ve frenajada 230 la gidenden yarım saniye erken başlarsınız stock olan frenaj sonrası dibinizde biter

    biraz abartı örnek gibi geleblir ama toprak 600cc ile bütün 1000 lik lerin zamanını geçme olayında 220-230 km den sonra akselerasyonun iyi tur zamanına yeterince katkı yapamamsı da etkili toprağın iyi pilotajının yanında.

    İtalya monza pistinde mesala toprak 600 le bunu yapamaz. 300 km lik start finish , 280-290 lik iki ayrı arka düzlük var. Tabi bunlar superstock 1000 için. SBK lar 320+

    Süspansüyon modifiyesi ve Quick shifter akselerasyonu ve özellikle viraj çıkışı daha rahat gaz açarken daha sert fren yapmanızı sağlayacağından limitörü iptal etmeden bu 1.0- 1.5 saniye kadar etki edebilir.

    Full akrep ve PC 10+ beygir verdiği söyleniyor bu da yapılırsa sağlam bi bi pilotajla 2.5 yi bulur bence

  18. #618
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    reşit hocam hız sınırlayıcı iptalini yol için düşünüyürsonuz sanırım. istanbul parkta 115 hp lik motor için 230 üstünü görebileceğiniz 1 nokta var ordada anında frenaja geçiliyor. tur zamanına 0.5 sn bile etki etmez. yani 230-245 arası 1 sn anca gidersiniz ve frenajada 230 la gidenden yarım saniye erken başlarsınız stock olan frenaj sonrası dibinizde biter

    biraz abartı örnek gibi geleblir ama toprak 600cc ile bütün 1000 lik lerin zamanını geçme olayında 220-230 km den sonra akselerasyonun iyi tur zamanına yeterince katkı yapamamsı da etkili toprağın iyi pilotajının yanında.

    İtalya monza pistinde mesala toprak 600 le bunu yapamaz. 300 km lik start finish , 280-290 lik iki ayrı arka düzlük var. Tabi bunlar superstock 1000 için. SBK lar 320+

    Süspansüyon modifiyesi ve Quick shifter akselerasyonu ve özellikle viraj çıkışı daha rahat gaz açarken daha sert fren yapmanızı sağlayacağından limitörü iptal etmeden bu 1.0- 1.5 saniye kadar etki edebilir.

    Full akrep ve PC 10+ beygir verdiği söyleniyor bu da yapılırsa sağlam bi bi pilotajla 2.5 yi bulur bence

    Süre işin bahanesi. Asıl olay kişisel tatmin. 227 de kalınca moralim bozuluyor Yoksa süre kiiim ben kim. Ben en iyisi paramı biriktirip speed triple r alayım. Adamlar yapmış, Amerika'yı yeniden keşfe gerek yok

  19. #619
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süre işin bahanesi. Asıl olay kişisel tatmin. 227 de kalınca moralim bozuluyor Yoksa süre kiiim ben kim. Ben en iyisi paramı biriktirip speed triple r alayım. Adamlar yapmış, Amerika'yı yeniden keşfe gerek yok
    süreler küçük tatminler büyük zaten pist böyle bişey.

    15 yıllık hornet 900 ün bile 240 gidince limitör biraz uyuz tabi.

    MT-10 ada bakmak lazım ama fiyat sıkıntı olacak gibi. zaten bu işin sonu da yok

  20. #620

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Sonra hedef istanbul parkı 2:20 nin altında dönmek. Bunlar olmadan dönülmüyor mu diye sorarsanız ben dönemiyorum Denemekte fayda var.

    Aklımdaki bu işlemleri yapabilirsem supersport lar düşünsün

    Değer mi değmez mi tartışalım haydi
    Reşit pistte şu anda kaç dönüyorsunuz? Yani bu yatırım yapıldığında ne kadar bir süre iyileşmesi öngörülüyor, onun için soruyorum...

    Bana soracak olursan arka tekerlekte 100 beygir civarı üreten herhangi bir motorun 2:30-2:35 aşağısında dönme şansı yok. Bu saydıklarının tamamı, egzoz hariç, sürüşü iyileştirmeye yönelik, o da 1-2 beygir veriyordur.

    S.


31. sayfa BirinciBirinci ... 21293031323341 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)